Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
Kommentit (579)
Tunnin kuluttua treffeille! En tiedä, onko hyväksi lukea tätä ketjua sitä enndn.
Nainen halusi seurustella lisäksi toisen miehen kanssa. En oikein lämmennyt ajatukselle.
Aluksi oli oikein mukava, normaalin suomalaisen oloinen mies. Oli vasta 30kymppinen ja käyttäytyi kuin 80-vuotias pappa. Oli koko ikänsä asunut pikkukylässä josta ei suostunut muuttamaan mihinkään, ei juurikaan kavereita, kaiken vapaa-aikansa joi kaljaa ja katsoi tv:tä. Ei mitään elämäntavoitteita - oletti minun antavan elämälleen suunnan ja ei uskaltanut tehdä mitään päätöksiä mistään. Ei minkäänlaisia mielipiteitä. Kosketteli jatkuvasti vähäisen tapailun jälkeen ja tunki kättä housuun vaikkei edes tunnettu, tirkisteli paidan alle ja kuvitteli se on olevan turn on. Kaikenkaikkiaan ällöttävä kuva jäi.
muntsi
Yleisin syy miksi itsellä häviää kiinostus ekojen treffien jälkeen on kun nainen on sellainen että odottaa miehen vain viihdyttävän häntä eikä hän itse osallistu aktiivisesti keskusteluun. Vastauksia tyyliin yhdellä sanalla ja kikattelee kyllä jos sanoo jotain hauskaa, mutta haluan naisen joka itsekin osaa aktiivisesti keskustella ja olla oma-aloitteinen.
Tapasin mukavan ja fiksun oloisen miehen harrastuksen parissa. Tulimme hyvin juttuun ja hakeuduimme toistemme seuraan. Siitä ei kuitenkaan päästy eteenpäin millään ja kun juttelua oli tapahtunut muutamia kuukausia tein liikun ja pyysin miehen puhelinumeroa, jotta voitaisiin viestitellä. Hän antoi ja niinpä viikottaisten harrastustapaamisten lisäksi vietittelimme. Vietittely vain tapahtui täysin aina minun aloitteestani. Minä siis jututin miestä, joka kyllä vastaili. Taas meni tällä kaavalla useampi kuukausi kunnes lopulta pyysin häntä kahville. Hän suostui. Juttu luisti hyvin ja minä pyysin häntä toisenkin kerran tapaamiseen. Kun tätäkin oli jatkunut muutaman kuukauden, eikä mies tehnyt minkään suhteen aloitteita, päätin että tämä oli tässä.
Kyllä vastavuoroisuutta täytyy edes jonkun verran olla suhteessa ja etenkin luulisi sellaista löytyvän alkuvaiheessa, kun haluaa tehdä vaikutuksen / pitää kiinni toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkunen @ kirjoitti:
-vietettiin kivaa iltaa ja päädyttiin mun luokse yöksi. Seuraavana päivänä yritin hakea läheisyyttä mutta mies puhui töistään koko aamun. Myöhemmin sanoi että pelkäsi eksääni, johon ei kuitenkaan mitään perustetta.
-miehen kanssa risteily, tokat treffit. Tuli paikalle kalastustakissa ja 90-luvun pipossa. Näytti yhtäkkiä kummelihahmolta.
-mies sanoi että on eronnut 5 v sitten ja rakastaa yhä eksäänsä.
-miestä oli tosi vaikea treffailla, koska mikään ajankohta ja paikka ei tuntunut sopivalta hänen mielestään. Sen sijaan olisi puhunut puhelimessa vaikka koko illan putkeen.
Minunkin deittini oli pukeutunut kuin kummelihahmo. Siinä meni ensisilmäyksellä maku koko miehestä. Toinen silmäyskään ei tilannetta parantanut, sillä hän ei ollut yhtään makuuni kasvoistaan, eikä hiustyyliltään. Eikä juttutuokiokaan muuttanut ensivaikutelmaani mihinkään.
Olen myös törmännyt näihin, joiden kanssa on vaikea löytää sopivaa treffiajankohtaa. Ei silloin seurustelukaan tule onnistumaan, jos yksia vaivaisia treffejä pitää säätää monta viikkoa.
Usein varattuja.
Ei välttämättä. Oma kokemukseni (naisista) on, että on useampia miehiä yhtä aikaa kierrossa. Olen törmännyt useampaan tämmöiseen, joilla on "kavereita" joiden kanssa on luvannut tehdä sitä ja tätä.
Itse lopetan homman siihen. Yksi kerrallaan on aivan perussääntö.
- nainen paljastui yksinhuoltajaksi (ei ollut kertonut deittiprofiilissaan tästä mitään, itse mainitsin että haen vain ja ainoastaan lapsettomia naisia)
- nainen alkoi selittää patriarkaatista, sukupuolen moninaisuudesta tms hölynpölystä ihan vakavissaan treffeillä.. selvisi myös, että hänellä oli ollut useita somaleja/muslimeja seksikumppaneina
- tapailin naista jonkun aikaa, mutta tilitti menneestä elämästään katkeroituneena ja sai jotain ihme raivokohtauksia, ei jatkoon
- tapailu lähti vauhdilla käyntiin, päädyttiin ensi treffeillä sänkyyn oikein kunnolla.. oli kivaa, mutta haluan ehkä vastaisuudessa tutustua asteen hitaammin
- typerä, nirppanokkainen maisterisnainen joka katsoi meikäläistä nokanvartta pitkin.. ei enää ikinä akateemisia, kiitos ja näkemiin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vastavuoroisuutta täytyy edes jonkun verran olla suhteessa ja etenkin luulisi sellaista löytyvän alkuvaiheessa, kun haluaa tehdä vaikutuksen / pitää kiinni toisesta.
Olitpa kärsivällinen! Mutta oikeassa olet, että toiselta voi vaatia aktiivisuutta paljon enemmän. Ei ole kiva tunne jos toinen ei osoita juurikaan omaa aloitteellisuutta tapailun/kommunikoinnin suhteen, vaikka sitten suostuukin tekemään yhdessä jotain tai vastailee kysymyksiin. Osalla syy saattaa olla arkuus yms, mutta väistämättä herää epäilys kiinnostuksen puutteesta. Itsellä juuri tällainen aloitekyvytön nainen, jota olen tapaillut pari kertaa ja treffit kestäneet kuitenkin puolestatoista tunnista neljään tuntiin ja juttuun tultiin kivasti. Täytyy ottaa asia puheeksi, kun keksisi miten asian kohteliaasti esittää. Jos vaikka olisi niin ettei tajua tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkunen @ kirjoitti:
-vietettiin kivaa iltaa ja päädyttiin mun luokse yöksi. Seuraavana päivänä yritin hakea läheisyyttä mutta mies puhui töistään koko aamun. Myöhemmin sanoi että pelkäsi eksääni, johon ei kuitenkaan mitään perustetta.
-miehen kanssa risteily, tokat treffit. Tuli paikalle kalastustakissa ja 90-luvun pipossa. Näytti yhtäkkiä kummelihahmolta.
-miestä oli tosi vaikea treffailla, koska mikään ajankohta ja paikka ei tuntunut sopivalta hänen mielestään. Sen sijaan olisi puhunut puhelimessa vaikka koko illan putkeen.
Minunkin deittini oli pukeutunut kuin kummelihahmo. Siinä meni ensisilmäyksellä maku koko miehestä. Toinen silmäyskään ei tilannetta parantanut, sillä hän ei ollut yhtään makuuni kasvoistaan, eikä hiustyyliltään. Eikä juttutuokiokaan muuttanut ensivaikutelmaani mihinkään.
Olen myös törmännyt näihin, joiden kanssa on vaikea löytää sopivaa treffiajankohtaa. Ei silloin seurustelukaan tule onnistumaan, jos yksia vaivaisia treffejä pitää säätää monta viikkoa.
