Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
881/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan an*usta muutenkin

Vierailija
882/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sattunut oikeaan aikaan ns. täysosumaa. Olin aikanaan naimisissakin, mutta en koskaan tuntenut häntäkään kohtaan sellaista totaalista hullaantumista, ennemminkin kivaa kaveruutta. Tuon liiton aikana kerran tapasin ihmisen, joka olisi voinut olla "se", mutta moraalisista syistä en lähtenyt säätämään varattuna vaikka kyllä olisi houkutellut. Nyt rupeaa tuo ikäkin kohta lähestymään viittäkymmentä ja jotenkin huomaan ajattelevani, että viitsisikö siihen seurustelu/parisuhdepalapeliin enää lähteä, ottaisiko se kuitenkin enemmän kuin antaisi. Pitäisi löytyä ihminen, jonka kanssa huumori kävisi yhteen ja ainakin jossain määrin kiinnostuksenkohteetkin. Ei ole helppoa.

Herra 47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rakastunut kehenkään avioeroni jälkeen. En jaksa suhteita, jossa toinen olisi rakastunut ja minä en.

Vierailija
884/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa tässä elämänvaiheessa naisilta muuta kuin fyysistä läheisyyttä.

Romanttiset rakkaudet ja perhekuviot on koettu jo.

Vierailija
885/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustele, koska kiinnostaa kaikki naiset noin yleensä. Nainen on upea asia maan päällä iästä ulkonäöstä, väristä riippumatta. Tulen naisten kanssa toimeen ja olen hyvä ihminen naisille. Rakastan naisia, mutta en voi rakastaa yhtä ja olla vain yhden kanssa.

Ja tämän lisäksi olen vielä näin 40 kymppisenä yökastelija, ja joudun käyttämään suojia yöllä jottei

peti kastu. On helpompi käydä vain kyläilemässä ja hipsiä sitten vain kotiin yönpimeydessä.

Vierailija
886/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis?

Vierailija
887/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitoutua, en ymmärrä yhtään. Loppujen lopuksi, nainen tulee miehelle äidiksi, omaishoitajaksi. Miehiin ei voi luottaa kukaan. Yksin voi nauttia elämästä niin paljon enemmän. Ei tarvitse lupaa mihinkään, on vain niin vapaa. Vapaus korvaa taloudellisen turvan, vapaus korvaa pakollisen seksin, jota suomimies ei osaa vieläkään tehdä muuta kuin oman tarpeen tyydyttämiseksi. Ja hyvää seuraa ympärillä muutenkin on riittämiin.

Vierailija
888/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta. Plus olen aseksuaali. Turha seurustella kenenkään sellaisen kanssa joka odottaa "huipennuksena" seksiä. Ei tule saamaan, joten ei tuhlata kenenkään aikaa eikä energiaa.

Vierailija
889/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on olemassa miestä, jolle on ok minun suuri yksinolemisen tarve. Esim. en koskaan voisi muuttaa kenenkään kanssa yhteiseen osoitteeseen, vaan minulle sopisi mainiosti 1-2 kertaa viikossa näkeminen.

Taidan lisäksi olla aseksuaali (parisuhteissa olen kylläkin aina harrastanut seksiä, mutten koskaan ole siitä saanut mitään irti, on tuntunut lähinnä ajantuhlaukselta).

Vierailija
890/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päättyi pitkä suhde puoli vuotta sitten. Ei kyllä enää tässä iässä (50+) lähteä mihinkään deittipalveluihin etsimään uutta ihmistä. Sopivan löytyminen vie aikaa ja ei vaan kiinnosta alkaa sellaiseen projektiin. Ei ole aikaa juosta tapailemassa vieraita ihmisiä ja todeta vaan että kiitos mutta ei kiitos. Tässä iässä jo tietää, että minkälaisen ihmisen toivoisi. Lukutaidotonta en huoli, tarkoitan sitä, että jos olen laittanut tietyn ikähaarukan, niin se tarkoittaa sitä, eikä mitään nuoria kolleja tai vanhoja ukkoja. Yhteen en enää halua muuttaa kenenkään kanssa. En halua leimautua sinkuksi, vaan mieluummin olen yksinasuva. Ja oikeastaan en ole koskaan ollut kiinnostunut seksistä, mutta parisuhteessa on täytynyt joskus tehdä kompromisseja. Olihan se silloin ihan mukavaa, kun oli toinen ihminen siinä vieressä kumppanina, mutta kun sitä nyt ei enää ole, niin en jaksa enää aloittaa kaikkea ihan nollapisteestä.

Meneehän tämä näinkin. Päivä kerrallaan.

Vierailija
891/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rakastunut.

Vierailija
892/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 33 vuotta ja en ole koskaan seurustellut. Olen halunnut kyllä, mutta on niin vaikeaa kiinnostua miehistä. Suurin osa on ihan yksinkertaisesti tylsiä. Myös ulkonäöltä useimmat miehet eivät ole makuuni. Miehet kylläkin jatkuvasti kiinnostuvat minusta, mutta minä en kiinnostu heistä. Sitten ne muutama mihin olen ollut ihastunut, eivät kiinnostuneet tarpeeksi minusta. Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että mielummin yksin kuin paskassa parisuhteessa!

Olen muuten demiseksuaali, mutta seksihaluja löytyisi, jos vaan löytäisin tyypin johon kohdistaa ne..

Vierailija
893/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää haluan ja annan kunnolla

Vierailija
894/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mä olen ja odotan sinua ihana

Vierailija
895/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta pari vuotta sitten olevani lesbo enkä aseksuaali (:D) enkä nyt löydä kumppania. 30 v. taitaa olla jo auttamattomasti liian vanha parisuhdetta etsimään, olen huomannut että naisparit sitoutuvat varhain. Haluaisin kuitenkin oman ikäisen naisen enkä 10 v. nuorempia. En myöskään halua tr*ns"naisia", tr*nsmiehiä tai muita sukupuolispesiaaleja, koska en yksinkertaisesti pidä miehen vartalosta ja elimistä enkä halua naista joka haikailee olevansa mies ja käyttää jotain testoja. Ai niin joo ja en halua lapsia. Nykymaailmassa näköjään mahdoton yhtälö. En muuten ole mitenkään konservatiivinen tai vaativa, pidän monenlaisista naisista, mutta ilmeisesti jotenkin "fobinen" olen monen mielestä silti vain siksi että pidän vain syntyjään naisista. Sääli.

Vierailija
896/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on olemassa miestä, jolle on ok minun suuri yksinolemisen tarve. Esim. en koskaan voisi muuttaa kenenkään kanssa yhteiseen osoitteeseen, vaan minulle sopisi mainiosti 1-2 kertaa viikossa näkeminen.

Taidan lisäksi olla aseksuaali (parisuhteissa olen kylläkin aina harrastanut seksiä, mutten koskaan ole siitä saanut mitään irti, on tuntunut lähinnä ajantuhlaukselta).

->mä annan kunnolla niin haluat lisää

Vierailija
897/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60+ ja elämä on ajanut ohitseni

Vierailija
898/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän kohta 33 vuotta ja en ole koskaan seurustellut. Olen halunnut kyllä, mutta on niin vaikeaa kiinnostua miehistä. Suurin osa on ihan yksinkertaisesti tylsiä. Myös ulkonäöltä useimmat miehet eivät ole makuuni. Miehet kylläkin jatkuvasti kiinnostuvat minusta, mutta minä en kiinnostu heistä. Sitten ne muutama mihin olen ollut ihastunut, eivät kiinnostuneet tarpeeksi minusta. Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että mielummin yksin kuin paskassa parisuhteessa!

Olen muuten demiseksuaali, mutta seksihaluja löytyisi, jos vaan löytäisin tyypin johon kohdistaa ne..

-> otetaan ja tavataan niin saat kunnolla, annan myös

Vierailija
899/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60+ ja elämä on ajanut ohitseni

Ehei kultaseni, elämä on parasta ajoaikaa;)

Vierailija
900/2052 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-> otetaan ja tavataan niin saat kunnolla, annan myös

Ootko söpö, hoikka, taiteellinen, hauska ja nuori? Jos olet näitä, niin voin mennä treffeille.