Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

341/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaaTehdäPerässä kirjoitti:

kirjoitti:

33-vuotias nainen. Matalasti koulutettu, rauhallinen, aika ujo. Pitää kissoista ja lukemisesta. Harrastuksina käsityöt ja ulkoilu. 163 cm ja 53 kg.

Olen 40 v, myös matalasti kouluttautunut mies. Rakastan kissoja, omaan vaikeuksia tutustua ihmisiin, viihdyn paljon kotonani.

Harrastan vauva-palstailua, todennäköisyyslaskentaa ja yleistä hyvän tekemistä arjessa tuntemattomille ihmisille, aina kun uskallan.

Missä päin asut? Olisitko kiinnostunut tutustumaan kanssani?

Lainaan itseäni vielä.

Tämän piti olla ilman kuvaa, mutta olen liian itsevarma ollakseni ilman kuvaa.

Vierailija
342/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen orgasmeja jakava naistenmies. Ota jonotusnumero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 30 v, työssäkäyvä, mutta matalasti koulutettu. Introvertti, kotioloissa viihtyvä, ujohko, huumorintajuinen, luotettava ja positiivinen. Boheeminen ja tumma sisustus kodissa miellyttää silmää. Nautin kirjojen lukemisesta ja ulkoilusta. Juhlimaan lähteminen ei kuitenkaan ole pois suljettu täysin. Läheisyys ja seksi ovat tärkeitä asioita parisuhteessa. Pidän asioiden pohtimisesta ja imen tietoa itseeni kuin pesusieni vettä. Kaksi lasta entisestä avioliitosta ja he ovat tärkeintä elämässäni, jolloin uuden kumppanin täytyisi myös hyväksyä heidät. :)

Vierailija
344/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

33-vuotias nainen. Matalasti koulutettu, rauhallinen, aika ujo. Pitää kissoista ja lukemisesta. Harrastuksina käsityöt ja ulkoilu. 163 cm ja 53 kg.

Olen 40 v, myös matalasti kouluttautunut mies. Rakastan kissoja, omaan vaikeuksia tutustua ihmisiin, viihdyn paljon kotonani.

Harrastan vauva-palstailua, todennäköisyyslaskentaa ja yleistä hyvän tekemistä arjessa tuntemattomille ihmisille, aina kun uskallan.

Missä päin asut? Olisitko kiinnostunut tutustumaan kanssani?

Lainaan itseäni vielä.

Tämän piti olla ilman kuvaa, mutta olen liian itsevarma ollakseni ilman kuvaa.

Tämä mies on parasta A-ryhmää! 

Vierailija
345/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: 41 vee, hoikka nainen. 3 lapsen äiti ja yhden mummi. Rakastan eläimiä, kotoa löytyy kissoja ja kaneja. Teen vapaaehtoistyötä myös löytöeläinten parissa. Oon avoin, ulospäinsuuntautunut, rento ja mukava ihminen. Liikun paljon, harrastan kaikenlaista tuunailua sekä näpertelyä, haaveilen talvista etelässä sekä muutenkin matkustelusta.

Sinä: rento, huumorintajuinen, positiivisesti elämään suhtautuva liikunnallinen suht omanikäiseni mies joka toivoisit elämääsi vakaata parisuhdetta, yhdessä tekemistä ja harrastamista, ottaisitko yhteyttä?

Vierailija
346/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran pahamaineiselle av-palstalle eksyin, niin osallistutaan sitten Tinder-leikkiin :D

Nelikymppinen, hoikka, lyhyehkö.

Pidän ulkoilusta ja retkeilystä, harrastan musiikkia.

Vela, työelämässä, AMK. Pärjään hyvin sosiaalisissa tilanteissa, mutta olen luontaisesti introvertti.

Ammatillasi, koulutuksellasi, varallisuudellasi ym ei ole väliä kunhan elämäsi on suurin piirtein järjestyksessä. Ehdottoman tärkeää on keskustelutaito, omat ajatukset, huumorintaju ja se että kanssasi on hyvä olla. Jos koet olevasi temperamenttinen nainen joka haluaa miehen ottavan miehen roolin, emme olisi hyvä match. Tasa-arvoinen kumppanuus on mieleeni enemmän kuin entinen roolijako.

Pituudellasi tai koollasi ei ole muuten merkitystä, mutta toivoisin että pitäisit jossain määrin huolta hyvinvoinnistasi ja lähtisit seuraksi nuotiolle tai jopa retkelle.

