Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies miksi et osta tai ostat koruja tyttikselle ym

typerät rinkulat
29.12.2018 |

Eli kiinnostaisi tietää miksi ostat koruja,miten ne valitset tai miksi et osta koruja vaimolle,avopuolisolle tyttöystävälle?
Mun mies ei ostele mulle mitään koruja,hänen mielestä ollaan avoliitossa, kun nyt asumme samankatonalla ja omasta mielestä emme ole eli pidän häntä miesystävänä. Hän sormuksista toteaa vain et ne on typeriä rinkuloita..
Ja mä olisin halunnu sellasen miehen joka ei noin ajattelis..
En ole siis mikään timantteja vaativa ja näinkin oleminen käy..onhan mulla "takaovi" auki, kun ei ole niitä typeriä rinkuloita sormessa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormukset ja korut ovat taysin turhia ja tarpeettomia. Perheemme rahavarat ovat rajalliset ja odotan etta vaimoni taman myos ymmartaa.

Sain anopiltani 100 euroa rahaa shoppaillakseni jotain vaimolleni. Ensin ajattelin kayttaa rahat itsekkaasti ja ostaa itselleni tosi ihanat hopeiset kalvosinnapit,mutta omatunto alkoi melkein heti kolkuttaa itsekkaiden ajatuksieni vuoksi ja ostinkin vaimolleni silla rahalla autoon bensaa.

Vierailija
2/8 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta. Hän tietää, etten käytä mitään koruja joten niiden ostaminen olisi rahan haaskausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Mitä h*lvettiä sinä hyvä nainen teet tuollaisen k*sipää pojan kanssa? Juokse ja lujaa! Jätä se sika!

Mies, joka suhtautuu lahjojen ostoon naiselleen noin negatiivisesti ei ansaitse hyvää naista!

Vierailija
4/8 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette samaa ruokakuntaa joten olette virallisesti avoliitossa.

Vierailija
5/8 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan mieheni puolesta. Hän tietää, etten käytä mitään koruja joten niiden ostaminen olisi rahan haaskausta.

Sama. Ollaan naimisissakin, mutta sormuksia ei ole, koska kumpikaan ei käyttäis niitä.

Vierailija
6/8 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naislapsi taas vauhdissa. Miksi et osta itse korujasi? 

Vierailija
7/8 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kyllä ostaa mielikuvitustyttöystävälleni jonkin korun lahjaksi, mutta kun se ei osaa käyttää niitä, se pitää urheilukelloaankin väärässä kädessä...

Aina saa hävetä kun on sivistymätön juntti mielikuvitustyttöystävä. Onneksi se on sentään semi nätti.*nyyh*

Vierailija
8/8 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni saan aina jotain kaunista lahjaksi, koruja, huiveja, vaatteita.