Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
Kommentit (579)
1. Mies kulki kadulla oudosti hypähdellen, ehkä koska jännitti niin kovasti? Muutenkin pälyili koko ajan ympärilleen. Kävimme useilla treffeillä, sama juttu. Vältti katsekontaktia. Esitti pilkallisia kommentteja puheliaasta miesporukasta viereisessä ravintolapöydässä, muuten sanoi tuskin sanaakaan. En saanut häneen oikein mitään kontaktia, välillä tuntui että hän ei huomaa että on seurassani.
2. Mies poltteli pilveä jokaisilla treffeillä, humalainen ex soitteli kesken treffiemme, mies puhui monta kertaa miten jää taas työttömäksi ja joutuu myymään asuntonsa. Jos olisi tullut neljännet treffit, oletan että hän olisi ehdottanut yhteen muuttamista.
Nettideitti. Nainen oli kivan näköinen, mutta livenä oli tuplasti paksumpi kuin minä. Olin kohtelias ja vedin treffit loppuun...keksin valkoisen valheen, tunteista mun eksään ja vaikeasta työtilanteesta jne. että pääsin eroon.
Koska mies ei kerännyt koirankakkoja lainkaan.
1: asui hometalossa, vaatteet haisivat pahalta.
2: joi joka ilta humalaan eli oli aamuisin krapulassa
3: huono käytös, rasvaisia juttuja, moukka
4: etsi lähinnä äitiä lapselle (jota ei siis ollut vielä edes olemassa)
5: etsi äitihahmoa kodinhoitajaksi.
6: viihdekäytti laittomia päihteitä
7: oli peeaa ja heti vippaamassa rahaa, orastava alkoholi-ongelma
Näiden kanssa lopahti tapailu kun näitä seikkoja alkoi tulla esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vasta 20-vuotias, enkä silti voisi seurustella vanhempien luona asuvan miehen kanssa. Ymmärrän täysin, miksi ap lopetti tapailun. Itse muutin yli kolme vuotta sitten yksin, joten olisi todella outoa, jos mieheni asuisi vielä kotona. Tunnen kyllä monia ikäisiäni miehiä ja naisiakin, jotka edelleen asuvat kotona, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta suhteessa en voisi olla sellaisen kanssa.
Viimeisin mies, jota tapailin oli liian mustasukkainen, joten suhteesta ei koskaan tullut mitään. Olimme tapailleet vasta pari viikkoa kun olin menossa baariin niin hän luuli voivansa päättää, etten saa pukea liian avonaista paitaa, ettei muut miehet kiinnostu liikaa. Hän toivoi myös, että jätän koko baarin väliin kun uskoi, että löydän paremman miehen sieltä.
Jos olisin mies, niin en kyllä haluaisi kumppanini käyttävän baarissa tai muuallakaan liian paljastavia vaatteita.
Tai no, en huolisi moista kumppaniksi ollenkaan.
Joo, olet vasta 20-vuotias, joten ehkä haluat kuulua muiden teinien joukkoon, tai luulet viehättävyyden nousevan sitä mukaa kun vaatteet lähtevät.On kyllä naurettavan näköistä, kun nuorten pukeutuminen baarissa on luokkaa: tissit vedetty korviin, avonainen kaula-aukko, tiukka vesiraja-hame, korkkarit joilla ei osata kävellä, sekä kilo meikkiä naamassa. Yök.
Miksi silloin pitää kuitenkin ottaa tyttöystävä juuri sellaisesta naisesta, joka tykkää pukeutua näyttävästi ja paljastaa reittä ja dekolteetä? Tuskin se aiemmin kauluspaita leukaan asti napitettuna kulkeva tyttö yhtäkkiä muuttuu korsettihirmuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies asuu vanhempiensa luona?
