Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa

Vierailija
01.01.2019 |

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Kommentit (579)

Vierailija
121/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli koiria. No aluksi ajattelin, että ok. Mutta sitten huomasin, että aina ensin menee koirien asiat, sitten vasta minä ja meidän asiat. Koiria piti lenkittää, minua ei ehditty halaamaankaan. Koirille puhuttiin vauvakielellä, mulle tiuskittiin.

Nyt minulla on ihana nainen, jolle meidän suhde on tärkeä. Lapsikin tulossa.

Täällä melkein sama. Nainen ei kertonut koirastaan, vaan tuli ihan puskista kun hänen luokseen ensimmäisen kerran menin. Ihmeellistä sössötystä koiralle, ja elämä pyöri sen ympärillä. Onneksi puoliso tajusi että parisuhteessa on mies ja nainen, ja se ei toimi koiran ehdoilla. Tykkään mä siitä otuksesta, mutta arvojärjestyksessä se on tässä perheessä sijalla kolme.

Vierailija
122/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei periaatteessa ees tapailtu, mutta oltiin juteltu pitkään tinderissä. Sitte ku nähtiin ekan kerran niin huomasin, että sekä mies että muna oli 10cm lyhyemmät mitä väitti.

Ja sinä olit 10 kg lihavampi ja muutenkin vastenmielinen. 

Ja niin löytyi pienimunainen valehtelija ja tunnisti itsensä. 🤗

Mikä on pienimunainen?  Taidat olla löysä?  Ehkä geishakuulat auttaa, ei tule niin pahaa virtsankarkailuakaan sitten....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten monen mielestä on ihan normaalia ja OK, että 25-vuotias asuu äidin kanssa :DDD Sitä kutsutaan itsenäistymiseksi, kun lähdetään äidin ja/tai isän nurkista omaan kotiin, oli se sitten kämäinen yksiö tai mikä tahansa. Ja jos halua itsenäistymiseen ei herää viimeistään 18-vuotiaana, niin on kyllä päässä vikaa. (Halu ei tarkoita sitä, että 18-vuotiaana täytyy häipyä omilleen.)

Itselläni se halu heräsi noin 15-vuotiaana, kun kaipasin omaa rauhaa ja vapautta.

Vierailija
124/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä puhui vauva palstasta ja söi räkäänsä. Minulle riitti.

Vierailija
125/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies asuu vanhempiensa luona?

Hänen mukaan äiti on hänelle enemmän kämppäkaveri kuin vanhempi, eikä halunnut jättää äitiä yksin kun erosi isän kanssa (erosta kaksi vuotta). Kertoi myös että aikoo säästää rahaan omaan asuntoon ennen kuin muuttaa, ei kuulemma halua asua vuokralla tai ottaa lainaa. Itse uskon, että mies on vain laiska eikä osaa olla itsenäinen, joten asuu äitinsä kanssa. Äiti luultavasti tekee kaikki kotityötkin.

No aika olettamuksia sulla.

Jos mies onkin vain todella läheinen perheensä kanssa. Äidille ero varmasti kova paikka, eikä pojan lähtö samaan aikaan olisi helpottanut.

Enkä näe kyllä tuossa säästämisessäkään mitään väärää.

Miksi kaikkien pitäisi heti täysi-ikäistyttyään muuttaa johonkin kalliiseen pikku-yksiöön vuokralle, kun voi säästää suoraan vaikka omaan omakotitaloon. Fiksua, jos vanhemmille sopii.

Minulla on neljä miespuoleista kaveria, joista kolme asui äitinsä helmoissa 26-vuotiaaksi, yksi asuu edelleen 27-vuotiaana. Äiti tekee ruuat, pyykkää, siivoaa kaiken muun paitsi sen pojan oman huoneen yms. Ne kolme muuta kuskaavat edelleen pyykkinsä äidilleen, kun eivät osaa pyykätä ja syövät pikaruokaa, koska eivät osaa tehdä ruokaa.

