Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
2221/6335 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse yritän käyttäytyä niin, ettei mulle suututa, sillä lapsena traumatisoinnuin vanhempani raivokohtauksesta

Nykyään monet ihmiset purkaavat minuun pahaa oloaan

Miksi?

Tämä tuntuu itselleni liian rankalta

ehkä monet ihmiset ajattelevat jo valmiiksi, että olet veemäinen ja siksi helppo kohde. jos et ole samaa mieltä tai et pysty puolustautumaan, voi olla vaikeuksia työelämässä ja muuallakin.

Kuule oon ollut jo työelämässä muutamia vuosia ja siellä ei auta kuin vastaanottaa kaikki haukut, sillä en halua menettää asemaani siellä

Ja mulle on ihansama mitä mieltä kukakin on

Riittää kun pysyy vaan hiljaa

Myös on ihmisestä kiinni pystynkö puolustaa itseäni

Itse haluaisin vaan rauhaa, että kaikki tulisivat keskenään toimeen, jopa tapauksessa jos ei pidä toisesta

Niin minä pyrin elämään

Vierailija
2222/6335 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani viidennellä (v. -92), kouluumme tuli esiintymään pieni venäläinen sirkus. Kyseessä iso koulu Helsingissä, eli juhlasali oli täynnä porukkaa. Esitys oli hauska, ja esiintyjät heittelivät myös lavalta karkkeja ja purkkaa yleisöön. Söin purkkaa ja seurasin showta, kun yht'äkkiä huomasin luokanopettajamme tuijottavan minua murhaavasti. En todellakaan ymmärtänyt, miksi. Esityksen jälkeen opettaja (vanha täti) huusi ja riehui naama punaisena koko luokan edessä, kuinka oli saanut hävetä silmät päästään, kun oikein ulkomailta saapuu esiintyjiä, ja yksi (siis minä) MÄREHTII KUIN LEHMÄ!!!! Siis hä? Kaikkihan niitä karkkeja siellä söivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/6335 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani viidennellä (v. -92), kouluumme tuli esiintymään pieni venäläinen sirkus. Kyseessä iso koulu Helsingissä, eli juhlasali oli täynnä porukkaa. Esitys oli hauska, ja esiintyjät heittelivät myös lavalta karkkeja ja purkkaa yleisöön. Söin purkkaa ja seurasin showta, kun yht'äkkiä huomasin luokanopettajamme tuijottavan minua murhaavasti. En todellakaan ymmärtänyt, miksi. Esityksen jälkeen opettaja (vanha täti) huusi ja riehui naama punaisena koko luokan edessä, kuinka oli saanut hävetä silmät päästään, kun oikein ulkomailta saapuu esiintyjiä, ja yksi (siis minä) MÄREHTII KUIN LEHMÄ!!!! Siis hä? Kaikkihan niitä karkkeja siellä söivät.

Niin varmaan söivät, mutta sinä olit se joka mällystit suu auki, taidat edelleen tehdä niin?

Vierailija
2224/6335 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui eilen. Kaverini suuttui, kun en suostu oikolukemaan hänen graduaan ilmaiseksi. Kuulemma pitäisi, kun mä teen niitä hommia työkseni. En edes ymmärrä tätä logiikkaa, että "Teet tätä työksesi, tee mulle ilmaiseksi." Joo en. Niin hyvää kaverialennusta mulla ei ole.

Vierailija
2225/6335 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui eilen. Kaverini suuttui, kun en suostu oikolukemaan hänen graduaan ilmaiseksi. Kuulemma pitäisi, kun mä teen niitä hommia työkseni. En edes ymmärrä tätä logiikkaa, että "Teet tätä työksesi, tee mulle ilmaiseksi." Joo en. Niin hyvää kaverialennusta mulla ei ole.

"Teen tätä 40 tuntia viikossa rahasta. Totta kai käytän vapaa-aikani tekemällä samaa paskaa ilmaiseksi."

Vierailija
2226/6335 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli opiskelukaveri, sanotaan nyt vaikka Mikkelin läheltä. Kaveri oli todella hemmoteltu tyttö, vanhempien ainoa lapsi, ylpeili usein vanhempien rahoilla jne. Kaveri asui Espoossa, asunnossa jonka hänen vanhempansa olivat hänelle ostaneet.

Kaverini ei suostunut tulemaan koskaan luokseni, Kallioon, koska asuin "rupusakkialueella, jossa on vaarallista".

Olin saanut asuntoni perinnöksi, myin sen sitten opiskeluaikanani. Kaverini kysyi, että paljonko sait asunnosta. Sanoin, että 690 000 euroa:) Hän loukkaantui niin saamistani rahoista, ettei halunnut olla missään tekemisissä kanssani. Asuntoni oli kolmio Kallion Torkkelinmäellä.

Vierailija
2227/6335 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut lapsena vielä englantia, olin serkkuni kyydissä kun eminemin -shake that ass alkoi soimaan radiossa. Se tempasi minut laulamaan kappaleen kertosäettä.

Serkku alkoi kiljumaan minulle miksi laulan noin naisia loukkaavaa biisiä, ei auttanut vaikka sanoin etten tajunnut mitä siinä puhuttiin.

Vierailija
2228/6335 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yritän käyttäytyä niin, ettei mulle suututa, sillä lapsena traumatisoinnuin vanhempani raivokohtauksesta

Nykyään monet ihmiset purkaavat minuun pahaa oloaan

Miksi?

Tämä tuntuu itselleni liian rankalta

Hei, mulla sama. Pelkään koko ajan, että joku suuttuu mulle jostain, enkä oikein uskalla sanoa mitään mielipiteitäni missään.

Vierailija
2229/6335 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että vastaava tarina on aivan tavallinen, mutta itseäni keissi vieläkin välillä harmittaa. Olimme lukioaikana, kaksi ensimmäistä vuotta erottamaton kaveriporukka, neljä tyttöä ja viisi poikaa. Tekemisissä päivittäin koulussa ja vapaa-ajalla. Tutustuin abivuoden alussa mieheen, rakastuin ja yksi porukan tytöistä suuttui tästä niin, että emme ole puhuneet sen jälkeen. Mies oli porukan ulkopuolelta, ei kenellekään aikaisemmin tuttu, joten en syönyt kuormasta tai vienyt tämän tytön nenän edestä tätä miestä. Porukkamme hajosi tästä lopullisesti. Muutkaan eivät taida olla enää kavereita. Äärimmäisen hämmentävä ja surullinen tapaus. Onneksi valitsin kuitenkin tämän miehen; olemme olleet yhdessä nyt 15 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Elämä on hyvää. Ehkä tuo symbioosiystävyys olisi päättynyt joka tapauksessa joskus, jostain ihan yhtä oudosta syystä. Toivoin, että se olisi kuitenki säilynyt ja muuttanut vain muotoaan aikuiseksi ystävyydeksi. Yliopistoaikaiset ystävyydet toivat onneksi iloa elämään tuon kokemuksen jälkeen ja ne suhteet ovat säilyneet.

Samantyylinen tarina mullakin!

Mutta mulle suuttui 2 tyyppiä! Vittuilivat kuinka heidän seura ei enää kelpaakkaan enää kun löysin miehen. Olis kelvannut jos eivät olisi suuttuneet.

Vierailija
2230/6335 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo suuttui minulle siitä, että veljestäni ei ole juurikaan napsittu lapsena kuvia ja ettei tällä ole vauva-kirjaa kun minusta löytyy kuvia ja vauva-kirja. Yritin siinä sitten selittää että siinä vaiheessa kun veli on syntynyt niin äidillä ei varmaan ole ollut aikaa pitää veljelle vauva-kirjaa niin tämä huutaa minulle että "No miksi sinä et sitten ole pitänyt?" Meillä on veljen kanssa vuosi ikäeroa. 

Vierailija
2231/6335 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ex-vaimo ja koko hänen sukunsa suuttuivat minulle meidän suhteestamme. Sillä, että miehen ja exänsä avioerosta oli jo vuosia, kun tapasimme ensimmäisen kerran, ei ole mitään väliä, eikä sillä, että miehen lapset pitävät minusta. Olen kaamea akka, jolla ei ole asiaa miehen lasten juhliin tms.

