Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
Kommentit (579)
Nettideitti, vannoi rakkauttaan jo ennen ensitapaamista. Ei edes kuvia oltu vaihdettu. Melko creepyä. Itselle rakkaus on kuitenkin aika merkittävä tunne, ei sellainen jota viljellään heruttamismielessä.
Toinen myöhästeli tapaamisista ilman pahoitteluja. Kumpikin maksoi treffeillä omat kulunsa, mutta valitti kahvin hinnasta valitsemassani keskihintaisessa paikassa. Takertui ja vaati päivittäistä yhteydenpitoa.
Tupakointi on täydellinen turnoff. En kestä hajua.
Vierailija kirjoitti:
1) Peppu osoittautunut naisella muodottmaksi löllöksi
2) Paha hoitamaton ihottuma kehossa
3) Kosti exälleen lapsien avulla, herttaisena esiintyvän naisen todellinen luonne paljastui
4) Ei ehditty tavata mutta FB päivitys oli outo väkivaltafantasia
5) Huono hygienia (esimerkiksi ei käy kondomiseksin jälkeen pesulla)
6) Ajelematon alapää kruunasi epäsiistin olemuksen
M43
Mä en välttämättä käy (heti) pesulla edes kondomittoman seksin jälkeen. Yleensä jäädään molemmat vielä toviksi sänkyyn makailemaan (itse sujautan pyyhkeen pepun alle ettei lakanat likaanu) ja käytän sitten siistiytymiseen intiimialueille tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä kunhan söpöstelyt on ohi.
Käyn toki päivittäin suihkussa ja käytän myös intiimialueille tarkoitettua saippuaa.
Ei mun mielestä tuo mainitsemasi esimerkki tarkoita vielä että on huono hygienia, semminkin kun se kondomihan ne sun tuotokset nappaa.
Mustasukkainen, kännissä sai ihme raivareita, olis pitänyt huomioida vain häntä.
Sillä oli sama etunimi kuin mun isällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli vihreiden äänestäjä ja vastusti ydinvoimaa. Tosin hän ei ymmärtänyt koko ydinvoimasta yhtään mitään (kuten ei suurin osa naisisista).
Sinä miehenä vissiin tiedät paljon ydinvoimatekniikasta? Kyllä on kiva juttu että sulle tuli tieto taivaasta päähän vain siksi kun sulla on kivekset. Meidän naisten pitää sitten opiskella 6v teknillisessä yliopistossa saman tiedon saadaksemme.
T. Energiatekniikan (ydinvoim.tekn.) DI NAINENJos todella olet DI, niin luetunymmärtämisesi on luvattoman heikkoa. Missään ei väitetty
a) kaikkien miesten tietävän paljon ydinvoimasta, tai että
b) kirjoittaja itse olisi hyvin perillä asiasta ainoastaan siksi että on mies.
Se mitä hän kirjoitti, on ihan totta, suurin osa naisista ei ymmärrä ydinvoimasta mitään. Miehet eivät tähän asiaan liity millään lailla.
Totta kai väitettiin. Sukupuolia on kaksi (tai ainakin kaksi ylivoimaisesti suurinta ryhmää, miehet ja naiset). Kirjoittaja sanoi että suurin osa naisista ei ymmärrä ydinvoimasta. Sehän tarkoittaa että eivät ymmärrä verrattuna johonkin. Ja koska ainut mihin voidaan verrata on miehet (koska on ne 2 sukupuolta) niin totta kai kirjoittajan väitteestä seuraa että hänen mielestään miehet ymmärtävät.
Kuten väität sinäkin. Väitteesi tekee sinusta typerän. Tämä ei vaadi perusteluja, ethän itsekään perustellut.
Kirjoittaja sanoi että "Suurin osa naisista" ja sinä vedät tähän miehet mukaan. Jos sanon, että suurin osa lampaista on valkoisia tai mustia, niin sinä varmaan sanot että "karhut ..."
Diplomi-insinöörin logiikka? Teitkö ihan itse diplomityösi?
Muuten kiva tyyppi, mutta lauloi mun korvaan aina yhtä laulua jota mä ihoan. En muutenkaan pidä musiikista.
Suudellessa siltä suorastaan ryöppysi sylkeä, olin tukehtua.
Tatuointeja ympäri kehoa. Ne näkyi vasta, kun vaatteita oli vähennetty.
Oltiin tapailtu kuukausi ja sitten hän lähetti mulle viestin. Apua, se oli täynnä kirjoitusvirheitä. Ihan alkeellisia. Kiinnostus sammui saman tien.
Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ilmoitti haluavansa perinteisen kosinnan, kihlat ja häät ja haaveilevansa omakotitalosta ja lapsista. Olisiko ollut kolmannet treffit. Kaikki oli siihen asti mennyt hyvin, kyllä sapetti kun se pommi putosi ja pakokauhu iski. En ollut sopinut edes mitään hätäpoistumisstrategiaa kenenkään kaverin kanssa, joten jouduin valehtelemaan saaneeni tekstiviestin ja tekemään feikkipuhelun ”töihin” jossa oli ”hätätilanne”. Hätäiset heipat ja helkkarin lujaa pois paikalta. Poistin kaikki yhteystiedot saman tien ja blokkasin numeron ja somekontaktit. En nähnyt daamia ikinä enää.
M35
Mutta toisaalta hyvä että daami heti teki selväksi mitä etsii. Näin ei teidän kummankaan kannattanut enempää tuhlata aikaansa :) vaan molemmat pystyitte jatkamaan tahoillanne löytääksenne sopivat miehet/naiset.
Mun nyksäni kysyi minulta ekoilla treffeillä haluanko vielä tehdä lapsia :) En siis halunnut, mutta hyvähän se on heti tuollaiset asiat setviä :) koska kumpikaan ei halua enää lapsia. Se oli jotenkin hassua että tuollainen puheeksi tuli (olimme selvistä päin siis) koska ei toisistamme paljoa mitään muutakaan tiedetty.
Yhdessä nyt 3v oltu eikä lapsia ole tehty enää :)
Naisella oli koiria. No aluksi ajattelin, että ok. Mutta sitten huomasin, että aina ensin menee koirien asiat, sitten vasta minä ja meidän asiat. Koiria piti lenkittää, minua ei ehditty halaamaankaan. Koirille puhuttiin vauvakielellä, mulle tiuskittiin.
Nyt minulla on ihana nainen, jolle meidän suhde on tärkeä. Lapsikin tulossa.
Pitkään leskenä elänyt mies,jolle omat harrasteet ja menot olivat tärkeimmät. Ei ollut valmius joustamaan lainkaan.
Mies tuli ovelleni koputtelemaan, kun en ollut vastannut muutamaan tuntiin tekstareihin. Ja tämä siis tapailuvaiheessa. Jotenkin tuntui karmivalta, sillä kaipasin omaa tilaa, eikä mies ollut vielä kovin tuttu.
"Eromyrsky" seurasi ja selvisi, että mies oli lukenut salaa tekstiviestinikin. Onneksi lopetin suhteen, vaikka olin nuori ja hölmö silloin!
Mies puhui ensimmäisellä tapaamiskerralla, miten voisi etsiä minulle asunnon lähempää hänen kotiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli vihreiden äänestäjä ja vastusti ydinvoimaa. Tosin hän ei ymmärtänyt koko ydinvoimasta yhtään mitään (kuten ei suurin osa naisisista).
Sinä miehenä vissiin tiedät paljon ydinvoimatekniikasta? Kyllä on kiva juttu että sulle tuli tieto taivaasta päähän vain siksi kun sulla on kivekset. Meidän naisten pitää sitten opiskella 6v teknillisessä yliopistossa saman tiedon saadaksemme.
T. Energiatekniikan (ydinvoim.tekn.) DI NAINENJos todella olet DI, niin luetunymmärtämisesi on luvattoman heikkoa. Missään ei väitetty
a) kaikkien miesten tietävän paljon ydinvoimasta, tai että
b) kirjoittaja itse olisi hyvin perillä asiasta ainoastaan siksi että on mies.
Se mitä hän kirjoitti, on ihan totta, suurin osa naisista ei ymmärrä ydinvoimasta mitään. Miehet eivät tähän asiaan liity millään lailla.
Totta kai väitettiin. Sukupuolia on kaksi (tai ainakin kaksi ylivoimaisesti suurinta ryhmää, miehet ja naiset). Kirjoittaja sanoi että suurin osa naisista ei ymmärrä ydinvoimasta. Sehän tarkoittaa että eivät ymmärrä verrattuna johonkin. Ja koska ainut mihin voidaan verrata on miehet (koska on ne 2 sukupuolta) niin totta kai kirjoittajan väitteestä seuraa että hänen mielestään miehet ymmärtävät.
Kuten väität sinäkin. Väitteesi tekee sinusta typerän. Tämä ei vaadi perusteluja, ethän itsekään perustellut.
Ei väitetty. Tekstissä ei puhuttu mies sukupuolesta yhtään mitään. Se että naiset eivät yleensä ymmärrä mitään ydinvoimasta ei itsessään tarkoita että miehet ymmärtäisivät.
Mutta tästä vähän taustaa:
https://www.verkkouutiset.fi/vihrea-poliitikko-hammastyi-miksi-naiset-eivat-kannata-ydinvoimaa/Luehan kommenttini uudelleen linkkien postailun sijaan. Ymmärrät kyllä kun pinnistät.
Äly hoi.
No, ei siinä tosiaan väitetty, kuten edellinen kertoi.
Ei kerrottu, että miehet ymmärtävät ydinvoimaa paremmin/huonommin kuin naiset. Miehiä ei mainittu ollenkaan. Jos sinä teit sen mielessäsi niin älä syytä tästä vertauksesta muita, kiitos.
Siinä verrattiin naisryhmää (sisäisesti toisiinsa), siis naisia keskenään! Suurin osa NAISISTA EI Ymmärrä. Ei tässä ole mitään pinnistelemistä.
Ohis
No hei, se diplomi-insinööri
Poika asui kotona ja säästi rahaa uutta asuontoaan varten. Ostikin myöhemmin asunnon. Ei hänen tietenkään kotiin tarvinnut mistään maksaa.
Mitä typerää tässä muka on. Olisiko pitänyt aina kaikki rahat tuhlata?
-Mies- kirjoitti:
Olen jo miettinyt etukäteen ne liipaisimet, joilla tapailu loppuu saman tien:
1: Nainen moittii tapailuvaiheessa ex-miestä/miehiä. Erityisesti klassiset ”narsisti” ja ”alkoholisti”-diagnoosit ovat välitön punainen lippu ja stoppi tapailulle. Minua ei kiinnosta olla se seuraava ”narsistisialkoholisti” joka on ajautunut parisuhdekivikkoon tämän naisen kanssa.
2. Avioliitto- ja lapsihaaveilu.
3. Haaveilu omakotitalosta. En todellakaan halua millekään fakin työleirille ja mammafoorumien tuomittavaksi ”laiskana” miehenä joka ei tee mitään sen talon eteen.
Ja jos nainen avaa keskustelut omistusasunnon hankkimisesta, on päivänselvää että hän etsii laskunmaksajaa. Ei kiitos, hanki jonkun muun nimet lainapapereihisi.4. Kissat. Jos treffikumppani alkaa puhua kissoistaan, on mitä suurin todennäköisyys sille, että daami on päästään vialla jollain tapaa. Ei jatkoon.
5. Työttömyys/opiskelu. En lähde elättämään ja kustantamaan kenenkään kotona loisimista tai ikiopiskelua. Tasa-arvo on sitä, että minä en elätä naisia eikä naiset minua.
Heh, listani voisi olla kuin omani. Vähän parannettuna:
1. Olen 39 v velanainen
2. Kissat ovat okei - itselläni on sellainen
3. Omistusasuntojuttu - joo, mutta ei heti. Ja molemmat maksaa 50/50 tästä asunnosta. En etsi elättäjää mutta en elätettävääkään eli tasapuolista aikuista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ajelematon alapää ja/tai tatuoinnit ovat kyllä niin totaalinen turnoff etten pystyisi jatkamaan tapailua. Ylipaino myös.
M36
Olen samaa mieltä.
N44v.
Minusta tuossa ei ollut mitään kummallista. Mulle tatuoinnit, lävistykset (poislukien korvakorut) sekä huomattava ylipaino on turnoffeja. Nainen siistii karvoitukseni, ja minä puolestani hänen. Ei mtään posliinia mutta siistiksi kuitenkin. Onnellinen mies 45v. On se kumma kun lomapäivää pitää viettää palstaa lukien.