Olen niin kaunis että miehet eivät aloita keskustelua Tinderissä
Ihan tieteellisesti tutkittu juttu:
”Perhaps surprisingly, considering the still-pervasive cliché that men will make the first move, men were found to be much less likely to start a conversation with the decoy profiles. Only 7% of men who matched with a fake profile actually followed through with a message.” (https://www.stylist.co.uk/life/why-men-dont-send-message-first-on-tinde…)
Olen niin kaunis, että miehet luulevat feikkiprofiiliksi. Oikeasti, älkää ikinä toivoko olevanne todella kauniita. Se on helvetin raskas taakka ja siitä saa kärsiä monella tavalla niin virtuaali- kuin tosielämässäkin.
Kommentit (63)
Ystäväni sisko on todella kaunis, hän oli Tinderissä ja päivässä tuli satoja matcheja. Ikää hänellä 28 v. Kaikenikäiset ottivat yhteyttä, myös hänen isänsä ikäiset. Jotka tosin väittivät olevansa 'nuorekkaita' nelikymppisiä.
Myös yksi politiikko, bodari, firmansa myynyt pelimies (miljonääri) ja muusikko Helsingistä mm.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaa että sinussa on sellainen piirre jota itse pidät kauniina mutta joka miehistä näyttää rumalta.
Nyt ei puhuta mistään piirteestä vaan kokonaisuudesta. Voit hokea että olen oikeasti ruma, jos se jotenkin auttaa sua mutta totta se ei ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni sisko on todella kaunis, hän oli Tinderissä ja päivässä tuli satoja matcheja. Ikää hänellä 28 v. Kaikenikäiset ottivat yhteyttä, myös hänen isänsä ikäiset. Jotka tosin väittivät olevansa 'nuorekkaita' nelikymppisiä.
Myös yksi politiikko, bodari, firmansa myynyt pelimies (miljonääri) ja muusikko Helsingistä mm.
Kauniilla ja kauniilla on eroa. Voi olla niin kaunis, että pidetään bottina. Ap
Ap voi olla hyvinkin kaunis, mutta viestiensä perusteella ihmisenä inhottava.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi olla hyvinkin kaunis, mutta viestiensä perusteella ihmisenä inhottava.
Hyvä kun myönnät. Tosin en tiedä miten se tekee musta inhottavan, että yritän olla rehellinen omalta kohdaltani jotta tällaisestakin voitaisiin puhua ja siitä kaikesta kateudesta ja sen lieveilmiöistä joista kauniit ihmiset kärsivät. Ap
Ap, mulla on ihan sama juttu! En kyllä edes käytä tinderiä kun ei kukaan siellä ole oikeasti kiinnostunut tutustumaan minuun...mutta koko elämäni olen saanut hyvästä ulkonäöstäni kärsiä. Näytän vielä ikäistäni nuoremmalta ja minulla on täydellinen tiimalasivartalo! Miehet on kytiksessä minne ikinä menenkin ja se on oikeasti ahdistavaa, ei saa ikinä olla rauhassa eikä kukaan ikinä halua tutustua ihmiseen näiden suurten silmien takana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono provo.
Tämä ei ole mikään ✨✨🌟🌟⭐️˚——>PrOVO!!!!!!11˚˚´´⭐️⭐️🌟✨✨✨💫, helvetin tollo. Ikinä täällä ei voi keskustella mistään ilman tuota provonhokemispaskaa. Ei edes oikeista ongelmista. Ap
No pistä se lärvisi tänne, niin saamme vahvistuksen jumalaiselle kauneudellesi. Jotenkin liikkistä kun rageet noin jos joku rohkenee kyseenalaistaa aloituksesi todenperäisyyden. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono provo.
Tämä ei ole mikään ✨✨🌟🌟⭐️˚——>PrOVO!!!!!!11˚˚´´⭐️⭐️🌟✨✨✨💫, helvetin tollo. Ikinä täällä ei voi keskustella mistään ilman tuota provonhokemispaskaa. Ei edes oikeista ongelmista. Ap
No koska kauniit naiset saa runsaasti huomiota. Jos olisit kaunis niin tietäisit että pelkässä instassa tulee kymmeniä yhteydenottoja viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono provo.
No pistä se lärvisi tänne, niin saamme vahvistuksen jumalaiselle kauneudellesi. Jotenkin liikkistä kun rageet noin jos joku rohkenee kyseenalaistaa aloituksesi todenperäisyyden. XD
Kyllä sinuakin varmaan ottaisi päähän, jos yrittäisit täällä keskustella sinua oikeasti masentavasta ja haittaavasta ongelmasta, etkä saa juuri muuta kuin trollien ja vähä-älyisten vittuilua siihen ensiavuksi. Mutta taidatkin olla pelkkä kakara, noista sanavalinnoista päätellen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, mulla on ihan sama juttu! En kyllä edes käytä tinderiä kun ei kukaan siellä ole oikeasti kiinnostunut tutustumaan minuun...mutta koko elämäni olen saanut hyvästä ulkonäöstäni kärsiä. Näytän vielä ikäistäni nuoremmalta ja minulla on täydellinen tiimalasivartalo! Miehet on kytiksessä minne ikinä menenkin ja se on oikeasti ahdistavaa, ei saa ikinä olla rauhassa eikä kukaan ikinä halua tutustua ihmiseen näiden suurten silmien takana!
10 cm silmät kieltämättä herättää huomiota😃
Ei kai tämä ole samanlainen kuin se britti-yh joka OMASTA mielestään oli niin kaunis ettei töihin otettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono provo.
No koska kauniit naiset saa runsaasti huomiota. Jos olisit kaunis niin tietäisit että pelkässä instassa tulee kymmeniä yhteydenottoja viikottain.
Tinder ja Instagram on kaksi täysin erilaista tapausta ja niissä toimitaan VÄHÄN eri tavalla... 🤦♀️ Ap
Mua on luultu kanssa feikiksi mutta kyllä Suomi24:ssa missä feikkejä kai liikkuukin. Olen kanssa kaunis. Olen ratkaissut asian niin että teen itse aloitteet, kyllä siitä mun tekstistä huomaa ettei ole mikään botin kirjoittama.
Vastaisitko ap, onko sinulla tapana julkaista itsestäsi selfieitä?
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko ap, onko sinulla tapana julkaista itsestäsi selfieitä?
Ei. Tinderissäkin oli huikeat kaksi selfietä. Ap
Hyvä, että on itsetunto kunnossa. On kahta tyyppiä ihmisiä. Niitä, jotka jonkun ikävän kokemuksen kohdatessa syyttävät omaa huonouttaan, ja niitä, jotka ovat varmoja, että kokemus on johtunut viasta tai muiden virheestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono provo.
Kyllä sinuakin varmaan ottaisi päähän, jos yrittäisit täällä keskustella sinua oikeasti masentavasta ja haittaavasta ongelmasta, etkä saa juuri muuta kuin trollien ja vähä-älyisten vittuilua siihen ensiavuksi. Mutta taidatkin olla pelkkä kakara, noista sanavalinnoista päätellen. Ap
"Kyl mä oon OIKEESTI tosi kaunis. Miksei kukaan usko? Nyyh."
Sori, mua vaan naurattaa toi sun "masentava ja haittaava ongelma". Tai itseasiassa ei naurata, vaan ärsyttää. Tiedätsä, kuinka paljon täällä on sellaisia ihmisiä, jotka ei esim. ulkonäkönsä vuoksi koskaan saa kontaktia toiseen ihmisen seurustelu- tai deittailumielessä? Ja usko mua, se ei johdu siitä, että ne olis niin kauniita. Ja sinä kehtaat sanoa, että "ongelmasi" masentaa sua.
Kyllä kelpaisi, koska kukaan nainen ei ole koskaan minulle puhunut, niin en ala valikoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono provo.
"Kyl mä oon OIKEESTI tosi kaunis. Miksei kukaan usko? Nyyh."
Sori, mua vaan naurattaa toi sun "masentava ja haittaava ongelma". Tai itseasiassa ei naurata, vaan ärsyttää. Tiedätsä, kuinka paljon täällä on sellaisia ihmisiä, jotka ei esim. ulkonäkönsä vuoksi koskaan saa kontaktia toiseen ihmisen seurustelu- tai deittailumielessä? Ja usko mua, se ei johdu siitä, että ne olis niin kauniita. Ja sinä kehtaat sanoa, että "ongelmasi" masentaa sua.
Naura ja ärsyynny ihan rauhassa, kakara. Osaatkohan lukea? En ole väittänyt missään, että rumuus on helppoa. Se, että rumuus on tuskallista ei tee kauneudesta pelkkää ruusuilla tanssimista. Se on se toinen ääripää jolla on myös pimeä puolensa ja kyllä, ne HAITTAAVAT JA MASENTAVAT ONGELMAT. Paina se nyt kalloosi. Helppoa on olla ulkonäöllisesti tavallinen, keskiverto, mukiinmenevä jne. Se on oikeasti isompi siunaus kuin moni ymmärtääkään. Ap
En todellakaan laita. Oletko ihan sekaisin? Ei mulla ole mitään todisteluvelvollisuutta. Tiedän kyllä miten asiat on. Ei epämuodostuneenkaan henkilön tarvitse kasvojaan erikseen muille esitellä, jotta saisi tietää onko oikeasti nyt niin ruma. Kyllä se tulee selväksi elämän varrella ja samaten ne kärsimykset. Sama juttu huomattavan kauniillakin. Ne jotka nätiä ääripäitä edustaa, tietää. Ap