Toivot palautetta 46 :)

Plussaa sujuva ulosanti, hyvät ja selkeät pointit. Kivat ja humaanit ajatukset, sinusta syntyy tasapainoinen ja hyväitsetuntoinen kuva. Et etsi naista pönkittämään egoasi, tai sinua palvelemaan (myös kaikenlaiset seksifantasiat tutustumisvaiheessa lukeutuu tähän kategoriaan) vaan tasa-arvoiseksi kumppaniksi rinnallesi.

Kaikki muu siis tosi jees, mutta tuo miehen rooli-juttu vähän särähti. Ymmärrän kyllä periaatteessa mitä tarkoitat (sitä tasa-arvoa) ja olen tietysti täysin samaa mieltä. Tuon asian noinkin painokkaaseen esille ottamiseen sisältyy kuitenkin riski, että olet jotenkin yliherkkä tai poikkeuksellisen epämaskuliininen. Että olet esim. tullut toistuvasti jätetyksi kun nainen on tuntenut kanssasi itsensä suhteen urokseksi.

Toivottavasti tämä ei loukkaa, ilman muuta voin olla ihan väärässä. Mutta ihan noin niin kuin spontaaneina fiiliksinä nämä.

Kiitos!

Ehkä tuota voisi keventää, ymmärrän että ihmiset lukevat rivien välistä ja äkkiä toivomus tasa-arvosta muuttuu laastaria etsiväksi tossukaksi :D Eli nyt profiilista saa tuolta osin väärän kuvan. Yliherkkyys ja jätetyksi tuleminen eivät täsmää. Epämaskuliinisuus, sitä en osaa arvioida itse.

Tuosta viimeisestä lauseesta voisi päätellä että urokselle kuuluu suhteessa tietty rooli...?

En odota mieheltä mitään "uroksen" tai muutakaan roolia, olen tasa-arvon kannattaja, ehdottomasti. Ja siihen sisältyy myös miehen oikeus olla vapaasti oma itsensä. Ehkä siis omakin heittoni oli vähän suurpiirteinen. Joudun vähän itsekin miettimään, mitä sillä täsmälleen tarkoitan. 

Niin, miten sen sanoisi. Luultavasti hyvin moni nainen toivoo (erityisesti seksuaalisuuden alueella), että miehestä löytyisi tarvittaessa jotain sellaista itsevarmaa maskuliinisuutta, että voisi tuntea olevansa vietävänä. Mutta toimii kyllä toisinkin päin, myös nainen voi olla aktiivisessa viejän roolissa ja se on erittäin ok. Ehkä se uros-sanan käyttäminen sekoitti tätä juttua? 

Vierailija
347/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 40v, 174cm ja 100kg.

Läskistä huolimatta liikun paljon, joskin välilevyongelma ajoittain rajoittaa rankimmat lajit pois.

Iso pylly ja hyvät rinnat, 85G, eivät ihme kyllä juuri roiku.

Kaksi huonosti kasvatettua lasta, joilla varakas ja osallistuva isä.

Onneksi jo sen verran vanhoja, etteivät juuri jaloissa pyöri.

Luen scifiä ja katson huonoja reality-sarjoja.

Tykkään arvostella muiden huonoja valintoja ja tuntea pareemmuutta.

Haluaisin hauskan ja omillaan pärjäävän miehen, joka ei ota itseään liian vakavasti.

Mielellään ei pieniä lapsia, enkä halua äitipuoleksi.

Vierailija
348/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-N25

-Korkeakoulutettu

-Tummapiirteinen, urheilullinen.

-Luonteeltani avoin, rehellinen, määrätietoinen, hyväntahtoinen.

- Arvostan melko perinteisiä arvoja ja mieheltä toivon samaa

- Nautin oman kodin rauhausta, hyvästä ruosta, luonnosta sekä mielenkiintoisista keskusteluista.

349/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä: 41 vee, hoikka nainen. 3 lapsen äiti ja yhden mummi. Rakastan eläimiä, kotoa löytyy kissoja ja kaneja. Teen vapaaehtoistyötä myös löytöeläinten parissa. Oon avoin, ulospäinsuuntautunut, rento ja mukava ihminen. Liikun paljon, harrastan kaikenlaista tuunailua sekä näpertelyä, haaveilen talvista etelässä sekä muutenkin matkustelusta.

Sinä: rento, huumorintajuinen, positiivisesti elämään suhtautuva liikunnallinen suht omanikäiseni mies joka toivoisit elämääsi vakaata parisuhdetta, yhdessä tekemistä ja harrastamista, ottaisitko yhteyttä?

Kommenttina,  "liikunnallinen" kuten myös "sporttinen" on aika kulunut jo ja todellakin melkein jokaisessa profiilissa, pistää miehenä miettimään et pitääkö olla pitkänmatkan juoksia vai jokapäivä salilla käviä, ja että eikö perus työssäkäyvä normaali mitoissa oleva kroppa enää kelpaakaan.

Edit. Muuttelisin mielummin niinpäin että olis mukava harrastaa yhdessä liikkumista, kuin vaatimuksena. 

Vierailija
350/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tarvittaisiin kuvaton tinder ja kuvan voisi lähettää myöhemmin keskustelukumppanille, mikäli niin itse haluaa.

On noita, mutta ei ne toimi. Kuvilla on tutkitusti 90% painoarvoa. Okc teki aikoinaan testejä käyttäjillään, piilotti kuvat, vaihtoi kuvat ja tekstit keskenään, yms. Kun kuvat tuli takaisin, kuvattomien vilkkaat keskustelut loppui kuin seinään. 

Toimiihan se, jos kerran kuvattomassa palvelussa keskustelu on ollut vilkasta.

Siis mitä?

Sinunko tarkoitus on pelkästään keskustella netissä?

Deittipalvelut toimii, kun niiden avulla syntyy suhteita. 

Vierailija
351/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset innolla kertoo koulutuksensa. Miehiä ei kiinnosta naisen koulutus tai työura. 

Lapselliset naiset (ja miehet) vältetään heti koska lapset menee (ihan oikeutetusti) kaiken muun edelle ja sen takia tapailu on mahdotonta. Oikeasti kannattaa miettiä kenen kanssa tekee lapset, koska kun ero tulee niin aika harva suostuu tapailemaan perheellistä ihmistä. Lapset laskee markkinarvoa enemmän kuin mikään muu

Eipä ihan siltä näytä. Tässäkin ketjussa on saaneet paljon peukkuja sellaiset äidit ja isät, joilla on monta lasta. Tuolla alkupäässä yksi eniten peukutettuja taisi olla peräti neljän lapsen äiti, ellen ihan väärin muista. 

Elämä siis on. Oletko itse kenties vielä lukio-ikäinen?

Etkö ymmärrä, että vähintään 80% peukuttajista ovat naisia?

Ai sinäkö se kiertelet kommentoijien kotona tsekkaamassa kuka sitä peukkua painaa ja mitä häneltä löytyy pöksyistä? Iso osa tämän ketjun kirjoittajista on kuitenkin miehiä.

Rauhoituhan jo ja ymmärrä, että on pelkästään onnellinen tilanne, että olet yksin mielipiteinesi.

En minä niitä ylä-, tai alapeukuttanutkaan. Tämä tyhmyys mikä tulee palstalla jatkuvasti vastaan, on kyllä todellinen turn-off.

Vierailija
352/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tarvittaisiin kuvaton tinder ja kuvan voisi lähettää myöhemmin keskustelukumppanille, mikäli niin itse haluaa.

On noita, mutta ei ne toimi. Kuvilla on tutkitusti 90% painoarvoa. Okc teki aikoinaan testejä käyttäjillään, piilotti kuvat, vaihtoi kuvat ja tekstit keskenään, yms. Kun kuvat tuli takaisin, kuvattomien vilkkaat keskustelut loppui kuin seinään. 

Toimiihan se, jos kerran kuvattomassa palvelussa keskustelu on ollut vilkasta.

Siis mitä?

Sinunko tarkoitus on pelkästään keskustella netissä?

Deittipalvelut toimii, kun niiden avulla syntyy suhteita. 

Tottakai haluan tavata deittini, mutta vasta sen jälkeen, kun tiedän, että meillä on jotain yhteistä tulevaisuuden kannalta. Pelkän naamakuvan perusteella sitä en voi tietää. Enemmän kertoo se, löytyykö yhteisiä arvoja ja mielenkiinnon kohteita.

Vierailija
353/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttina,  "liikunnallinen" kuten myös "sporttinen" on aika kulunut jo ja todellakin melkein jokaisessa profiilissa, pistää miehenä miettimään et pitääkö olla pitkänmatkan juoksia vai jokapäivä salilla käviä, ja että eikö perus työssäkäyvä normaali mitoissa oleva kroppa enää kelpaakaan.

Minusta liikunnallisuus on ihan ok mainita, mikäli se oikeasti elämään kuuluu. Enemmän minua ihmetyttää sen liikunallisuuden toistelu samassa profiilissa:

Olen sellainen ja tälläinen, liikunnallinen henkilö. Arkeeni kuuluu kaksi lasta, työ, liikunta jne. Harrastan kulttuuririentoja, liikuntaa ja verhojen kääntämistä.

Toki ymmärrän tämän jos kyseessä on saliharrastaja, heillähän toistojen määrä on olennaista.

Vierailija
354/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edit. Muuttelisin mielummin niinpäin että olis mukava harrastaa yhdessä liikkumista, kuin vaatimuksena. 

Minä käsitän liikunnallisen ihmisen olevan sellainen, jolla on liikunnallisia harrastuksia useampana päivänä viikossa kuin kerran tai hän esim. pyöräilee työmatkat. Ja sporttisuus näkyy myös kropassa normaalipainona. Himourheilu tai kilpaurheilu ovat eri asioita. t. eri

Vierailija
355/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tässä testataan?

Vierailija
356/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- nainen 41 v

- 164cm/56 kg, pitkähiuksinen brunette, meikkaan ja käytän kohtuullisesti rahaa vaatteisiin, kenkiin, laukkuihin ym. 

- lapseton (vela)

- omistan koiran ja kaksi kissaa

- asun Espoossa, vuokralla (en halua omistusasuntoa ja isoa asuntolainaa) 

- ylempi korkeakoulututkinto, työskentelen koulutusta vastaavissa tehtävissä, työpaikka on vakituinen ja palkkani suomalaista keskipalkkaa parempi

- olen introvertti ja itsenäinen luonne

- en pidä matkustelusta, en käytä juuri ollenkaan alkoholia

- luen paljon (historia, sotahistoria, elämänkerrat etupäässä, jonkin verran myös satunnaista fiktiota)

- en ole kauhean romanttinen, mutta hyvin lojaali ja uskollinen läheisilleni

- yksi erittäin tärkeä harrastukseni on tietokonepelit (strategia- ja roolipelit), pidän itseäni nörttinä

- seurustelen, emme asu miesystäväni kanssa yhdessä 

- en ole koskaan etsinyt seuraa netin kautta, mutta jos olisin sinkku, en pitäisi mitenkään mahdottomana

Ikimaailmassa en haluaisi tutustua suhun. Etoo suorastaan nämä meikkijutut ensimmäsenä.

Vierailija
357/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v. lapseton uranainen, asunut pitkään ulkomailla, 2 maisterintutkintoa, pitkät hiukset ja oikeista paikoista naisellisen pyöreä kroppa. Pitää matkustelusta, luonnosta ja urheilusta sopivissa määrin, ei polta eikä juo paria viinilasia enempää kuukaudessa. Vaikeuksia löytää kiinnostavia, lapsettomia miehiä, joilla elämänkokemusta ja sydämen sivistystä.

358/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta liikunnallisuus on ihan ok mainita, mikäli se oikeasti elämään kuuluu. Enemmän minua ihmetyttää sen liikunallisuuden toistelu samassa profiilissa:

Olen sellainen ja tälläinen, liikunnallinen henkilö. Arkeeni kuuluu kaksi lasta, työ, liikunta jne. Harrastan kulttuuririentoja, liikuntaa ja verhojen kääntämistä.

Toki ymmärrän tämän jos kyseessä on saliharrastaja, heillähän toistojen määrä on olennaista.

Ja aina kannattaa vältää "vaatimuksia" koska ne luo negatiivisen kuvan, mielummin kertoo mitä haluais tehdä vaikka yhdessä.

Tästä hyvä vinkki myös naisille, jos toinen kuuntelee musiikkia mikä ei just oo omaan makuun niin se ei tarkota myöskään että toisen on sitä pakko kuunnella ... se kun ei parisuhdetta muuta, itte kun oon metallin kuuntelia ja edellisessä suhteessa soi radio suomi pop eikä se ollut mitenkään ongelma. Toki mukavahan se on et jos kumpikin kuuntelee suunnileen samaa, mut ei siitäkään kannata välttämättä lisää "vaatimuksia" tehdä. Kannattaa oppia myös joustamaan.

Vierailija
359/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muodokas blondi, korkeakoulutettu, iloinen, lapsiystävällinen, hulvaton, vakavarainen, normaalipainoinen, harrastuksina lukeminen ja saunominen. Aikaa vaikka mihin. Eläkkeellä pitkän akateemisen työuran jälkeen.

Ihmettelen miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja, kuulostaa hauskalta vauhtimummolta. Pelkääkö papat, etteivät pysy perässä?

Vierailija
360/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

176cm

Hiukan yli 80kg

Suuret rinnat

Ei koulutusta

Melkein 30

Ei lapsia

Ruskea hius