Else, 32, on yrittäjä, perheenäiti ja satanisti: ”Meillä kotona on paljon sisustuselementtejä koskien Saatanaa”
Kommentit (266)
Järkyttävintä tuossa jutussa oli sen ihan s****nan karmea kieli. Hrrrrr...
Ulkonäön perusteella Suomen naisista enemmistö on satanisteja.
Kerrankin olen sanaton. Tai oikeastaan niitä sisustuselementtejä jäin kaipailemaan. Ei riitä oma mielikuvitus satanistiseen sisustukseen lapsiperheessä. Ja mitä on muut satanistiset harrastukset, jos niitä kissoja ei kerran uhrata? Tämäkin jäi vähän pimentoon.
Ainoastaan ymmärtämättömyys on pahasta. Vauvapastalla pahansuopuus on ihan käsinkosketeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noissa porukoissa on enemmän mielenterveyskamaa kuin ihan normaaleja. Ärsyttää nykyajan trendi jossa joku jossain vaiheessa aina sanoo näistä "erikoisemmista" että " ei ne kaikki ole semmoisia". Vaikka 99% heistä on jollakin tasolla mielenterveyspotilaita. Se että yksi prosentti ei ole ei anna aihetta huokailla helpotuksesta.
Mitä ihmettä sitten, vaikka olisikin? Suurin osa ihmisistä kärsii mg-ongelmista jossain vaiheessa elämäänsä, joten se siitä normaalista. Harvemmin he kuitenkaan mitään täysiä sekopäitä ovat, toisin kuin enemmistö täälläkin tuntuu kuvittelevan.
Kyllästyttää tämä mt-ongelmaisten leimaaminen, yhä edelleen tänäkin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, ettei satanisteja ole ollut sitten 90-luvun lopun, jolloin se oli vielä jonkinlainen muoti-ilmiö teinien keskuudessa. Meilläkin oli yläasteella satanisteja ja kaupunki oikein kielsi bändipaitojen käytön kouluissa. Tosin jutun henkilö on samaa ikäluokkaa kanssani, joten satanismi on varmaan peruja niiltä ajoilta.
Olen kyllä avarakatseinen ihminen enkä tuomitse muiden uskontoja. Eipä jutun henkilö kovin vaaralliselta vaikuta, joten ei hänen uskonsa häiritse minua.
Kyllä meitä edelleen on. Mutta monestakaan se ei näy mitenkään ulospäin, eihän satanismiin kuulu mitään tiettyä pukeutumistyyliä. Sama homma gooteilla. Voit olla gootti vaikka et pukeudukaan mustiin vaatteisiin ja korsetteihin.
Onko Johanna Tukiainen gootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, ettei satanisteja ole ollut sitten 90-luvun lopun, jolloin se oli vielä jonkinlainen muoti-ilmiö teinien keskuudessa. Meilläkin oli yläasteella satanisteja ja kaupunki oikein kielsi bändipaitojen käytön kouluissa. Tosin jutun henkilö on samaa ikäluokkaa kanssani, joten satanismi on varmaan peruja niiltä ajoilta.
Olen kyllä avarakatseinen ihminen enkä tuomitse muiden uskontoja. Eipä jutun henkilö kovin vaaralliselta vaikuta, joten ei hänen uskonsa häiritse minua.
Kyllä meitä edelleen on. Mutta monestakaan se ei näy mitenkään ulospäin, eihän satanismiin kuulu mitään tiettyä pukeutumistyyliä. Sama homma gooteilla. Voit olla gootti vaikka et pukeudukaan mustiin vaatteisiin ja korsetteihin.
Johanna Tukiainen on uskovainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen on uskovainen nainen.
Ulkonäön perusteella Suomen naisista enemmistö on satanisteja.
Hauska tätä ketjua lueskella. Terveisin lähes viisikymppinen satanistimies, joka työskentelee lastenhoitajana. Kenties minä, pahuuden ruumiillistuma, hoidan juuri SINUNKIN lastasi.
Minua huvittaa iltapäivälehden otsikointi, ihan kuin yrittäjyys olisi tae jostain ”kunniallisemmasta” elämäntyylistä, mitä sillä nyt tarkoitetaan. Nainen työllistää itsensä rakennekynsiä tekemällä, noilla tatuoinneilla ei ehkä kauneusalalta työntrkijän asemassa löydäkään ihan helposti työtä.
Mun mielestä, kun tutustuu hieman tuohon satanismiin ideologiana, niin ei sovi kovin hyvin yhteen lapsenteon/lapsien kanssa. Kuitenkin kun lapsen hankkii, tulisi silloin ajatella ensimmäisenä lasta eikä itseään.. Tämä taas ei sovi satanismiin, siis laittaa muita itsensä edelle.
trytrytry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun jumalahan oli vaatimassa jopa ihmisuhreja, ja vaikka sitten estikin viime hetkellä uhrauksen, ei sellainen pyyntö lähde rakastavasta jumalasta.
Verellä lotraaminen uskonnon nimissä on myös aika sairasta. Ja kun jumala toteaa käskyssä, että älä pidä muita jumalia, niin tuosta voisi olettaa, että muitakin on.
"jumala/saatana" - henki/aine.
