Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
1581/2052 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali tuskin ihastelisi toisen ihmisen vartalon yms. seksikkyyttä, joten itse en taida kuitenkaan olla aseksuaali vaikkei se itse seksi niin kauheasti kiinnostakaan.

Vierailija
1582/2052 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksineläjänä jo monta vuotta.Olen antanut periksi. Kaikki asiat hyvin kaunis koti ,auto, työ, hyvä talous, siisti , hyvä ulkonäkö, fiksu. 

Mistä löytää kaveri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2052 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa enää tuota suhdetanssia. Hirveä energiasyöppö, josta en saa vilpittömästi sanottuna oikein mitään. Fiilis kuin koiralla juoksemassa temppurataa (seksi-/) nakkipalkalla.

Minua ei kiinnosta naisten mielenkiinnonkohteet, naisia ei kiinnosta minun.

Vierailija
1584/2052 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvin harvan ihmisen kanssa mulla klikkaa ja en voi kuvitellakaan seurustelevani jos ei ole kunnon kemiaa ja vähintään sielunveljeyttä. Oon muutenkin kohdannut sen täydellisen rakkauden ja koska ei oikein voida olla yhdessä, niin en todellakaan tyydy kovin vähään. Muutenkin seuran etsiminen on haasteellista nykyaikana kaiken maailman Tindereiden kautta etsiä pelkkien kuvien perusteella, mitkä ei kerro mitään itse ihmisestä. Ja sit se on sellaista "moi" liirum-laarumia. Jos ottaa yhteyttä niin miksei voi vähän enemmänkin nähdä sitä vaivaa. 

Vierailija
1585/2052 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on liian pieni muna, en kelpaa.

Sama. Tämä on minulle myös sanottu suoraan.

On kyllä törkeää.

on mullekin sanottu että olen niin ruma ettei seuraani kestä ja että täytyy laittaa pussi päähän jos haluaa että muna seisoo kanssani.en sääli yhtään miehiä keiden munan kokoa arvostellaan.

olen petolinnun perseen näköinen läski matami jota ei enää seurustelut kiinnosta. elelen kahden lapsen kanssa jotka syntyivät pussi päässä suhteesta..Mies lähti kauniimman matkaan. olen onnellinen ilman miehiä enkä koe tarvetta miellyttää vastakkaista sukupuolta.

Koska juuri he ovat sinua pilkanneet?

Vaikutat puhtaasti ilkeältä ihmiseltä ja luulen, että sinua on kohdeltu huonosti siksi.

Vierailija
1586/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohdeltu kuin kylän kuraa. Helpompi olla yksin. Lapsen kanssa asun, joskus tuntuu yksinäiseltä ja kaipaan seksiä paljon.

En ymmärrä tindereitä eikä kiinnosta sellaiset.

Käyn kyllä töissä, miesvoittoinen ala...Jotenkin vaan vahvistunut ajatus. EI, ei ....

Ohan siellä muutama ihan hyvä tyyppikin.

Kun on ollut kauan yksin, ajatus seurustelusta on pelottava.

Vierailija
1587/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosäädin on nyt minulla. Se on onnea se!

Vierailija
1588/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään hylätyksi tulemista liikaa. En ole ikinä uskaltanut lähestyä naisia, joista olen ollut kiinnostunut. Päätän jo etukäteen, etten kelpaa ja sama on työelämässä. Ajattelen etten osaa mitään ja kaikki ovat kaikessa parempia. Työttömyyttä onkin 13v takana

Epäilen, että minulla saattaa olla estynyt persoonallisuushäiriö.

M41

Vierailija
1589/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisena joutuisin olemaan ilmaissiivooja enkä oikein tykkää suuseksistä.

Vierailija
1590/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä suurin osa on niin visuaalisia, että huolivat parisuhteeseen vain sporttisia tai tosi hoikkia naisia.

Meni ulkonäkö piloille kun sain lapsen.

Mutta ihana lapsi on saatu, joten mihinkäs sitä niin palavasti enää miestä tarvitsisikaan?

Vitsit sikseen, kyllä minäkin kumppanin haluaisin.

Olen ehkä 4/10 ulkonäöllisesti! Tai ehkä 3,5.

Vierailija
1591/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa olemisessa on niin paljon vaivaa, ettei jaksa kiinnostua. Mehu ei ole puristamisen arvoista.

Vierailija
1592/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään. Pari vakipanoa ja ne riittää. Työ, lapset ja kaverit sekä harrastukset täyttää arjen niin ettei ole aikaa eikä mielenkiintoa suhteelle. Nautin itsenäisyydestä. N37

Vierailija
1593/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä paapoa miestä. Sitä ne kuitenkin kaipaavat. Hakevat muualta jos kotona ei saa jatkuvaa huomiota. :D

Vierailija
1594/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan jaksanut kiinnostaa. Hyvin menty yksin tähän asti.

M36

Vierailija
1595/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä törkeää.

on mullekin sanottu että olen niin ruma ettei seuraani kestä ja että täytyy laittaa pussi päähän jos haluaa että muna seisoo kanssani.en sääli yhtään miehiä keiden munan kokoa arvostellaan.

olen petolinnun perseen näköinen läski matami jota ei enää seurustelut kiinnosta. elelen kahden lapsen kanssa jotka syntyivät pussi päässä suhteesta..Mies lähti kauniimman matkaan. olen onnellinen ilman miehiä enkä koe tarvetta miellyttää vastakkaista sukupuolta.

Koska juuri he ovat sinua pilkanneet?

Vaikutat puhtaasti ilkeältä ihmiseltä ja luulen, että sinua on kohdeltu huonosti siksi.

Ilkeäksikin oppii, jos ei muuta itsekään saa. Kyynistyy. Varsinkin tällaisilla palstoilla on todella helppo haukkua kuka tahansa. Mutta aiheeseen: koulukiusattu -> itsetunto meni. Bonuksena olin koulun tyttöjen mielestä luuseri, koska olin koulukiusattu. Luuseri = saa kiusata. Kiusattu = luuseri. Toisin sanoen ei ollut edes mahdollisuuksia. Silloin harvoin kun olen naisia lähestynyt, tilanteesta syntyi (enintään) vaivautunut hiljaisuus. Eli ei edes pakkeja välttämättä tullut, vaan "et voi olla tosissasi"-fiilis. Eräs nainen, joka tiesi minusta etunimen ja silloisen asuinpaikkakunnan - pääkaupunkiseudulla kuitenkin asuin - päätteli näiden kahden tiedonmurusen pohjalta että olen todella tylsä. Toinen vaihtoi kulkuvälinettä, kun olin häntä kerran lähestynyt. Eikä edes ollut se henkilö, joksi häntä luulin, eli oma kiinnostukseni oli jo lopahtanut (näytti tutulta jostain, mutten muistanut mistä). Mutta nyt varmaankin kertoo kavereilleen, kuinka joku hyypiö oli ahdistellut häntä junassa. Mieleeni on tullut, että ehkä omat vaatimukseni ovat liian korkeat. Toisaalta se ainoa vaatimus, josta pidän kiinni, on ettei hän tekisi elämästäni yhtään sen vaikeampaa, kuin se jo on. Jos tuo on liikaa pyydetty, niin en tiedä, mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
1596/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VaahtoVasara kirjoitti:

"Miksi ostaa lehmä jos haluaa maitopa" jne

Lehmän ostaminen viittaa kyllä maksulliseen seksiin.

Ei viittaa, vaan siihen, että miehet kieltäytyvät menemästä naimisiin, kun saavat muutenkin kaikki avioliiton edut. Aiemmin piti olla sormus sormessa, että pääsi mies asumaan saman katon alle ruuanlaittajan, pyykkärin, siivoojan ja seksipalveluiden tuottajan kanssa, nyt saa helposti samat edut ilman mitään tulevaisuuden lupauksia.

"Why buy the cow when you can get the milk for free"? It refers to giving too much in a relationship too fast or as some would call it giving "marriage benefits" before you're actually married. These benefits may include sex, cooking, cleaning, and even children.

Vierailija
1597/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän aina miehille sanoa, että mielummin liian pieni kuin liian iso.  Liian iso sattuu :(

Vierailija
1598/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisena joutuisin olemaan ilmaissiivooja enkä oikein tykkää suuseksistä.

Ketä sulla nykyään siivoo?

Vierailija
1599/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne hankaussähköä+kipinöitä eräässä elimessä enää, ja en tiedä miten ilmaisisin tämän treffi-ilmlituksessa vaikuttamatta oudolta

Muutoin olen melko normaali, köyn töissä, harrastan aktiivisesti liikuntaa ja syön terveellisesti

M31v

Täällähän on hirveän monta, jotka sanoo, ettei halua seurustella, koska ei halua seksiä. Sullahan on hirvee markkinarako :)

Vierailija
1600/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele koska olen seurustelukumppaniksi liian lyhyt. Tämä asia on sanottu minulle suoraan kasvotusten kymmeniä kertoja, ja erilaisissa deitti-chateissa varmasti satoja kertoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme