Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kaunis että miehet eivät aloita keskustelua Tinderissä

Vierailija
29.12.2018 |

Ihan tieteellisesti tutkittu juttu:
”Perhaps surprisingly, considering the still-pervasive cliché that men will make the first move, men were found to be much less likely to start a conversation with the decoy profiles. Only 7% of men who matched with a fake profile actually followed through with a message.” (https://www.stylist.co.uk/life/why-men-dont-send-message-first-on-tinde…)

Olen niin kaunis, että miehet luulevat feikkiprofiiliksi. Oikeasti, älkää ikinä toivoko olevanne todella kauniita. Se on helvetin raskas taakka ja siitä saa kärsiä monella tavalla niin virtuaali- kuin tosielämässäkin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on huorasovellus - laita vaan rehellisesti mukaan hinta, niin ei jää kynnys epäselväksi. Ruman voi saada ilmaiseksi, kaunis on arveluttava juuri hinnan takia... ellei kyse ole hiinnasta, niin jokin muu on todennäköisesi pielessä, ja silloin kandee pysyä erossa!

Vierailija
22/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman apn kuvaa tämä on turha keskustelu.

Voit olla vaikka miten kaunis tai ruma omasta mielestäsi, mutta ei se meille kerro mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaton profiili ja itse teet aloitteet, ongelma ratkaistu. Varmasti toimii, kokemusta on.

Ei kaunis ihminen voi tuollaiseen alentua. Kyllä se miehen kuuluu tehdä aloite.

Vierailija
24/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Jätät meikin pois, ja laitat rennot kuteet päälle. Problem solved.

On jo valmiiksi vähän meikkiä, vain kevytt ehostus ja ilman sitä en voi olla, koska huono itsetunto. Ap

Tässähän sitten tuli syy koko aloitukseen ja miehettömyyteen. Kukaan ei halua alkaa heikkoitsetuntoisen huomiota kerjäävän naisen pönkittäjäksi.

Huono itsetunto ei tule mitenkään profiilistani ilmi, äly hoi, älä jätä! Näistä vastauksista huomaa miten TABU tämä asia on ja kukaan ei edes yritä ymmärtää. Ap

Kyllä se huonoitsetunto välittyy niistä kuvista ja sometyrkytyksestä. Tuossa jo aiemmin ehdotin sinulle, että kuvaton profiili ja teet itse aloitteet. Mikset tee näin, ellet sitten juuri nimenomaa halua itsetuntopönkitystä niillä kuvillasi?

Itse olen hyvin kaunis, enkä halua, että minua lähestytään tai jätetään lähestymättä, tai muutenkaan arvioidaan pelkän ulkonäköni kautta. Kuvaton profiili toimii, kun on sisältöä tarjota.

Vierailija
25/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

On jo valmiiksi vähän meikkiä, vain kevytt ehostus ja ilman sitä en voi olla, koska huono itsetunto. Ap

Tässähän sitten tuli syy koko aloitukseen ja miehettömyyteen. Kukaan ei halua alkaa heikkoitsetuntoisen huomiota kerjäävän naisen pönkittäjäksi.

Huono itsetunto ei tule mitenkään profiilistani ilmi, äly hoi, älä jätä! Näistä vastauksista huomaa miten TABU tämä asia on ja kukaan ei edes yritä ymmärtää. Ap

Kyllä se huonoitsetunto välittyy niistä kuvista ja sometyrkytyksestä. Tuossa jo aiemmin ehdotin sinulle, että kuvaton profiili ja teet itse aloitteet. Mikset tee näin, ellet sitten juuri nimenomaa halua itsetuntopönkitystä niillä kuvillasi?

Itse olen hyvin kaunis, enkä halua, että minua lähestytään tai jätetään lähestymättä, tai muutenkaan arvioidaan pelkän ulkonäköni kautta. Kuvaton profiili toimii, kun on sisältöä tarjota.

Minä luulen, että ap on niitä kauniita jotka pommittaa selfietä jokaisessa some kanavassa

Vierailija
26/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, ai senkö takia ne (huom! tavis)miehet eivät aloita juttelua! Ihanaa, olen siis KAUNIS :) Kylläpä nyt hivelee!

Vierailija
27/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole kukaan nainen koskaan puhunut oma-aloitteisesti sanaakaan, mikä johtuu ulkonäöstäni. Kun itse aloitan keskustelun, minulle ei vastata. Olen mies 44v. Että siinä mielessä tuntuu uskomattomalta, miten aloittaja kehtaa valittaa.

Vierailija
28/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kyl kai kaikki saa kommentteja. :DD

Vierailija
29/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis-naisena en uskalla lähestyä tosi komeita miehiä tinderissä. Jos tulee match, niin en ainakaan aloita keskustelua ja aika pian poistan matchin. Ainakaan en tapaamaan lähde.. että on näitä ennakkoluuloja hyvännäköisiä ihmisiä kohtaan jopa itsellä.

Vierailija
30/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi kummallista että ap on sinkku...

Vierailija
31/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, provo se on tämäkin. Aika kehno tosin.

Vierailija
32/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole kukaan nainen koskaan puhunut oma-aloitteisesti sanaakaan, mikä johtuu ulkonäöstäni. Kun itse aloitan keskustelun, minulle ei vastata. Olen mies 44v. Että siinä mielessä tuntuu uskomattomalta, miten aloittaja kehtaa valittaa.

Kelpaisiko sinulle sitten tavis nainen? Ja malttaisitko olla katselematta niitä kaunottarina, nauttisitko taviksestasi tarpeeksi?

Vierailija
33/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa olla edes hyvännäköinen, kaikilla on omat ongelmansa.

Mutta luulisi että hyvännäköiset saavat automaattisesti enemmän matcheja.

Vierailija
34/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Sitten on ihan oma vika

Pieni vinkki muuten todella kauniille naisille, jotka ei ikinä laita kuvaa ilman meikkiä.

Kun jättää meikin pois, se tekee naisesta tietyn rajan jälkeen seksikkäämmän, koska luonnollisuus on seksikästä. 

Vierailija
35/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis-naisena en uskalla lähestyä tosi komeita miehiä tinderissä. Jos tulee match, niin en ainakaan aloita keskustelua ja aika pian poistan matchin. Ainakaan en tapaamaan lähde.. että on näitä ennakkoluuloja hyvännäköisiä ihmisiä kohtaan jopa itsellä.

Hyvä että edes joku kykenee olemaan rehellinen ja vastaamaan asiallisesti ilman vittuilua ja nälvimistä. 👍

On sairasta hermostua jonkun tuntemattoman ihmisen kauneudesta sillä tavalla, kuten tässä ketjussa on hermostuttu. Toisaalta se vain todistaa oikeaksi sen mitä olen jo todistanut, että kauniin elämä on helvettiä. Ap

Vierailija
36/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono provo.

Vierailija
37/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huono provo.

Tämä ei ole mikään ✨✨🌟🌟⭐️˚——>PrOVO!!!!!!11˚˚´´⭐️⭐️🌟✨✨✨💫, helvetin tollo. Ikinä täällä ei voi keskustella mistään ilman tuota provonhokemispaskaa. Ei edes oikeista ongelmista. Ap

Vierailija
38/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva itsestäsi, edes sellainen missä näkyy kasvoja vähän

Vierailija
39/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaa että sinussa on sellainen piirre jota itse pidät kauniina mutta joka miehistä näyttää rumalta.

Vierailija
40/63 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva itsestäsi, edes sellainen missä näkyy kasvoja vähän

Ok, tässä mun insta:

https://www.google.com/search?q=dame+edna&rlz=1C1KMZB_enFI556FI560&sour…

Ap