Millainen mies ei tarjoa mitään ensimmäisellä treffillä?
Kommentit (216)
Viisas. Hän kunnioittaa tasa-arvoa eikä alenna naista maksamalla hänen laskuaan.
Fiksu ja tasa-arvoinen, feministinen mies joka kunnioittaa tämän päivän voimaantunutta naista joka ei tarvitse miestä pelastajakseen ja elättäjäkseen.
Tälläkin palstalla jokainen nainen tienaa miestään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hän maksaa oman osuuden muttei naisen.
Miten muutenkaan? Ilmainen lounas tarkoittaa aina, että odotetaan jonkinlaista vastapalvelusta. En halua antaa naisele sitä kuvaa, että seksiostoksilla tässä itse asiassa oltaisiinkin.
Köyhä tai saita. Aika moukkamaista joka tapauksessa.
Minusta kutsuja maksaa, jos on kyse pienistä summista. Siis sukupuolesta riippumatta. Olen itsekin piffaillut joskus miehelle, jos olen ollut se kahville/oluellemenoa ehdottanut osapuoli. Pidemmissä suhteissa olemme maksaneet laskun vuorotellen eli tasanneet kustannukset sitä kautta. Pidän kammottavana sitä, jos ravintolalaskusta aletaan suurennuslasilla ja laskimen kera etsiä, mitä kukin on syönyt ja juonut,
Jos taas mennään kalliiseen ravintolaan, jo kutsuttaessa voi sopia, että toimitaan omakustanne-periaatteella. Silloin tilattaessa jo ilmoitetaan tarjoilijalle, että laskut maksetaan erikseen.
Onneks mut voi viedä täysin ilmasille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muutenkaan? Ilmainen lounas tarkoittaa aina, että odotetaan jonkinlaista vastapalvelusta. En halua antaa naisele sitä kuvaa, että seksiostoksilla tässä itse asiassa oltaisiinkin.
No eikä tarkoita muuta kuin sellaisen kpään mielestä, jolle seksiostoksilla käynti on arkipäivää.
Meille muille kyse on simppelistä kutsuja-maksaa -periaatteesta, jota noudatan aina myös samaa sukupuolta olevien kaverieni kanssa.
En koskaan ole antanut miehen maksaa ekoilla treffeillä. Miksi antaisin? Ei se ole minulle mikään herrasmiehen mitta. En halua jäädä minkäännäköistä velkaa miehelle, en todellista enkä kuviteltua. Eräät miehet kuvittelevat, että tarjoamalla jotain saa myös jotain.
Sitä paitsi minusta tasa-arvoista on se, että kaksi toisilleen koko lailla outoa ihmistä kun tapaa niin silloin kumpikin maksaa sen mitä ottaa. Myöhemmässä vaiheessa jos tavataan uudelleen ja uudelleen, niin silloin on ihan ok jos maksetaan vuorokertoina.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kutsuja maksaa, jos on kyse pienistä summista. Siis sukupuolesta riippumatta. Olen itsekin piffaillut joskus miehelle, jos olen ollut se kahville/oluellemenoa ehdottanut osapuoli. Pidemmissä suhteissa olemme maksaneet laskun vuorotellen eli tasanneet kustannukset sitä kautta. Pidän kammottavana sitä, jos ravintolalaskusta aletaan suurennuslasilla ja laskimen kera etsiä, mitä kukin on syönyt ja juonut,
Jos taas mennään kalliiseen ravintolaan, jo kutsuttaessa voi sopia, että toimitaan omakustanne-periaatteella. Silloin tilattaessa jo ilmoitetaan tarjoilijalle, että laskut maksetaan erikseen.
mikäs siinä olla kutsuja maksaa periaatteen takana, kun miehet ovat lähes aina niitä treffeille kutsujia. Ja jos ei kutsu niin on aloitekyvytön kynnysmatto ja peräkammarinpoika, joka ei olisi muutenkaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä tarkoita muuta kuin sellaisen kpään mielestä, jolle seksiostoksilla käynti on arkipäivää.
Meille muille kyse on simppelistä kutsuja-maksaa -periaatteesta, jota noudatan aina myös samaa sukupuolta olevien kaverieni kanssa.
En kuitenkaan ottaisi tuota riskiä, koska moni nainen hermostuu pahanpäiväisesti, jos kokee perinteisiä sukupuolirooleja. Mikä siis on ihan ok, kun en itsekään pidä perusteltuna, että mies olisi maksaja sen enempää kuin nainenkaan.
Sellainen, joka ei ole naisesta kiinnostunut. Kannattaa päättää ilta lyhyeen ja eiköhän se tapailu ollut sitten siinä.
Feministi, eli tasa-arvoa kannattava mies.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaanko kutsuja maksaa -periaatteella porukka menee? Jos huikkaat kaverille, että käydäänkö lounaalla tänään, niin maksuhommiksi menee?
Täälläkin naiset huutavat useasti tasa-arvon perään. Mutta treffeillä miehen pitäisi maksaa kaikki. Ristiriitaista ajattelua.
Järkevä. Tarjoaminenhan tarkoittaa sitä että on ostamassa aikaa makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Tasaveroisilla aikuisilla on omat rahat, joten eiköhän kukin voi yksinkertaisesti maksaa omansa.
Vierailija kirjoitti:
Järkevä. Tarjoaminenhan tarkoittaa sitä että on ostamassa aikaa makuuhuoneen puolella.
Mikä toki treffien tarkoitus on, mutta parempi sitä varmastikin on hienotunteisesti peitellä.
Miehenä en osaa kuvitella. Tai ehkä sellainen joka pitää naista selvyytenä. Itse en osaa pitää, ja siksi tarjoan.