Vierailija
2232/6335 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2233/6335 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vauvafoorumilla keskustelun ja ihmiset suuttuivat minuun eivätkä keskustelleet asiasta.

Vierailija
2234/6335 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista kirjotinko tän tänne jo joskus mut kaupassa työskennellessä (vielä harjoittelemassa) yks mies suuttui kun annoin hänelle liikaa vaihtorahaa. Ja siis ihan hiki otsalla huusi mulle siinä, kunnes kollega tuli apuun

Vierailija
2235/6335 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aikoja sitten tapasin erään naisen jonka kanssa toisinaan juteltiin niitä näitä.

Ihan viehättävän näköinen nainen, mutta odotti aina miehiltä maksukyvykyttä ja kaikkea muutakin.

Nähtiin aika usein ja kerran sitten ehdotin, että tulen hänen luokseen kylään kaupan kautta, niin kuin teinkin.

Tehtiin ruokaa, rupateltiin ja otettiin viiniä. Ihan kiva ilta, mutta nainen alkoi yhtäkkiä mököttämään, tiuskimaan ja korotti jopa ääntänsäkin.

Tiedustelin, että mitäs nyt? Kuulemma "teihin miehiin ei voi koskaan luottaa. Lupaatte, ettäkä koskaan pidä lupasta.". Tiedustelin, että mitä olisi jäänyt tekemättä. "Lupasit nuolla minun pillua tänään etkä ole vielä nuollut". Ei kyllä enää haluttanutkaan.

Vierailija
2236/6335 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui mulle, kun joku vieras mies oli kuulemma katsellut mua kaupassa "sillä silmällä". En itse huomannut moista, enkä edes mitään miestä.

Vierailija
2237/6335 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies suuttui kun oli nähnyt unta jossa petin häntä. Kuulemma hänen alitajuntansa kertoi että näin on asiat oikeasti ja siksi mulle voi suuttua tuosta.

Vierailija
2238/6335 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen kerran kertoi kärsineensä kovista kivuista. Kun kysyin häneltä kipulääkkeistä, hän sai kauhean raivarin, huusi, arvosteli persoonaani, sätti, ym. Kivut olivat tuolloin mennyttä elämää. Ymmärsin ottaa etäisyyttä hänenkaltaiseen.

Vierailija
2239/6335 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttuu siitä joka vuosi että en halua juhlistaa synttäreitä. Siis omiani. Uhriutuu ja tekee siitä hirveän numeron että häneltä on nyt se pois että ei ole juhlia ja tulee paha mieli kun ei koskaan sitä tai tätä. Tämä toistuu myös jokaisen juhlapyhän kanssa, etenkin joulun. Ei hemmetti ole minun vikani että olen ainoa tytär ja hän on itse karkottanut muut häiriintyneellä käytöksellään ja ei itse osaa järjestää itselleen seuraa :D

Ja kyllä, hänellä on pahimman luokan narsistin piirteitä, suuttuu minulle kaikista muistakin ihmeellisistä asioista joiden ei kaiken järjen mukaan pitäisi koskea häntä millään tavalla - esimerkiksi se, että elän omassa asunnossa omalla tyylilläni. Usein kun hän oli käymässä entisestä asunnossani (pieni yksiö, oletettavasti huono äänieristys) kilahti siitä, etten alkanut puhua hiljaisella äänellä tai lähes kuiskaten kun oli myöhä ja hänen mielestään silloin ei saanut normaalilla äänellä asunnossa puhua. Samaan sarjaan kuului että rupesi säätämään telkkarista ääntä pienemmälle (en muutenkaan pidä volyymia koskaan itse kovalla joten tämä oli pimeää touhua) ja muutenkin loukkaantui ja sekosi siitä täysin että en hyväksynyt hänen määräilyään omassa kodissani.

Vierailija
2240/6335 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Et taida tietääkään mitä viidellä kympillä markka-aikaan sai. (minä kyllä muistan sen, että kirppiksissä tuskin kymppiä arvokkaampia maljakoita slloin olikaan.)