Miksi et seurustele?
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (1916)
Haluaisin seurustella, jos löytäisin oman vastakappaleeni. Olen sosiaalisesti lahjakas, mutta aivan valtavan kokoluokan introvertti, joka kelpaisi varmaan useammallekin naiselle. Mutta oma käsitykseni rennosta ja helposta parisuhteesta ei sovi tähän päivään, kun parisuhde yleismääritelmältään kuulostaa enemmän kulissilta ja listalta vaatimuksia, enemmän kuin kahden henkilön väliseltä yhteydeltä ja nautinnolta. Haluan rakastaa, en todistaa maailmalle olevani täydellisessä parisuhteessa. Haluan rakastella, en hoitaa jokaista kaksijalkaista. Ja haluan niin itsevarman naisen, joka ei mieti joka hetki, ettäkö haluaisin jonkun toisen. Haluan läheisyyttä aamuihini ja kosketuksia iltaani. Haluan ihmisen, joka pystyy katsomaan minua silmiin puhuessaan tunteistaan. Haluaisin olla peruskallion jatke hänen kalliolleen, enkä se, joka vain kantaa toista osapuolta. Nykyään, kun olen vielä hyvin varautunut uusien ihmisten suhteen, niin onnea vaan tähänkin etsintään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liian pieni muna, en kelpaa.
Sama. Tämä on minulle myös sanottu suoraan.
Olisi kyllä kiva tietää minkä kokoinen on liian pieni muna, jotta ei kelpaa kenellekään? Ja jep, minustakin tuon syyn sanominen on törkeää, isku vyön alle.
Mulla on 15cm eli pituus ei ole ongelma vaan se paksuus. Se ei tunnu miltään. Parisuhde päättyy aina naisen pettämiseen.
Onpa kurja juttu, mutta silti olisin taipuvainen uskomaan enemmän siihen, että sinulla on oikeasti käynyt vain tosi huono tuuri naisten suhteen. Hyvä seksi kun on oikeasti kiinni ihan muista asioista kuin miehen koosta, etenkin kun nainen pystyy jumppaamaan itsensä pienellä vaivalla tiukemmaksi.
Toivottavasti sinua vielä onnistaa ja löydät mukavan naisen.
Jumppaamaan pystyy joo, tosin se ei kyllä tee määräänsä enempää jos oikeasti pienestä vehkeestä puhutaan. Mutta olen itsekin naisia, joille yhdyntä ei ole seksin suurin täyttymys. Jos miehellä on hyvin poikkeava muna (kumpaan suuntaan vain) niin silloin tarvitaan lähtökohtaisesti hieman enemmän vaivannäköä taitojen opetteluun.
Olen ollut yhden miehen kanssa, jolla oli oikeasti todella pieni. Ja hän tuntui olevan muuten ihana tyyppi, mutta paljastui sängyssä oudoksi/ei-yhteensopivaksi minulle. Ei ottanut kuuleviin korviinsa kun kerroin, miten ja millaisesta sormien ja suun käyttämisestä tykkään, esileikkikäsityksensä oli tökerö eikä siis ollut valmis muuttamaan käsityksiään, ja lisäksi tykkäsi läpsiä sängyssä joka on minulle hard limit -osastoa ja sitäkin piti hänelle monta kertaa selittää ennen kuin alkoi uskoa. Eli hän oli aivan yksinkertaisesti p*ska sängyssä, mutta pienellä munallaan ei ollut asian kanssa mitään tekemistä.
Toisaalta olen ollut myös miehen kanssa, jolla oli keskimääräistä isompi. Ilman oikeasti loistavia esileikkitaitoja ei olisi sen käyttelystä tullut mitään, sen verran kivulias kokemus olisi ollut. Mutta oli huomaavainen, tarkkaavainen ja taitava. Eli hyvä sängyssä, taas muista syistä kuin peniksen koosta.
Ikää on jo 50+ enkä ole koskaan seurustellut. Pidän homouttani luonnottomana ja elän selibaatissa. Viihdyn hyvin yksikseni ja minulla on paljon naisystäviä. En kaipaa seurustelusuhdetta miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Onpa sulla outo käsitys seurustelusta. Yleensä seurustellaan siksi että halutaan olla sen ihmisen kanssa ja viihdytään sen seurassa, ei siksi "kun muutkin". Seurustelu on aikaa jolloin tutustutaan siihen toiseen ja katsotaan sovitaanko yhteen. Sitä vaihetta toisinaan seuraa yhteenmuutto ja parisuhteen virallistaminen, mutta ei aina. Nyt vähän järkeä näihin aloituksiin.
Itse olin ekassa vakavassa suhteessa vasta yli parikymppisenä. Sitä suhdetta edeltäneet loppuivat jo yleensä platonisessa tapailuvaiheessa koska en katsonut voivani sekoilla miten vaan kenen kanssa tahansa. Nyt naimiissa, enkä koskaan ole tuntenut painetta pariutua siksi että tuttavavapiirissä muut pariutuvat.
Sä et edes siis tiedä mitä seurustelu tarkoittaa jos kuvittelet sen olevan joku teini-iän harkkajuttu. Mietipä asia uudelleen, sä olet ihan pihalla.Tai provo.
Joo, aloittajalla tosi outo käsitys seurustelusta, ikään kuin se olisi jotain nuorten hommaa. Nuorethan vasta harjoittelevat sitä, todellinen seurustelu vaatii vähän elämänkokemusta ja itsetuntemusta. Teinisuhteet harvoin kestävät loppuikää.
Mikksi en seurustele? AmSikksi jos mä olisiin naiinen niiin mä en seurustelisi tällä hetkelllä mun kaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ettei seksi kiinnosta. Ei johdu mistään lääkkeistä kylläkään, vaan on mulla ihan luontainen ominaisuus. Seksitön kumppanuus kyllä kiinnostaisi, mutta ei ole löytynyt vastaavaa miestä.
Kaikki suomen aseksuaalit kokoontuneet palstalle?
Vai oliko niitä seksihaluja nuorempana? Kysyin teiltä, jolle seksittömyys on tavoitteena.
Ennemminkin tämä paljastaa sen todellisuuden, että kaikkia seksi ei vain kiinnosta. Eikä tarvitse olla tyystin aseksuaali, että seksistä ei juuri välitä. Meitä on hei paljon!
Minulla oli kovat halut joskus teininä, kun hormonit ryöppysivät. Nuoren aikuisuuteni harrastin seksiä lähinnä siksi, että parisuhteessa kuului niin tehdä, enkä kyseenalaistanut koko asiaa. Nykyään olen onnellinen, kun ei tarvitse antaa kenenkään käyttää vartaloani.
Minusta olisi todella tärkeää, että näistä asioista puhuttaisiin enemmän. Etteivät vähemmän seksiä haluavat tai täysin haluttomat kohtaisi vain sitä osoittelua, että on maailman ainoa laatuaan ja ongelmainen ja että kyllä tuon asian kanssa täytyy lääkäriin mennä.
Kyllähän siinä yleensä jokin ongelma on taustalla, jos seksi ei maistu. Sinunkin tekstistäsi paljastuu jonkinlainen trauma tai häiriö, koska olet kokenut seksin jonain sellaisena asiana jonka toinen ihminen tekee sinulle ja käyttää sinua. Normaali ihminen kokee sen nautintona jossa kumpikin osallistuu, vähän kuin mentäisiin syömään yhdessä. Terapian paikka.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ettei seksi kiinnosta. Ei johdu mistään lääkkeistä kylläkään, vaan on mulla ihan luontainen ominaisuus. Seksitön kumppanuus kyllä kiinnostaisi, mutta ei ole löytynyt vastaavaa miestä.
Taas herää se kysymys, että kun sinulla kuitenkin on luonnon antamat vehkeet siihen tarkoitukseen ja vieläpä sellaiset, että ne antavat sinulle itsellesikin suurta nautintoa kosketusta vastaan, niin mikä siinä on niin vaikeaa ja vastenmielistä, varsinkin jos sinulla on kumppani jota rakastat? Ja vaikka se ei jostain syystä sinulle tuottaisi nautintoa, miksi se on eri asia kuin vaikka se, että kumppani pyytää hieromaan selkää? Ei sekään sinusta tunnu miltään, mutta kumppani nauttii ja se on teitä lähentävä asia. Vai kieltäydytkö siitäkin, koska et itse saa välittömästi mitään siitä?
Ei ole tarkoitus syyllistää tai haukkua sinua, mutta on vain jotenkin niin vaikeaa ymmärtää tuota mielenmaisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi kyllä seurustelu ja vakituinen parisuhde, seksi ei vain kiinnosta, joten ei ole löytynyt sopivaa kumppania.
Oletko mies vai nainen?
Kaikki aseksuaalit, joilla ei ole kumppania ovat naisia. Aseksuaalit miehet ovat kuuminta kamaa ja napattu aikoja sitten.
Miksi aseksuaalit miehet on kuuminta kamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kiva tietää minkä kokoinen on liian pieni muna, jotta ei kelpaa kenellekään? Ja jep, minustakin tuon syyn sanominen on törkeää, isku vyön alle.
Minulla on 13 cm seisokissa ja liian pieneksi sanottu.
Aivan. Tällä palstalla koetaan, että ei tuommoinen ole mahdollista ja koko on merkityksetön. Kummasti vain näitä kokemuksia saa lukea pienikokoisilta miehiltä. Pieni on pieni ja suurimmalle osalle se on liian pieni.
Minulla on myös noin 13-14-senttinen, joka sattuu olemaan keskikokoa maailmanlaajuisten tutkimusten mukaan. Naisia on kaadettu kaksinumeroinen luku, seksikerrat varmasti nelinumeroinen luku eikä koskaan ole kellään ollut valittamista seksiosastolla, päinvastoin. Joten en nyt ihan heti usko, että tuolla kävelisi tuhansittain naisia, joiden mielestä luonnon muokkaama keskimitta ei olisi riittävä.
Ainoa selitys jonka keksin on todella nuoret naiset, jotka eivät tunne edes omaa värkkiään sen vertaa että tietäisivät mistä nauttivat ja miten sitä tietoa seksissä hyödynnetään. Silloin voi ollakin, että raukat kuvittelevat että pitää vain etsiä jotain jättihalkoa, jotta edes vahingossa osuisi edes vähän oikeaan kohtaan siellä jossain. Eli joku nuori tyttö on pilannut sen ensimmäisen seksikokemuksen tietämättömyyttään ja sitten näille ihan normaaleille miehille on jäänyt sellainen käsitys, että heissä on jotain vikaa. Unohtakaa se ja nyt kun olette aikuisempia, tutustukaa aikuisiin naisiin ja vieläpä sellaisiin, jotka tuntevat itsensä seksuaalisesti. Huomaatte, että hommassa on kyse ihan muusta kuin 30-senttisestä melasta.
Ja kyllä, varmasti on olemassa jossain nelikymppinen Ritva, jonka mielestä pitää olla vähintaan 20 senttiä pituutta jotta taivas aukeaa, mutta Ritvat ovat poikkeuksia. Naisillakin voi olla poikkeuksellisia rakenteita siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 13 cm seisokissa ja liian pieneksi sanottu.
Mainitkaa myös ympärysmitta, koska pelkällä pituudella ei ole (kaikille) merkitystä.
Tämä! Tuo peniksen pituuden painottaminen on sama kuin nainen kehuskelisi pitkällä emättimellä. Mikä tietysti voi olla toivottava juttu, jos kumppanilla sattuu olemaan todella pitkä penis. Paksuus on se, jolla on väliä. Pitkä mutta ohut tuntuu lähinnä tökkimisenä eikä täyttävyytenä, ei hyvä.
Niin sinusta. Sitten olemme me, joille sopii vain se ohut ja se on ihan sopivan täyttävä.
ertwertwert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas herää se kysymys, että kun sinulla kuitenkin on luonnon antamat vehkeet siihen tarkoitukseen ja vieläpä sellaiset, että ne antavat sinulle itsellesikin suurta nautintoa kosketusta vastaan, niin mikä siinä on niin vaikeaa ja vastenmielistä, varsinkin jos sinulla on kumppani jota rakastat? Ja vaikka se ei jostain syystä sinulle tuottaisi nautintoa, miksi se on eri asia kuin vaikka se, että kumppani pyytää hieromaan selkää? Ei sekään sinusta tunnu miltään, mutta kumppani nauttii ja se on teitä lähentävä asia. Vai kieltäydytkö siitäkin, koska et itse saa välittömästi mitään siitä?
Ei ole tarkoitus syyllistää tai haukkua sinua, mutta on vain jotenkin niin vaikeaa ymmärtää tuota mielenmaisemaa.
Koska se vaginaemätin kohdunnapukkoineen ei ole tunnoton. Kuivaa korppua pitäisi voidella vain jotta mies saisi laueta ja lisäksi vaikka se ei tuntuisi hyvältä tai kingsizepimpassa yhtään miltään niin aina on niitä naisia, joihin yhdyntä tekee tavalla tai toisella kipeää. Osa suhteessa olevista naisista kipuilee jopa vuosia vain ja ainoastaan jotta heidän miehensä saisi seksiä. Itse valitsevat tiensä, mutta ei ole pakko jos ei halua. Lisäksi ällöttävää voi olla jo pelkkä alastomuus, siitin, se päällä hyppiminen jne. Itselleni miehen kiihottuminen on turn off. Todella epämiellyttävää se lasittunut tuijotus ja kiihtynyt hengitys ja eläimellinen ääntely.
Olen lähemmäs viisikymmentä, mutta en ole koskaan varsinaisesti seurustellut. Olin lapsena ja nuorena kiusattu, joten enpä mitään positiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta saanut. Lisäksi en ole kaunis, mutta normaalipainoinen kumminkin, nuorempana jopa laiha. Minulle jäi aina tunne, että en ole sellainen, josta joku voisi oikeasti tykätä siinä mielessä. Olen ujo ja introvertti, ja minun on vaikea tutustua vasatakkaiseen sukupuoleen, kun kaikki haluaa heti jonkun tilityksen, että kauanko olet ollut sinkkuna. Yleensä muutamat tapailukerrat eivät ole johtaneet mihinkään. Naisvaltaisella alallakaan ei niihin miehiin kauheasti törmää ja jos törmää, niin ne ovat varattuja.
Haluaisin kyllä löytää, jonkun jonkan kanssa löytäisin yhteisen sävelen... Mutta en tiedä, tuleeko koskaan niin käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tämä olla totta? Siis noin arkaluontoinen asia ja joku on sanonut rumasti suoraan! Voipa olla todella rankka miehelle kuulla sanottavan noin. Miten tyhmä täytyy ihmisen olla, että voi loukata toista noin.
ertwertwert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolta kysyt, mutta vastaan omasta puolestani. Jotta toisen kanssa voisi mukavasti harrastaa seksiä, toista pitää haluta. Jos nainen ei kiihotu, yhdyntä on vähintäänkin epämukava, mahdollisesti myös kivulias. Ei mieheltäkään sänkytouhut taida oikein sujua, jos vehkeet eivät reagoi toivotulla tavalla. Naisen kohdalla aktivoituminen ei ole niin näyttävää, mutta onnistuneen seksikokemuksen kannalta yhtä tärkeä.
Minä en ole koskaan tuntenut seksuaalista halua ketään tapaamaani miestä kohtaan. Ajatus siitä, että menisin sänkyyn jonkun heistä kanssa on miltei yhtä absurdi kuin että menisin sänkyyn veljeni kanssa, vaikka jälkimmäinen on ihminen jota rakastan ja jolle toivon pelkkää hyvää (ja jonka hartioita olen vuosien varrella monta kertaa hieronut).
Tiedän ettei samasta asiasta ole kysymys, koska lähisukulaisia kohtaan ei ole tarkoituskaan tuntea himoa, mutta ehkä saisit hiukan aseksuaalin mielenmaisemasta kiinni, jos kuvittelisit tilannetta, jossa sinun odotettaisiin harrastavan seksiä äitisi tai siskosi kanssa?
etretert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomen aseksuaalit kokoontuneet palstalle?
Vai oliko niitä seksihaluja nuorempana? Kysyin teiltä, jolle seksittömyys on tavoitteena.
Ennemminkin tämä paljastaa sen todellisuuden, että kaikkia seksi ei vain kiinnosta. Eikä tarvitse olla tyystin aseksuaali, että seksistä ei juuri välitä. Meitä on hei paljon!
Minulla oli kovat halut joskus teininä, kun hormonit ryöppysivät. Nuoren aikuisuuteni harrastin seksiä lähinnä siksi, että parisuhteessa kuului niin tehdä, enkä kyseenalaistanut koko asiaa. Nykyään olen onnellinen, kun ei tarvitse antaa kenenkään käyttää vartaloani.
Minusta olisi todella tärkeää, että näistä asioista puhuttaisiin enemmän. Etteivät vähemmän seksiä haluavat tai täysin haluttomat kohtaisi vain sitä osoittelua, että on maailman ainoa laatuaan ja ongelmainen ja että kyllä tuon asian kanssa täytyy lääkäriin mennä.
Kyllähän siinä yleensä jokin ongelma on taustalla, jos seksi ei maistu. Sinunkin tekstistäsi paljastuu jonkinlainen trauma tai häiriö, koska olet kokenut seksin jonain sellaisena asiana jonka toinen ihminen tekee sinulle ja käyttää sinua. Normaali ihminen kokee sen nautintona jossa kumpikin osallistuu, vähän kuin mentäisiin syömään yhdessä. Terapian paikka.
Mitäs, jos sinne syömään pitää mennä paljon useammin kuin itseä haluttaisi? Ja syödä on pakko tasan yhtä paljon kuin se toinenkin syö, vaikkei olisi yhtään nälkä ja syöminen tuntuisi vastenmieliseltä jo pelkkänä ajatuksena? Vaikka oma elimistö kertoo koko ajan, että minun ei todellakaan kuulu syödä näin paljon?
Vierailija kirjoitti:
ertwertwert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se vaginaemätin kohdunnapukkoineen ei ole tunnoton. Kuivaa korppua pitäisi voidella vain jotta mies saisi laueta ja lisäksi vaikka se ei tuntuisi hyvältä tai kingsizepimpassa yhtään miltään niin aina on niitä naisia, joihin yhdyntä tekee tavalla tai toisella kipeää. Osa suhteessa olevista naisista kipuilee jopa vuosia vain ja ainoastaan jotta heidän miehensä saisi seksiä. Itse valitsevat tiensä, mutta ei ole pakko jos ei halua. Lisäksi ällöttävää voi olla jo pelkkä alastomuus, siitin, se päällä hyppiminen jne. Itselleni miehen kiihottuminen on turn off. Todella epämiellyttävää se lasittunut tuijotus ja kiihtynyt hengitys ja eläimellinen ääntely.
Nyt kiteytit jotakin ihan todella oikeaa. Kiihottunut ihminen kun on aivan eri mielentilassa kuin normaalimoodissa oleva ihminen, häntä ajaa sillä hetkellä jokin alkukantainen lisääntymiskoneisto. Ja se on todella pelottavaa ja epämiellyttävää sille toiselle, joka ei ole kiihottunut eikä siinä tilanteessa syystä tai toisesta kykene kiihottumaan päästäkseen samaan mielentilaan.
En enää halua. Nykyään parisuhteet ovat hankalia ja kukaan ei halua sitoutua. Koko ajan katsellaan ympärilleen ja etsitään jotain parempaa, parisuhteet, edes avioliitot, eivät kestä kuin muutaman vuoden.
Erosin vajaa vuosi sitten 12 vuotta kestäneestä parisuhteesta. Tuona aikana seurustelukulttuuri, parisuhteet ja yhdessäolo on muuttunut niin kamalasti, että olen mielummin yksin kuin kenenkään kanssa.
Ei kiinnosta enää ollenkaan. Ei nykyään ole enää sellaisia miehiä joista olisin kiinnostunut. Kukaan ei jaksa keskittyä mihinkään, kaikki puhuvat vain itsestään, keskeyttävät, puhuvat päälle, vaihtavat aihetta. En jaksa edes kaveerata tuollaisten kanssa. Ja kun heidän kanssaan yrittää keskustella jotain, ei saa sanottua kuin pari sanaa kun toinen puhuu päälle. Ja sitten kun en jaksa enää yrittää keskustella ja käännyn pois, on se mies kourimassa pillua, hönkimässä niskaan ja puristaa tissiä ja persettä. Mihin nyt kädet missäkin järjestyksessä ehtii. Ja syynä "kun sä nyt olit siinä ja oot niin ihana, ja mulla on naisen kaipuu niin kai me vähän edes ystävänä voitaisiin?"
Siis mitä... Ei. Ovi on tuolla, hei hei, estot kaikkiin mahdollisiin juttuihin. Sellainen "ystävä".
Viihdyn liiankin itsekseni ja rakastan vapautta. En myöskään aio lisääntyä, joten ei ole kiirettä tai painetta vakavaan suhteeseen senkään takia.
Miinuksena se että säännöllistä seksielämää on hankala ylläpitää, kun minulla on tapana ihastua turhankin helposti. Edellinen loistava seksisuhde minua nuoremman miehen kanssa johtikin parisuhteeseen, jota ei muuten olisi syntynyt, ja joka vuoden päästä loppuikin omaan mahdottomuuteensa minun aloitteestani.
N29
Olen reilusti ylipainoinen ja kroppa pilalla vaikka laihduttaisikin. Kukaan mies ei ole ikinä ollut kiinnostunut.
Parasta ennen -päivämäärä on mennyt jo luultavasti synnytyksessä, sillä en ole kelvannut kenellekään. Nyt olen jo yli-ikäinen, toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuoren päällä.