Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
761/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhde oli traumaattinen, josta kuitenkin selvisin hengissä. En usko, että uskallan yrittää mitään pitkään aikaan, vaan on helpompi olla itsekseen.

Vierailija
762/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ylläpitokustannukset ovat turhan korkeat siksi en hanki lemmikkejä.

Osa leipomoista menee kuukaudeksi kiinni. Onneksi osaan leipoa leipää.

Miehet kai osaavat myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kai osaavat myös

Ei ole tällä hetkellä töitä, tuli hyvään saumaan työttömyys, jos pitää itse leipoa leivät. Olen muutenkin hyvä kokki. Miehet ovat nirsoja joten sinänsä hyvä tehdä vain itselle ruokaa. Voi syödä mitä itse haluaa.

Vierailija
764/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kai osaavat myös

Ei ole tällä hetkellä töitä, tuli hyvään saumaan työttömyys, jos pitää itse leipoa leivät. Olen muutenkin hyvä kokki. Miehet ovat nirsoja joten sinänsä hyvä tehdä vain itselle ruokaa. Voi syödä mitä itse haluaa.

Miehet eivät tykkää syödä kanan kanssa riisiä. Pitäisikö sitten keittää erikseen perunoita.

Itselle kelpaa melkein mikä vain ruoka.

Vierailija
765/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on parempi kuin huonossa tai vaillinaisessa suhteessa. Olen naimisissa, mutta jos tulisi ero tai vastaavaa, niin tuskin kelpuuttaisin enää ketään. Mies on paitsi puoliso myös paras ystäväni, eikä kenelläkään toisella olisi mitään mahdollisuuksia täyttää sitä paikkaa.

Vierailija
766/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele, koska en halua. En ole koskaan halunnut. Ei se seurustelu mikään kansalaisvelvollisuus ole. Terveisin aromantikko 45 v.

Vierailija
767/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele koska päädyn yhteen joka kerta päihdeongelmaisen kanssa. Viimeisin suhde oli niin suuri pettymys ja teki niin kipeää taas löytää itsensä siitä tilanteesta että harkitsen tosissani etten seurustele enää ikinä. Ajatus tuntuu pahalta sillä tykkään olla parisuhteessa eikä yksin oleminenkaan ongelma ole mutta ei se vaan ole sama elää arkea yksin kuin ihmisen kanssa jota rakastaa.

Vierailija
768/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen en ole löytänyt vielä uutta kumppania. Olen parisuhdeihminen ja menen hukkaan sinkkuna ollessani:D

Vierailija
769/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen en ole löytänyt vielä uutta kumppania. Olen parisuhdeihminen ja menen hukkaan sinkkuna ollessani:D

Sama juttu! Jotenkin ei vain tiedä mistä uutta miestä voisi alkaa etsiä kun en oikein innostu mistään esim tinderistä. Kaikki suhteeni ovat alkaneet siitä että alkuun oltiin kavereita mutta nykyään ei oikein kavereitakaan ole joiden kanssa menisi mihinkään missä voisi tutustua keneenkään. Tuskin edes varsinaisesti etsimällä voisi löytää ketään joka olisi sitä mitä etsin.

Vierailija
770/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelisin? Miehet eivät minkäänlaista arvostusta saa naisilta ja vaikka naiset haukkuvat, arvostelevat, solvaavat ja vaativat miehen pitäisi osoittaa pelkkää arvostusta ja kunnioitusta naiselle huomioimisen ja lahjojen muodossa. Naistenkin olisi hyvä muistaa että arvostus ja kunnioitus täytyy ansaita eikä niitä saa olemalla nainen tai vaatimalla

Vierailija
771/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun jokaiseen deittikumppaniini mutta miehet haluavat minusta vain pillua.

t. nainen 40 v. lapseton

Vierailija
772/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Minusta seurustelu vaatii liikaa ja olen tullut siihen tulokseen että huomattavasti helpompaa yksin.

Vierailija
773/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä ei kiinnosta mun liian pieni 15cm kulli

Vierailija
774/2052 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin aikoinaan helposti uuteen suhteeseen, joka ei loppujen lopuksi varmasti ollut kummallekaan osapuolelle kovin hyvä. Ei ainakaan minulle, ainoastaan sen voin tietää varmaksi.

Huonon suhteen jälkeen päätin, että en aio olla aktiivinen seurustelumarkkinoilla, mutta toisaalta en sulje mahdollisuuksiani pois jos kävisi niin että tapaan kiinnostavan ihmisen muissa kuvioissa. En ole tavannut, eli edelleen elän tyytyväistä sinkkuelämää. Minulla on sekä mies- että naispuolisia ystäviä, mutta ei kukaan aiheuta perhosia vatsassa. En tiedä tulenko enää koskaan seurustelemaan, toisaalta maksullisia voisin harkita mast urbaation sijaan.

Vierailija
775/2052 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut vuosi sitten, niin en vielä jaksa innostua ajatuksesta.

Ehkä joskus vielä haluan kiinnostua toisesta ihmisestä.

Mutta..

Olen miltei 50 v.

Työtön

Kahden lapsen yh.

Minulla on lauma isoja koiria ja pari kissaa.

Sillai huonot saumat.

Vierailija
776/2052 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on ollut kiinnostunut, kehunut ulkonäkö, tyylii viemässä jo sänkyynsä ekalla tapaamisella...

Sit tipputan se pommin. Yh, lapsi kiintiö täys ja en voi edes enempää lapsia saada.

Jo juostaan karkuun. Jos ei ekalla tapaamisella, nii viimeistään sit ku on muutaman kerran keretty vaaka mamboa harrastamaan.

Ei siinä, viihdyn hyvin näinkin. On vapaa iltoja paljon, ei pieniä lapsia, harrastukset, ja FWB. Ei valittamista.

Joten miks suhteeseen, jos siitä ei tuu ku harmia.

Itseäni ei haittaa jos toisella on jo lapsia hankittuna. Kunhan asiat sujuu. Paljon oli kommentteja, kuin ei seksi kiinnosta jne. Mutta kyllä itselle tällein seksi addiktina on se seksi erittäin tärkeää ja mikään kerran kuussa pikaisesti ei riitä.

Ehkä joskus löytyy se seksiä rakastava mies seisomaan minunkin rinnalleni, joka ei pienestä pelästy ja juokse karkuun.

*N34v

Eli syy on käytännössä se, että etsit miestä jolla ei entuudestaan ole jo lapsia, jotka taas etsivät lapselleen äitiä, eivätkä lapsia haluamattomat miehet taas halua jonkun muun lapsia parisuhteen riesaksi. Miehillä, joilla on jo lapsia, ei välttämättä ole enää hinkua saada lisää, siinä kohderyhmäsi.

Ei minua haittaisi yhtään, jos toisella on lapsia. Päin vastoin. Kuten kirjoitin. Itse kun en enempää pysty saamaan edes lapsia, omasta päätöksestäni.

Moni lähinnä juokseet karkuun, koska olen hyvissä väleissä lasteni isän kanssa. Mustasukkaisuutta tai muuta vastaavaa ihmettelyä exääni kohtaan ilmennyt lähinnä. Kaikki kun eivät eroa kauheissa riidoissa ja käy hirveitä sotia lapsiin liittyvissä asioissa.

Henkilö joka kokee noi mun teinit riesaksi, ei ole se henkilö minun elämääni. Muutaman vuosi eteenpäin ja lapsetkin ovat jo täysi ikäisiä.

Onneksi ei ole kiire päästä mihinkään suhteeseen.

Vierailija
777/2052 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhde ihminen, parisuhteet on tylsiä.

Vierailija
778/2052 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän vaihtoehtoja treffisovelluksille. Sääli että joudun vaikuttamaan snobilta, mutta baarissa tapaamani naiset ovat hyvin rahvaita ja alisivistyneitä. Eivät lue lainkaan kirjoja, eivät ole kiinnostuneita tieteestä ja kielistä (itse luen kirjoja viidellä kielellä), katsovat Marvel-elokuvia ja Putousta niin kuin maailmassa ei muuta olisikaan.

Vierailija
779/2052 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seurustella sen oikean miehen kanssa, mutta en uskalla lähestyä miehiä rankan kiusaamisen takia. On yritetty tappaa kuristamalla ja muilla väkivaltakeinoilla sekä viety henkinen ihmisarvo kokonaan.

Vierailija
780/2052 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 23cm muna, kesto kuiteski onneton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi