Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies ei tarjoa mitään ensimmäisellä treffillä?

Vierailija
05.01.2019 |

Hän maksaa oman osuuden muttei naisen.

Kommentit (216)

Vierailija
61/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti- , meta- ja tunnetyöt joulua myöten pitsatilauksineen ja pölynpyyhkimisineen pitää puolittaa, mutta tapailuvaiheessa miehen pitää maksaa kaikki? Samoin kaikkina naurettavina naista ylistävinä prinsessaharhapäivinä?

Kuinka moni palstamamma on ostanut miehelleen timanttikihlasormuksen? 

Luulin että ketjussa puhuttiin ensireffeistä eikä koko tapailu ajasta. Sinä voit etsiä itsellesi naisen joka ostaa sinulle timanttikihlasormuksen, se lienee oikeutesi :)

Vierailija
62/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin naiset huutavat useasti tasa-arvon perään. Mutta treffeillä miehen pitäisi maksaa kaikki. Ristiriitaista ajattelua.

Tarkoittaako sinusta tasa-arvo sitä että nainen ja mies ovat täsmälleen samanlaisia? Vai sitä että he ovat erilaisia mutta saman arvoisia? Minä en ainakaan haluaisi mieheksi itseni kaltaista miestä, vaikka itse haluan olla tällainen kun olen. Pitkätukkainen, meikkaava ja hyvin feminiininen mies.. ei kiitos. Silti koen että olen tasa-arvoinen niiden maskuliinisten miesten kanssa, erilainen vain.

Osaat varmaan lukea. En missään sanonut, että naisten ja miesten pitäisi olla samanlaisia. Mutta en ymmärrä sellaista ajattelua, jossa tasa-arvoa on se, että mies maksaa kulut. Omasta mieelstäni tasa-arvoa on se, että kulut laitetaan puoliksi.

Sinäkin varmasti osaat lukea? Minusta tasa-arvoa on se että voidaan olla erilaisia, mutta silti ollaan samanarvoisia. En oleta mieheni harrastavan pitsinnypläystä vaikka minä siitä pidänkin, eikä hän pistä minua korjaamaan autoa (puoliksi). Silti olemme tasa-arvoisia.

Just. Luitko tämän ketjun aiheen? Miten pitsinnypläys ja auton renkaiden vaihto liittyy siihen, kuka maksaa treffeillä kulut?

Siihen että arvostan miehissä eri asioita kuin naisissa.

Eli omaa lompakolla loisimistasi 

Arvostan miehessä omalla lompakollani loisimista? :D no en kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan jos on luvattu pildee myöhemmin.

Vierailija
64/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes pitäisi?

Se tarjoaminen on signaali. Ei nainen halua miestä, joka ei voi tai ei halua käyttää resursseja naiseen. Jos mies ei pysty tai halua maksaa, toista tapaamista ei tule.

Ja sinun panostuksesi treffeille oli? Silmien räpsyttely ja reiän kannattelu?

No jos mies kutsuu minut tferreille niin ensisijaisesti hän ilmeisesti haluaa kanssani treffeille ja tehdä minuun vaikutuksen, näin olettaisin. Olisipa hassua itse ruveta päsmäröimään treffeillä joihin toinen On minut kutsunut ja halunnut :D

Ja sinuun voi tehdä vaikutuksen rahalla? Entä jos tekisit myös itse vaikutuksen jakamalla kulut puoliksi?

Vierailija
65/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö huorissa tosiaan maksamaan vaikka kahvikupposella tai pitsalla?

Vierailija
66/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan treffailussa kannattaa valita ensimmäiset ja toiset treffit niin ettei kenenkään tarvitse tarjota kenellekään. Käykää vaikka kävelyllä.

En halua että epäkiinnostava ihminen tarjoaa minulle mitään.

Vierailija
67/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan treffailussa kannattaa valita ensimmäiset ja toiset treffit niin ettei kenenkään tarvitse tarjota kenellekään. Käykää vaikka kävelyllä.

Mikä on motiivisi edes lähteä epäkiinnostavan ihmisen kanssa treffeille? 

Vierailija
68/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän maksaa oman osuuden muttei naisen.

Miten muutenkaan? Ilmainen lounas tarkoittaa aina, että odotetaan jonkinlaista vastapalvelusta. En halua antaa naisele sitä kuvaa, että seksiostoksilla tässä itse asiassa oltaisiinkin.

Oletko pahoillas jos bjilluu tippuis deittien päätteksi vai herrasmiehenä kieltäydyt kunniasta kun ei seksiostoksilla oltu muutenkaan eikä mielessäkään käynyt.