Kyllä minä lähtisin karkuun ja kauas, jos pitäisi tapailla yli 25-vuotiasta kotona asuvaa miestä. Valitettavasti äidit passaavat kotona asuvia poikiaan ja ajattelevat parikymppisen olevan vielä 10-vuotias.

Vierailija
126/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu loppui, kun selvisi, että minua pitkään piirittänyt mies olikin jo parisuhteessa. Kehtaisi 2 vuotta soitella perään, vaikka pyysin häntä keskittymään puolisoonsa. Lopulta uhkasin poliisilla. Nyt ei ole vuoteen häirinnyt.

Vierailija
127/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää miten monen mielestä on ihan normaalia ja OK, että 25-vuotias asuu äidin kanssa :DDD Sitä kutsutaan itsenäistymiseksi, kun lähdetään äidin ja/tai isän nurkista omaan kotiin, oli se sitten kämäinen yksiö tai mikä tahansa. Ja jos halua itsenäistymiseen ei herää viimeistään 18-vuotiaana, niin on kyllä päässä vikaa. (Halu ei tarkoita sitä, että 18-vuotiaana täytyy häipyä omilleen.)

Itselläni se halu heräsi noin 15-vuotiaana, kun kaipasin omaa rauhaa ja vapautta.

Veikkaan, että ne kenen mielestä tuo muka olisi normaalia ja ihan ok, ovat niitä passaavia äitejä, joilla se reilu parikymppinen poika asuu vielä äidin helmoissa kotona eivätkä ymmärrä minkä karhunpalveluksen tekevät pojalleen. Poika- ja äitisuhteet ovat usein niin uskomattomia.

Vierailija
128/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän nuorempi aikuinen lapsi, suhteen alussa 25v mies oli kiinteä kulu ja vaiva koko avoliiton ajan, äitinsä ja siskonsa kannustamana. Hänen asumisensa synnyin torpassaan, päänsärkynsä, huimauksensa, kyydityksensä, pyykkinsä, ruoan kuskaus, omakotitalon työt ja kustannukset. Perusterve mies, joka ei kuulemma osaa asua kuin omakotitalossa, ilman tuloja tai mitään haluja tehdä mitään talossa tai sen ulkopuolellla, huh huh.

Vierailija
129/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei periaatteessa ees tapailtu, mutta oltiin juteltu pitkään tinderissä. Sitte ku nähtiin ekan kerran niin huomasin, että sekä mies että muna oli 10cm lyhyemmät mitä väitti.

Mikä on pienimunainen?  Taidat olla löysä?  Ehkä geishakuulat auttaa, ei tule niin pahaa virtsankarkailuakaan sitten....

Ja näin pienimunainen vahvisti pyytämättä, että havaintoni osui oikeaan. 😏

Vierailija
130/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies- kirjoitti:

Olen jo miettinyt etukäteen ne liipaisimet, joilla tapailu loppuu saman tien:

1: Nainen moittii tapailuvaiheessa ex-miestä/miehiä. Erityisesti klassiset ”narsisti” ja ”alkoholisti”-diagnoosit ovat välitön punainen lippu ja stoppi tapailulle. Minua ei kiinnosta olla se seuraava ”narsistisialkoholisti” joka on ajautunut parisuhdekivikkoon tämän naisen kanssa.

2. Avioliitto- ja lapsihaaveilu.

3. Haaveilu omakotitalosta. En todellakaan halua millekään fakin työleirille ja mammafoorumien tuomittavaksi ”laiskana” miehenä joka ei tee mitään sen talon eteen.

Ja jos nainen avaa keskustelut omistusasunnon hankkimisesta, on päivänselvää että hän etsii laskunmaksajaa. Ei kiitos, hanki jonkun muun nimet lainapapereihisi.

4. Kissat. Jos treffikumppani alkaa puhua kissoistaan, on mitä suurin todennäköisyys sille, että daami on päästään vialla jollain tapaa. Ei jatkoon.

5. Työttömyys/opiskelu. En lähde elättämään ja kustantamaan kenenkään kotona loisimista tai ikiopiskelua. Tasa-arvo on sitä, että minä en elätä naisia eikä naiset minua.

Jaa olet jo miettinyt ihan etukäteen xD. Kyllähän sille, että jotkut pysyy sinkuna vuosia, on hyvä syy. Onnea vaan neulan etsimiseen heinäsuovasta!

Vierailija
131/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain ilmoituksessani korkeakoulutettua naista. Treffeille tuli ihan asiallisen oloinen nainen, mutta jotain epämääräistä hänessä oli. Toisilla treffeillä selvisi, että nainen on sairaanhoitaja. En tajua miksi pitää tuollaista peitellä, olisihan se tullut ilmi myöhemmin joka tapauksessa

Minä tunnen yhden naisen - perinnöllisyystieteen alalta väitelleen tohtorin - joka luki itsensä myöhemmin sairaanhoitajaksi ja on viihtynyt siinä ammatissa.

Vierailija
132/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä havaintosi? Oletko useinkin nähnyt munani? 

Mitä se muutenkaan sinulle kuuluu minkä kokoinen sukupuolielin joillakin on?  Vai onko joku 25 cm miehen mitta sinulle?  Taidat olla vähän vajaa? 

Vierailija
133/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kertoa karmeista treffikokemuksista, mutta otsikossa kysytäänkin tapailun lopettamisesta. No niitäkin löytyy. Tapailin aika pitkäänkin muuten kivaa miestä, mutta lopetin tapailun kun kyllästyin hänen järjettömään pihiyteensä ja siihen, ettei hän osannut puhua muusta kuin rahasta ja miten sitä voi säästää. Tunteista hän ei kyennyt puhumaan ollenkaan, ja huumorikin oli vain kaksimielistä. Tykkään toki kaksimielisistäkin jutuista, mutta huumoria on muunkinlaista.

Toisen miehen kanssa tapailun jätin, koska hän halusi viettää viikonloput vain yhdessä juoden. Lisäksi hänellä oli rasittavaksi käynyt kiiltofetissi. Eli kiiltäviä vaatteita olisi pitänyt pitää, että hän olisi kiihottunut. Aika tylsää.

Yhden tapailun lopetin, kun mies oli niin epämääräinen. Pystyi jo kaukaa päättelemään, että naisia on useampia kierroksessa. Ei vain jaksa näitä tämän päivän seksiaddikteja.

Eräs mies oli tosi ihana: huomaavainen, komea, sivistynyt, harrasti kaikkea kiinnostavaa ja osasi keskustella ja ymmärsi erilaisia ihmisiä. Hän pukeutui tyylikkäästi ja matkusteli erikoisissa paikoissa ja kertoi niistä hauskasti. Mutta en vain koskaan pystynyt menemään sänkyyn hänen kanssaan. En tiedä miksi. Mies ei ollut millään tavalla inhottava, pervo tai liian ujo tai kömpelö tai mitään. Tämä jäi itsellekin arvoitukseksi, mutta tapailua oli turha jatkaa, kun seksiin ei päästy.

Kahden miehen kanssa olen lopettanut tapailun, kun olen todennut, että en vain pysty olemaan kaljun miehen kanssa. Kuulostaa pinnalliselta, mutta kaljukammoni on jonkinlaista alkukantaista kauhua, jota yritin aktiivisesti ylittää suostumalla tapailemaan kaljuja miehiä. Vähän sama kuin olisin yrittänyt siedättää itseäni suurille karvaisille hämähäkeille, jos ei olisi sosiaalisesti hyväksyttävää inhota niitä. Mutta en vain pystynyt. Typerää.

