Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
Kommentit (579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli vihreiden äänestäjä ja vastusti ydinvoimaa. Tosin hän ei ymmärtänyt koko ydinvoimasta yhtään mitään (kuten ei suurin osa naisisista).
Sinä miehenä vissiin tiedät paljon ydinvoimatekniikasta? Kyllä on kiva juttu että sulle tuli tieto taivaasta päähän vain siksi kun sulla on kivekset. Meidän naisten pitää sitten opiskella 6v teknillisessä yliopistossa saman tiedon saadaksemme.
T. Energiatekniikan (ydinvoim.tekn.) DI NAINENJuu, kyllä tiedän, mutta se ei tosin johdu siitä että olen mies. Nainenkin voi siitä tietää, mutta suurimmaksi osaksi eivät vaan tiedä (jonka varmaan itsekin olet jo huomannut) vaikka oletkin poikkeus.
Harmilliseksi asian tekee se että tälläiset tietämättömät henkilöt sitten esim äänestävät Vihreitä tai muita ydinvoimaa vastustavia puolueita ja näinpä maapallo tuhoutuu vinhaa vauhtia.
Mutta hienoa että me kumpikin osaamme arvostaa ydinvoimatekniikkaa ja sen ympäristöystävällisyyttä sukupuolista riippumatta.
Oletinkin että ydinvoiman ymmärtäminen tarkoittaa tietyn puolueen kannattamista, ei todellista ymmärrystä tekniikasta.
Miniä kirjoitti:
Mun mies asui äitinsä kanssa 35 vuotiaana kun tavattiin. Kaksi vuotta seurusteltiin, ennen kuin muutettiin yhteen ( minun asuntooni). Helvetti pääsi irti ja äitinsä soitteli öitä myöten, miten tulee poikansa hakemaan. Myös huoritteli. Nyt ihmettelen, miten jaksoin, mutta kannatti. Huomaavainen, oma-aloitteinen mies, joka tekee kotitöitä ja ns. miesten työt myös. Hyvä isä lapsellemme.
Äitinsä asuu muutaman kilometrin päässä ja mies hoitaa hänenkin asiat (raha yms. jutut , käyttää kaupassa ja lääkärissä jne.) Soittavat myös vähintään kerran päivässä. Äiti fyysisesti huonossa kunnossa ja iäkäs. Välillä vit***aa, mutta miehelle en valita asiasta. Anoppi ei muuten elämäämme puutu ja onneksi asunto on minun, niin ei täällä päässyt huseeraamaan.
Minulla välit anoppiin muodolliset. Mutta mies on oikea helmi, että kannatti odottaa.
Ihmisillä on totisesti monenlaisia käsityksiä siitä millainen mies on "oikea helmi".
Naurettava pienenpieni virkattu liina pöydällä ja ällöttävät poju-kalsarit oli syynä heivata yks mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli vihreiden äänestäjä ja vastusti ydinvoimaa. Tosin hän ei ymmärtänyt koko ydinvoimasta yhtään mitään (kuten ei suurin osa naisisista).
Sinä miehenä vissiin tiedät paljon ydinvoimatekniikasta? Kyllä on kiva juttu että sulle tuli tieto taivaasta päähän vain siksi kun sulla on kivekset. Meidän naisten pitää sitten opiskella 6v teknillisessä yliopistossa saman tiedon saadaksemme.
T. Energiatekniikan (ydinvoim.tekn.) DI NAINENJos todella olet DI, niin luetunymmärtämisesi on luvattoman heikkoa. Missään ei väitetty
a) kaikkien miesten tietävän paljon ydinvoimasta, tai että
b) kirjoittaja itse olisi hyvin perillä asiasta ainoastaan siksi että on mies.
Se mitä hän kirjoitti, on ihan totta, suurin osa naisista ei ymmärrä ydinvoimasta mitään. Miehet eivät tähän asiaan liity millään lailla.