Jumala ei ole IKINÄ pyytänyt ketään uhraamaan yhtäkään ihmistä itselleen, päin vastaoin Hän sanoo Raamatussa useaan kertaan että se on kauhistus hänelle, ja ihmisuhrit kielletään ehdottomasti. Nimenomaan Jumala kieltää uhraamasta ihmisiä, "kuten vierellänne olevat kansat tekevät". Raamattu kyllä kertoo tapauksista kun vierasheimoiset kansat uhraavat ihmisiä,mutta sellaista kauhistusta ei Herra salli israelilaisille, siis omalla kansalleen (eikä kenellekään). Iisakin elämä olisi kyllä säästynyt, älä sinä siitä huolehdi. Kyllä kai maailmankaikkeuden Valtiaalla olisi keinot olleet, mikäli Aabraham olisi enkelin kiellosta huolimatta yrittänyt tehdä sen.
"Älä pidä muita Jumalia" ei seuraa johtopäätöstä että muita jumalia olisi oikeasti, vaan sitä että kaikilla kansoilla on useita epäjumalia, joita he kutsuvat nimeltä, siis joko oikeita pahoja henkiä/demoneita tai olemattomia, mielikuvituksen tuotteita. Jos sinä teet vaikka ihmisestä itsellesi jumalan , hän on sitä sinulle, vaikka hän ei mikään oikea jumala olekaan.
Kristinuskon keskeisimpiä asioita on ihmisen uhraaminen, eli Jeesuksen kuolema. Että sellaista.
ja lapsi ottaa osaa keskusteluun taas. Milloin aikuistut? ihan ekaks. Jumala ITSE kuoli ristillä. KYLLÄ; tätä moni ei sitten taida käsittää sitten millään. JUMALA ITSE tuli ihmiseksi Kristuksessa. Jeesus on yksi osa Kolminaisuutta, eli Jumala. JUMALA kuoli ristillä ihmisen, eli juuri sinun puolestasi, jotta sinun ei tarvitsisi mennä helv…..
Jeesus ei ollut ihminen, vaan lihaksi tullut Jumala, joka kuoli ihmisten puolesta. EI PÄINVASTOIN.
Voisko toi yksinkertaistaja ottaa sen vihaamansa, kirjan käteen ja alkaa vaikka opiskelemaan mitä edes vihaa?
Vierailija kirjoitti:
Else uskoo satuolentoon.
Miljardit uskovat satuolentoihin, useimmat vain sotivat siitä kenen satuolento on paras.
Vierailija kirjoitti:
trytrytry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun jumalahan oli vaatimassa jopa ihmisuhreja, ja vaikka sitten estikin viime hetkellä uhrauksen, ei sellainen pyyntö lähde rakastavasta jumalasta.
Verellä lotraaminen uskonnon nimissä on myös aika sairasta. Ja kun jumala toteaa käskyssä, että älä pidä muita jumalia, niin tuosta voisi olettaa, että muitakin on.
"jumala/saatana" - henki/aine.
Jumala ei ole IKINÄ pyytänyt ketään uhraamaan yhtäkään ihmistä itselleen, päin vastaoin Hän sanoo Raamatussa useaan kertaan että se on kauhistus hänelle, ja ihmisuhrit kielletään ehdottomasti. Nimenomaan Jumala kieltää uhraamasta ihmisiä, "kuten vierellänne olevat kansat tekevät". Raamattu kyllä kertoo tapauksista kun vierasheimoiset kansat uhraavat ihmisiä,mutta sellaista kauhistusta ei Herra salli israelilaisille, siis omalla kansalleen (eikä kenellekään). Iisakin elämä olisi kyllä säästynyt, älä sinä siitä huolehdi. Kyllä kai maailmankaikkeuden Valtiaalla olisi keinot olleet, mikäli Aabraham olisi enkelin kiellosta huolimatta yrittänyt tehdä sen.
"Älä pidä muita Jumalia" ei seuraa johtopäätöstä että muita jumalia olisi oikeasti, vaan sitä että kaikilla kansoilla on useita epäjumalia, joita he kutsuvat nimeltä, siis joko oikeita pahoja henkiä/demoneita tai olemattomia, mielikuvituksen tuotteita. Jos sinä teet vaikka ihmisestä itsellesi jumalan , hän on sitä sinulle, vaikka hän ei mikään oikea jumala olekaan.
Kristinuskon keskeisimpiä asioita on ihmisen uhraaminen, eli Jeesuksen kuolema. Että sellaista.
ja lapsi ottaa osaa keskusteluun taas. Milloin aikuistut? ihan ekaks. Jumala ITSE kuoli ristillä. KYLLÄ; tätä moni ei sitten taida käsittää sitten millään. JUMALA ITSE tuli ihmiseksi Kristuksessa. Jeesus on yksi osa Kolminaisuutta, eli Jumala. JUMALA kuoli ristillä ihmisen, eli juuri sinun puolestasi, jotta sinun ei tarvitsisi mennä helv…..
Kenen tahansa täyspäisen näkökannasta kristinusko perustuu juuri siihen, että ihminen (Jesse) kuoli ristillä. Se että hänen väitetään olevan jumala ei muuta sitä asiaa, että ihminen (Jesse) kuoli.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä, kun tutustuu hieman tuohon satanismiin ideologiana, niin ei sovi kovin hyvin yhteen lapsenteon/lapsien kanssa. Kuitenkin kun lapsen hankkii, tulisi silloin ajatella ensimmäisenä lasta eikä itseään.. Tämä taas ei sovi satanismiin, siis laittaa muita itsensä edelle.
Mistä sinä tiedät uhraisiko hän itsensä lapsensa vuoksi.
Joo, luin lehdestä tänään. Sitten...???
On vain yksi "usko", tiede ja yksi paha, tietämättömyys.