Hänen mukaan äiti on hänelle enemmän kämppäkaveri kuin vanhempi, eikä halunnut jättää äitiä yksin kun erosi isän kanssa (erosta kaksi vuotta). Kertoi myös että aikoo säästää rahaan omaan asuntoon ennen kuin muuttaa, ei kuulemma halua asua vuokralla tai ottaa lainaa. Itse uskon, että mies on vain laiska eikä osaa olla itsenäinen, joten asuu äitinsä kanssa. Äiti luultavasti tekee kaikki kotityötkin.
No aika olettamuksia sulla.
Jos mies onkin vain todella läheinen perheensä kanssa. Äidille ero varmasti kova paikka, eikä pojan lähtö samaan aikaan olisi helpottanut.Enkä näe kyllä tuossa säästämisessäkään mitään väärää.
Miksi kaikkien pitäisi heti täysi-ikäistyttyään muuttaa johonkin kalliiseen pikku-yksiöön vuokralle, kun voi säästää suoraan vaikka omaan omakotitaloon. Fiksua, jos vanhemmille sopii.
Minulle itsenäisyys on niin tärkeä asia, että siitä ei voi maksaa liikaa. Aikuinen tarvitsee oman kodin. En voisi kuvitella kumppanikseni ihmistä, jolle itsenäisyys ja oma tila ei ole yhtä tärkeää kuin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Jätin aviomieheni koska hän oli naimisissa enemmän tietokoneensa kanssa. Lisäksi typerän vanhoillinen arvoiltaan ja asenteiltaan. Varokaa pohjalaisia.
Samaa mieltä pohjalaisista, mutta tässä kysyttiin tapailusta.
Mies kyseli minusta vastaan tulevista miehistä, että olisinko mieluummin heidän kanssaan kuin hänen rumiluksen kanssa. Ei jatkoon. Olen itse ollut nuorempana mustasukkainen jopa elokuvien naisille, kun poikaystävän kanssa katsottiin telkkaria, joten tiesin olevan tulossa vielä jotakin 100 x pahempaa, kun mies oli noin epävarma ja jotenkin aggressiivisen syyttelevä jo toisilla treffeillä. Ei vielä oltu edes sovittu mistään muusta kuin tutustumisesta ja oltiin mielestäni kaverilinjalla.
parikymppinen nainen kirjoitti:
Jälleen todella ihana ihminen ja tapailimme monta kuukautta. Hänellä ei vain ollut minkäänkään näköistä tajua ihmisten elekielestä tai tunnelman lukemisesta. Tämän takia suhteemme ei ikinä edennyt edes suutelemisen tasolle, vaikka tosiaan näimme useasti ja juttelimme sitäkin kauemmin toistemme kanssa tiiviisti. Enkä tarkoita tässä että odottaisin mieheltä jotain maagista kykyä lukea ajatuksiani, mutta perustaidot puuttuvat täysin normaalista kanssakäymisestä (mitä tarkoittaa että toinen vetäytyy kauemmas istumaan sohvalla-> ei, sinun ei kuulu sanoa töksäyttää "jos sit pussattais").
Sydämestäni toivon, että ette sit pussanneet. Yäk.
Nainen veti röökiä kuin entisajan rakennusmies ja puhui exästä koko aika. Exä sitä ja tätä. 2 viikkoa hengailin ja sanoin ettei jatketa. Se vielä sano, että miksi?? tässähän menee asiat hyvin. Aha, no selvä. Kun sano ton niin spaddu kädessä puhalteli pettyneenä. On se tupakki kyllä niin hirveetä sontaa ja se haju mikä jää leijailee siihen ihmiseen.
Ihan luuseri. Lähes 50v mies, hauska ja mukava. Mutta selkeästi etsi uutta äitihahmoa uusioperheeseen kahdelle pojalleen ja etenkin itselleen. Oli elänyt usean eri naisen kanssa
avoliitossa eli olisi pitänyt tajuta jo heti, ettei mies taida olla ihan se lottovoitto pariksi kun on takana monen monta epäonnistunutta avoliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se aiemmin kauluspaita leukaan asti napitettuna kulkeva tyttö yhtäkkiä muuttuu korsettihirmuksi.
