Miksi et seurustele?
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (2052)
Vierailija kirjoitti:
oululaanen kirjoitti:
"saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia."
Tää on just pahinta mahdollista itsepetosta. Ajattelin itse samaa, kunnes lopulta 23v ikäisenä kokeilin Tinderiä ensimmäisen kerran. Herran juma ehkä 1 nainen 50 naisesta mätsäsi ja lisäksi vastaili keskusteluun. Ja ei ollut ikävä kyllä kemiaa meillä. Pyöritin tinderissä sellaiset yli 200 swaippia, joista joku 25 mätsiä. Näistä keskustelua ehkä 10 kanssa. Kenenkään kanssa ei ollut kemiaa.
Nykyisin olen jo antanut periksi asialle
Tää on vähän sama, jos menis täyteen baariin, hymyilis 25 kanssa, juttelis 10 kanssa, mit kukaan ei kiinnosta. Ja sit lopettaa siltä istumalta baarit ja yrittämisen.
Jos joku oikeasti menis baariin ja hymyilis 25 kanssa ja juttelis 10 kanssa niin kaikki katsois, että vit, tu mikä tyrkky!
Olen lopettanut hyväksikäytettävänä olemisen.
Se kenen kanssa haluaisin seurustella on naimisissa enkä enää näillä vuosikymmenillä kelpuuta muita (saati jaksa etsiä).
Olen liian järkevä enkä osaa rakastaa ketään.
Seurustele mistä ja kenen kans?
Vierailija kirjoitti:
Se kenen kanssa haluaisin seurustella on naimisissa enkä enää näillä vuosikymmenillä kelpuuta muita (saati jaksa etsiä).
ei kenen, vaan jonka jonka jonka jonka jonkajonka jonka
Siitä yhdestä ihanasta henkilöstä josta olen todella kiinnostunut, hän ei välitä minusta, olen hänelle ilmaa, ja siitä henkilöstä josta en välitä itse, hän viestittelee minulle jatkuvasti ja koittaa saada parisuhteen...
Voivoi, tasan ei käy onnen lahjat, olen mielummin sitten yksin, minkäs tälle voi, toista ei pysty pakottamaan...
Miehelle on raskasta tunnustaa rakkauttaan naiselle ja saada sitten tylysti pakit...
Ei ole sopivaa kohdetta (miestä) mailla eikä halmeilla.
Jokainen kerta pakit vahingoittavat enemmän, nakertaa itsetunnosta palasia pois, se että henkilö ei pidä minusta sillai sattuu, halusin vain käpertyä kainaloosi ja sanoa että rakastan sinua, olen pelkkää ilmaa 💔
Ei kiinnosta. Ei seurustelussa ole mitään, mitä olisin vailla. Enkä ole ainakaan kymmeneen vuoteen edes tavannut ketään kiinnostavaa naista. Tai hyvin kiinnostavia ihmisiä ovat olleet kaverimielessä, mutta ei romanttisesti.
Se vaatii paljon tunteiden sanallistamista ja viestittelyn avaamista puolin ja toisin väärinkäsitysten ryteikössä. En tiedä, mutta haluan viettää aikani tekemällä jotakin hyödyllistä.
Olen rikas, joten saan seksintarpeeni tyydytettyä rahalla. Ja kaikessa muussa naisista on vain riesaa.
Luovutan koska en kelpaa kenellekään, koitan olla katkeroitumatta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Koska henkilö, johon olen ollut rakastunut viimeiset 5 vuotta, ei halua suhteeseen minun kanssani. Kerroin tunteistani hänelle kolmisen vuotta sitten, ja hän vastasi, ettei tunne samoin. En ole kuitenkaan vieläkään päässyt asian yli.
Sama täällä, voisit olla minä.
Yksinolo on parasta. En pidä seksistä ja vähiten sooloseksistä, jos joku wankerboy tulee ulisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksinolo on parasta. En pidä seksistä ja vähiten sooloseksistä, jos joku wankerboy tulee ulisemaan.
Seksi on suvunjatkamista varten. Eläimetkään eivät ole koko ajan valmiudessa, ei ainakaan naaraat.
Tää on vähän sama, jos menis täyteen baariin, hymyilis 25 kanssa, juttelis 10 kanssa, mit kukaan ei kiinnosta. Ja sit lopettaa siltä istumalta baarit ja yrittämisen.