Vierailija
134/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli koiria. No aluksi ajattelin, että ok. Mutta sitten huomasin, että aina ensin menee koirien asiat, sitten vasta minä ja meidän asiat. Koiria piti lenkittää, minua ei ehditty halaamaankaan. Koirille puhuttiin vauvakielellä, mulle tiuskittiin.

Ööh, millaista kuvittelet elämämme olevan vauvan kanssa? Satavarmasti naisesi lepertelee vauvalle, aina ensin tulee vauvan asiat ja sitten vasta sinun ja teidän yhteiset. Vauvaa pitää lenkittää, syöttää, juottaa, nukuttaa, sylittää, pukea, pestä jne jne, ettekä ehdi kovin paljon halatakaan. Väsyneenä parin vuoden univajeen jälkeen sinulle myös tiuskitaan.

Vierailija
135/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä havaintosi? Oletko useinkin nähnyt munani? 

Mitä se muutenkaan sinulle kuuluu minkä kokoinen sukupuolielin joillakin on?  Vai onko joku 25 cm miehen mitta sinulle?  Taidat olla vähän vajaa? 

TÄMÄ!   *Thumbs up*

Vierailija
136/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, millaista kuvittelet elämämme olevan vauvan kanssa? Satavarmasti naisesi lepertelee vauvalle, aina ensin tulee vauvan asiat ja sitten vasta sinun ja teidän yhteiset. Vauvaa pitää lenkittää, syöttää, juottaa, nukuttaa, sylittää, pukea, pestä jne jne, ettekä ehdi kovin paljon halatakaan. Väsyneenä parin vuoden univajeen jälkeen sinulle myös tiuskitaan.

Sä vertaat vauvaa koiraan??

-eri

Vierailija
137/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi heti sänkyyn ja oli selkeästi pelkän seksin perässä. Annoin heti pakit ja tein selväksi ettei toisia treffejä tule liian erilaisen arvomaailman takia.

Vierailija
138/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kyseistä miestä häiritsi se, ettei naiselta riittänyt hänelle huomiota tarpeeksi. Vauvan kanssa ei riitä senkään vertaa kuin koirien kanssa, joten tuolla liitolla ei ole kovin hyvät tulevaisuudennäkymät.

Tiedän tämän miestyypin. Kun ei enää olekaan ykkönen naisen ajatuksissa, niin sitten kiukutellaan, lähdetään pettämään tai kaljalle kavereiden kanssa, pahimmassa tapauksessa yksi kaverin sääliömies jopa teki itsemurhan, kun kaksosvauvat vievät äidin kaiken huomion.

Vierailija
139/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tyssäsi yksi tapailu kaljuuteen. Siedin sen muuten, mutta kun sitten menimme sänkyyn niin en pystynyt koskemaan miehen päähän, se oli jotenkin todella oksettavaa. Tykkään katsoa elokuvia niin, että miehen pää on sylissäni ja silitellä hiuksia, sängyssä tykkään upottaa käteni miehen hiuksiin... Kalju on vain niin valtava turn off, että ei pysty.

Vierailija
140/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kyseistä miestä häiritsi se, ettei naiselta riittänyt hänelle huomiota tarpeeksi. Vauvan kanssa ei riitä senkään vertaa kuin koirien kanssa, joten tuolla liitolla ei ole kovin hyvät tulevaisuudennäkymät.

Tiedän tämän miestyypin. Kun ei enää olekaan ykkönen naisen ajatuksissa, niin sitten kiukutellaan, lähdetään pettämään tai kaljalle kavereiden kanssa, pahimmassa tapauksessa yksi kaverin sääliömies jopa teki itsemurhan, kun kaksosvauvat vievät äidin kaiken huomion.

Öö kyseessä oli naisen oma koira, KOIRA. Nyt heillä on yhteinen vauva. Ihan kuin se yhteinen lapsi olisi tärkeä vain äidille, mutta isälle ei merkitse mitään? Uskomaton ajatusmaailma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä