Olen niin kaunis että miehet eivät aloita keskustelua Tinderissä
Ihan tieteellisesti tutkittu juttu:
”Perhaps surprisingly, considering the still-pervasive cliché that men will make the first move, men were found to be much less likely to start a conversation with the decoy profiles. Only 7% of men who matched with a fake profile actually followed through with a message.” (https://www.stylist.co.uk/life/why-men-dont-send-message-first-on-tinde…)
Olen niin kaunis, että miehet luulevat feikkiprofiiliksi. Oikeasti, älkää ikinä toivoko olevanne todella kauniita. Se on helvetin raskas taakka ja siitä saa kärsiä monella tavalla niin virtuaali- kuin tosielämässäkin.
Kommentit (63)
Aloita sinä se keskustelu. Siitä on kuitenkin pitkä matka alttarille.
2, en todellakaan ole leuhkimassa tällä, vihaan tätä ja olisin onnellinen jos olisin tavallinen. Ap
Jätät meikin pois, ja laitat rennot kuteet päälle. Problem solved.
Kuvaton profiili ja itse teet aloitteet, ongelma ratkaistu. Varmasti toimii, kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
2, en todellakaan ole leuhkimassa tällä, vihaan tätä ja olisin onnellinen jos olisin tavallinen. Ap
En mäkään laittais viestiä tommoselle huomiohuorulille.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä niin. Sattuu vaan, kun on aina tuntenut olevansa ruma. Kaupassakin pelottaa, ettei riitä omalle rakastavalle miehelleen, vaan sen katse harhailee/ vilkuilee kaltaisissasi kaunottarissa. Ajatteleppa vaikka sitä sitten, kun kauneutesi taas surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä niin. Sattuu vaan, kun on aina tuntenut olevansa ruma. Kaupassakin pelottaa, ettei riitä omalle rakastavalle miehelleen, vaan sen katse harhailee/ vilkuilee kaltaisissasi kaunottarissa. Ajatteleppa vaikka sitä sitten, kun kauneutesi taas surettaa.
Miten sen pitäisi lohduttaa mua!?? Mua ällöttää ja suututtaa tuollaiset miehet. Ap
MiäsHenkilö kirjoitti:
On jo valmiiksi vähän meikkiä, vain kevytt ehostus ja ilman sitä en voi olla, koska huono itsetunto. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen pitäisi lohduttaa mua!?? Mua ällöttää ja suututtaa tuollaiset miehet. Ap
Vaikkapa siten, että kun kuljet tulevan miehesi kanssa, hänen katseensa tuijottaa palvoen vain sinua. Ei ole tarvetta harhailla...
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
On jo valmiiksi vähän meikkiä, vain kevytt ehostus ja ilman sitä en voi olla, koska huono itsetunto. Ap
Miten voi olla huono itsetunto, kun on niin kaunis???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies rakastaa mua, mutta kuka ( edes nainen) voi olla näkemättä erityisen kaunista ihmistä ?
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Tässähän sitten tuli syy koko aloitukseen ja miehettömyyteen. Kukaan ei halua alkaa heikkoitsetuntoisen huomiota kerjäävän naisen pönkittäjäksi.
Kultapieni, kauniista saa helpommin ruman kuin rumasta kauniin. Meikit pois, rillit päähän ja tukka tiukalle nutturalle, ei hymyä. Oliko muita ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Tässähän sitten tuli syy koko aloitukseen ja miehettömyyteen. Kukaan ei halua alkaa heikkoitsetuntoisen huomiota kerjäävän naisen pönkittäjäksi.
Huono itsetunto ei tule mitenkään profiilistani ilmi, äly hoi, älä jätä! Näistä vastauksista huomaa miten TABU tämä asia on ja kukaan ei edes yritä ymmärtää. Ap
Ahaa, tuon takia matchi-prosenttini on 100 % ja miehet jatkuvasti aloitteellisia.
Olen turvallisen ruma.
Ahdistaa tämäkin!
Mua ällöttää se, että jatkuvasti joku vinkuu, kuinka on niin vaikeaa olla kaunis. Tää maailma on niin ulkonäkö keskeinen, että tehän elätte pallvottuna, kun puolijumalat...
Vierailija kirjoitti:
Kultapieni, kauniista saa helpommin ruman kuin rumasta kauniin. Meikit pois, rillit päähän ja tukka tiukalle nutturalle, ei hymyä. Oliko muita ongelmia?
Kultapieni itsellesi, sanoinhan jo etten ole muutenkaan mikään supertällätty ja meikattu ihminen. Eli siis ihanko oikeasti ehdotat, että mun pitää maskeerata itsestäni joku spurgu ja laittaa sellainen kuva itsestäni nettiin? Tekisitkö itse sellaista? Ap
Jospa sitten olet Super kaunis, mutta itserakas tai tyhmä, kun saapas?
Ota ruma kuva