No, itse asiassa oman kokemukseni mukaan tuntuvat muuttuvan, kun heille näyttää miten seksistä voi nauttia ilman häpeää.
Itse ottaisin mieluiten loppuelämäksi ihan tavallisen ei-ylipainoisen naisen, mieluummin kirjastonhoitajan kuin joogaopettajan, mutta kun täällä pääkaupunkiseudulla tuntuvat olevan tosi harvassa. Useimmat hurahtavat jossain vaiheessa myös omituisiin multikulttioppeihin, jotka ovat minulle totaalinen turn-off; kyllä ihmisen pitää olla ylpeä juuristaan, jotta on sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
1. Mies kulki kadulla oudosti hypähdellen, ehkä koska jännitti niin kovasti? Muutenkin pälyili koko ajan ympärilleen. Kävimme useilla treffeillä, sama juttu. Vältti katsekontaktia. Esitti pilkallisia kommentteja puheliaasta miesporukasta viereisessä ravintolapöydässä, muuten sanoi tuskin sanaakaan. En saanut häneen oikein mitään kontaktia, välillä tuntui että hän ei huomaa että on seurassani.
Yksi tapailukaverini tykkäsi juurikin pilkata muita miehiä ja vaikkapa imitoida näiden kävelytyyliä tai ilmeitä kadulla. Hävetti. Nähdessään valokuvan veljestäni sanoi, että aika ruma mies. Ilmeisesti koki aivan kaikki miehet uhkana.
Kerran Näin, se todellakin riitti....
Tuli croksit jalassa treffeille. Halusi mennä mäkkäriin. Haisi hyönteismyrkylle. Kehui, miten korjaa kaiken.. auton ilmastointi rikki 30 asteen helteessä. Yritti väkisin viedä kotiinsa yöksi. Kehui vuolaasti persettäni kävelyllä... ihmetteli syömäni ruuan määrää... oli ylipainoinen, minä hoikka. Kertoi ettei jaksa syödä paljoa kerralla. Kehui olevansa hyväkuntoinen ja liikunnallinen, syövänsä terveellistä ruokaa. Silti kertoi tavatessa syövänsä useimmiten pikaruokaa.
Vieläkö jatkan? En taida jaksaa.. mutta nykyään jaksan jo nauraa tälle.
Ai ni n, kun kerroin ettei tavata enää koskaan, koska valehteli mm elintavoistaa, haukkui minut mm läskiksi 😁
Tapailu naisen kanssa on lopetettu yleensä, koska ei ole ollut fyysistä kiinnostusta, on ollut kaukosuhde, naisen menneisyys ei vielä hoidettu loppuun tai nainen on alkanut ghostaamaan, jolloin on paras lopettaa heti.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se aiemmin kauluspaita leukaan asti napitettuna kulkeva tyttö yhtäkkiä muuttuu korsettihirmuksi.
No, itse asiassa oman kokemukseni mukaan tuntuvat muuttuvan, kun heille näyttää miten seksistä voi nauttia ilman häpeää.
Itse ottaisin mieluiten loppuelämäksi ihan tavallisen ei-ylipainoisen naisen, mieluummin kirjastonhoitajan kuin joogaopettajan, mutta kun täällä pääkaupunkiseudulla tuntuvat olevan tosi harvassa. Useimmat hurahtavat jossain vaiheessa myös omituisiin multikulttioppeihin, jotka ovat minulle totaalinen turn-off; kyllä ihmisen pitää olla ylpeä juuristaan, jotta on sinut itsensä kanssa.
Itse en ole hurahtanut, mutta ihmettelen kyllä miksi sinusta ihminen on sinut itsensä kanssa jos on kopioinut (esi)vanhempiensa ajatukset mutta sellainen ei, joka on etsinyt juuri itselleen sopivat opit?
Vierailija kirjoitti:
parikymppinen nainen kirjoitti:
Jälleen todella ihana ihminen ja tapailimme monta kuukautta. Hänellä ei vain ollut minkäänkään näköistä tajua ihmisten elekielestä tai tunnelman lukemisesta. Tämän takia suhteemme ei ikinä edennyt edes suutelemisen tasolle, vaikka tosiaan näimme useasti ja juttelimme sitäkin kauemmin toistemme kanssa tiiviisti. Enkä tarkoita tässä että odottaisin mieheltä jotain maagista kykyä lukea ajatuksiani, mutta perustaidot puuttuvat täysin normaalista kanssakäymisestä (mitä tarkoittaa että toinen vetäytyy kauemmas istumaan sohvalla-> ei, sinun ei kuulu sanoa töksäyttää "jos sit pussattais").
Sydämestäni toivon, että ette sit pussanneet. Yäk.
Ei pussattu! Ja kuten viestissäni luki, niin eipä se suhde sille tasolle ikinä sitten päätynytkään. En vain saanut tuota enää mielestäni ikinä. Ja taitaapa olla elämäni ainoa kerta kun olen suoraan kieltäytynyt suutelemasta. Mutta tunsin oloni kyllä todella inhottavaksi tuon jälkeen. Melkein kivahdin sen EI ja nojasin enemmän taaksepäin. Ja tiesin että toinen oli kyllä jo ihastunut minuun. Toivottavasti minä en aiheuttanut traumoja sille miehelle, koska ei hän sitä ansainnut. Mutta toivottavasti kuitenkin oppi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli vihreiden äänestäjä ja vastusti ydinvoimaa. Tosin hän ei ymmärtänyt koko ydinvoimasta yhtään mitään (kuten ei suurin osa naisisista).
Sinä miehenä vissiin tiedät paljon ydinvoimatekniikasta? Kyllä on kiva juttu että sulle tuli tieto taivaasta päähän vain siksi kun sulla on kivekset. Meidän naisten pitää sitten opiskella 6v teknillisessä yliopistossa saman tiedon saadaksemme.
T. Energiatekniikan (ydinvoim.tekn.) DI NAINEN
Juu, kyllä tiedän, mutta se ei tosin johdu siitä että olen mies. Nainenkin voi siitä tietää, mutta suurimmaksi osaksi eivät vaan tiedä (jonka varmaan itsekin olet jo huomannut) vaikka oletkin poikkeus.
Harmilliseksi asian tekee se että tälläiset tietämättömät henkilöt sitten esim äänestävät Vihreitä tai muita ydinvoimaa vastustavia puolueita ja näinpä maapallo tuhoutuu vinhaa vauhtia.
Mutta hienoa että me kumpikin osaamme arvostaa ydinvoimatekniikkaa ja sen ympäristöystävällisyyttä sukupuolista riippumatta.
Mun mies asui äitinsä kanssa 35 vuotiaana kun tavattiin. Kaksi vuotta seurusteltiin, ennen kuin muutettiin yhteen ( minun asuntooni). Helvetti pääsi irti ja äitinsä soitteli öitä myöten, miten tulee poikansa hakemaan. Myös huoritteli. Nyt ihmettelen, miten jaksoin, mutta kannatti. Huomaavainen, oma-aloitteinen mies, joka tekee kotitöitä ja ns. miesten työt myös. Hyvä isä lapsellemme.
Äitinsä asuu muutaman kilometrin päässä ja mies hoitaa hänenkin asiat (raha yms. jutut , käyttää kaupassa ja lääkärissä jne.) Soittavat myös vähintään kerran päivässä. Äiti fyysisesti huonossa kunnossa ja iäkäs. Välillä vit***aa, mutta miehelle en valita asiasta. Anoppi ei muuten elämäämme puutu ja onneksi asunto on minun, niin ei täällä päässyt huseeraamaan.
Minulla välit anoppiin muodolliset. Mutta mies on oikea helmi, että kannatti odottaa.
Jätin aviomieheni koska hän oli naimisissa enemmän tietokoneensa kanssa. Lisäksi typerän vanhoillinen arvoiltaan ja asenteiltaan. Varokaa pohjalaisia.