Usein varattuja.
Ei välttämättä. Oma kokemukseni (naisista) on, että on useampia miehiä yhtä aikaa kierrossa. Olen törmännyt useampaan tämmöiseen, joilla on "kavereita" joiden kanssa on luvannut tehdä sitä ja tätä.
Minulle taas on sanottu (miehet), että tapailuvaiheessa vielä voi katsella ympärilleen ja profiilit saavat olla deittisivustoilla. Vasta, kun päätetään aloittaa seurustelu, niin sen jälkeen keskitytään vain yhteen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin mukavan ja fiksun oloisen miehen harrastuksen parissa. Tulimme hyvin juttuun ja hakeuduimme toistemme seuraan. Siitä ei kuitenkaan päästy eteenpäin millään ja kun juttelua oli tapahtunut muutamia kuukausia tein liikun ja pyysin miehen puhelinumeroa, jotta voitaisiin viestitellä. Hän antoi ja niinpä viikottaisten harrastustapaamisten lisäksi vietittelimme. Vietittely vain tapahtui täysin aina minun aloitteestani. Minä siis jututin miestä, joka kyllä vastaili. Taas meni tällä kaavalla useampi kuukausi kunnes lopulta pyysin häntä kahville. Hän suostui. Juttu luisti hyvin ja minä pyysin häntä toisenkin kerran tapaamiseen. Kun tätäkin oli jatkunut muutaman kuukauden, eikä mies tehnyt minkään suhteen aloitteita, päätin että tämä oli tässä.
Hmmm mun ex tapasi nyrkkeilyssä erään naisen, josta jauhoi aina kotona. Minusta hän puhui ko.naisesta epäilyttävän paljon ollakseen vaan treenikaveri, oli jopa antanut sille lempinimen. Mies suuttui kun kysyin, oliko taustalla jotain kiinnostusta. Hänen puoleltaan kuulemma ei ainakaan, eikä naisen. Muutaman kuukauden jälkeen kertoi naisen pyytäneen häntä kahville, mutta oli kuulemma kertonut menevänsä tyttöystävän luo. Nainen oli kuulemma nolostunut.
Minä päättelin, että mies on flirttaillut sille ja antanut ymmärtää jotain, JOS meidän juttu ei toimisikaan, olisi sitten varalla joku. Miehellä oli tapana flirttailla naisille ja aina oli joku naispuolinen baarissa tms. tullut muka iskemään. Todellisuudessa hän oli itse niin flirtti, että keräsi naisia puoleensa koska antoi ymmärtää jotain.
En voinut koskaan luottaa siihen mieheen, koska vilkuili muita naisia yhdessä ollessaammekin ja kommentoi naisten ulkomuotoa jatkuvasti, yleensä tietysti negatiivisesti, etten pahoittaisi mieltäni. Ylipäätään jatkuva naisten vahtaaminen ärsytti, koska tottakai hän huomioi nätitkin naiset, ei vaan puhunut heistä.
Itse en vilkuile muita miehiä suhteessa ollessa, saatika flirttaile harrastuksissa. Siksi tuntui hölmöltä, että se selvästi vedätti sitä treenikaveriaankin vaan boostatakseen itsetuntoaan. Mistäs sitä tietää, vaikka olisivatkin käyneet kahvilla selkäni takana, varmaan kävivätkin, ja juuri tuo luottamuksen puute oli syy miksi jätin hänet. En jäänyt odottamaan, että jää kiinni, olisin vaan satuttanut itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkunen @ kirjoitti:
Usein varattuja.
Minulle taas on sanottu (miehet), että tapailuvaiheessa vielä voi katsella ympärilleen ja profiilit saavat olla deittisivustoilla. Vasta, kun päätetään aloittaa seurustelu, niin sen jälkeen keskitytään vain yhteen ihmiseen.
