Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kaunis että miehet eivät aloita keskustelua Tinderissä

Vierailija
29.12.2018 |

Ihan tieteellisesti tutkittu juttu:
”Perhaps surprisingly, considering the still-pervasive cliché that men will make the first move, men were found to be much less likely to start a conversation with the decoy profiles. Only 7% of men who matched with a fake profile actually followed through with a message.” (https://www.stylist.co.uk/life/why-men-dont-send-message-first-on-tinde…)

Olen niin kaunis, että miehet luulevat feikkiprofiiliksi. Oikeasti, älkää ikinä toivoko olevanne todella kauniita. Se on helvetin raskas taakka ja siitä saa kärsiä monella tavalla niin virtuaali- kuin tosielämässäkin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huono provo.

Tämä ei ole mikään ✨✨🌟🌟⭐️˚——>PrOVO!!!!!!11˚˚´´⭐️⭐️🌟✨✨✨💫, helvetin tollo. Ikinä täällä ei voi keskustella mistään ilman tuota provonhokemispaskaa. Ei edes oikeista ongelmista. Ap

No pistä se lärvisi tänne, niin saamme vahvistuksen jumalaiselle kauneudellesi. Jotenkin liikkistä kun rageet noin jos joku rohkenee kyseenalaistaa aloituksesi todenperäisyyden. XD

Kyllä sinuakin varmaan ottaisi päähän, jos yrittäisit täällä keskustella sinua oikeasti masentavasta ja haittaavasta ongelmasta, etkä saa juuri muuta kuin trollien ja vähä-älyisten vittuilua siihen ensiavuksi. Mutta taidatkin olla pelkkä kakara, noista sanavalinnoista päätellen. Ap

"Kyl mä oon OIKEESTI tosi kaunis. Miksei kukaan usko? Nyyh."

Sori, mua vaan naurattaa toi sun "masentava ja haittaava ongelma". Tai itseasiassa ei naurata, vaan ärsyttää. Tiedätsä, kuinka paljon täällä on sellaisia ihmisiä, jotka ei esim. ulkonäkönsä vuoksi koskaan saa kontaktia toiseen ihmisen seurustelu- tai deittailumielessä? Ja usko mua, se ei johdu siitä, että ne olis niin kauniita. Ja sinä kehtaat sanoa, että "ongelmasi" masentaa sua.

Naura ja ärsyynny ihan rauhassa, kakara. Osaatkohan lukea? En ole väittänyt missään, että rumuus on helppoa. Se, että rumuus on tuskallista ei tee kauneudesta pelkkää ruusuilla tanssimista. Se on se toinen ääripää jolla on myös pimeä puolensa ja kyllä, ne HAITTAAVAT JA MASENTAVAT ONGELMAT. Paina se nyt kalloosi. Helppoa on olla ulkonäöllisesti tavallinen, keskiverto, mukiinmenevä jne. Se on oikeasti isompi siunaus kuin moni ymmärtääkään. Ap

Kommenttejasi lukiessani alkaa vahvistua käsitys siitä, että vika ei ole ulkonäössäsi, vaan ihan jossain muualla...

Eikä kannata enää vastata tähän kommenttiin. Raivoamisesi vain vahvistaa käsitystäni. Paitsi jos kykenet asialliseen ja järkevään argumentointiin.

Vierailija
62/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelimme paririitaa naisen tinderi seikkailuista varsin kuuluvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja kiitos mielenkiintoisesta viestistäsi. Selvitystemme mukaan on kuitenkin todennäköisempää, että olet todellisuudessa hyvin ruma ja kärsit vääristyneen kehonkuvan häiriötilasta. Kaikesta huolimatta mukavaa alkanutta vuotta!