Totta kai väitettiin. Sukupuolia on kaksi (tai ainakin kaksi ylivoimaisesti suurinta ryhmää, miehet ja naiset). Kirjoittaja sanoi että suurin osa naisista ei ymmärrä ydinvoimasta. Sehän tarkoittaa että eivät ymmärrä verrattuna johonkin. Ja koska ainut mihin voidaan verrata on miehet (koska on ne 2 sukupuolta) niin totta kai kirjoittajan väitteestä seuraa että hänen mielestään miehet ymmärtävät.
Kuten väität sinäkin. Väitteesi tekee sinusta typerän. Tämä ei vaadi perusteluja, ethän itsekään perustellut.
Ei väitetty. Tekstissä ei puhuttu mies sukupuolesta yhtään mitään. Se että naiset eivät yleensä ymmärrä mitään ydinvoimasta ei itsessään tarkoita että miehet ymmärtäisivät.
Mutta tästä vähän taustaa:
https://www.verkkouutiset.fi/vihrea-poliitikko-hammastyi-miksi-naiset-eivat-kannata-ydinvoimaa/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Energiatekniikan (ydinvoim.tekn.) DI NAINENJuu, kyllä tiedän, mutta se ei tosin johdu siitä että olen mies. Nainenkin voi siitä tietää, mutta suurimmaksi osaksi eivät vaan tiedä (jonka varmaan itsekin olet jo huomannut) vaikka oletkin poikkeus.
Harmilliseksi asian tekee se että tälläiset tietämättömät henkilöt sitten esim äänestävät Vihreitä tai muita ydinvoimaa vastustavia puolueita ja näinpä maapallo tuhoutuu vinhaa vauhtia.
Mutta hienoa että me kumpikin osaamme arvostaa ydinvoimatekniikkaa ja sen ympäristöystävällisyyttä sukupuolista riippumatta.
Alapeukuista päätellen ympäristöystävällisyys on mammapalstan kirjoittelijoiden mielestä huono asia? Ei ihme että maapallolla on asiat päin p*rsettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Energiatekniikan (ydinvoim.tekn.) DI NAINENJos todella olet DI, niin luetunymmärtämisesi on luvattoman heikkoa. Missään ei väitetty
Se mitä hän kirjoitti, on ihan totta, suurin osa naisista ei ymmärrä ydinvoimasta mitään. Miehet eivät tähän asiaan liity millään lailla.
Totta kai väitettiin. Sukupuolia on kaksi (tai ainakin kaksi ylivoimaisesti suurinta ryhmää, miehet ja naiset). Kirjoittaja sanoi että suurin osa naisista ei ymmärrä ydinvoimasta. Sehän tarkoittaa että eivät ymmärrä verrattuna johonkin. Ja koska ainut mihin voidaan verrata on miehet (koska on ne 2 sukupuolta) niin totta kai kirjoittajan väitteestä seuraa että hänen mielestään miehet ymmärtävät.
Kuten väität sinäkin. Väitteesi tekee sinusta typerän. Tämä ei vaadi perusteluja, ethän itsekään perustellut.
Ei väitetty. Tekstissä ei puhuttu mies sukupuolesta yhtään mitään. Se että naiset eivät yleensä ymmärrä mitään ydinvoimasta ei itsessään tarkoita että miehet ymmärtäisivät.
https://www.verkkouutiset.fi/vihrea-poliitikko-hammastyi-miksi-naiset-eivat-kannata-ydinvoimaa/
Luehan kommenttini uudelleen linkkien postailun sijaan. Ymmärrät kyllä kun pinnistät.
Vierailija kirjoitti:
Kerran Näin, se todellakin riitti....
Tuli croksit jalassa treffeille. Halusi mennä mäkkäriin. Haisi hyönteismyrkylle. Kehui, miten korjaa kaiken.. auton ilmastointi rikki 30 asteen helteessä. Yritti väkisin viedä kotiinsa yöksi. Kehui vuolaasti persettäni kävelyllä... ihmetteli syömäni ruuan määrää... oli ylipainoinen, minä hoikka. Kertoi ettei jaksa syödä paljoa kerralla. Kehui olevansa hyväkuntoinen ja liikunnallinen, syövänsä terveellistä ruokaa. Silti kertoi tavatessa syövänsä useimmiten pikaruokaa.
Vieläkö jatkan? En taida jaksaa.. mutta nykyään jaksan jo nauraa tälle.
Ai ni n, kun kerroin ettei tavata enää koskaan, koska valehteli mm elintavoistaa, haukkui minut mm läskiksi 😁
Ollu samaan kastiin kuuluva. Mies tulee jenkkisiilillä, leijonakorulla, vyölaukulla ja varmaan tokmannilta ostetuilta farkuilla ja bootseilla, jotka oli sellaset lyhytvartiset. Esitteli itsenä ÄSSÄVIKASENA ja laitto sellaset pyöreet aurinkolasit päähän. En tiennyt itkenkö vai nauranko. Halusin pois tilanteesta ettei vaan kaverit näe. Juotiin yhdet terdellä tai oikeastaan minä join ja mies joi kahdella huikalla tuoppia. Kiitin ja hyvästelin. Huusi perään, kiitos ei mistään ja isompi kiitos kun tuhlasit mun aikaa vtun ylimielinen pihtari. Huusin katso peiliin muutaman kerran.
parikymppinen nainen kirjoitti:
Tässä omia kokemuksiani (kaikki siis eri miehiä)
1. Lopetin miehen tapailun heti ensitreffien jälkeen, koska järkytyin hänen nikotiinisuihkeen ylenpalttisesta käytöstään. Eli oltiin siis pitkään juteltu tuota ennen ja hän kertoi tupakoivansa. Itse kerroin etten voi seurustella polttavan henkilön kanssa ja hän ilokseni sanoikin voivansa lopettaa ja tarvitsevansa siihen vain hyvän "tekosyyn", eli kannustavan kumppanin. Ymmärrän tietysti ettei lopettaminen ole helppoa, mutta se määrä.... Istuimme drinkeillä noin pari tuntia ja tuona aikana hän suihkautti sitä nikotiinisuihketta suuhunsa vähintään toista kymmentä kertaa! Ja hän kuitenkin kertoi yhden suihkauksen vastaavan yhtä tupakkaa. Eli ketjussa sitten "poltteli" edelleen. Alkoi ällöttää se riippuvuuden vakavuus.
2. Ekat treffit menivät lupaavasti, vaikka vähän epäilinkin (hänen runsaan kertomustensa perusteella) onkohan hän liiankin terveysintoinen ja liikunnallinen omaan elämäntyyliini verrattuna, mutta en antanut sen haitata vaan ajattelin että katsotaan mitä tulee. Kuitenkin ennen toisia treffejä hän oli viikon lomalla kavereidensa kanssa ja sitten sieltä alkoi tulla krapulassa kunnon paljastuksia. Hän kertoili kuinka on jo aiemmin juonut itselleen pysyvän maksan vajaatoiminnan, mutta oli taas ryypännyt pari päivää putkeen. Ja nyt jälleen odottelee aikaa lääkärille, että pääsisi tutkimaan maksa-arvonsa, jotta saa tietää koska pääsisi uudelleen juomaan lisää. Eli siis ensimmäisten treffien puheet olivat täyttä paskaa ja vielä täysin päinvastaisia mitä oikeasti harrasti. Täysi alkoholisti.
3. Varsin hauska ja puhelias tyyppi, oli mukavat treffit. Kuitenkin lisää tutustuessa paljastui omaan makuun liian lapselliseksi (tykkäsi keppostella ja ei ottanut mitään vakavasti) ja vaikutti sarjadeittailijalta (ei muistanut mistä oli jutellut minun kanssani tai mitä olin itsestäni kertonut).
4. Tätä tyyppiä tapailin parikin kuukautta. Hyvä, kiltti ja huomaavainen mies! Ainoastaan huomasin etten tuona aikana oppinut miehestä yhtään mitään. Hän ei ikinä kertonut mitään jos en sitä suoraan kysynyt, ei keskustelua jos minä en sitä pitänyt yllä. Melkein kaikki vastauksetkin olivat mallia "en ole", "en oikein tiedä", "en ole ikinä ajatellut" tai mallia "juu olen" (mutta lopettaa kertomisen siihen kun kysyin onko matkustellut). Tunsin olevani aina vain enemmän ja enemmän poikki tapaamiskertojen jälkeen. Miten voin ihastua jos en pysty edes tutustumaan ihmiseen?
5. Jälleen todella ihana ihminen ja tapailimme monta kuukautta. Hänellä ei vain ollut minkäänkään näköistä tajua ihmisten elekielestä tai tunnelman lukemisesta. Tämän takia suhteemme ei ikinä edennyt edes suutelemisen tasolle, vaikka tosiaan näimme useasti ja juttelimme sitäkin kauemmin toistemme kanssa tiiviisti. Enkä tarkoita tässä että odottaisin mieheltä jotain maagista kykyä lukea ajatuksiani, mutta perustaidot puuttuvat täysin normaalista kanssakäymisestä (mitä tarkoittaa että toinen vetäytyy kauemmas istumaan sohvalla-> ei, sinun ei kuulu sanoa töksäyttää "jos sit pussattais").
Nää oli ihan helmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei periaatteessa ees tapailtu, mutta oltiin juteltu pitkään tinderissä. Sitte ku nähtiin ekan kerran niin huomasin, että sekä mies että muna oli 10cm lyhyemmät mitä väitti.
Ja sinä olit 10 kg lihavampi ja muutenkin vastenmielinen.
Ja niin löytyi pienimunainen valehtelija ja tunnisti itsensä. 🤗
Nainen ilmoitti haluavansa perinteisen kosinnan, kihlat ja häät ja haaveilevansa omakotitalosta ja lapsista. Olisiko ollut kolmannet treffit. Kaikki oli siihen asti mennyt hyvin, kyllä sapetti kun se pommi putosi ja pakokauhu iski. En ollut sopinut edes mitään hätäpoistumisstrategiaa kenenkään kaverin kanssa, joten jouduin valehtelemaan saaneeni tekstiviestin ja tekemään feikkipuhelun ”töihin” jossa oli ”hätätilanne”. Hätäiset heipat ja helkkarin lujaa pois paikalta. Poistin kaikki yhteystiedot saman tien ja blokkasin numeron ja somekontaktit. En nähnyt daamia ikinä enää.
M35
Vierailija kirjoitti:
Miniä kirjoitti:
Mun mies asui äitinsä kanssa 35 vuotiaana kun tavattiin. Kaksi vuotta seurusteltiin, ennen kuin muutettiin yhteen ( minun asuntooni). Helvetti pääsi irti ja äitinsä soitteli öitä myöten, miten tulee poikansa hakemaan. Myös huoritteli. Nyt ihmettelen, miten jaksoin, mutta kannatti. Huomaavainen, oma-aloitteinen mies, joka tekee kotitöitä ja ns. miesten työt myös. Hyvä isä lapsellemme.
Äitinsä asuu muutaman kilometrin päässä ja mies hoitaa hänenkin asiat (raha yms. jutut , käyttää kaupassa ja lääkärissä jne.) Soittavat myös vähintään kerran päivässä. Äiti fyysisesti huonossa kunnossa ja iäkäs. Välillä vit***aa, mutta miehelle en valita asiasta. Anoppi ei muuten elämäämme puutu ja onneksi asunto on minun, niin ei täällä päässyt huseeraamaan.
Minulla välit anoppiin muodolliset. Mutta mies on oikea helmi, että kannatti odottaa.
Ihmisillä on totisesti monenlaisia käsityksiä siitä millainen mies on "oikea helmi".
Ilmeisesti. Minä en näe tuossa lainaamassasi viestissä yhtäkään kohtaa, mikä viittaisi siihen, että tuo mies ei olisi helmi. Tekeekö se miehestä huonon, että sietää ja huolehtii sekopäisestä äidistään?
Roikkuminen. Ei oikeastaan edes tapailtu, nähtiin pari kertaa. Tästä urposta tulikin oikea maanvaiva ja hän saattoi soittaa vaikka 20 kertaa putkeen jos, ja myöhemmin kun, en vastannut. Tuli myös oven taakse vaikka valehtelin että en ole kotona. Onneksi tyhmänä varoitti etukäteen ja ehdin sammuttaa kaikki valot. Aivan kamala tyyppi. Erittäin vakavia mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei osannut itse tehdä mitään päätöksiä. Minun piti päättää kaikki hänen puolestaan. Ehkä sopii jollekin toiselle miehelle, mutta ei minulle.
Miksi muuten 25 vuotias mies ei voisi asua äidinsä kodissa? Eihän se hänen ajatuksiaan mitenkään muuta. Ajatteletko, että hän saattaisi olla takertuvaa tyyppiä?
Mulla ainakin ajatus on se, että mies on mammanpoika eikä ole missään vaiheessa itsenäistynyt ja edelleen pesettää pyykit äidillä, äiti siivoaa, äiti tekee ruuat. Ja mies varmaan olettaa että tuleva nainen ottaa äidin paikan jos joskus muuttavat yhteen.
Nainen esitti niin pirun fiiniä, vaikka oli vain tuote-esittelijänä eräässä elintarvikefirmassa. Ei saanut edes koskea häneen. Jos olin jostain jotain mieltä, niin naisen piti olla aina eri mieltä. Sanoi että hänen ex-mies oli narsisti, vaikka aloin epäillä että tämä nainen oli narsisti.
Hän puhui koko ajan eräästä toisesta miehestä, ja väitti ettei ole silti kiinnostunut hänestä. Ilmeisesti se toinen mies oli nähnyt tämän naisen todellisen luonteen. Nainen asui Espoossa, ja piti itseään tosi tärkeänä vain siksi että asui pääkaupunkiseudulla, vaikka oli aikoinaan muuttanut sinne maalta.
Tajusin itse jossain vaiheessa, että narsisti saa olla ja lopetin tapailemisen.
Tapailin miestä joka ehdotti että nähdään viikonloppuna. Kerroin että käyn vanhemmillani kylässä jonain päivänä viikonloppua mutta kysyin minä päivänä haluaisi nähdä. Ei vielä tiennyt. Periaatteesta en sitten kysellyt asiasta kun ei ilmoitellut mitään pariin päivään. Perjantaina lähdin töiden jälkeen vanhemmilleni ja sieltä sunnuntaina veljelleni ja sunnuntai iltana palasin kotiini eikä miehestä vieläkään ollut kuulunut mitään. Jos oli käynyt oven takana soittelemassa niin sori vaan. En jää koko viikonlopuksi odottelemaan milloin miehelle sopisi vaan oletan että aikuinen ihminen osaa ilmoitella kun tietää omat menot. Minulle olisi sopinut mikä ajankohta tahansa viikonlopusta miehen näkemiseen mutta ei se että minun pitää odottaa koko viikonloppu kotona varalla. En sitten ottanut tuohon mieheen enää mitään yhteyttä.
Naisella oli tatta. Paljastui kun harrastettiin ensimmäisen kerran seksiä. En voi sietää tatuointeja ta lävistyksiä. Eli jäi samalla viimeiseksi. Ei ollut muutenkaan kovin edustava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei osannut itse tehdä mitään päätöksiä. Minun piti päättää kaikki hänen puolestaan. Ehkä sopii jollekin toiselle miehelle, mutta ei minulle.
Miksi muuten 25 vuotias mies ei voisi asua äidinsä kodissa? Eihän se hänen ajatuksiaan mitenkään muuta. Ajatteletko, että hän saattaisi olla takertuvaa tyyppiä?Mulla ainakin ajatus on se, että mies on mammanpoika eikä ole missään vaiheessa itsenäistynyt ja edelleen pesettää pyykit äidillä, äiti siivoaa, äiti tekee ruuat. Ja mies varmaan olettaa että tuleva nainen ottaa äidin paikan jos joskus muuttavat yhteen.
Tunnen useita hyvin itsenäisiä ns. ei-peräkamarinpoika-tyyppejä (ja komeita, joilla todellakin riittää vientiä), jotka asuivat hyvinkin pitkään kotona. Varsinkin Helsingissä se vaan on se helpoin tapa, kun kaupungin asuntoa ei oikeasti saa. Itse taas olen sellainen, joka teetättää kaiken äidillään ja teen sen selväksi potentiaalisille naisille mainitsemalla äidin vähintään kolme kertaa jokaisessa keskustelussa - tämähän oli se raja, mikä naistenlehtien mukaan on merkki siitä, että kannattaa juosta ja lujaa. Osa on tämän hyväksynyt, ja pakko hyväksyä jos minut haluaa, koska tällainen mä olen. Toisaalta suhteessa skarppaan ja ihan tietoisesti pyrin siihen, että tässä ollaan nyt parisuhteessa enkä voi teetättää toisella kaikkea, ei suhteet toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.verkkouutiset.fi/vihrea-poliitikko-hammastyi-miksi-naiset-eivat-kannata-ydinvoimaa/Luehan kommenttini uudelleen linkkien postailun sijaan. Ymmärrät kyllä kun pinnistät.
Äly hoi.
No, ei siinä tosiaan väitetty, kuten edellinen kertoi.
Ei kerrottu, että miehet ymmärtävät ydinvoimaa paremmin/huonommin kuin naiset. Miehiä ei mainittu ollenkaan. Jos sinä teit sen mielessäsi niin älä syytä tästä vertauksesta muita, kiitos.
Siinä verrattiin naisryhmää (sisäisesti toisiinsa), siis naisia keskenään! Suurin osa NAISISTA EI Ymmärrä. Ei tässä ole mitään pinnistelemistä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Tapailin miestä joka ehdotti että nähdään viikonloppuna. Kerroin että käyn vanhemmillani kylässä jonain päivänä viikonloppua mutta kysyin minä päivänä haluaisi nähdä. Ei vielä tiennyt. Periaatteesta en sitten kysellyt asiasta kun ei ilmoitellut mitään pariin päivään. Perjantaina lähdin töiden jälkeen vanhemmilleni ja sieltä sunnuntaina veljelleni ja sunnuntai iltana palasin kotiini eikä miehestä vieläkään ollut kuulunut mitään. Jos oli käynyt oven takana soittelemassa niin sori vaan. En jää koko viikonlopuksi odottelemaan milloin miehelle sopisi vaan oletan että aikuinen ihminen osaa ilmoitella kun tietää omat menot. Minulle olisi sopinut mikä ajankohta tahansa viikonlopusta miehen näkemiseen mutta ei se että minun pitää odottaa koko viikonloppu kotona varalla. En sitten ottanut tuohon mieheen enää mitään yhteyttä.
Tämä kuulostaa siltä kuin mies löysi parempaa tekemistä. Ilmeisesti hän ei enää ottanut sinuun yhteyttä?
Meinasin oksentaa kun mies muutaman tapailukerran jälkeen suhisi korvaani rakastavansa minua. Hyi yrjö!