Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies ei tarjoa mitään ensimmäisellä treffillä?

Vierailija
05.01.2019 |

Hän maksaa oman osuuden muttei naisen.

Kommentit (216)

Vierailija
101/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko esittää vastakysymyksen?

Minkälainen mies haluaa tarjota aina? Kantaa ja nostaa kaikki 100 grammaa painavammat asiat? Avata aina ovet?

Kohdalleni on nimittäin sattunut tälläinen tapaus. Hyvää kai tarkoittaa, mutta tunnen itseni jostain syystä avuttomaksi sillä olen tottunut tekemään kaiken itse.

Kontrollifriikki, joka ei anna sinun edes vilkaista muualle, eikä varsinkaan lähteä kavereidesi kanssa mihinkään ilman häntä.

Vierailija
102/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mies haluaa tarjota aina? Kantaa ja nostaa kaikki 100 grammaa painavammat asiat? Avata aina ovet?

Kohdalleni on nimittäin sattunut tälläinen tapaus. Hyvää kai tarkoittaa, mutta tunnen itseni jostain syystä avuttomaksi sillä olen tottunut tekemään kaiken itse.

Kontrollifriikki, joka ei anna sinun edes vilkaista muualle, eikä varsinkaan lähteä kavereidesi kanssa mihinkään ilman häntä.

Höpöhöpö, ei minun mieheni ainakaan semmoinen ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horatsunhan nyt kannattaa aina treffailla vain maksukykyisiä asiakkaita. Tämähän nyt on täysi selviö.

Vierailija
104/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin naiset huutavat useasti tasa-arvon perään. Mutta treffeillä miehen pitäisi maksaa kaikki. Ristiriitaista ajattelua.

Tarkoittaako sinusta tasa-arvo sitä että nainen ja mies ovat täsmälleen samanlaisia? Vai sitä että he ovat erilaisia mutta saman arvoisia? Minä en ainakaan haluaisi mieheksi itseni kaltaista miestä, vaikka itse haluan olla tällainen kun olen. Pitkätukkainen, meikkaava ja hyvin feminiininen mies.. ei kiitos. Silti koen että olen tasa-arvoinen niiden maskuliinisten miesten kanssa, erilainen vain.

Osaat varmaan lukea. En missään sanonut, että naisten ja miesten pitäisi olla samanlaisia. Mutta en ymmärrä sellaista ajattelua, jossa tasa-arvoa on se, että mies maksaa kulut. Omasta mieelstäni tasa-arvoa on se, että kulut laitetaan puoliksi.

Sinäkin varmasti osaat lukea? Minusta tasa-arvoa on se että voidaan olla erilaisia, mutta silti ollaan samanarvoisia. En oleta mieheni harrastavan pitsinnypläystä vaikka minä siitä pidänkin, eikä hän pistä minua korjaamaan autoa (puoliksi). Silti olemme tasa-arvoisia.

Mutta oletteko tosiaan tasa-arvoisia, jos vain toisen teistä oletetaan avaavan kukkaroaan?

Toinen avaa ensin kukkaroaan, ja vähän myöhemmin toinen avaa kukkaroaan. Tasanhan se silloin menee, eli silkkaa tasa-arvoa.

Vierailija
105/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa kannattava.

Vierailija
106/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ole antanut miehen maksaa ekoilla treffeillä. Miksi antaisin? Ei se ole minulle mikään herrasmiehen mitta. En halua jäädä minkäännäköistä velkaa miehelle, en todellista enkä kuviteltua. Eräät miehet kuvittelevat, että tarjoamalla jotain saa myös jotain.

Sitä paitsi minusta tasa-arvoista on se, että kaksi toisilleen koko lailla outoa ihmistä kun tapaa niin silloin kumpikin maksaa sen mitä ottaa. Myöhemmässä vaiheessa jos tavataan uudelleen ja uudelleen, niin silloin on ihan ok jos maksetaan vuorokertoina.

Niin se onkin aivan eri asia että ottaako tarjousta vastaan ekoilla treffeillä, mutta kyllä miehen kuuluu silti ehdottaa että voi tarjota.

Vierailija
107/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin naiset huutavat useasti tasa-arvon perään. Mutta treffeillä miehen pitäisi maksaa kaikki. Ristiriitaista ajattelua.

Tarkoittaako sinusta tasa-arvo sitä että nainen ja mies ovat täsmälleen samanlaisia? Vai sitä että he ovat erilaisia mutta saman arvoisia? Minä en ainakaan haluaisi mieheksi itseni kaltaista miestä, vaikka itse haluan olla tällainen kun olen. Pitkätukkainen, meikkaava ja hyvin feminiininen mies.. ei kiitos. Silti koen että olen tasa-arvoinen niiden maskuliinisten miesten kanssa, erilainen vain.

Miten sinä sukupuolesi edustajana korvaat heille mitä he, sukupuolensa edustajana, tarjosivat sinulle? Jos kerran olet tasa-arvoinen, et voi saada pelkkää hyötyä sukupuolesi takia, joten mitä annat takaisin? Erityisesti semmoiselle, jota et näe uudestaan?

Vierailija
108/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä tai saita. Aika moukkamaista joka tapauksessa.

Minusta kutsuja maksaa, jos on kyse pienistä summista. Siis sukupuolesta riippumatta. Olen itsekin piffaillut joskus miehelle, jos olen ollut se kahville/oluellemenoa ehdottanut osapuoli. Pidemmissä suhteissa olemme maksaneet laskun vuorotellen eli tasanneet kustannukset sitä kautta. Pidän kammottavana sitä, jos ravintolalaskusta aletaan suurennuslasilla ja laskimen kera etsiä, mitä kukin on syönyt ja juonut,

Jos taas mennään kalliiseen ravintolaan, jo kutsuttaessa voi sopia, että toimitaan omakustanne-periaatteella. Silloin tilattaessa jo ilmoitetaan tarjoilijalle, että laskut maksetaan erikseen.

Tosiaanko kutsuja maksaa -periaatteella porukka menee? Jos huikkaat kaverille, että käydäänkö lounaalla tänään, niin maksuhommiksi menee?

Kaverit ovat eriasia. Vai yritätkö sinä tehdä kavereihisi jonkun näköistä vaikutusta lounaalla ja päästä tutustumaan paremmin? Minä en.

Miksi miehen pitäisi tehdä vaikutus johonkin lokkiin?

Hei kannattaako niillä treffeillä käydä jos se on noin kamalaa? Voin kuvitella miten lompsit kahvilaan v.ttuuntuneena miettien että "siellä se huoralokki nyt odottaa ilmainen cappuccino mielessä kiiluen!"

Vastaa vain siihen kysymykseeni: miksi miehen pitäisi tehdä vaikutus naiseen ostamalla hänelle ateria?

Oletko niitä jotka menevät ravintolaan ilman rahaa ja lähtevät hyvin juoneina kavereiden kanssa kotiin? Heille nimittäin on nimitys.

Kenenkään ei _pidä_ mutta jos itse pyytää niin silloin on näköjään halu tehdä vaikutus, eihän muuten jutusta tule mitään jos ei halua tehdä vaikutusta toiseen. Tällöin ei ole kiinnostunut.

Eri

Vierailija
109/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selainenmies, joka kannattaa tasa-arvoa myös kotitöiden jakautumisessa.

Vierailija
110/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi, tai ainakin pennosiaan laskeskeleva. Jos kahvin tai drinkin tarjoaminen naiselle treffeillä ei onnistu luontevasti, tapaus ei ehkä muutenkaan osaa käyttäytyä kohteliaan sivistyneesti.

Vierailija
111/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi, voimauttava ihana mies joka teollaan kertoo että You go girl!

Vierailija
112/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ole antanut miehen maksaa ekoilla treffeillä. Miksi antaisin? Ei se ole minulle mikään herrasmiehen mitta. En halua jäädä minkäännäköistä velkaa miehelle, en todellista enkä kuviteltua. Eräät miehet kuvittelevat, että tarjoamalla jotain saa myös jotain.

Sitä paitsi minusta tasa-arvoista on se, että kaksi toisilleen koko lailla outoa ihmistä kun tapaa niin silloin kumpikin maksaa sen mitä ottaa. Myöhemmässä vaiheessa jos tavataan uudelleen ja uudelleen, niin silloin on ihan ok jos maksetaan vuorokertoina.

Niin se onkin aivan eri asia että ottaako tarjousta vastaan ekoilla treffeillä, mutta kyllä miehen kuuluu silti ehdottaa että voi tarjota.

Aivan kuten naisen kuuluu ehdottaa, että tekee kaikki kotityöt. Ihanan vanhanaikaista. 

Vierailija
113/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla näkyy aika usein sellainen ajattelutapa, että miehen pitää tehdä ns. perinteiset miesten työt. Sen lisäksi miehen pitää tehdä kotitöistä ja lastenhoidosta vähintään puolet. Talouden kustannuksista on päävastuu prlkästään miehellä. Omituista tasa-arvoa.

Vierailija
114/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä sukupuolesi edustajana korvaat heille mitä he, sukupuolensa edustajana, tarjosivat sinulle? Jos kerran olet tasa-arvoinen, et voi saada pelkkää hyötyä sukupuolesi takia, joten mitä annat takaisin? Erityisesti semmoiselle, jota et näe uudestaan?

En välttämättä mitään. Kaupassakin minä saatan nostaa mummolta tippuneen lompakon, enkä odota vastapalveluksia. Se on elämää se.

Vierailija
115/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies, arvostaisin suuresti. Kyse ei ole siitä ettenkö itse pystyisi, vaan siitä ettei _tarvitse_ kun mies tekee puolesta.

Vierailija
116/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Meneekö joku oikeasti treffeille laskeskelemaan onko nyt sukupuolten tasa-arvo toteutunut ja miettimään kuka hyötyy ja kenestä? Eikö treffailu kannattaisi jättää siihen että oikeasti haluaa tutustua ihmisiin ja kenties parisuhteenkin?

Vierailija
117/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on nyt aika vinksahtanut kuva. Mies voi kyllä ihan hyvää hyvyyttään tehdä nuo, ei heti tarvitse vääntää sitä negatiiviseksi.

Vierailija
118/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla näkyy aika usein sellainen ajattelutapa, että miehen pitää tehdä ns. perinteiset miesten työt. Sen lisäksi miehen pitää tehdä kotitöistä ja lastenhoidosta vähintään puolet. Talouden kustannuksista on päävastuu prlkästään miehellä. Omituista tasa-arvoa.

Älä viitsi jauhaa p.skaa. Kukaan ei väitä tuollaista tasa-arvoksi. Ketjuissa on monenlaisia ihmisiä vastaamassa ja yksi on tätä mieltä, toinen tuota, et voi niputtaa niitä yhdeksi mielipiteeksi. 

Vierailija
119/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän :D kyllä nää puoliksi -ajattelijat haluaa kaiken puoliksi.

Vierailija
120/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän :D kyllä nää puoliksi -ajattelijat haluaa kaiken puoliksi.

Jep, true feministit eivät suostu edes siihen että mies avaa sitä ovea tai kantaa kasseja, hän pystyy siihen kyllä itse, ilman patriarkan apua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi