Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

Vierailija
321/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset innolla kertoo koulutuksensa. Miehiä ei kiinnosta naisen koulutus tai työura. 

Lapselliset naiset (ja miehet) vältetään heti koska lapset menee (ihan oikeutetusti) kaiken muun edelle ja sen takia tapailu on mahdotonta. Oikeasti kannattaa miettiä kenen kanssa tekee lapset, koska kun ero tulee niin aika harva suostuu tapailemaan perheellistä ihmistä. Lapset laskee markkinarvoa enemmän kuin mikään muu

Älä puhu muiden miesten puolesta. Normimiehelle naisen ammatilla ja työtilanteella on paljonkin merkitysrä.

Ei ole. Kunhan tulee toimeen itsenäisesti, eikä puuhaile mitään hämärää. Että siinä mielessä "työtilanteella" on kyllä väliä. 

Vierailija
322/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset innolla kertoo koulutuksensa. Miehiä ei kiinnosta naisen koulutus tai työura. 

Lapselliset naiset (ja miehet) vältetään heti koska lapset menee (ihan oikeutetusti) kaiken muun edelle ja sen takia tapailu on mahdotonta. Oikeasti kannattaa miettiä kenen kanssa tekee lapset, koska kun ero tulee niin aika harva suostuu tapailemaan perheellistä ihmistä. Lapset laskee markkinarvoa enemmän kuin mikään muu

Älä puhu muiden miesten puolesta. Normimiehelle naisen ammatilla ja työtilanteella on paljonkin merkitysrä.

Ei ole mitään merkitystä yhdellekään miehelle. Naisille on tärkeää että miehellä on ura, mielellään johtotehtäviä ja korkea, oikealla tavalla akateeminen koulutus. 

Kyllä sillä vaan tuolle omalle miehelleni oli iso merkitys, että minäkin olen koulutettu ja ymmärrän hänen työtään, unohtamatta tuloja, jotka tuon yhteiseen talouteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihan siltä näytä. Tässäkin ketjussa on saaneet paljon peukkuja sellaiset äidit ja isät, joilla on monta lasta. Tuolla alkupäässä yksi eniten peukutettuja taisi olla peräti neljän lapsen äiti, ellen ihan väärin muista. 

Elämä siis on. Oletko itse kenties vielä lukio-ikäinen?

Etkö ymmärrä, että vähintään 80% peukuttajista ovat naisia?

Vierailija
324/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle miehistä on merkitystä sillä että nainenkin on töissä. Jotkut hyvätuloiset preferoivat naisia jotka hoitavat kodin.

Loppu on projisointia. Naisille miehen ansiot ja status ovat tärkeimpiä asioita, joten he haluavat perustaa oman suosionsa näihin. Todellisuudessa kauneus, naisellisuus ja hoikkuus ovat tärkeimmät asiat ja mitä menestyneempi mies on, sitä selkeämmin ne ovat tärkeysjärjestyksessä ensimmäisinä (lähteet: Chapman university, Åbo Akademi).

Vierailija
325/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksisikö joku kuvattoman Tinderin? :) Päädyin lukemaan ketjun ajatuksella läpi.

Arvostan suuresti halua pohtia asioita ja käydä pitkiä keskusteluja. Luonnosta ja ulkoilusta pitäminen on iso plussa. Hämmästyttävää että näin lyhyeen ketjuun sisältyy useampikin kiinnostavan oloinen viesti. Mieluummin lukisin näitä kuin selaisin puhelimella läpi kavalkaadia markkina-arvoa maksimoivia filtteröityjä kuvia ja nopeasti kirjoitettuja profiilitekstejä.

Koulutuksen ja ammatin maininneissa on useita joista en saa otetta. Halutaanko tällä ilmaista ettei haeta elättäjää, vai mihin sosioekonomiseen luokkaan kuulutaan ja mitä vastaavasti odotetaan mieheltä? Nyrkkisääntö tuntuu olevan että mitä korkeampi koulutus ja paremmin palkattu ammatti (+mitä edullisempi oma arvio ulkonäöstä), sitä vähemmän kuvausta persoonasta ja toiveista.

IMHO.

46.

Haluaisitko kertoa, mitkä viestit ovat mielestäsi kiinnostavan oloisia? Viestien kirjoittajista olisi kiva saada palautetta!

6, 18, 114.

Lisäksi oli pari mielenkiintoisen oloista, mutta toivomukset kumppanille eivät oikein täsmänneet (tai jäin toivomaan lisää kuvausta persoonasta ja toiveista). 

Saisinko vastapalveluksena palautetta omasta tekstistä? Näyttää jakaneen mielipiteitä aika voimakkaasti :D Se oli kyllä tarkoituskin, yritin kirjoittaa suoraan ja rehellisesti.

Numero 6 (jolla ei ole ilmeisesti omaa elämää, kun palasi tänne kyttäilemään) antaa palautetta ja kerrankin pyydettäessä:

Profiilisi on tavallaan hitusen anti-profiili. Siinä on kaksi lausetta missä kerrot itsestäsi, loput kertoo enemmän siitä mitä olet pohtinut näitä muita profiileja lukiessasi.

Ei siinä mitään, allekirjoitan monin paikoin pohdintasi. Itse en myöskään tykkää selata filtteröityjä kuvia, kuvia ollenkaan, tai muutenkaan läpikäydä liian tavanomaisia deittimarkkinasloganeja. Olen myös samaa mieltä, että mitä enemmän ulkonäkö-, koulutus- ja urakuvailuja, sitä ohuemmaksi persoonat jäivät.

Itse en ole ulkonäkökeskeinen, enkä arvioi ihmistä koulutuksen ja ammatin perusteella, siksi jätin myös omalla kohdallani kyseiset asiat mainitsematta. Myös minun "profiilini" näyttää peukutusten perusteella jakaneen mielipiteitä ja se oli toki tarkoituskin. Oikeasti sama aaltopituus paljastuu paremmin, kun ei kirjoita kaikkea auki, vaan luottaa ihmisen kykyyn päätellä.

Vierailija
326/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tarvittaisiin kuvaton tinder ja kuvan voisi lähettää myöhemmin keskustelukumppanille, mikäli niin itse haluaa.

On noita, mutta ei ne toimi. Kuvilla on tutkitusti 90% painoarvoa. Okc teki aikoinaan testejä käyttäjillään, piilotti kuvat, vaihtoi kuvat ja tekstit keskenään, yms. Kun kuvat tuli takaisin, kuvattomien vilkkaat keskustelut loppui kuin seinään. 

Toimiihan se, jos kerran kuvattomassa palvelussa keskustelu on ollut vilkasta.

Vierailija
327/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Olen 45- vuotias, vapaa, leppoisa, leikkisä ja terve hoikka nainen. Olen työssä käyvä ja varallisuuttakin löytyy. Olen maatilalta lähtöisin ja  pidän pikkukaupungissa asumisesta. Haaveilen asumisesta osan vuotta mökillä, osan kaupunki kaksiossa. Teen kesäisin autoretkiä kouluikäisen lapseni kanssa, talvisin käymme kylpylöissä, mukaan mahtuu. Ruuhkavuodet ovat osaltani ohi ja sinulla ei tulisi olemaan appivahempia.

Pidän leppeistä kesäilloista, hiihdosta hankikannoilla, sateen kuuntelusta terassilla, aikaisista aamuista, rannalla köllöttelystä.

Alkoholia en käytä ja toivoisin ettet sinäkään. Toivon että olisit kätevä käsistäsi, näppärä ongelmanratkaisia jolla ei tiukankaan myrskyvahingon keskellä jää voivottelu päälle. Toivon sinulta valoisuutta, avarakatseisuutta ja leppoisuutta elämää kohtaan. Tanssitaito olisi kiva lisä.

Tule elämääni ja lähdetään suksimaan, ei kuuseen, vaan kohti auringon laskua.

328/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä vaan tuolle omalle miehelleni oli iso merkitys, että minäkin olen koulutettu ja ymmärrän hänen työtään, unohtamatta tuloja, jotka tuon yhteiseen talouteen.

Eli raha ja koulutus on tärkeempi kuin onko se toinen oikeesti semmonen mitä viittii kattella loppu elämän? No ei ihme et toisella palstalla on näitä et kun ei toinen puolisko oo enää kiinnostunut mistään ja/tai käy vieraissa.

