Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
Kommentit (579)
Kannabiksen käyttö. En vaan voinut sietää sitä ajatusta että henkilö käytti kannabista alkoholin sijaan viikonloppuisin.
Rikollisuus on minulle ehdoton tornoff
Miehellä ihan hirmu pieni.
Silti suuri ego.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ihan hirmu pieni.
Silti suuri ego.
Ööööh?
Pitäisikö egon suuruus määritellä sukupuolielimen mukaan? Minkähän kokoinen pil*usi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut kerta, kun lopetin miehen tapaamisen ulkoisten seikkojen vuoksi, oli sellainen, kun mies oli laihduttanut nopeasti 50 kiloa, ja siitä oli jäänyt löysää vatsanahkaa erittäin paljon. Tätä nahkaa roikkui löysien pikkuhousujen "lahkeestakin", ja se näky oli minulle turn-off.
Miehet ei käytä pikkuhousuja. Taidat puhua omista läskeistäsi?
Miehet menee commandona vai? :D
Pikkuhousut, alushousut, lyhyet kalsarit... rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut kerta, kun lopetin miehen tapaamisen ulkoisten seikkojen vuoksi, oli sellainen, kun mies oli laihduttanut nopeasti 50 kiloa, ja siitä oli jäänyt löysää vatsanahkaa erittäin paljon. Tätä nahkaa roikkui löysien pikkuhousujen "lahkeestakin", ja se näky oli minulle turn-off.
Miehet menee commandona vai? :D
Pikkuhousut, alushousut, lyhyet kalsarit... rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Toiset menee, toiset ei. Itse en ainakaan kesäisin käytä alushousuja.
Niin, ja tosiaan niistä miesten "pikkuhousuista" käytetään nimitystä alushousut.
Syitä on monia, kun on loppunut tapailu naisten kanssa.
- ylipaino
- epävakaa luonne
- valehtelu
- päihdeongelmat
- tupakointi
- koira/kissa ja sen myötä kodin epäsiisteys
- epänaisellisuus
- ruma pukeutuminen
- huonot käytöstavat
- reva levällään ekana yönä
- väljä jakopää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No alushousut sitten, tarkoitus oli vain tarkentaa, ettei olleet bokserit tmv.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen epävarma siitä että riitän. Ajattelen, että jos lopetan jutun eka, sattuu vähemmän kuin tulla jätetyksi. Lopputulos on että olen yksin ja eristäytynyt.
-nim. huono itsetunto.
Oletko mies vai nainen? No joka tapauksessa sun ei pidä ajatella noin. Varsinkaan jos toinen on kertonut pitävänsä sinusta.Niin juuri sinusta, koska tuskin hän turhaan tapailisi.
Tapailin joskus hetken aikaa miestä, joka oli juuri ja juuri minua pidempi (olen 160cm), ja hän oli myös luonnostaan todella hoikka. Meillä oli aluksi todella mukavaa, mutta hän jaksoi jatkuvasti alleviivata puheissaan sitä, että lyhyet miehet pystyvät ihan samoihin asioihin kuin pitkätkin ja että pituudessa ei ole mitään erityistä. Joka ikisestä kadulla vastaan tulleesta pitkästä miehestä tarvitsi sanoa jotain negatiivista ohituksen jälkeen. Samoin jatkuvasti kommentoi omaa hoikkuuttaan mm. kertomalla menevänsä suihkuun ”kokeilemaan, josko onnistuisi osumaan vesipisaroihin”. Muutaman kuukauden jälkeen en enää kestänyt niitä juttuja, tuntui että aloin nähdä hänessä vain pienen ja hintelän ihmisrassukan. Kaikki vetovoima hävisi ja päätin lopulta tapailun.
Vuosia myöhemmin tapailin yhtä toista miestä. Meillä synkkasi hyvin ja molemminpuolista ihastusta oli ilmassa. Eräänä viikonloppuiltana vietimme aikaa yhdessä hieman kosteammissa merkeissä, ja hänen puhelimensa piippasi jatkuvasti. Kielenkannat löystyneinä hän paljasti, että hänellä oli naispuolinen paras ystävä, jonka kanssa hän oli hyvin läheinen (oli ollut myös friends with benefits -hommia). Tämä oli juuri saanut tietää minusta, eikä ollut ollenkaan mielissään. Kuulemma leppyisi kyllä ajan kanssa, mutta mietittyäni asiaa totesin kuvion olevan liikaa minulle, sillä (toisaalta ymmärrettävästi) mies halusi pysyä tiiviissä yhteyksissä ystävänsä kanssa.
Mies oli niin ruma, ettei edes uusi tummansininen Volvo nahkapenkkeineen auttanut asiaa. Olisi edes ollut tavallisennäköinen.
Olen heivannut miehen jatkosta huonon suutelutaidon vuoksi. Jos suudellessa yhtäaikaa onnistuu imemään, puremaan ja nuolemaan niin että naama on märkä, niin jotain täytyy olla vialla, kyseinen ei ainakaan minuun tehonnut, makuasia kenties ;)
Vuosia sitten, eräs oululainen nainen paljastui pahemman luokan narsistiksi, esitti mukavaa naista, oli kaikki vimpan päälle, pelasi pesistäkin joukkueessa, olisin tutustunut häneen, rupesi samalle paikkakunnalle muuttoni jälkeen välttelemään minua, eikä sitä sitten tullutkaan mitään.
Samainen kusipää seurustelee nykyään nuorimman serkkuni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli niin ruma, ettei edes uusi tummansininen Volvo nahkapenkkeineen auttanut asiaa. Olisi edes ollut tavallisennäköinen.
Hahhahhaa, tätä alapeukutetaan. Ilmeisesti uusi kallis auto on rumalle miehelle meriitti ylitse kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Kävin pari kertaa treffeillä miehen kanssa, joka aloitti palvelutilanteet sanomalla "kikkeliskokkelis". Ekalla kerralla menimme leffaan, ja sanoi lipunmyyjälle näin. Ajattelin että kyseessä oli joku hermostunut vitsi, mutta ei, seuraavalla kerralla tapasimme kahvilassa, ja sanoi taas myyjälle "kikkeliskokkelis". En vaan kyennyt tapailemaan ihmistä joka sanoo näin täysin vakavana, selittämättä asiaa millään tavalla.
Toijalasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhaa, tätä alapeukutetaan. Ilmeisesti uusi kallis auto on rumalle miehelle meriitti ylitse kaiken.
Mä alapeukutin sen takia, että mielestäni ihan turhaa ottaa miehen autoa esille lainkaan. Se menee VMP-sarjan tärkeytensä puolesta.
Enkä suoraan sanottuna edes tiedä, onko Volvo yleisesti ottaen kallis vai halpa automerkki. Tässä tapauksessa tosin ei ilmeisesti ihan kaikista halvin yksilö, koska nahkapenkit. Mutta silti. Mitä väliä jollain autolla, ziisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vasta 20-vuotias, enkä silti voisi seurustella vanhempien luona asuvan miehen kanssa. Ymmärrän täysin, miksi ap lopetti tapailun. Itse muutin yli kolme vuotta sitten yksin, joten olisi todella outoa, jos mieheni asuisi vielä kotona. Tunnen kyllä monia ikäisiäni miehiä ja naisiakin, jotka edelleen asuvat kotona, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta suhteessa en voisi olla sellaisen kanssa.
Viimeisin mies, jota tapailin oli liian mustasukkainen, joten suhteesta ei koskaan tullut mitään. Olimme tapailleet vasta pari viikkoa kun olin menossa baariin niin hän luuli voivansa päättää, etten saa pukea liian avonaista paitaa, ettei muut miehet kiinnostu liikaa. Hän toivoi myös, että jätän koko baarin väliin kun uskoi, että löydän paremman miehen sieltä.
jäi epäselv'äksi tuossa että oliko kaveri irakilainen vai somali
mutta asiaan lopetin tapailun koska sain jo pillua siltä , uutta kehiin vaan
Eräs Tinder-mies, jonka lopuksi jouduin estämään kaikista some-kanavista ja muualta. Mies kertoi ammatikseen palomies. Treffeillä selvisi, että on raksamies, joka on joskus harrastanut vapaapalokuntajuttuja. Oli toiminnassa mukana vieläkin, mutta kävi ilmi, että syy oli se, että pääsi käymään ilmaiseksi salilla VPK:n tiloissa. Lisäksi mies oli kaikessa muussakin pihi. Ei voinut käydä kahvilla (lähinnä tapahtuman vuoksi, ei sen kahvin) kaupungilla, sillä kotonakin on kahvia. Yhden kerran kun suostuttelin miehen elokuviin lupaamalla maksaa liput, hän ilmestyi paikalle jossakin uskomattoman kittanassa villapaidassa. Esitteli paidan sanomalla, että oli ollut käymässä kaverin luona ja kaveri oli meinannut heittää näin hyvän paidan pois, mutta hän sen pelasti viime hetkillä. Ilmeisesti tämä kaveri oli n. 165-sentinen ja tämä tapailemani mies oli 190-senttinen, eli hihat olivat uskomattoman typerän lyhyet hänelle, samoin vatsa lähes vilkkui lyhyen paidan alta. Tällaiset pienet jutut alkoivat pistää silmään. Lopuksi minua (naurettavaa kyllä) ärsytti miehen tapa vastata JOKA kerta kysymykseen: "Miten menee?" sanomalla: "Vätystää." Ei koskaan väsyttää, aina vätystää. Ja muuta hänelle ei sitten koskaan kuulunutkaan kuin tätä vätystämistä. Lisäksi joka kerta kun söi possun lihaa, kertoi "Nasun oli kylmä niin laitoin nasun pannulle lämmittelemään."
Hrr..
Ja se somesta ja muualta estäminen. Kun sanoin, että tämä juttu ei enää jatku, hän alkoi ahdistella ja vaania ja kävi jopa oveni takana useamman kerran (rivitalo, pääsi suoraan kävelemään ovelle). Jouduin lopulta uhkaamaan häntä poliisilla jos ei jätä rauhaan.
Niinkin "tyhmä" juttu kuin rumat/hoitamattomat jalat. Itsellä on siis jalkafetissi ja naisen jalat tärkeä osa seksiä. Ja suhteen alussa tuollaisesta ei oikein uskalla edes huomauttaa, kun nainen kuin nainen juoksee vain karkuun, että mikä ihmeen varpaiden nuoleskelija tuo on. Ei vaan mennyt homma niin sanotusti yksiin ja oli pakko lopettaa tapailut.