Vierailija
69/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilla käynti on aika huono idea treffeillä noin yleensäkin. Yleensä juodaan vain yhdet kupit. Menkää treffeilla baariin. Voitte tilata vuoronperään.

Vierailija
70/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei sille tarjota mitään. Jos menis kiinnostavan kanssa, niin sehän olis jo suhteessa.

Vierailija
71/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin naiset huutavat useasti tasa-arvon perään. Mutta treffeillä miehen pitäisi maksaa kaikki. Ristiriitaista ajattelua.

Tarkoittaako sinusta tasa-arvo sitä että nainen ja mies ovat täsmälleen samanlaisia? Vai sitä että he ovat erilaisia mutta saman arvoisia? Minä en ainakaan haluaisi mieheksi itseni kaltaista miestä, vaikka itse haluan olla tällainen kun olen. Pitkätukkainen, meikkaava ja hyvin feminiininen mies.. ei kiitos. Silti koen että olen tasa-arvoinen niiden maskuliinisten miesten kanssa, erilainen vain.

Osaat varmaan lukea. En missään sanonut, että naisten ja miesten pitäisi olla samanlaisia. Mutta en ymmärrä sellaista ajattelua, jossa tasa-arvoa on se, että mies maksaa kulut. Omasta mieelstäni tasa-arvoa on se, että kulut laitetaan puoliksi.

Sinäkin varmasti osaat lukea? Minusta tasa-arvoa on se että voidaan olla erilaisia, mutta silti ollaan samanarvoisia. En oleta mieheni harrastavan pitsinnypläystä vaikka minä siitä pidänkin, eikä hän pistä minua korjaamaan autoa (puoliksi). Silti olemme tasa-arvoisia.

Just. Luitko tämän ketjun aiheen? Miten pitsinnypläys ja auton renkaiden vaihto liittyy siihen, kuka maksaa treffeillä kulut?

Siihen että arvostan miehissä eri asioita kuin naisissa.

Eli omaa lompakolla loisimistasi 

Arvostan miehessä omalla lompakollani loisimista? :D no en kyllä.

Pitäiskö sun mennä luetun ymmärtämisen kurssille. Suosittelen.

Vierailija
72/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt jaksaa kirjoitella pitkiä pätkiä ennen tapaamista, kun se tapaaminen sinetöi eteneekö tutustuminen mihinkään. Harva nettitreffi etenee. Siksi turvallista nähdä kävelyn merkeissä. Kaikki ovat epäkiinnostavia siihen asti kunnes toisin todistetaan ja löytyy se yksi ylitse muiden henkilö, jonka kanssa vakiinnutaan. Kaverit erikseen. 

Vierailija
73/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisin vaihtoehto on treffeillä ns. juoksupizzat. Tilaa ravintolassa ruoat ja juomat molemmille, mutta kun tulee laskun maksun aika, otetaan jalat alle ja kadotaan paikalta. Kumpikaan ei joudu maksamaan, ja yhteinen rikos yhdistää osapuolia.

Vierailija
74/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt jaksaa kirjoitella pitkiä pätkiä ennen tapaamista, kun se tapaaminen sinetöi eteneekö tutustuminen mihinkään. Harva nettitreffi etenee. Siksi turvallista nähdä kävelyn merkeissä. Kaikki ovat epäkiinnostavia siihen asti kunnes toisin todistetaan ja löytyy se yksi ylitse muiden henkilö, jonka kanssa vakiinnutaan. Kaverit erikseen. 

Kokemus on opettanut minulle saman. On ihan turha etukäteen luoda mitään pitkiä keskusteluja ja mielikuvia toisesta, koska todellisuus on joka tapauksessa jotain muuta. Mitä nopeammin tapaa sitä vähemmän on kerennyt rakentelemaan omia odotuksia, ja pääsee jatkamaan todelliselta pohjalta.

Vierailija
75/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä tai saita. Aika moukkamaista joka tapauksessa.

Minusta kutsuja maksaa, jos on kyse pienistä summista. Siis sukupuolesta riippumatta. Olen itsekin piffaillut joskus miehelle, jos olen ollut se kahville/oluellemenoa ehdottanut osapuoli. Pidemmissä suhteissa olemme maksaneet laskun vuorotellen eli tasanneet kustannukset sitä kautta. Pidän kammottavana sitä, jos ravintolalaskusta aletaan suurennuslasilla ja laskimen kera etsiä, mitä kukin on syönyt ja juonut,

Jos taas mennään kalliiseen ravintolaan, jo kutsuttaessa voi sopia, että toimitaan omakustanne-periaatteella. Silloin tilattaessa jo ilmoitetaan tarjoilijalle, että laskut maksetaan erikseen.

Tosiaanko kutsuja maksaa -periaatteella porukka menee? Jos huikkaat kaverille, että käydäänkö lounaalla tänään, niin maksuhommiksi menee?

Kaverit ovat eriasia. Vai yritätkö sinä tehdä kavereihisi jonkun näköistä vaikutusta lounaalla ja päästä tutustumaan paremmin? Minä en.

Miksi miehen pitäisi tehdä vaikutus johonkin lokkiin?

Vierailija
76/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kutsuja maksaa, jos on kyse pienistä summista. Siis sukupuolesta riippumatta. Olen itsekin piffaillut joskus miehelle, jos olen ollut se kahville/oluellemenoa ehdottanut osapuoli. Pidemmissä suhteissa olemme maksaneet laskun vuorotellen eli tasanneet kustannukset sitä kautta. Pidän kammottavana sitä, jos ravintolalaskusta aletaan suurennuslasilla ja laskimen kera etsiä, mitä kukin on syönyt ja juonut,

Jos taas mennään kalliiseen ravintolaan, jo kutsuttaessa voi sopia, että toimitaan omakustanne-periaatteella. Silloin tilattaessa jo ilmoitetaan tarjoilijalle, että laskut maksetaan erikseen.

Tasaveroisilla aikuisilla on omat rahat, joten eiköhän kukin voi yksinkertaisesti maksaa omansa.

Voi tietysti. Ja avata itse oven itselleen jne. Kyllä jokainen nuo osaa ja voi tehdä.

Niihin ei liity samanlaista valta-ajatusta kuin rahaan, eikä varmaan kukaan koe jäävänsä velkaa oven avauksesta. Siksi pidän näitä hyvin erilaisina asioina.

No, sinun ei tietysti tarvitse ottaa vastaan mitään kenenkään tarjoamaa jos siitä tulee sinulle paha mieli. Itse arvostan jos mies tarjoutuu maksamaan vaikka kahvin, enkä koe jääneeni siitä mitään velkaa. Samallalailla arvostan jos hän avaa minulle oven.

Tämä viimeisin on Nainen minun makuuni.Sytyn Naiseen joka on Nainen,ylpeä siitä ja vastaavasti antaa minun olla Mies.Avaamalla oven ja maksamalla esim. ravintolalaskun osoitan kunnioitukseni ja arvostukseni kyseistä Naista kohtaan ja on ihanaa että hän huomioi eleeni. Ei liity mitenkään mihinkään typeriin valtajuttuihin sun muihin tämän päivän paskanjauhantoihin,vaan joskus ihminen voi tehdä asioita ihan puhtaasti siksi,että TAHTOO tehdä jotain toisen puolesta.Ilman vastapalveluksia,pyyteettä,silkasta halusta toimia niin.Miksi tämä on niin vaikea asia tajuta monelle?

Vierailija
77/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä treffeillä ajattele vinoutuneita yhteiskunnallisia rakenteita, niiden kumoamista tai paljastamista. Mietin, tykkäänkö tästä tyypistä, jonka kanssa illastan, vaiko enkö. Jos mies haluaa maksaa ruuan/leffan tj., minä tarjoudun ostamaan jotain muuta. Näin ilta jatkuu luontaisesti, jos on jatkuakseen. Vaikealta kuulostaa ihminen, joka politisoi rakastumisen.

Vierailija
78/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaanko kutsuja maksaa -periaatteella porukka menee? Jos huikkaat kaverille, että käydäänkö lounaalla tänään, niin maksuhommiksi menee?

Kaverit ovat eriasia. Vai yritätkö sinä tehdä kavereihisi jonkun näköistä vaikutusta lounaalla ja päästä tutustumaan paremmin? Minä en.

Miksi miehen pitäisi tehdä vaikutus johonkin lokkiin?

Hei kannattaako niillä treffeillä käydä jos se on noin kamalaa? Voin kuvitella miten lompsit kahvilaan v.ttuuntuneena miettien että "siellä se huoralokki nyt odottaa ilmainen cappuccino mielessä kiiluen!"

Vierailija
79/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en oleta miehen tarjoavan. "Treffi-ikään" tulessani olin ylipäätään ulalla koko kuviosta, en odottanut että minulle tarjottaisiin ekoilla treffeillä.

Kokemukseni mukaan kuitenkin mies, joka ei alussa tarjoa, ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Ehkä jopa tapailee montaa yhtä aikaa. Tai on pihi. Näin viisastuneena kyllä kuva muuttuu hyvin paljonkin, jos mies ei tarjoa.

Vierailija
80/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin se, joka pyytää syömään, haluaisin olla myös se joka maksaa. Se tuntuisi silloin "oikealta". Mies olen.