Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
1601/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustele koska olen seurustelukumppaniksi liian lyhyt. Tämä asia on sanottu minulle suoraan kasvotusten kymmeniä kertoja, ja erilaisissa deitti-chateissa varmasti satoja kertoja.

Tämä. Ja en vaan jaksa. Omalla kädellä pärjää.

Vierailija
1602/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään pohdin kuinka osaltaan mulla on mennyt usko aitoon, kestävään rakkauteen. Luin taas jonkun erouutisen ja mietin että miksi ihmiset lähtee tähän (parisuhteeseen).

Viihdyn itse erinomaisesti yksin, vaikka välillä tottakai tulee sellaista hellyyden ja läheisyydenkaipuuta mutta se menee aika pian ohi.

En ole luopunut ajatuksesta löytää joku erityinen ihminen vierelle, mutta en missään nimessä oleta että se olisi itselleni avain onneen. Jos joskus kiva tyyppi osuu kohdalle, niin se on pelkkää elämän bonusta ja katson sitten millaisia tuntemuksia se herättää tulevaisuutta ajatellen. :)

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä suurin osa on niin visuaalisia, että huolivat parisuhteeseen vain sporttisia tai tosi hoikkia naisia.

Meni ulkonäkö piloille kun sain lapsen.

Mutta ihana lapsi on saatu, joten mihinkäs sitä niin palavasti enää miestä tarvitsisikaan?

Vitsit sikseen, kyllä minäkin kumppanin haluaisin.

Olen ehkä 4/10 ulkonäöllisesti! Tai ehkä 3,5.

Kyllä se kiinnostavin osa naisesta löytyy korvien eikä jalkojen välistä. Oma vaimo on nätti, mutta niin on moni muukin nainen. Se mikä hänestä tekee erityisen on hänen luonteensa ja ajatuksensa.

Vierailija
1604/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huoli, tai edes huomaa seurustelumielessä. Elkä muutenkaan, ruma nainen on pohjasakkaa.

Vierailija
1605/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan komeahko, mutta ei jaksa nähdä vaivaa minkään asian suhteen.

Vierailija
1606/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naismakuni ei valitettavasti ole kehittynyt samaa tahtia kuin olen itse ikääntynyt. Kun on kohta 50, ei voi (eikä kiinnostakaan) vikitellä kolmekymppisiä, ja kun mennään selvästi yli 40 merkin kohteessa, on vaikea enää liiemmin innostua. 45+ naisia toki olisi tarjolla, mutta sellaisen kanssa en tunne enää kipinää :(

Vierailija
1607/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnosta ketään, eikä minua kiinnosta kukaan.

Vierailija
1608/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa tavata ketään. Työt, lapset, koira, harrastukset. Ei tällä kombolla pysty kokeilemaan että sujuisiko jonkun kanssa, kun väkisin joutuisi lapsetkin tutustuttamaan että ehtisi edes nähdä, enkä halua että lapset tapaa mitään sekopäitä tindereistä. Tällä mennään vielä monta vuotta, jos ei joku ihme tapahdu ja tutustu esim. töissä johonkin. Mahdollisuudet on minimaaliset.

Vierailija
1609/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne hankaussähköä+kipinöitä eräässä elimessä enää, ja en tiedä miten ilmaisisin tämän treffi-ilmlituksessa vaikuttamatta oudolta

Muutoin olen melko normaali, köyn töissä, harrastan aktiivisesti liikuntaa ja syön terveellisesti

M31v

Oisit mun unelmien mies😍

Ehkä hieman nuori, mutta en minäkään välitä seksistä ja siksi suhteeni kaatuvat.

Sporttinen ja nätti olen, mutta vaikea on löytää miestä, joka ei koko ajan ole nylkyttämässä, tai puristelemassa😬

N 40

Vierailija
1610/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua. Ei ole mitään tarvetta seurustella.

Vierailija
1611/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustele koska olen seurustelukumppaniksi liian lyhyt. Tämä asia on sanottu minulle suoraan kasvotusten kymmeniä kertoja, ja erilaisissa deitti-chateissa varmasti satoja kertoja.

Miten lyhyt?

Vierailija
1612/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa.

Vierailija
1613/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omituinen, kuntoutustuella mielenterveys syistä ja ulkonäöllisesti en kelpaa (laihdutettua kiloja reippaasti, joka paikka roikkuu ja näytän vanhemmalta kuin olen tämän takia).

Vierailija
1614/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan jokaista parisuhdetta johon alan, ja lopetan sen. En sovi seurustelusuhteisiin, koska ne syö liikaa aikaa ja energiaa.

Vierailija
1615/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Asperger. En ymmärrä romantiikkaa, seksiä, läheisyyttä. Haluan vain harrastaa omia juttuja.👍

Vierailija
1616/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toinen Asperger/Autisminkirjolla ja nautin suuresti läheisyydestä, hipsuttamisesta ja satunnaisesta seksistä, mutta vain luotettavan ja tutun rakkaan kanssa - harvassa ovat, käytännössä ei ollenkaan. Haluan myös harrastaa omia juttuja paljon ja olisi toivottavaa, että kumppanilla on myös omia juttuja, mitä tehdä sen aikaa kun teen omia juttuja, eikä tee minusta ja parisuhteesta harrastustaan. 💋

Vierailija
1617/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle <3

Mutta tuosta, että yläasteella jo pitäisi olla seurustelukokemuksia, niin ei todellakaan pidä eikä läheskään kaikilla ole. Omasta lähiystäväpiiristä kukaan ei seurustellut ennen opiskeluaikoja, ja nyt ollaan kaikki naimisissa. Liekö syy siinäkin, kun emme kukaan ajatelleet, että olisi pitänyt seurustella? Itsetuntomme ei ollut siitä kiinni, eikä se saisi kenelläkään olla siitä kiinni.

Vierailija
1618/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan millään tavoin osoittanut saati ilmoittanut halukkuuttaan edes harkita seurustelua kanssani.

Vierailija
1619/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan elää vapaasti.

Vierailija
1620/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on liian pieni muna, en kelpaa.

Sama. Tämä on minulle myös sanottu suoraan.

Olisi kyllä kiva tietää minkä kokoinen on liian pieni muna, jotta ei kelpaa kenellekään?  Ja jep, minustakin tuon syyn sanominen on törkeää, isku vyön alle. 

En tiiä onko tätä sanottu jo, kun en kaikkia kommentteja ole lukenut, mutta mites bi- ja panseksuaalit naiset? Me kun tykätään myös semmosista ihmisistä joilla ei ole penistä ollenkaan, joten se pienikin muna on paljon heihin verrattuna 🤔 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi