Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi tänne kuvauksen laittaneista naisista. Vaikea uskoa, että miehet laittavat noin paljon alapeukkuja suht järkevään tekstiin.
Tämä olisi kivempaa, jos kettuuntuneet ja kateelliset vanhatpiiat ja ikisinkut eivät alapeukuttelisi.
Ihan oikeasti, laitat feikki-profiilin tänne, puhtaasti leikkimieliseen ketjuun, jossa ei ole edes ideana hakea seuraa, vaan arvostella muiden profiileja, ja pahoitat mielesi. Ja kyllä, turha sanoa, ettet pahoittanut mieltäsi. Tuo väsynyt kateuskortin pöytään lyöminen kertoo kaiken. Tulevaisuutta ajatellen, kannattaa hankkia itsetunto.
T. toinen paljon alapeukkuja kerännyt nainen
Ai tässä oli ideana laittaa feikkiprofiili. Itse laitoin sellaisen, jonka voisin laittaa oikeastikin johonkin.
T. Tuo "mielensäpahoittanut"Jep, pahoitteluni, huono sanavalinta. Feikki-profiililla tarkoitin sitä, että kyseessä kun ei ole oikea seuranhakuilmoitus, vaan puhdas leikki. Toki laitoin itsekin tänne "aidon" profiillin, joka keräsi paljon alapeukkuja, vaikka sillä todellisuudessa sai Tinderissä paljon macheja.
Sivusta, samaa olen täällä hymähdellyt. Oma kuvaukseni tässä ketjussa poiki paljon alapeukkuja ja useita ivaavia kommentteja, ja todellisuudessa olen Tinderissä erittäin suosittu. Suurin osa tämän ketjun peukuttajista on tietenkin naisia, ja ne muutamat tällä pastalla viihtyvät miehetkään eivät todennäköisesti ole mun matcheissa.
Minä en taas jaksa uskoa tuohon iänikuiseen kateuteen. Itse olen ainakin peukuttanut se perusteella, olisinko itse kiinnostunut vai en. Olen kylläkin hetero, mutta kuten sanoin, leikkiähän tämä vain on.
Vierailija kirjoitti:
m44seassa kirjoitti:
Sen verran noista treffi profiileista, kannattaa niissäkin aina miettiä mitä sinne kirjottaa.
Välillä naurattaa ja itkettää noita mitä ihmeellisempiä vaatimuksia löytyy ja sinne pistetään, aina niin "BMW olis kiva" tai että pitää olla korkeakoulutettu ja järkyttävästi hilloa.
Niillähän se todellinen unelma parisuhde löytyykin tai sit vielä ihmetellään kun ei ketään löydy tai suhteet kestää muutaman kk tai jotenkin väkisin yritettyjä virityksiä.
Ja tosiaan edelleen noita samoja naamoja roikkuu noissa treffikuvioissa kuin 4 vuotta sitte kun edellisen kerran olin sinkkuna.
Ja mistä sinä tiedät, että ne samat naamat ovat olleet siellä koko ajan? Ehkä hekin ovat olleet suhteessa tuossa välissä, kuten sinäkin? Vai onko sellainen sallittua vain sinulle?
Toki on sallittua ja toivottavaakin et näin olis kans, mut kaikea vaan näkee ja miettii pienessä päässä että kun ei ne suhteet tuu rahalla tai korkealla koulutuksella vaikka miten yrittää.
32-vuotias nainen, pari amistutkintoa, työpaikka ja kaksi lasta. Rauhallinen, rehellinen, huumorintajuinen, introvertti, sarkastinen ja itsepäinen. Nautin "tavallisesta" perhe-elämästä, yhdessä puuhailemisesta, hyvästä ruuasta, hyvistä sarjoista ja musiikista, leipomisesta ja kauniista asioista.
Arvostan toisten huomioonottamista, aitoutta ja hyvyyttä.
Olen sutjakka ja liikunnallinen reilu nelikymppinen nainen, joka asuu kahden lapsen kanssa. Etsin sinua isänmaalliset arvot omaava omillasi toimeen tuleva sporttinen mies. Lähdetään yhdessä keilaamaan, lenkille, mökille saunomaan tai hempeillään kotona kahdestaan, kun saadaan murkkujen silmä välttää.
Vierailija kirjoitti:
Toinen huomattava piirre on ulkomaalaisperäisissä naisissa (usein idästä olevia ja hyvännäköisiä), että mainitseva heti kärkeen: "Turha lähestyä kuvattomana. Kuvattomat lentävä heti roskiin."
Ymmärrettävää, että haluaa kuvallisia yhteydenottoja, mutta jos sen ilmaisee noin, tekee itsestään todella töykeän vaikutelman.
No oon kyllä jo siinä vähän samaa et kuva pitää olla ellei oo joku oikea syy esim työ
Kun se on vaan hankala jos muuten tuntuu et homma toimii hyvin, mut kun saa sen kuvan jonkunajan päästä ja joutuu sanomaan että ei vaan aiheuta mitään "värinää" niin se rikkoo toisen aina todella pahasti.
Toki kun osais olla "kylmä" ja olla välittämättä, mut toi on aina rankka paikka sanoa se toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen, monessa liemessä keitetty mies. 184/92. 2 lasta eikä lisää enää tule. Työ ja mökki löytyy.
En halua tietää mitä sinulta voin saada vaan mitä sinulle voin antaa.
Saisiko huumorintajuista, ennakkoluulotonta seuraa? Koti-iltoihin, matkoille, joskus ravintolaankin ja muihin satunnaisiin menoihin mitä nyt keksitään. Jos vielä tykkäät jutella monipuolisesti eri aiheista, kevyesti tai syvällisemmin niin sitä parempi.
Löydäthän mahdollisuuksia myös vähän laatikon vierestä?
Naiset innolla kertoo koulutuksensa. Miehiä ei kiinnosta naisen koulutus tai työura.
Lapselliset naiset (ja miehet) vältetään heti koska lapset menee (ihan oikeutetusti) kaiken muun edelle ja sen takia tapailu on mahdotonta. Oikeasti kannattaa miettiä kenen kanssa tekee lapset, koska kun ero tulee niin aika harva suostuu tapailemaan perheellistä ihmistä. Lapset laskee markkinarvoa enemmän kuin mikään muu
Vierailija kirjoitti:
Naiset innolla kertoo koulutuksensa. Miehiä ei kiinnosta naisen koulutus tai työura.
Lapselliset naiset (ja miehet) vältetään heti koska lapset menee (ihan oikeutetusti) kaiken muun edelle ja sen takia tapailu on mahdotonta. Oikeasti kannattaa miettiä kenen kanssa tekee lapset, koska kun ero tulee niin aika harva suostuu tapailemaan perheellistä ihmistä. Lapset laskee markkinarvoa enemmän kuin mikään muu
Älä puhu muiden miesten puolesta. Normimiehelle naisen ammatilla ja työtilanteella on paljonkin merkitysrä.
Olen 39-v mies joka haaveilee uuden pienen noin 80-100m2 hirsitalon rakentamisesta tontille jossa ympärillä olisi vain metsää mutta kaupunkiin 10 minuutin ajomatka. Taloon tulisi mahdollisimman vähän tavaraa, ehkä noin neljännes siitä mitä meillä länsimaalaisilla on keskimäärin. Kahden lapsen takia elän nyt normien mukaan ja ei siinä mitään kivaa tämäkin mutta ei vaan ole se minun juttu.
Lenkkeilen joka päivä 30-60 minuuttia, harvemmin juoksen. Yleensä vain kävelen rauhassa jolloin ajatukset kirkastuu. Penkkiurheilu ei kiinnosta pätkääkään, sen sijaan maksaisin mielelläni urheilutapahtumien lipun verran siitä ilosta että pääsisin itse pelaamaan tai kokeilemaan eri lajeja. Nykypäivän mittapuulla olen hoikka 180/74 mutta tämä paino sopii itselleni parhtaiten.
Kaukomatkailusta en juuri innostu. Suorastaan kamala ajatus johonkin hotelliin passattavaksi ja löhöilemään allasosastolle. Olen tyytyväinen jos enään ei tarvitsisi lentää vaan reissut voisi hoitaa autolla tai moottoripyörällä. Lomallakin haluan liikkua enkä jämähtää mökkiin. Parasta on ottaa mökki lapista.
Haluan olla taloudellisesti riippumaton ja siksi en omista kallista autoa. Olen tehnyt 5-vuotta kahta normipalkkaist työtä ja olen kohta siinä tilanteessa että voin siirtyä harjoittamaan pelkää maanviljelyä.
Olen myös kieltänyt itseäni menemästä kirjakauppoihin koska sieltä tarttuu aina jotain mukaan. Olenkin siirtynyt kirjaston suurkuluttajaksi. Olisin jo neljäkymppisenä valmis viettämään talvet reinot jalassa takkatulen loimussa kirjoja lukien. Sitten voisi keskittyä edemmän rakkauteen ja hyvään itsetehtyyn ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi tänne kuvauksen laittaneista naisista. Vaikea uskoa, että miehet laittavat noin paljon alapeukkuja suht järkevään tekstiin.
Tämä olisi kivempaa, jos kettuuntuneet ja kateelliset vanhatpiiat ja ikisinkut eivät alapeukuttelisi.
Mammat täällä kai alapeukuttaa
Minäkin veikkaan, että kateelliset mammat täällä enimmäkseen alapeukuttaa, kun eivät pärjäisi markkinoilla.
Minä olen mamma, mutta en kateellinen. Olen alapeukuttanut viestejä ihan sen mukaan minkälainen fiilis niistä on välittynyt. Mm. tuo ihme mies joka laittoi alkuun kuvauksen maidosta, oli todella teennäisen, etovan ja limaisen oloinen, joten alapeukkua tuli. (kuka muka haluaa pukeutua sunnuntaisin parhaimpiinsa kotona? kuinka usein kukaan tanssii valssia kotona, villasukat jalassa?)
Samoin laitan alapeukkua kaikille, jotka liikaa kuvailevat vartalonsa muotoja ja muita ulkonäköpiirteitä (+ kuppikoot ja lihasten koot). Sitten sellaiset näppärät mukahauskat kuvaukset ja sananmuodot, saa alapeukkua, koska ne lähinnä aiheuttavat myötähäpeää. Esim. tämä:
"Olen suloinen, lapsenomainen 41v. nainen. Vaaleahkot puolipitkät luonnonkiharat hiukset, vihreät silmät. 163cm 59kg. Sopusuhtainen, vyötärön omistava vartalo. Kainaloon sopiva taskuraketti. ="
En ole velvollinen antamaan yläpeukkua kenellekään, joten turha narista.
Vierailija kirjoitti:
Outo maailmankuva sulla. Koulutus tai työ ei kiinnosta, sen lapsettomuus on välttämätöntä. Olen lapseton ja keskiasteen koulutuksen omaava, mutta eipä synny sinusta kovin kiinnostava kuva noilla mielipiteillä. Eikä se väheksymäsi koulutus todellakaan paista läpi sun omastakaan ajatusmaailmastasi. Ei jatkoon noin henkisesti kehittymätöntä miestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu muiden miesten puolesta. Normimiehelle naisen ammatilla ja työtilanteella on paljonkin merkitysrä.
Ei ole mitään merkitystä yhdellekään miehelle. Naisille on tärkeää että miehellä on ura, mielellään johtotehtäviä ja korkea, oikealla tavalla akateeminen koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi. Minun tapailemani mies arvostaa juuri sitä, että minulla on vakaa työpaikka ja pystyn elättämään sillä itseni ja lapseni. Myös lapset ovat plussaa, koska hän ei itse voi saada niitä.
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen huomattava piirre on ulkomaalaisperäisissä naisissa (usein idästä olevia ja hyvännäköisiä), että mainitseva heti kärkeen: "Turha lähestyä kuvattomana. Kuvattomat lentävä heti roskiin."
Ymmärrettävää, että haluaa kuvallisia yhteydenottoja, mutta jos sen ilmaisee noin, tekee itsestään todella töykeän vaikutelman.
No oon kyllä jo siinä vähän samaa et kuva pitää olla ellei oo joku oikea syy esim työ
Kun se on vaan hankala jos muuten tuntuu et homma toimii hyvin, mut kun saa sen kuvan jonkunajan päästä ja joutuu sanomaan että ei vaan aiheuta mitään "värinää" niin se rikkoo toisen aina todella pahasti.
Toki kun osais olla "kylmä" ja olla välittämättä, mut toi on aina rankka paikka sanoa se toiselle.
Samaa mieltä oon itsekin, että kuva on hyvä olla, mutta eri asia, miten sen ilmaisee. Naisethan on itse tosi tarkkoja, miten asiat on esitetty. Yksikin väärä sana, niin koko profiili on pilalla. Siksi en hyväksy naisiltakaan töykeyttä ollenkaan, vaikka itselläni kuvia onkin.
Olen 23-v. nainen, opiskelen yliopistossa unelma-alaa ja opiskelu viekin suurimman osan ajastani. Harrastuksiini kuuluu lenkkeily, ratsastus, jooga, lukeminen ja tv-sarjojen katselu. Tykkään niin museoissa käymisestä, mökkeilystä kuin juhlimisestakin. Luonteeltani olen pohdiskeleva, hitaasti lämpenevä ja aluksi saatan vaikuttaa hiljaiselta, mutta todellisuudessa olen erittäin puhelias, kiltti, avoin ja rento. Minulle tärkeää on keskustelutaitoisuus ja kiinnostus maailmaa kohtaan. Haluaisin jonkun seurakseni muun muassa erilaisissa tapahtumissa käymiseen, matkusteluun ja tv-sarjojen arvosteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksisikö joku kuvattoman Tinderin? :) Päädyin lukemaan ketjun ajatuksella läpi.
Arvostan suuresti halua pohtia asioita ja käydä pitkiä keskusteluja. Luonnosta ja ulkoilusta pitäminen on iso plussa. Hämmästyttävää että näin lyhyeen ketjuun sisältyy useampikin kiinnostavan oloinen viesti. Mieluummin lukisin näitä kuin selaisin puhelimella läpi kavalkaadia markkina-arvoa maksimoivia filtteröityjä kuvia ja nopeasti kirjoitettuja profiilitekstejä.
Koulutuksen ja ammatin maininneissa on useita joista en saa otetta. Halutaanko tällä ilmaista ettei haeta elättäjää, vai mihin sosioekonomiseen luokkaan kuulutaan ja mitä vastaavasti odotetaan mieheltä? Nyrkkisääntö tuntuu olevan että mitä korkeampi koulutus ja paremmin palkattu ammatti (+mitä edullisempi oma arvio ulkonäöstä), sitä vähemmän kuvausta persoonasta ja toiveista.
IMHO.
46.Haluaisitko kertoa, mitkä viestit ovat mielestäsi kiinnostavan oloisia? Viestien kirjoittajista olisi kiva saada palautetta!
6, 18, 114.
Lisäksi oli pari mielenkiintoisen oloista, mutta toivomukset kumppanille eivät oikein täsmänneet (tai jäin toivomaan lisää kuvausta persoonasta ja toiveista).
Saisinko vastapalveluksena palautetta omasta tekstistä? Näyttää jakaneen mielipiteitä aika voimakkaasti :D Se oli kyllä tarkoituskin, yritin kirjoittaa suoraan ja rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä yhdellekään miehelle. Naisille on tärkeää että miehellä on ura, mielellään johtotehtäviä ja korkea, oikealla tavalla akateeminen koulutus.
Minkähän ihmeen takia sitten suurin osa naisista rakastuu ihan tavallisiin duunarimiehiin ja elää heidän kanssaan onnellista perhe-elämää?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihan siltä näytä. Tässäkin ketjussa on saaneet paljon peukkuja sellaiset äidit ja isät, joilla on monta lasta. Tuolla alkupäässä yksi eniten peukutettuja taisi olla peräti neljän lapsen äiti, ellen ihan väärin muista.
Elämä siis on. Oletko itse kenties vielä lukio-ikäinen?
Olen nelikymppinen sievän veikeä aikuinen tyttönen, joka suhtautuu myönteisesti elämään, ihmisarvoihin, veronmaksuun, lemmikeihin, työssäkäyntiin ja käsihygieniaan. Toivottavasti sinäkin. Iälläsi, koollasi, ulkonäölläsi, koulutuksellasi, autollasi, pukeutumisellasi tai musiikkimaullasi ei ole minulle väliä, vaan lempeällä, kannustavalla ja humaanilla elämänasenteellasi. Tarjoan vastineeksi samaa ja pöhkön huumorin kaupan päälle. Lapsia saa olla, minulla jostain syystä ei ole. Jos olet avoin, kiltti ja nokkela mies, voisin lähteä kanssasi veneilemään, sienestämään, matkalle tai pubivisaan.
Olen huomannut saman; Mammat alapeukuttaa AINA, jos keskustelu koskee kauniita naisia 😀