Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
1381/2052 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut, enkä haluaisi tähän elämäntilanteeseen toista ihmistä, koska yritän selvittää oman pääni ongelmia enkä jaksaisi olla vastuussa myös toisen ihmisen huomioinnista.

Vierailija
1382/2052 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse. Näin on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2052 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen autistinen, ruma, lyhyt, mielisairas, harhainen, luonnevikainen, seksuaalisesti kietoutuu pervo, vähämielinen ja ihanan helvetin itsekäs kusipää.

Vierailija
1384/2052 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut sopivaa kohdalle. Mutta eipä ole edes haku päällä. Kaksi pitkää, 5 v ja yli 20 v. suhdetta takana. Seurustelu voisi alkaa jos on oikea ihminen kohdalla, ja tunne on todellakin molemmin puolinen. Oma elämänhallintani on kaikin puolin kunnossa, ja sitä odotan myös kumppanilta.

Minulla ei ole kyynisyyttä, ennakkoluuloja, katkeruutta, eikä kaunaa.

Antaa elämän viedä ja katsotaan mitä se tuo tullessaan. Positiivisella asenteella eteenpäin.

Ei hakua päällä, ja suhde tarvitsee juuri sen oikean. En ota ketä tahansa. Myöskään irtonumeroita en jaksa enää yhtään koska sen on liian rasittavaa elämää. Sekin aika on nyt jo nähty ja koettu. Siinä syy sinkkuuteen?

M52

Vierailija
1385/2052 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailaisuus tuhosi normaalin lapsuuden ja nuoruuden, joten ei tullut tyttöihin tutustuttua, kokemuksia hankittua tai harjoiteltua seurustelua muutamia ihastumisia lukuunottamatta. Nyt ikää on jo reilusti yli 40 vuotta ja hävettää niin paljon tuo menneisyys, ettei tutustumisesta tule mitään. Pakenen aina paikalta jos jutut alkaa kääntymään seurusteluun yms. Joskus minua on neuvottu, että noissa vaan kannattaisi pokkana valehdella, niin voisi päästä eteenpäin. En vaan tykkää valehtelusta. Minulla on vakituinen hyvä työ ja työkavereina on useita naisia. Heidän kanssaan pystyn höpöttelemään niitä näitä ja minua on sanottu mukavaksi. Siihen se kuitenkin jää, ja sitä paitsi kaikki on varattuja ja/tai perheellisiä, niin minun motto on se, ettei toisen omaa viedä. Ennemmin yksin vaikka loppuelämä. Yksinolossakin on hyvät puolensa. Voi olla oman elämänsä herra, eikä tarvitse kotona riidellä kenenkään kanssa. Stressit voi jättää huolella työpaikalle. Haluaisin kyllä tutustua ja löytääkin joskus naisen, mutta vahvasti epäilen että se on jo myöhäistä. En käy baareissa kuin harvoin työkavereiden kanssa, juominen onnistuu kotona. En harrasta mitään muuta kuin videopelejä, elokuvia ja lukemista. Olen se mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään.

Vierailija
1386/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jokainen nainen kenen kanssa seurustellut on pettänyt tavalla tai toisella. En ymmärrä miksi lähes jokaisella naisella on äärimmäisen vakavia ongelmia pitää edes 50% sanoistaan. Kun lupauksista kysyy, väitetään että ei edes muista sanoneen.

Pitkälti sukulaiset on ainoita poikkeuksia, lähes kaikki muut naiset eivät osaa pitää sanojaan. Jos naisiin pystyisi enää koskaan luottamaan ehkä harkitsisin suhdetta. Toista vuosikymmentä saanut todeta että ei kannata, petetyksi tulee aina.

Vierailija
1387/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei halua seurustella kanssani. Kelpaan vaan kertapanoihin. N33

Vierailija
1388/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja ja kukaan ei halua olla kaltaiseni luuserin kanssa.

Vierailija
1389/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kärsinyt pahasta ahdistuneisuushäiriöstä ja jännittämisestä melkein koko elämäni.töihin sentäs pääsi yms, mutta parisuhteet jäi elämättä.nyt melkeen 50veenä ei oikein innosta enään lähteä toisen miehen lapsia kaitsemaan. naisen ja seksintarpeen hoidan maksullisilla.

Vierailija
1390/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perkule, kun on tuo ukko esteenä!

Vierailija
1391/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pillua ilman seurustelua. Seksiä lukuun ottamatta naisista on pelkkää haittaa elämässä.

Vierailija
1392/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa keksiä "mukavaa" tekemistä kun kuitenkin vain se pillu kiinnostaa ja sekin vain parin päivän välein.

Vierailija
1393/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään narsismin uhrina, oletus on että sama jatkuu joten parempi yksin.

Vierailija
1394/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa kenellekään, en edes kaverina

Vierailija
1395/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin vastata tähän ketjuun aika monta sivua sitten, mutta nykyisin olen ryhmäpetturi ja seurustelen taas. Ihastuin kunnolla, se antoi rohkeutta.

Vierailija
1396/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kenet haluan on varattu. Muita en kelpuuta enää.

Vierailija
1397/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka on nykyään ihan out.Tottakai voisin seurustella mutta kun miehet lähestyy mua sanomalla,ettäsaisko pi.....a vai mennäänkö meille vai heille.Ei kiinnosta ja tinderistä en hae seuraa.

Vierailija
1398/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän parisuhteen, jossa sekä hyvää että huonoa, jälkeen ei kiinnosta yhtään. Parempi yksin, laatuaikaa. Ajatus seksistä ventovieraan kanssa ällöttää... That's it!

Vierailija
1399/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaan vain yhden illan juttuihin

Vierailija
1400/2052 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jokainen nainen kenen kanssa seurustellut on pettänyt tavalla tai toisella. En ymmärrä miksi lähes jokaisella naisella on äärimmäisen vakavia ongelmia pitää edes 50% sanoistaan. Kun lupauksista kysyy, väitetään että ei edes muista sanoneen.

Pitkälti sukulaiset on ainoita poikkeuksia, lähes kaikki muut naiset eivät osaa pitää sanojaan. Jos naisiin pystyisi enää koskaan luottamaan ehkä harkitsisin suhdetta. Toista vuosikymmentä saanut todeta että ei kannata, petetyksi tulee aina.

Naisetkin näköjään vetää jotain roolia eri seurassa. Minulle eräs esitti siveellistä prinsessaa, mutta kuitenkin syttyi kaverini pervoiluista ja äityi kuulemma hyvinkin härskiksi viesteissään kun kaveri niistä kertoi. Lisäksi yritti kovin päästä sutinoimaan kaverin kanssa ja minulle sitten esitti ettei muka tyyppi kiinnostanut. Mutta toisaalta niinpä tämä kaverikin oli naisen seurassa aivan erilainen kuin minun.