Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni teistä (nuorista naisista) on tahtomattaan sinkku?

Vierailija
01.01.2019 |

Olen naisvaltaisella alalla ja olen havainnut ihan selvän ilmiön työkavereideni elämästä. Työkavereina on paljon siis 20-30 vuotiaita nuoria sinkkunaisia, joista näkee selvästi päällepäin, että he kaipaisivat parisuhdetta mutta eivät syystä tai toisesta sellaista ole löytäneet. Ja elämä pyörii aika pitkälti työn ympärillä, ja harrastuksetkin mitä ehkä harrastetaan, on myös hyvin naisvaltaisia.

Tuossa iässä moni heistä haluaisi alkaa perustamaan perhettä, mutta ei ole miestä kenen kanssa ruveta perhettä perustamaan niin elämä junnaa ikään kuin paikallaan, käydään töissä, kerran viikossa joogaamassa ja pari kertaa vuodessa jollain ulkomaanmatkalla. Vaikka tämä ei selvästikään ole sitä mitä hyvin moni näistä naisista oikeasti haluaisi, mutta kun ei ole muutakaan näköpiirissä. Päällepäin heistä näkyy enemmän tai vähemmän tyytymättömyys tilanteeseen.

Ikään kuin miehet ja naiset eläisivät täysin eri todellisuuksissa, eivät kohtaa toisiaan missään. Kuinka moni täällä kirjoitteleva (iästä riippumatta) samaistuu tähän?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta miehisestä näkökulmastani sanoisin, että naisten vaatimukset miehille on turhan kovat.

Olen jo varmaan viimeiset 12 vuotta toivonut parisuhdetta, mutta jos en kelpaa niin en voi sille mitään.

Naisten miesmaku on kovin yksipuolinen, homogeeninen.

No en nyt sanoisi. Minun mieheni on työtön, ei ammattia, alkoholin suurkuluttaja, velkaantunut ja mt-ongelmainen. Eli varmaan aika luuseri monen mielestä.

Itselleni nuo sivuseikkoja, kun mies luonteeltaan ystävällinen, rakastava, luotettava, uskollinen, kiltti ja yleisesti kiva tyyppi. Samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja arvot.

Huh huh. Sanot että teillä on samanlaiset arvot, eli mielestäsi on ok olla velkaantunut ja juoppo. 

Vierailija
82/82 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aina vähän ristiriitaista kun joku "päältä päin" näkee nuoren naisen tyytymättömyyden parisuhteettomuuteensa. Monille tuntuu olevan vaikea käsittää, että nuori nainen voi oikeasti haluta olla sinkku. Tämä tunnutaan hyväksyttävän paljon paremmin, vanhemmille naisille, etenkin sellaisille jotka ovat lapsensa tehneet ja eronneet.

Näin juuri. Minä olin omasta halustani sinkku 40 v asti, ei kertakaikkiaan kiinnostanut seurustella. Huomasin ulkopuolisten ja kavereidenkin odottavan seurustelua ja vakiintumista ja koin olevani ns vääränlainen. Niinpä aloin viljellä puheessa sen tyyppisiä juttuja, joista tuli vaikutelma, että olisin muka etsinytkin miestä. En oikeasti etsinyt, mutta se oli siten vasn helpompaa, ei tarvinnut selitellä muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla