Lue keskustelun säännöt.
Olin ihan kaunis siihen asti, kunnes kasvoistani alkoi hävitä pigmentti :(
13.05.2006 |
Ensin hiusrajassa oli aivan pieni kohta, jossa iho oli vaaleampaa kuin muualla. Sitten lähti väri siltä kohtaa myös hiuksista. Nyt huomasin, että pigmenttikato oli laajentunut otsaan päin.
Tämä tosiaan masentaa, vaikka ei ole vakavaa. Ongelmalle ei kai kuitenkaan voi tehdä mitään. Meikki onneksi peittää vielä kohtuullisen hyvin, mutta tulevaisuudessa en tiedä siitäkään. Hiuksetkin saa värjättyä, mutta aina kun hiukset kasvavat näyttää kuin olisi alkanut harmaantua. Kampaajakin vitsailee aina asiasta. Ei ilmeisesti tajua, että se ei tunnu kovin kivalta...
Kommentit (2)
Hänen mukaansa asialle ei voi mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Googleta vaikka " pigmenttikato" tai " -muutos" , löydät varmasti aiheesta tietoa! Tsemppiä!
Muistathan myös suojata ihosi koko kevään, kesän ja syksyn korkealla suojakertoimella (minullakin koko ajan kasvoissa suojakerroin 25).