Mä kävin treffeillä yhden komean palomiehen kanssa, ja kiinnostus heräsi. Ei sovittu toisia treffejä, mutta molemminpuolinen kiinnostus oli olemassa. Olin sitten toisen miehen kanssa mökillä treffeillä, kun palomies alkoi viestitellä. Suuttui ja piti mua aivan pelurina ja petturina, kun olinkin toisen miehen kanssa... siis tuli todellakin yllärinä, että olisi pitänyt lopettaa muka deittailu yksiin hyviin treffeihin. Olisihan hän voinut tietysti sanoa ekoilla treffeillä jo, että nähdään mahd.pian uusiksi. Mutta koska häntä ei tuntunut kiinnostavan sopia uusia treffejä, oletin kiinnostuksen lopahtaneen. Olin esim. hänen kotikaupungissaan ja laitoin hälle siitä viestin, mutta ei ilmaissut kiinnostusta tavata.
Aika puun takaa tuli se hermostuminenkin. Ehkä hyvä, että ei nähty enää, varmaan olisi ollut aika mustis tapaus. Harmittaa silti vähän, koska pidin hänestä aidosti, mutta en päässyt tutustumaankaan kun jo suuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kyseli horoskooppimerkkiäni ja sanoi meidän olevan merkeiltämme sopiva pari.
Haloo, horoskoopit on hauskaa ajanvietettä, vaikkei niitä tosissaan ottaisikaan. Taidat olla eilinen juttukaverini. En minäkään huoli mammapalstalla pyörivää miestä.
Ei ole hauskaa ajanvietettä vaan kertoo ihmisestä jotakin, että ylipäätään puhuu niistä. Olisi mullekin turnoff. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ilmoitti haluavansa perinteisen kosinnan, kihlat ja häät ja haaveilevansa omakotitalosta ja lapsista. Olisiko ollut kolmannet treffit. Kaikki oli siihen asti mennyt hyvin, kyllä sapetti kun se pommi putosi ja pakokauhu iski. En ollut sopinut edes mitään hätäpoistumisstrategiaa kenenkään kaverin kanssa, joten jouduin valehtelemaan saaneeni tekstiviestin ja tekemään feikkipuhelun ”töihin” jossa oli ”hätätilanne”. Hätäiset heipat ja helkkarin lujaa pois paikalta. Poistin kaikki yhteystiedot saman tien ja blokkasin numeron ja somekontaktit. En nähnyt daamia ikinä enää.
M35
Mutta eihän nainen sanonut, että odottaa näitä asioita nyt heti?? Hän vaan kertoi mitä ajattelee.
Jos ikinä haluaa minkään noista toteutuvan, niin ei kannata käydä puhumaan noista muutaman tapaamiskerran jälkeen. Uskomatonta, että on saanut noin monta yläpeukkua. Ajattelevatko noin monet naiset, että häistä on hyvä käydä puhumaan heti alkuvaiheessa, vaikka ei tarkottaisikaan, että hetinyt? Kyllä minäkin juoksisin ja lujaa, jos mies kävisi puhumaan perheen perustamisen unelmistaan, vaikka ollaan vasta tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asettanut kyseenalaiseksi eturauhasen aseman miehen G-pisteenä siinä merkityksessä kuin itse G-pisteen tunnen sekä todennut vartin mittaiset orgasmit valheiksi. Tämä ilmeisesti osui ja upposi syvälle monen tunteisiin?... Samoin kyseenalaistan usean todellisen orgasmin saamisen perättäin (tauotta). - Naisillahan kyky tähän on usein kokemattomuutta todellisesta voimallisesta ja loppuunviedystä orgasmista, jolloin hän saattaa tulkita orgasmiksi esim. voimakkaan kiihottumisen ja paineentunteen, ehkä lievät supistelut lantionpohjan lihaksissa. Orgasmista toipuminen vie kuitenkin tovin sillä olemme fyysisesti valitettavan rajoittuneita. On toki heitä, jotka ovat pian valmiita uusintaan.
