Ärsyttääkö teitä ihmiset jotka ei tajua olla kiitollisia siitä että heillä on vanhemmat?
Huomaan tämän ärsyttävän itseäni. Tuntuu ettei ihmiset ymmärrä olla kiitollisia kun siihen on aihetta.
Kommentit (37)
Ai kiitollinen juoposta? En ole. Odotan millon tulee puhelu, että voi heittää mullan alle.
No ei todellakaan, enhän voi tietää taustoja.
Ei. Perheitä ja tilanteita on erilaisia.
Ei ärsytä, vaikka menetin omani nuorena. Joskus tuntuu haikealta.
Ei. En ole hyvissä väleissä vanhempieni kanssa ja käyn kalliissa terapiassa lapsuuden traumojeni takia.
Joskus vähän surettaa kun näkee miten hyvät välit joillain on vanhempiensa kanssa. Mutta ärsyttääkö? Ei. Kiva heille.
Voin antaa 70-luvulla syntyneet vanhempani heti sinulle. Minä en voi näitä sietää eikä moni muukaan.
Pahoittelut, en ole aina muistanut olla henkisesti väkivaltaisista vanhemmista kiitollinen tai osoittaa kiitollisuutta
Kyllä vähän häiritsee se miten ystäväni puhuu vanhemmistaan.
Ehkei tätä ymmärrä jos ei ole menettänyt vanhempaansa.
Vierailija kirjoitti:
Miten puhuu ja mikä häiritsee?
Mitä jos jokainen huolehtisi vain omista kiitollisuuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten puhuu ja mikä häiritsee?
Esimerkiksi vitsailee siitä että kunpa isänsä kuolisi.
Ärsyttää todellakin, menisin heti isäni luona käymään jos hän eläisi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei tätä ymmärrä jos ei ole menettänyt vanhempaansa.
En silti edelleenkään ymmärrä miksi esimerkiksi huonoista vanhemmista pitäisi olla kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää todellakin, menisin heti isäni luona käymään jos hän eläisi.
Sinun isäsi ei ole samanlainen kuin toisten isät.
Vierailija kirjoitti:
Voin antaa 70-luvulla syntyneet vanhempani heti sinulle. Minä en voi näitä sietää eikä moni muukaan.
Ymmärrän. 70-luvulla syntyneet on huonoja ihmisiä.
Onko ne edes ihmisiä. Jotain sairaita olioita.
Enemmän ärsytti se kun yksi kaveri alkoi äitinsä kuoleman jälkeen saarnata miten onnekas minä olen kun minulla on äiti. Suuttui kun huomautin, että onhan hänellä isä, kun taas minun isäni on kuollut ollessani pieni.
Minua ärsyttää ap:n tyyppiset ihmiset, jotka eivät tunnut ymmärtävä elämästä yhtään mitään. Kaikkien vanhemmat eivät ole kopioita ap:n vanhemmista.
Ei