Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies ei tarjoa mitään ensimmäisellä treffillä?

Vierailija
05.01.2019 |

Hän maksaa oman osuuden muttei naisen.

Kommentit (216)

Vierailija
1/216 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en osaa kuvitella. Tai ehkä sellainen joka pitää naista selvyytenä. Itse en osaa pitää, ja siksi tarjoan.

Vierailija
2/216 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas. Hän kunnioittaa tasa-arvoa eikä alenna naista maksamalla hänen laskuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies.

Vierailija
4/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi. Saita. Kitupiikki.

Vierailija
5/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja tasa-arvoinen, feministinen mies joka kunnioittaa tämän päivän voimaantunutta naista joka ei tarvitse miestä pelastajakseen ja elättäjäkseen.

Tälläkin palstalla jokainen nainen tienaa miestään enemmän. 

Vierailija
6/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muutenkaan? Ilmainen lounas tarkoittaa aina, että odotetaan jonkinlaista vastapalvelusta. En halua antaa naisele sitä kuvaa, että seksiostoksilla tässä itse asiassa oltaisiinkin.

Vierailija
7/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä tai saita. Aika moukkamaista joka tapauksessa.

Minusta kutsuja maksaa, jos on kyse pienistä summista. Siis sukupuolesta riippumatta. Olen itsekin piffaillut joskus miehelle, jos olen ollut se kahville/oluellemenoa ehdottanut osapuoli. Pidemmissä suhteissa olemme maksaneet laskun vuorotellen eli tasanneet kustannukset sitä kautta. Pidän kammottavana sitä, jos ravintolalaskusta aletaan suurennuslasilla ja laskimen kera etsiä, mitä kukin on syönyt ja juonut,

Jos taas mennään kalliiseen ravintolaan, jo kutsuttaessa voi sopia, että toimitaan omakustanne-periaatteella. Silloin tilattaessa jo ilmoitetaan tarjoilijalle, että laskut maksetaan erikseen.

Vierailija
8/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mut voi viedä täysin ilmasille treffeille.

Vierailija
9/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muutenkaan? Ilmainen lounas tarkoittaa aina, että odotetaan jonkinlaista vastapalvelusta. En halua antaa naisele sitä kuvaa, että seksiostoksilla tässä itse asiassa oltaisiinkin.

No eikä tarkoita muuta kuin sellaisen kpään mielestä, jolle seksiostoksilla käynti on arkipäivää.

Meille muille kyse on simppelistä kutsuja-maksaa -periaatteesta, jota noudatan aina myös samaa sukupuolta olevien kaverieni kanssa.

Vierailija
10/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole antanut miehen maksaa ekoilla treffeillä. Miksi antaisin? Ei se ole minulle mikään herrasmiehen mitta. En halua jäädä minkäännäköistä velkaa miehelle, en todellista enkä kuviteltua. Eräät miehet kuvittelevat, että tarjoamalla jotain saa myös jotain.

Sitä paitsi minusta tasa-arvoista on se, että kaksi toisilleen koko lailla outoa ihmistä kun tapaa niin silloin kumpikin maksaa sen mitä ottaa. Myöhemmässä vaiheessa jos tavataan uudelleen ja uudelleen, niin silloin on ihan ok jos maksetaan vuorokertoina.

Vierailija
11/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitäisi?

Vierailija
12/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kutsuja maksaa, jos on kyse pienistä summista. Siis sukupuolesta riippumatta. Olen itsekin piffaillut joskus miehelle, jos olen ollut se kahville/oluellemenoa ehdottanut osapuoli. Pidemmissä suhteissa olemme maksaneet laskun vuorotellen eli tasanneet kustannukset sitä kautta. Pidän kammottavana sitä, jos ravintolalaskusta aletaan suurennuslasilla ja laskimen kera etsiä, mitä kukin on syönyt ja juonut,

Jos taas mennään kalliiseen ravintolaan, jo kutsuttaessa voi sopia, että toimitaan omakustanne-periaatteella. Silloin tilattaessa jo ilmoitetaan tarjoilijalle, että laskut maksetaan erikseen.

mikäs siinä olla kutsuja maksaa periaatteen takana, kun miehet ovat lähes aina niitä treffeille kutsujia. Ja jos ei kutsu niin on aloitekyvytön kynnysmatto ja peräkammarinpoika, joka ei olisi muutenkaan kiinnostunut.

Vierailija
13/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä tarkoita muuta kuin sellaisen kpään mielestä, jolle seksiostoksilla käynti on arkipäivää.

Meille muille kyse on simppelistä kutsuja-maksaa -periaatteesta, jota noudatan aina myös samaa sukupuolta olevien kaverieni kanssa.

En kuitenkaan ottaisi tuota riskiä, koska moni nainen hermostuu pahanpäiväisesti, jos kokee perinteisiä sukupuolirooleja. Mikä siis on ihan ok, kun en itsekään pidä perusteltuna, että mies olisi maksaja sen enempää kuin nainenkaan.

Vierailija
14/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei ole naisesta kiinnostunut. Kannattaa päättää ilta lyhyeen ja eiköhän se tapailu ollut sitten siinä.

Vierailija
15/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi, eli tasa-arvoa kannattava mies.

Vierailija
16/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaanko kutsuja maksaa -periaatteella porukka menee? Jos huikkaat kaverille, että käydäänkö lounaalla tänään, niin maksuhommiksi menee?

Vierailija
17/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin naiset huutavat useasti tasa-arvon perään. Mutta treffeillä miehen pitäisi maksaa kaikki. Ristiriitaista ajattelua.

Vierailija
18/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä. Tarjoaminenhan tarkoittaa sitä että on ostamassa aikaa makuuhuoneen puolella.

Vierailija
19/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasaveroisilla aikuisilla on omat rahat, joten eiköhän kukin voi yksinkertaisesti maksaa omansa.

Vierailija
20/216 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä. Tarjoaminenhan tarkoittaa sitä että on ostamassa aikaa makuuhuoneen puolella.

Mikä toki treffien tarkoitus on, mutta parempi sitä varmastikin on hienotunteisesti peitellä.