En ole aikaisemmin ottanut osaa tähän sivujuonteena pyörivään orgasmikeskusteluun, mutta laitanpa nyt minäkin lusikkani tähän soppaan. Oletko siis sitä mieltä, ettei naisetkaan pysty saamaan pitkittynyttä orgasmia? Jäi vähän epäselväksi, mitä tarkoitat tuolla lauseella.
Olen saanut nuoresta pitäen voimakkaita orgasmeja. Yleensä saan vain yhden, enkä ole saman session aikana pystynyt saamaan toista, koska paikkani menevät jotenkin yliherkiksi sen jälkeen. Klitorisorgasmit ovat vaisuja, vaimeita, huonoja ja jotenkin liian teräviä. Enemmän pidän G-pisteorgasmeista, jotka lähtevät vaginan etuseinämän stimuloinnista. Siihen kun vielä yhdistää ei-suoran klitoriksen painelun, niin lopputuloksena on mieletön orgasmi. Toki niidenkin intensiteetit vaihtelevat kerrasta toiseen. Itsetyydytyksellä en pysty saamaan yhtä voimakkaita orgasmeja kuin miehen kanssa yhdynnässä.
Yli nelikymppisenä tapasin aivan mielettömän rakastajan, jonka kanssa meillä synkkari sängyssä täydellisesti yhteen. Hän osasi tyydyttää minun sekä suu-sormi-seksillä että pelkällä yhdynnällä. Muutaman kerran hänen käsittelyssään koin jotain aivan ennenkokematonta. En tiedä, oliko siinä monta orgasmia peräkkäin vai oliko kyse pitkittyneestä orgasmista, mutta kun räjähdys vei minut tuttuun tapaan toisiin sfääreihin, niin en tullutkaan sieltä pikkuhiljaa alas, kuten normaalisti, vaan se jatkui ja jatkui. Leijuin toisessa todellisuudessa ties kuinka pitkään. Aikaa en osaa sanoa sen tarkemmin. Ensimmäisellä kerralla pelästyin mitä tapahtuu ja sain keskeytettyä orgasmini. Toisella kerralla annoin mennä. Aivan mieletön kokemus saada pitkittynyt orgasmi. t.kokenutnainen
En ole sitä mieltä, etteivät naisetkaan pysty saamaan pitkittyneitä orgasmeja.
Niin miehen kuin naisen orgasmin aikaansaamista ja jälkimaininkeja voi tottakai pitkittää, samoin itse orgasmin voimakkuus vaihtelee. Kyllähän sen tuntee kun se on tulossa ja voi olla tulossa voimakkaasti ja pitkäänkin. Eikä sen tarvitse lopahtaa muutamassa sekunnissa vaan sen sykkymisestä voi päästä nauttimaan pitkäänkin ilman, että esim. kosketus tuntuu epämiellyttävältä vaikka itse orgasmi on siinä vaiheessa ohi.
On ilmiselvää, että orgasmit tässä mielessä eroavat todella suuresti, siis kaikki muu nautinto joka orgasmin saamiseen tiiviisti liittyy, ennen/aikana/jälkeen. Tuolla boldaamallasi esimerkillä nyt tarkoitin joidenkin palstamiesten "sarjalaukeaja" vaimoja/rakastajattaria, jotka saavat kymmeniä orkkuja heidän kanssaan yhden yhdynnän aikana. Tosi asia kun on, ettei osa naisista niitä orgasmeja saa, varsinkaan yksin yhdynnässä. Tähän vaikuttaa naisen klitoriksen anatomia kokonaisuudessaan ja tietysti tapa, jolla sitä stimuloidaan.
Varmaankin ikäni mainitseminen nosti monessa uhmaa ja ylimääräistä tarvetta kyseenalaistaa tietämystäni aiheesta. Kaikessa seksiin liittyvässä en toki leiki kokemusasiantuntijaa, mutta olen aiheesta (yli?)korostuneen kiinnostunut ja tietoni on toki kokemuksen lisäksi luotettavista lähteistä hankittua. - ei terve.fi:stä. Ja uskon, että iän karttuessa tiedän ja olen kokenut vielä paljon enemmän, toivottavasti saan silti osallistua keskusteluun.
Eikä tarkoitukseni ole vähätellä ihmisten nautinnon kokemuksia tai rakkauselämän ihmeellisyyttä. Onhan seksi kaikkine osa-alueineen uskomatonta, ei se minuakaan muuten kiinnostaisi.
Orgasmeista puhuttaessa puhutaan usein aivan muusta kuin nimenomaisesta asiasta. Usein tarkoitetaan orgasmin lisäksi kaikkea orgasmin ja seksin nautinnollisuuteen vaikuvia tekijöitä. Onhan se tietysti ymmärrettävää sillä niiden ansiosta erot orgasmikokemuksissa ovat niin suuria. Seksiin liittyy kuitenkin myös paljon perusteettomia uskomuksia ym., joten mm. 10 min eturauhasorgasmista puhuminen on harhaanjohtavaa ja monella tasolla virheellistä. P i lkunnussintaa harrastan myös.
Ei häitää, en roiku av:lla ihan loputtomasti. Alapeukkutykityksen jälkeen vetäydyn nuolemaan haavojani ja yritän sittemmin pysyä aiheessa.
Erinomaista loppuiltaa sitten vain kaikille! <3
Sinä olet väärässä ja sun on vaan vaikea myöntää sitä.
Mies voi saada eturauhasorgasmeja ja ne ovat usein huomattavasti pidempikestoisia kuin tavalliset orgasmit. Eturauhasorgasmi ei liity siemensyöksyyn.
Nainen voi myös saada orgasmeja peppuseksistä. Nämä ovat täyttä faktaa ja sinä et niitä muuksi pysty muuttamaan vaikka kuinka vänkäät.
Mainitsit "luotettavat" lähteesi.... no kerrohan nyt mistä luotettavasta lähteestä on väitteesi ettei mies muka pysty saamaan eturauhasorgasmia?
Koska olen epävarma siitä että riitän. Ajattelen, että jos lopetan jutun eka, sattuu vähemmän kuin tulla jätetyksi. Lopputulos on että olen yksin ja eristäytynyt.
-nim. huono itsetunto.
Tapaus 1 Kurkkumies. Oli huono suutelija, tunki kieltä kurkkuun niin että olin tukehtua ja jaksoi kinuta peppuseksiä vaikka selitin, että olin moista hupia kokeillut enkä ollut nauttinut. Kerran sitten kännissä kesken seksin häipyi keittiöön ja toi minulle kurkun että "työnnä toi mun peppuun. Sitten mä saan panna sua ,mutta pane sä mua eka tällä". Olin että mitä helv..? ja repesin nauruunkin mutta oli ihan tosissaan, heilui siinä munasillaan se kurkku kädessä ja oletti että annan peppua kunhan mies ensin antaa itse. Lopulta sitten viinin voimalla päätin tunkea sen kurkun sinne minne tahtoikin, seurauksena oli karmea ulvaisu ja vessaan nilkuttava mies. Minulta puolestaan olisvat siinä vaiheessa kadonneet täysin halut paitsi seksiin, myös koko suhteeseen joten puin ja ilmoitin lähteväni kotiin. Myöhemmin yöllä tuli viesti että hänen pitää varmaan lähteä päivystykseen, vastasin että mee jos siltä tuntuu.. Tuo viesti oli viimeinen kerta kun miehestä mitään kuulin.
Tapaus 2 Ysärimies. Ruskeat farkut eri väristen poolojen kanssa ja lippis päässä, ajeli karvanoppa-Nissanilla ja huudatti Captain Jackia , E-typeä ym. Huulet olivat täyteläiset mutta kuivat ja sai aina kesken suutelun astmakohtauksen mikä oli harmi, ne huulet olivat niin suudeltavan näköiset ! Seksi taas ei onnistunut koska miehellä ei seissyt kumin kanssa. Lopulta seksittömyys, vinkumiseen päätyvät suutelut ja farkut olivat minulle liikaa.
Tapaus 3 Riisikakkumies. Oli dietillä ja puputti riisikakkuja. Mustaa kahvia ja riisikakkuja. MInäkään en olisi saanut syödä muuta, vaikka ehdotin että jos teen meille jonkun kasviruuan ja mennään lenkille. Halusi pelata pleikkaa, ja syödä riisikakkuja.
Ja 4 Kissojen vihaaja. Minulla on 3 kissaa, joten ei tarvitse varmaan kertoa muuta?
Vierailija kirjoitti:
Koska olen epävarma siitä että riitän. Ajattelen, että jos lopetan jutun eka, sattuu vähemmän kuin tulla jätetyksi. Lopputulos on että olen yksin ja eristäytynyt.
-nim. huono itsetunto.
Oletko mies vai nainen? Toivottavasti kerroit syyn, ettei toinen jäänyt miettimään, mikä hänessä on vikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ilmoitti haluavansa perinteisen kosinnan, kihlat ja häät ja haaveilevansa omakotitalosta ja lapsista. Olisiko ollut kolmannet treffit. Kaikki oli siihen asti mennyt hyvin, kyllä sapetti kun se pommi putosi ja pakokauhu iski. En ollut sopinut edes mitään hätäpoistumisstrategiaa kenenkään kaverin kanssa, joten jouduin valehtelemaan saaneeni tekstiviestin ja tekemään feikkipuhelun ”töihin” jossa oli ”hätätilanne”. Hätäiset heipat ja helkkarin lujaa pois paikalta. Poistin kaikki yhteystiedot saman tien ja blokkasin numeron ja somekontaktit. En nähnyt daamia ikinä enää.
M35
Mutta eihän nainen sanonut, että odottaa näitä asioita nyt heti?? Hän vaan kertoi mitä ajattelee.
Jos ikinä haluaa minkään noista toteutuvan, niin ei kannata käydä puhumaan noista muutaman tapaamiskerran jälkeen. Uskomatonta, että on saanut noin monta yläpeukkua. Ajattelevatko noin monet naiset, että häistä on hyvä käydä puhumaan heti alkuvaiheessa, vaikka ei tarkottaisikaan, että hetinyt? Kyllä minäkin juoksisin ja lujaa, jos mies kävisi puhumaan perheen perustamisen unelmistaan, vaikka ollaan vasta tavattu.
Riippuu ihan siitä kuka moisia puhuu.
Minusta alkuvaiheessa on hyvä selvittää mitä tulevaisuudelta halutaan. Jos toinen halua suurperheen maalla omakotitalossa ja toinen asua vuokralla keskustassa ilman perhettä, molemmat hukkaavat aikaansa.
Ainut kerta, kun lopetin miehen tapaamisen ulkoisten seikkojen vuoksi, oli sellainen, kun mies oli laihduttanut nopeasti 50 kiloa, ja siitä oli jäänyt löysää vatsanahkaa erittäin paljon. Tätä nahkaa roikkui löysien pikkuhousujen "lahkeestakin", ja se näky oli minulle turn-off.
Ei kaikkia kiinnosta ottaa riskiä että se muuten kunnollinen mies paljastuukin viimeistään yhteenmuuttaessa mammanpojaksi. Voi olla vaikka kuinka kiltti ja empaattinen mies, mutta ennenpitkää tulee ongelmia jos mies on liiaksi kiinni äidissään. Ja tarkoitan nyt sellaista että pitää ravata auttelemassa äitimuorin luona vaikka olisi kotonakin hommia tehtävänä tai soitella äidille päivittäin ja pahimmillaan jakaa kaikki parisuhteen asiat äitinsä kanssa.