Vierailija
329/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksisikö joku kuvattoman Tinderin? :) Päädyin lukemaan ketjun ajatuksella läpi.

Arvostan suuresti halua pohtia asioita ja käydä pitkiä keskusteluja. Luonnosta ja ulkoilusta pitäminen on iso plussa. Hämmästyttävää että näin lyhyeen ketjuun sisältyy useampikin kiinnostavan oloinen viesti. Mieluummin lukisin näitä kuin selaisin puhelimella läpi kavalkaadia markkina-arvoa maksimoivia filtteröityjä kuvia ja nopeasti kirjoitettuja profiilitekstejä.

Koulutuksen ja ammatin maininneissa on useita joista en saa otetta. Halutaanko tällä ilmaista ettei haeta elättäjää, vai mihin sosioekonomiseen luokkaan kuulutaan ja mitä vastaavasti odotetaan mieheltä? Nyrkkisääntö tuntuu olevan että mitä korkeampi koulutus ja paremmin palkattu ammatti (+mitä edullisempi oma arvio ulkonäöstä), sitä vähemmän kuvausta persoonasta ja toiveista.

IMHO.

46.

Haluaisitko kertoa, mitkä viestit ovat mielestäsi kiinnostavan oloisia? Viestien kirjoittajista olisi kiva saada palautetta!

6, 18, 114.

Lisäksi oli pari mielenkiintoisen oloista, mutta toivomukset kumppanille eivät oikein täsmänneet (tai jäin toivomaan lisää kuvausta persoonasta ja toiveista). 

Saisinko vastapalveluksena palautetta omasta tekstistä? Näyttää jakaneen mielipiteitä aika voimakkaasti :D Se oli kyllä tarkoituskin, yritin kirjoittaa suoraan ja rehellisesti.

Numero 6 (jolla ei ole ilmeisesti omaa elämää, kun palasi tänne kyttäilemään) antaa palautetta ja kerrankin pyydettäessä:

Profiilisi on tavallaan hitusen anti-profiili. Siinä on kaksi lausetta missä kerrot itsestäsi, loput kertoo enemmän siitä mitä olet pohtinut näitä muita profiileja lukiessasi.

Ei siinä mitään, allekirjoitan monin paikoin pohdintasi. Itse en myöskään tykkää selata filtteröityjä kuvia, kuvia ollenkaan, tai muutenkaan läpikäydä liian tavanomaisia deittimarkkinasloganeja. Olen myös samaa mieltä, että mitä enemmän ulkonäkö-, koulutus- ja urakuvailuja, sitä ohuemmaksi persoonat jäivät.

Itse en ole ulkonäkökeskeinen, enkä arvioi ihmistä koulutuksen ja ammatin perusteella, siksi jätin myös omalla kohdallani kyseiset asiat mainitsematta. Myös minun "profiilini" näyttää peukutusten perusteella jakaneen mielipiteitä ja se oli toki tarkoituskin. Oikeasti sama aaltopituus paljastuu paremmin, kun ei kirjoita kaikkea auki, vaan luottaa ihmisen kykyyn päätellä.

Siis tarkoitatko profiiliani (sivu 4, viesti 46) tai tuota lainattua viestiä? ;)

Vierailija
330/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#111 Jan K

Valitisin ja vastaisin ihan epäröimättä jos vielä sattuisimme liikkumaan samalla alueella.

Ihana mies tai osaa ainakin kirjoittaa vakuuttavasti juuri oikeat asiat:)

Vierailija
331/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran pahamaineiselle av-palstalle eksyin, niin osallistutaan sitten Tinder-leikkiin :D

Nelikymppinen, hoikka, lyhyehkö.

Pidän ulkoilusta ja retkeilystä, harrastan musiikkia.

Vela, työelämässä, AMK. Pärjään hyvin sosiaalisissa tilanteissa, mutta olen luontaisesti introvertti.

Ammatillasi, koulutuksellasi, varallisuudellasi ym ei ole väliä kunhan elämäsi on suurin piirtein järjestyksessä. Ehdottoman tärkeää on keskustelutaito, omat ajatukset, huumorintaju ja se että kanssasi on hyvä olla. Jos koet olevasi temperamenttinen nainen joka haluaa miehen ottavan miehen roolin, emme olisi hyvä match. Tasa-arvoinen kumppanuus on mieleeni enemmän kuin entinen roolijako.

Pituudellasi tai koollasi ei ole muuten merkitystä, mutta toivoisin että pitäisit jossain määrin huolta hyvinvoinnistasi ja lähtisit seuraksi nuotiolle tai jopa retkelle.

Toivot palautetta 46 :)

Plussaa sujuva ulosanti, hyvät ja selkeät pointit. Kivat ja humaanit ajatukset, sinusta syntyy tasapainoinen ja hyväitsetuntoinen kuva. Et etsi naista pönkittämään egoasi, tai sinua palvelemaan (myös kaikenlaiset seksifantasiat tutustumisvaiheessa lukeutuu tähän kategoriaan) vaan tasa-arvoiseksi kumppaniksi rinnallesi.

Kaikki muu siis tosi jees, mutta tuo miehen rooli-juttu vähän särähti. Ymmärrän kyllä periaatteessa mitä tarkoitat (sitä tasa-arvoa) ja olen tietysti täysin samaa mieltä. Tuon asian noinkin painokkaaseen esille ottamiseen sisältyy kuitenkin riski, että olet jotenkin yliherkkä tai poikkeuksellisen epämaskuliininen. Että olet esim. tullut toistuvasti jätetyksi kun nainen on tuntenut kanssasi itsensä suhteen urokseksi.

Toivottavasti tämä ei loukkaa, ilman muuta voin olla ihan väärässä. Mutta ihan noin niin kuin spontaaneina fiiliksinä nämä.

Vierailija
332/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 22v, pitkät ruskeat hiukset, vihreät silmät, sopusuhtainen vartalo. Tatuoimaton, en polta, juon harvoin lähinnä juhlatilaisuuksissa yms.

Määrätietoinen ja lojaali, yhden miehen nainen.

Rakastan 80-lukua, vanhoja elokuvia ja sarjoja, historiaa, kieliä, kirjoja, taitoluistelua ja musiikin kuuntelua.

Arvoiltani oon aika konservatiivinen, haluan miehen joka haluaa kanssani naimisiin.

Perinteinen mies joka vie mut ravintolaan syömään pihviä on mun makuun.

Ikähaarukka 23-29v.

Vierailija
333/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihan siltä näytä. Tässäkin ketjussa on saaneet paljon peukkuja sellaiset äidit ja isät, joilla on monta lasta. Tuolla alkupäässä yksi eniten peukutettuja taisi olla peräti neljän lapsen äiti, ellen ihan väärin muista. 

Elämä siis on. Oletko itse kenties vielä lukio-ikäinen?

Etkö ymmärrä, että vähintään 80% peukuttajista ovat naisia?

Ai sinäkö se kiertelet kommentoijien kotona tsekkaamassa kuka sitä peukkua painaa ja mitä häneltä löytyy pöksyistä? Iso osa tämän ketjun kirjoittajista on kuitenkin miehiä.

Rauhoituhan jo ja ymmärrä, että on pelkästään onnellinen tilanne, että olet yksin mielipiteinesi.

Vierailija
334/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46 vuotias mies, tukeva, tosin enemmän Bud Spencer tyyliin kuin sumopainijan. Parrakas, pitkä tukka joka tosin alkaa harventua kohta kai jo Juicen ja Devin Townsendin tyyliin. Töissä asiantuntijan nimikkeellä, omakotitaloasuja. Tykkää älyllisestä keskustelusta, soittaa kitaraa mutta nykyään ei kovin paljoa, bändihommia tosin harrasteeksi vähän viritellään. Kuvalla tuskin saisi tykkäyksiä, onneksi onnellisesti naimisissa.

Itseäni lainaten, mutta kai se markkina-arvo on sitten isompi kuin oletin kun ylä ja alanuolten suhde ei tällä hetkellä ollut kovin paha :) kiitos teille tästä

Vierailija
335/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäisin leskeksi, niin varmaankin laittaisin treffien haussa seuraavat tiedot:

-mies

-ikä 46 vuotta

-painoindeksi näyttäisi olevan 23,5

-tumma tukka ja tumma parta

-kolme lasta, joista nuorin 16-vuotias, vanhin jo omillaan

-akateeminen koulutus ja ammatti

-alkoholin käyttö selkeästi alle riskirajojen

-en polta, mutta en tuomitse kenenkään polttamista, kunhan tekee sen ulkotiloissa

-pääasialliset harrastukset: lukeminen, kalastus, sienestys, matkailu, puutarhan hoito, kitaran soitto

-seksuaalisesti melko aktiivinen, eli jos sinun juttusi on kerran kuussa peiton alla, niin meitä ei ole tarkoitettu toisillemme

-baarit eivät ole minun juttuni, mutta peli-, tai rupatteluilta ystävien ja hyvän viinin/viskin/brandyn kera on

Luultavasti en kuitenkaan netti-treffeihin ryhtyisi. Ei siksi, että minulla mitään sellaisia vastaan olisi, mutta elinpiiristä löytyisi paljonkin potentiaalisia kumppaneita, ilman säätöä, seulomista ja yrityksiä sekä erehdyksiä.

Vierailija
336/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IMHO.

46.

6, 18, 114.

Siis tarkoitatko profiiliani (sivu 4, viesti 46) tai tuota lainattua viestiä? ;)

Pahoitteluni, kommentoin tuota lainattua viestiä ja aidosti ihmettelinkin. Selasin profiilin, joten kommentoidaan sitäkin nyt sitten;

Profiilisi herättäisi minussa kiinnostusta ja swaippaisin siihen suuntaan jolla machataan (en tiedä, en ole oikeasti Tinderissä). Haluaisin sen perusteella tustua lisää. Lause "tasa-arvoinen kumppanuus on mieleeni enemmän kuin entinen roolijako", saa minut hurraamaan ja heittelemään ilmaan mielikuvituskonfetteja.

Ainoat miinukset annan temperamenttinen-sanan väärinkäytöstä ja pelkän huumorintajun tärkeänä pitämisestä. Toinen voi pitää kuivasta, älykkäästä huumorista kun taas toinen pieruhuumorista, kumpikin ovat siis huumorintajuisia, mutta eivät varmasti yhdessä. Nuo kaksi seikkaa, eivät kuitenkaan ole kynnyskysymys, minulla ei vaan ole ollut hetkeen muuta kumppania kuin pilkku.

Vierailija
337/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Tämä mulle kiitos

Kerro toki itsestäsi :) t. #3#

Avoin, sosiaalinen ja nätti sinkku nainen 35v. Yksi poika, ei lisää lapsia. Nyt olisi ihana vaan olla jonkun kanssa, matkustella ja nauttia ajasta aikuisten kesken. Pitkä, hoikka ja sopivan liikunnallinen. Osaan olla meikittä saappaat jalassa mökillä ja välillä koroissa kaupungilla. Seksi on tärkeä osa parisuhteessa ja läheisyys. Kivassa työssä. Nauran paljon ja olen aika helppo tyyppi.

Tuu hakee, täällä mä oon ;)

Wau :) Mistä löydän sut? #3#

No tänään Helsingin keskustasta viiniltä :)

Viini hyvässä seurassa kyllä maistuisi. Tosin Helsinkiin on reilu 300km matkaa :)

Sääli. Maantiede on ainoa este välissä, muuten on aika hyvä match :)

Vierailija
338/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran pahamaineiselle av-palstalle eksyin, niin osallistutaan sitten Tinder-leikkiin :D

Nelikymppinen, hoikka, lyhyehkö.

Pidän ulkoilusta ja retkeilystä, harrastan musiikkia.

Vela, työelämässä, AMK. Pärjään hyvin sosiaalisissa tilanteissa, mutta olen luontaisesti introvertti.

Ammatillasi, koulutuksellasi, varallisuudellasi ym ei ole väliä kunhan elämäsi on suurin piirtein järjestyksessä. Ehdottoman tärkeää on keskustelutaito, omat ajatukset, huumorintaju ja se että kanssasi on hyvä olla. Jos koet olevasi temperamenttinen nainen joka haluaa miehen ottavan miehen roolin, emme olisi hyvä match. Tasa-arvoinen kumppanuus on mieleeni enemmän kuin entinen roolijako.

Pituudellasi tai koollasi ei ole muuten merkitystä, mutta toivoisin että pitäisit jossain määrin huolta hyvinvoinnistasi ja lähtisit seuraksi nuotiolle tai jopa retkelle.

Toivot palautetta 46 :)

Plussaa sujuva ulosanti, hyvät ja selkeät pointit. Kivat ja humaanit ajatukset, sinusta syntyy tasapainoinen ja hyväitsetuntoinen kuva. Et etsi naista pönkittämään egoasi, tai sinua palvelemaan (myös kaikenlaiset seksifantasiat tutustumisvaiheessa lukeutuu tähän kategoriaan) vaan tasa-arvoiseksi kumppaniksi rinnallesi.

Kaikki muu siis tosi jees, mutta tuo miehen rooli-juttu vähän särähti. Ymmärrän kyllä periaatteessa mitä tarkoitat (sitä tasa-arvoa) ja olen tietysti täysin samaa mieltä. Tuon asian noinkin painokkaaseen esille ottamiseen sisältyy kuitenkin riski, että olet jotenkin yliherkkä tai poikkeuksellisen epämaskuliininen. Että olet esim. tullut toistuvasti jätetyksi kun nainen on tuntenut kanssasi itsensä suhteen urokseksi.

Toivottavasti tämä ei loukkaa, ilman muuta voin olla ihan väärässä. Mutta ihan noin niin kuin spontaaneina fiiliksinä nämä.

Kiitos!

Ehkä tuota voisi keventää, ymmärrän että ihmiset lukevat rivien välistä ja äkkiä toivomus tasa-arvosta muuttuu laastaria etsiväksi tossukaksi :D Eli nyt profiilista saa tuolta osin väärän kuvan. Yliherkkyys ja jätetyksi tuleminen eivät täsmää. Epämaskuliinisuus, sitä en osaa arvioida itse.

Tuosta viimeisestä lauseesta voisi päätellä että urokselle kuuluu suhteessa tietty rooli...?

339/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

33-vuotias nainen. Matalasti koulutettu, rauhallinen, aika ujo. Pitää kissoista ja lukemisesta. Harrastuksina käsityöt ja ulkoilu. 163 cm ja 53 kg.

Olen 40 v, myös matalasti kouluttautunut mies. Rakastan kissoja, omaan vaikeuksia tutustua ihmisiin, viihdyn paljon kotonani.

Harrastan vauva-palstailua, todennäköisyyslaskentaa ja yleistä hyvän tekemistä arjessa tuntemattomille ihmisille, aina kun uskallan.

Missä päin asut? Olisitko kiinnostunut tutustumaan kanssani?

Vierailija
340/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IMHO.

46.

6, 18, 114.

Pahoitteluni, kommentoin tuota lainattua viestiä ja aidosti ihmettelinkin. Selasin profiilin, joten kommentoidaan sitäkin nyt sitten;

Profiilisi herättäisi minussa kiinnostusta ja swaippaisin siihen suuntaan jolla machataan (en tiedä, en ole oikeasti Tinderissä). Haluaisin sen perusteella tustua lisää. Lause "tasa-arvoinen kumppanuus on mieleeni enemmän kuin entinen roolijako", saa minut hurraamaan ja heittelemään ilmaan mielikuvituskonfetteja.

Ainoat miinukset annan temperamenttinen-sanan väärinkäytöstä ja pelkän huumorintajun tärkeänä pitämisestä. Toinen voi pitää kuivasta, älykkäästä huumorista kun taas toinen pieruhuumorista, kumpikin ovat siis huumorintajuisia, mutta eivät varmasti yhdessä. Nuo kaksi seikkaa, eivät kuitenkaan ole kynnyskysymys, minulla ei vaan ole ollut hetkeen muuta kumppania kuin pilkku.

Kiitän!

Olet oikeassa :)

ps. kuiva ja älykäs huumori miellyttää enemmän. Itse en hallitse pieruhuumoria ollenkaan, eli siitä tykkäävälle olisin kauhukumppani.