Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies varasi meille matkan, vaikka sanoin ettei käy!

Vierailija
03.01.2019 |

Olemme harkinneet lomamatkaa, mutta emme päässeet yhteisymmärrykseen kohteesta. Mies tahtoi Dubaihin, jonne en eettisistä syistä (ihmisoikeusrikkomukset) halua matkustaa. Minun ehdotukseni eivät taas kelvanneet miehelle.
Ajattelin sitten, että ei varmaankaan olla lähdössä minnekään.
Mutta sainkin tiedon, että hän oli varannut meille matkan - Dubaihin! Siis varmistamatta että asia on minulle ok (mitä se ei ole ja luulin tämän olleen selvää).
Mielestäni törkeästi tehty ja mies saa puolestani mennä sinne Dubaihin jonkun muun kanssa, olettaen että tätä matkaa ei voi perua...
Vedänkö herneen nenään turhasta?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on seuralainen katsottuna valmiiksi. Taktinen veto ettet lähde mukaan. 

Vierailija
82/89 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle pariskunnilla on matkustaa yhdessä? Eihän tässä ole ongelmaa. Äkkiä perutte matkan ja varaatte itse itsellenne mieluisat kohteet. Tosin kyllähän peruminen hieman maksaa, jos ei ole ostanut lippuja, jotka saa perua.

En ole ap, mutta minusta on paljon mukavampi matkustaa yhdessä. Ja yksin en uskaltaisi lähteä tiettyihin maihin jonne ollaan miehen kanssa matkustettu yhdessä. Me valitaan vuorotellen matkakohde ja onneksi on samansuuntaiset mieltymyset. Kumpikaan ei lähtisi Dubaihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta toi on vaan hyvä, että varasi sen matkan. Kertoo siitä, että teidän huushollissa mies on vielä mies eikä anna akan hyppiä silmille.

Tällaiset miehet päätyy yllätyksekseen erotilastoihin.

Voi olla, mutta tommoset miehet myös jostain syystä viedään ensimmäisenä sinkkumarkkinoilta. Eli ei ne kauan ehdi vanhenemaan, kun uusi muija on jo käsipuolessa.

Enpä usko. Täälläkin moni sinkkuuntunut mies on ihmeissään kun ei edes pääse treffeille. Tällä vielä on ainakin luonneviat rasitteena.

Vierailija
84/89 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon.

Vierailija
85/89 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi mies ja puoliso Dubai-hullu nainen, kaikki olisivat miehen puolella asiassa.

Vierailija
86/89 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt Dubaissa ja pidin kyllä. Kanarian korvikehan se on mutta oikein mukava ja siisti sellainen.

Menemme kyllä toistekin.

Kanarian korvike? 😂 Kyllä siinä nyt on kaksi aivan täysin päinvastaista lomakohdetta.

Vierailija
87/89 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistille varmaan ulkopuolisesti näyttävä ja upea lomakohde, kun öljyvaroin ja ihmisoikeuksia polkemalla on saatu oikea luksusmesta pystyyn.

Vierailija
88/89 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi Dubaita luksusmestaksi nähdyn perusteella. Sallittakoot kullekin oma makunsa...

Vierailija
89/89 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi