Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

Vierailija
381/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-v isoisäsi menee jo vähän liian vanhaksi, isä olisi varmaan sopivan ikäinen:)  Olet kyllä ihan oikeessa iän suhteen, pelkät numerot ei kerro tarpeeksi.

En varsin itsekään etsiskele parisuhdetta, ei oikein juuri nyt sovi tilanteeseen. Aikanaan sitten varmaan tulee vastaan jossain mutkassa. 

382/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 46 kiittää palautteesta ja harjoituksena tulevaisuutta varten päivittää kuvauksensa:

Nelikymppinen, hoikka, lyhyehkö.

Pidän ulkoilusta ja retkeilystä, harrastan musiikkia.

Vela, työelämässä, AMK.

Olen perusluonteeltani itsenäinen ja päättäväinen, tasainen introvertti joka silti nauttii sosiaalisista tilanteista oikeassa seurassa ja kokee vapauttavana kun voi antaa ohjat välillä toisellekin. En kaipaa valokeilaan, enkä tarvitse mainetta tai kunniaa. En halua uhota tai päsmäröidä, enkä halua olla sinun yläpuolellasi. Haluan että sinäkin tunnet itsesi vahvaksi, hauskaksi, älykkääksi ja osaavaksi. Siksi jos haluat perinteistä roolijakoa 50-luvun malliin, toiveemme eivät kohtaa.

Pitäisin tärkeänä että olet keskustelutaitoinen, kiinnostunut asioiden pohtimisesta ja nautit kuivahkosta huumorista.

Koulutuksesi, ammattisi ja varallisuutesi eivät ratkaise. Riittää jos asiasi ovat suurin piirtein järjestyksessä. Pituudellasi tai koollasi ei ole muuten merkitystä, mutta toivoisin että pitäisit jossain määrin huolta hyvinvoinnistasi ja lähtisit seuraksi nuotiolle tai jopa retkelle.

* profiilia saa arvostella vapaasti. En loukkaannu :)

"en" ja vaatimus sanoja paljon, muuttelisin ne päinvastaisiksi  "En halua uhota tai päsmäröidä" => "Olen rento ja huolehtivainen" (tjms) ... "en kaipaa valokeilaa, enkä tarvitse mainetta ja kunniaa" => jonka melkein toi edellinen jo kattaa myös. "pitäisin tärkeänä että olet keskustelutaitoinen"  => "tykkään pitkistä keskusteluista" (tjms). Samoin miettisin ton "Koulutuksesi, ammattisi ja varallisuutesi eivät ratkaise" kans uusiksi, että mitä sillä haluaa toiselle kertoa (ilman "ei" sanaa).

Hyvä pointti...

Ei tämä olekaan helppoa :D

En millään keksinyt sopivaa kuvausta ensimmäisenä mainitsemaasi kohtaan. Rento ja huolehtivainen ei täysin ole mitä tuossa hain. Vaatimaton kuulostaa itsekehulta, hiljainen olisi väärä sana koska en ole sitä ollenkaan silloin kun on mielestäni tärkeää sanottavaa.

Olen aina ollut huono itseni markkinoinnissa; edellisen työhaastattelunkin aloitin oppikirjan vastaisesti kertomalla mistä en tykkää (sain tosin paikan, rehellisyys kannatti heh).

Mä oon itte aina yrittän olla 100% rehellinen profiilis, ja silleen oma profiili ollu hyvä ja saanu paljon hyvää palautettakin siitä.

Muistaakseni yks ei sana on koko profiilissa ja se tais olla ainut vaatimus (joka kierolla tavallaan ei oikeestaan vaatimus) ... muuten on profiili vaan kertoo millainen olen, mistä tuun, mitä teen ja haluaisin tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muodokas blondi, korkeakoulutettu, iloinen, lapsiystävällinen, hulvaton, vakavarainen, normaalipainoinen, harrastuksina lukeminen ja saunominen. Aikaa vaikka mihin. Eläkkeellä pitkän akateemisen työuran jälkeen.

Ihmettelen miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja, kuulostaa hauskalta vauhtimummolta. Pelkääkö papat, etteivät pysy perässä?

Ehkä pettymys, kun ikä tuli vasta lopussa. Joku nuorempi ehti jo innostua?

Vierailija
384/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 on saanut ihan superhyviä ohjeita.

Mäkin sain ensin kuvan että olisiko herkemmän puoleinen mies joka ei ehdä osaa pitää puoliaan (ei mitään vikaa siinä, surin osa naisista vaan tykkää perinteisestä miehestä joka on naista vahvempi ja assertiivisempi).

Nyt huomaakin että 46 onkin enemmän disagreeable mutta varoo ettei käytä tota piirrettä muiden jyräämiseen vaan haluaa antaa toisellekin mahkut ohjastaa...(enkä nyt puhu seksistä).

Sillä on paljon merkitystä vaikka luulis että sama lopputulos. Ite olen päinvastainen eli agreeable, mä yritän olla assertiivisempi ja oppia sanomaan ei.

Sä olisit kirjoitusten perusteella kiinnostavan oloinen, mutta en varmaankaan täyttäisi sun toiveita :)

Vierailija
385/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: 41 vee, hoikka nainen. 3 lapsen äiti ja yhden mummi. Rakastan eläimiä, kotoa löytyy kissoja ja kaneja. Teen vapaaehtoistyötä myös löytöeläinten parissa. Oon avoin, ulospäinsuuntautunut, rento ja mukava ihminen. Liikun paljon, harrastan kaikenlaista tuunailua sekä näpertelyä, haaveilen talvista etelässä sekä muutenkin matkustelusta.

Sinä: rento, huumorintajuinen, positiivisesti elämään suhtautuva liikunnallinen suht omanikäiseni mies joka toivoisit elämääsi vakaata parisuhdetta, yhdessä tekemistä ja harrastamista, ottaisitko yhteyttä?

Kommenttina,  "liikunnallinen" kuten myös "sporttinen" on aika kulunut jo ja todellakin melkein jokaisessa profiilissa, pistää miehenä miettimään et pitääkö olla pitkänmatkan juoksia vai jokapäivä salilla käviä, ja että eikö perus työssäkäyvä normaali mitoissa oleva kroppa enää kelpaakaan.

Edit. Muuttelisin mielummin niinpäin että olis mukava harrastaa yhdessä liikkumista, kuin vaatimuksena. 

Minä käsitän liikunnallisen ihmisen olevan sellainen, jolla on liikunnallisia harrastuksia useampana päivänä viikossa kuin kerran tai hän esim. pyöräilee työmatkat. Ja sporttisuus näkyy myös kropassa normaalipainona. Himourheilu tai kilpaurheilu ovat eri asioita. t. eri

En pidä itseäni liikunnallisena vaikka melkein päivittäin käyn lekin kävellen aamuin/illoin, eli mikä on määritys että on liikunnallinen vai ei? Sen takia saan näppylöitä kun vaaditaan että pitää olla liikunnallinen, on paljon helpompi ilmottaa että halua toisen kans liikkua.

Voit kertoa vastapuolelle, mitä sinun liikunnallisuutesi käytännössä tarkoittaa, jolloin hän tietää, onko se hänelle ok. Ei tällaisilla asioilla tarvitse ruveta hiuksia halkomaan.

Vierailija
386/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Tämä mulle kiitos

Tai mulle :)

Kerro itsestäsi? :) t. #3#

Ei ole tinderi tuttu ja itsensä markkinointi vierasta :).. mutta olen 38v. luonnonlapsi kai. Omien polkujen kulkija, niin oikeissa metsissä kuin muuallakin elämässä. Taiteet ja luonto on ollut tärkeää itselleni. Olen rakastava ja herkkä. Pidän läheisyydestä, olen myös leikkisä. Arvostan sitä, että osaa keskustella kaikenlaisista asioita ja toiseksi että on hyväsydäminen ja välittävä, sillä itsekin olen sellainen. Saatan tulistua epäoikeidenmukaisuudesta ja puolustan läheisiäni tai reiluutta ilman että pelkään itseni puolesta. Opiskelen tällä hetkellä uutta ammattia. Olen ihan kivannäköinen, pitkä ja hoikka. Joogaan ja viihdyn luonnossa ja metsissä retkillä. Sosiaalinenkin puoli löytyy ja rakastan viettää aikaa ja nauraa ystävien kanssa ja keskustella monenlaisista asioista. Parisuhteelta toivon yhteen hiileen puhaltamista, välittämistä, rakkautta, ymmärrystä, asioiden jakamista, läheisyyttä. Pidän lapsista, omia lapsia ei ole. Omat arvoni löytyvät pitkälle muualta kuin materiasta. Itselläni jalat irtoavat välillä maasta ideoihin ja unelmiin. Mutta osaan olla myös järkevä ja olen ihan älykäs myös.

Kuulostaa aika lailla ihanteelliselta naiselta. Tai ainakin näin 39-vuotiaan taiteilijan näkökulmasta :D

Hei taiteilija, mitä taiteilet? Olis kiva kuulla muutakin kuvailua itsestäsi :)

t. tuo metsäpolkujen kulkija

Vierailija
387/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran pahamaineiselle av-palstalle eksyin, niin osallistutaan sitten Tinder-leikkiin :D

Vela, työelämässä, AMK. Pärjään hyvin sosiaalisissa tilanteissa, mutta olen luontaisesti introvertti.

Ammatillasi, koulutuksellasi, varallisuudellasi ym ei ole väliä kunhan elämäsi on suurin piirtein järjestyksessä. Ehdottoman tärkeää on keskustelutaito, omat ajatukset, huumorintaju ja se että kanssasi on hyvä olla. Jos koet olevasi temperamenttinen nainen joka haluaa miehen ottavan miehen roolin, emme olisi hyvä match. Tasa-arvoinen kumppanuus on mieleeni enemmän kuin entinen roolijako.

Pituudellasi tai koollasi ei ole muuten merkitystä, mutta toivoisin että pitäisit jossain määrin huolta hyvinvoinnistasi ja lähtisit seuraksi nuotiolle tai jopa retkelle.

Toivot palautetta 46 :)

Plussaa sujuva ulosanti, hyvät ja selkeät pointit. Kivat ja humaanit ajatukset, sinusta syntyy tasapainoinen ja hyväitsetuntoinen kuva. Et etsi naista pönkittämään egoasi, tai sinua palvelemaan (myös kaikenlaiset seksifantasiat tutustumisvaiheessa lukeutuu tähän kategoriaan) vaan tasa-arvoiseksi kumppaniksi rinnallesi.

Kaikki muu siis tosi jees, mutta tuo miehen rooli-juttu vähän särähti. Ymmärrän kyllä periaatteessa mitä tarkoitat (sitä tasa-arvoa) ja olen tietysti täysin samaa mieltä. Tuon asian noinkin painokkaaseen esille ottamiseen sisältyy kuitenkin riski, että olet jotenkin yliherkkä tai poikkeuksellisen epämaskuliininen. Että olet esim. tullut toistuvasti jätetyksi kun nainen on tuntenut kanssasi itsensä suhteen urokseksi.

Toivottavasti tämä ei loukkaa, ilman muuta voin olla ihan väärässä. Mutta ihan noin niin kuin spontaaneina fiiliksinä nämä.

Kiitos!

Ehkä tuota voisi keventää, ymmärrän että ihmiset lukevat rivien välistä ja äkkiä toivomus tasa-arvosta muuttuu laastaria etsiväksi tossukaksi :D Eli nyt profiilista saa tuolta osin väärän kuvan. Yliherkkyys ja jätetyksi tuleminen eivät täsmää. Epämaskuliinisuus, sitä en osaa arvioida itse.

Tuosta viimeisestä lauseesta voisi päätellä että urokselle kuuluu suhteessa tietty rooli...?

En odota mieheltä mitään "uroksen" tai muutakaan roolia, olen tasa-arvon kannattaja, ehdottomasti. Ja siihen sisältyy myös miehen oikeus olla vapaasti oma itsensä. Ehkä siis omakin heittoni oli vähän suurpiirteinen. Joudun vähän itsekin miettimään, mitä sillä täsmälleen tarkoitan. 

Niin, miten sen sanoisi. Luultavasti hyvin moni nainen toivoo (erityisesti seksuaalisuuden alueella), että miehestä löytyisi tarvittaessa jotain sellaista itsevarmaa maskuliinisuutta, että voisi tuntea olevansa vietävänä. Mutta toimii kyllä toisinkin päin, myös nainen voi olla aktiivisessa viejän roolissa ja se on erittäin ok. Ehkä se uros-sanan käyttäminen sekoitti tätä juttua? 

Tuo lienee enemmistön toive...mies vie?

(En laittaisi tätä deittiprofiiliin mutta toivoisin että molemmat veisivät vuorollaan.)

Jos pitäisi tehdä jako, niin 99% naisista olisi alistuvia / 1% dominoivia.

Sun viestistä saa kuvan että haluat ehkä 50/50 meininkiä, se kyllä tiputtaa mies vie meininkiä haluavia pois. Ehkä muutamalle prosentilla naisista tuo kävis, muut haluaisi että pääasiassa sä viet ja välillä kokeillaan muuta.

En usko. Väitän, että suurin osa naisista pitää tasapuolisesta menosta sängyssä. Ehkä sinun kokemuspiirisi rajoittuu vain nuoriin ja kokemattomampiin naisiin.

Vierailija
388/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa pistää silmään listamaisuus ja ulkoisten seikkojen luettelu. Harva näköjään osaa kertoa itsestään kiinnostavasti, kertovassa muodossa, tai jotain muuta kuin ulkonäkö ja koulutus.

Mielestäni lista on kaikkein selkein ja siitä saa nopeasti kuvan toisen ominaisuuksista ilman, että tarvitsee alkaa lukemaan mitään pitkää kerrontaa ja turhia täytesanoja.

389/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: 41 vee, hoikka nainen. 3 lapsen äiti ja yhden mummi. Rakastan eläimiä, kotoa löytyy kissoja ja kaneja. Teen vapaaehtoistyötä myös löytöeläinten parissa. Oon avoin, ulospäinsuuntautunut, rento ja mukava ihminen. Liikun paljon, harrastan kaikenlaista tuunailua sekä näpertelyä, haaveilen talvista etelässä sekä muutenkin matkustelusta.

Sinä: rento, huumorintajuinen, positiivisesti elämään suhtautuva liikunnallinen suht omanikäiseni mies joka toivoisit elämääsi vakaata parisuhdetta, yhdessä tekemistä ja harrastamista, ottaisitko yhteyttä?

Kommenttina,  "liikunnallinen" kuten myös "sporttinen" on aika kulunut jo ja todellakin melkein jokaisessa profiilissa, pistää miehenä miettimään et pitääkö olla pitkänmatkan juoksia vai jokapäivä salilla käviä, ja että eikö perus työssäkäyvä normaali mitoissa oleva kroppa enää kelpaakaan.

Edit. Muuttelisin mielummin niinpäin että olis mukava harrastaa yhdessä liikkumista, kuin vaatimuksena. 

Minä käsitän liikunnallisen ihmisen olevan sellainen, jolla on liikunnallisia harrastuksia useampana päivänä viikossa kuin kerran tai hän esim. pyöräilee työmatkat. Ja sporttisuus näkyy myös kropassa normaalipainona. Himourheilu tai kilpaurheilu ovat eri asioita. t. eri

En pidä itseäni liikunnallisena vaikka melkein päivittäin käyn lekin kävellen aamuin/illoin, eli mikä on määritys että on liikunnallinen vai ei? Sen takia saan näppylöitä kun vaaditaan että pitää olla liikunnallinen, on paljon helpompi ilmottaa että halua toisen kans liikkua.

Voit kertoa vastapuolelle, mitä sinun liikunnallisuutesi käytännössä tarkoittaa, jolloin hän tietää, onko se hänelle ok. Ei tällaisilla asioilla tarvitse ruveta hiuksia halkomaan.

En mä sillä, enemmän et miten ihmiset näkee saman asian ja mikä niitten olo on kun vaaditaan jotain tai jos toinen kertoo tykkäävänsä jostain asiasta mihin haluaa toisen osallistuvan.

Ja tämä ihan normaali parisuhteessakin, onko mukavampi jos toinen määrää miten teet vai että toinen pyytää et kerkeetkö auttamaan.

Vierailija
390/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 46 kiittää palautteesta ja harjoituksena tulevaisuutta varten päivittää kuvauksensa:

Vela, työelämässä, AMK.

Olen perusluonteeltani itsenäinen ja päättäväinen, tasainen introvertti joka silti nauttii sosiaalisista tilanteista oikeassa seurassa ja kokee vapauttavana kun voi antaa ohjat välillä toisellekin. En kaipaa valokeilaan, enkä tarvitse mainetta tai kunniaa. En halua uhota tai päsmäröidä, enkä halua olla sinun yläpuolellasi. Haluan että sinäkin tunnet itsesi vahvaksi, hauskaksi, älykkääksi ja osaavaksi. Siksi jos haluat perinteistä roolijakoa 50-luvun malliin, toiveemme eivät kohtaa.

Pitäisin tärkeänä että olet keskustelutaitoinen, kiinnostunut asioiden pohtimisesta ja nautit kuivahkosta huumorista.

Koulutuksesi, ammattisi ja varallisuutesi eivät ratkaise. Riittää jos asiasi ovat suurin piirtein järjestyksessä. Pituudellasi tai koollasi ei ole muuten merkitystä, mutta toivoisin että pitäisit jossain määrin huolta hyvinvoinnistasi ja lähtisit seuraksi nuotiolle tai jopa retkelle.

"en" ja vaatimus sanoja paljon, muuttelisin ne päinvastaisiksi  "En halua uhota tai päsmäröidä" => "Olen rento ja huolehtivainen" (tjms) ... "en kaipaa valokeilaa, enkä tarvitse mainetta ja kunniaa" => jonka melkein toi edellinen jo kattaa myös. "pitäisin tärkeänä että olet keskustelutaitoinen"  => "tykkään pitkistä keskusteluista" (tjms). Samoin miettisin ton "Koulutuksesi, ammattisi ja varallisuutesi eivät ratkaise" kans uusiksi, että mitä sillä haluaa toiselle kertoa (ilman "ei" sanaa).

Hyvä pointti...

En millään keksinyt sopivaa kuvausta ensimmäisenä mainitsemaasi kohtaan. Rento ja huolehtivainen ei täysin ole mitä tuossa hain. Vaatimaton kuulostaa itsekehulta, hiljainen olisi väärä sana koska en ole sitä ollenkaan silloin kun on mielestäni tärkeää sanottavaa.

Olen aina ollut huono itseni markkinoinnissa; edellisen työhaastattelunkin aloitin oppikirjan vastaisesti kertomalla mistä en tykkää (sain tosin paikan, rehellisyys kannatti heh).

Sivusta tähänkin nyt änkeän ottamaan kantaa. Minusta lause "pitäisin tärkeänä, että olet keskustelutaitoinen" on huomattavasti parempi ja moniselitteisempi kuin "tykkään pitkistä keskusteluista".

Tykkään pitkistä keskusteluista sopii rauhalliseen viikonloppuun, viinilasin äärelle, romanttiseen hetkeen. Eli johonkin sellaiseen mitä arjessa on aina liian vähän. Keskustelutaito taas kuvaa laajempaa sosiaalista älykkyyttä. Kun pariskunta menee työviikon jälkeen, väsyneinä ja kireinä kauppaan tekemään mökkiostokset juhannusruuhkassa ja toinen on unohtanut puutelistan kotiin, tarvitaan todella keskustelutaitoja, jotta sitten illalla mökillä riittää tunnelmaa siihen pitkään, hyvään keskusteluun :)

Nro 6

Vierailija
391/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela, työelämässä, AMK.

Hyvä pointti...

Sivusta tähänkin nyt änkeän ottamaan kantaa. Minusta lause "pitäisin tärkeänä, että olet keskustelutaitoinen" on huomattavasti parempi ja moniselitteisempi kuin "tykkään pitkistä keskusteluista".

Tykkään pitkistä keskusteluista sopii rauhalliseen viikonloppuun, viinilasin äärelle, romanttiseen hetkeen. Eli johonkin sellaiseen mitä arjessa on aina liian vähän. Keskustelutaito taas kuvaa laajempaa sosiaalista älykkyyttä. Kun pariskunta menee työviikon jälkeen, väsyneinä ja kireinä kauppaan tekemään mökkiostokset juhannusruuhkassa ja toinen on unohtanut puutelistan kotiin, tarvitaan todella keskustelutaitoja, jotta sitten illalla mökillä riittää tunnelmaa siihen pitkään, hyvään keskusteluun :)

Nro 6

Jatkan vielä; vaatimaton kuulostaa omaan korvaankin aina jotenkin peitellyltä itsekehulta. Toisekseen, juuri se, että profiilisi ei ole perinteinen markkinointikirje, tekee siitä niin mielenkiintoisen.

Nro 6

Vierailija
392/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tarvittaisiin kuvaton tinder ja kuvan voisi lähettää myöhemmin keskustelukumppanille, mikäli niin itse haluaa.

On noita, mutta ei ne toimi. Kuvilla on tutkitusti 90% painoarvoa. Okc teki aikoinaan testejä käyttäjillään, piilotti kuvat, vaihtoi kuvat ja tekstit keskenään, yms. Kun kuvat tuli takaisin, kuvattomien vilkkaat keskustelut loppui kuin seinään. 

Toimiihan se, jos kerran kuvattomassa palvelussa keskustelu on ollut vilkasta.

Siis mitä?

Sinunko tarkoitus on pelkästään keskustella netissä?

Deittipalvelut toimii, kun niiden avulla syntyy suhteita. 

Tottakai haluan tavata deittini, mutta vasta sen jälkeen, kun tiedän, että meillä on jotain yhteistä tulevaisuuden kannalta. Pelkän naamakuvan perusteella sitä en voi tietää. Enemmän kertoo se, löytyykö yhteisiä arvoja ja mielenkiinnon kohteita.

Ja tuossa luki, että kun kuvat tulivat takaisin, keskustelu loppui. Eli et saa tavata keskustelukumppaniasi, koska joko sinun tai hänen naama ei riittänyt molemminpuoliseen kiinnostukseen, riippumatta sokko-keskustelusta. Eli todistettavasti EI kerro enemmän, onko yhteisiä arvoja ja mielenkiinnon kohteita...

Kun se oli jo aivan selkeästi kirjoitettu aiemmin, miksi pitää vielä vääntää rautalangasta ja toistaa? Etkö sinä ja peukutuskaverisi osaa lukea? 

Päinvastoin tuohan on juuri loistava malli. Ensin karsitaan jatkoon ne, joilla on samat tavoitteet ja arvot elämässä ja sen jälkeen vielä ulkonäön perusteella. Tästä seulasta läpi päässeillä on todella hyvät mahdollisuudet saada jotain pysyvää aikaiseksi. Jos treffeille lähdetään pelkän kuvan tai pelkän kuvauksen perusteella, niin silloin tulee käytyä paljon turhilla treffeillä, kun sen toisen osion kanssa tulee helposti pettymys.

Vierailija
393/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 v nainen

- 166/60

- vartalo mallia x, leveät hartiat ja lantio, kapea vyötärö, pyöreä peppu

- harrastukseni ovat liikunnallisia ja vatsalihakset erottuvat

- pukeudun rennon naisellisesti ja minulla on pitkät hiukset

- alempi korkeakoulututkinto

- pärjään hyvin omillani

- 2 teini-ikäistä lasta

- asun omakotitalossa suurkaupungin liepeillä ja minulla on auto

- baareissa en käy, eikä minulla ole mitään paheita (paitsi karkkia syön)

- olen tasapainoinen, rauhallinen ja ujo, tutussa seurassa puheliaampi

- viihdyn parhaiten kotona

- pidän leipomisesta, lenkkeilystä, pyöräilystä, uimisesta, joukkuepeleistä, kuntotreenistä, tanssimisesta

- rentoudun saunomalla, mökillä, kylvyssä, lukemalla tai katselemalla lempisarjojani

- pidän monipuolisesta ja intohimoisesta perusseksistä

- en pidä liiallisesta alkoholin käytöstä, huumeiden käytöstä, tupakoinnista, öykkäröinnistä, itserakkaudesta, väkivaltaisuudesta, ylisosiaalisuudesta, huonoista käytöstavoista, lihavuudesta, huutamisesta, epätasapainoisuudesta, impulsiivisuudesta, painostuksesta, haukkumisesta, mustasukkaisuudesta

- toivon löytäväni itselleni elämänkumppanin, joka on arvoiltaan ja luonteeltaan samantyylinen kuin itsekin olen, normaalipainoinen tai hieman roteva saa olla

Antakaahan kehitysehdotuksia myös tälle profiilille. Olen aikeissa kirjautua tinderiin ensi vuoden puolella tosimielellä.

Vierailija
394/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46 on saanut ihan superhyviä ohjeita.

Mäkin sain ensin kuvan että olisiko herkemmän puoleinen mies joka ei ehdä osaa pitää puoliaan (ei mitään vikaa siinä, surin osa naisista vaan tykkää perinteisestä miehestä joka on naista vahvempi ja assertiivisempi).

Nyt huomaakin että 46 onkin enemmän disagreeable mutta varoo ettei käytä tota piirrettä muiden jyräämiseen vaan haluaa antaa toisellekin mahkut ohjastaa...(enkä nyt puhu seksistä).

Sillä on paljon merkitystä vaikka luulis että sama lopputulos. Ite olen päinvastainen eli agreeable, mä yritän olla assertiivisempi ja oppia sanomaan ei.

Sä olisit kirjoitusten perusteella kiinnostavan oloinen, mutta en varmaankaan täyttäisi sun toiveita :)

No äläpä sano :D

Hyvin päätelty kyllä.

Perusluonteeni menee tosiaan aika voimakkaasti disagreeable-suuntaan. Olen tietoinen siitä, ja siksi tarkka siitä etten käytä ominaisuutta muiden jyräämiseen vaan mieluummin kannustamiseen jne.

Vierailija
395/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela, työelämässä, AMK.

Hyvä pointti...

Nro 6

Totta!

Huomaan nyt että profiiliin tulee helposti laitettua toiveita huippuhetkistä (hyvät keskustelut, vaellusreissut, tms)...mutta se arkisempi puoli elämästä jää pois.

Nro 46

Vierailija
396/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela, työelämässä, AMK.

Hyvä pointti...

Nro 6

Jatkan vielä; vaatimaton kuulostaa omaan korvaankin aina jotenkin peitellyltä itsekehulta. Toisekseen, juuri se, että profiilisi ei ole perinteinen markkinointikirje, tekee siitä niin mielenkiintoisen.

Nro 6

Kiitos!

Samat sanat. Tykkäsin siitä että listasit profiilissasi suoraan mistä et pidä. Ymmärrän miksi ei-sanasta ei tykätä, mutta (jostain kumman syystä) minulla ei ole mitään sen käyttöä vastaan :)

Nro 46

397/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 v nainen

- 166/60

- pärjään hyvin omillani

- 2 teini-ikäistä lasta

- pidän leipomisesta, lenkkeilystä, pyöräilystä, uimisesta, joukkuepeleistä, kuntotreenistä, tanssimisesta

- rentoudun saunomalla, mökillä, kylvyssä, lukemalla tai katselemalla lempisarjojani

- en pidä liiallisesta alkoholin käytöstä, huumeiden käytöstä, tupakoinnista, öykkäröinnistä, itserakkaudesta, väkivaltaisuudesta, ylisosiaalisuudesta, huonoista käytöstavoista, lihavuudesta, huutamisesta, epätasapainoisuudesta, impulsiivisuudesta, painostuksesta, haukkumisesta, mustasukkaisuudesta

- toivon löytäväni itselleni elämänkumppanin, joka on arvoiltaan ja luonteeltaan samantyylinen kuin itsekin olen, normaalipainoinen tai hieman roteva saa olla

Antakaahan kehitysehdotuksia myös tälle profiilille. Olen aikeissa kirjautua tinderiin ensi vuoden puolella tosimielellä.

Ehkä mä oon niitä harvoja miehiä ketkä lukee profiilin kunnolla, eli en tykkää listana.

Oletus että kuvat toivottavasti kattaa sit kakkos kohdan suunnilleen kokonaan.

Eli näin omasta profiilista mallina, ensin kerron ihan tiivistettynä sanoin millanen oon (ulkoapäin) ja millanen henkilönä oon.

Sit jaottelen vähän osia, 

Mistä tullu ja miten työelämä mennyt (ihan vaan perus asiat)

Harrastukset

Perhesuhteet (lapset ja semmoseen liittyvää)

Minkätyyliisä suhdetta ja kaveria etsimässä

Mitä tulevaisuudelta odotta ja myös vähän mitä haluais toisen kans tehdä/harrastaa.

Mulla extranan maininta et missä ja miten pystyy liikkumaan jos joku kiinnostuu treffata. 

Vierailija
398/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 v nainen

- 166/60

- pärjään hyvin omillani

- 2 teini-ikäistä lasta

Henkilökohtaisesti, tätä on vähän vaikea arvostella, koska olen itse listoja rakastava nainen ja tämä lista on loistava. Tästä ketjusta olen kuitenkin ymmärtänyt, että monet suhtautuvat listoihin negatiivisesti. Ehkä tästä voisi kokeilla muokata kokonaisin lausein kuvaillun version?

Ainoa mitä muuttaisin on se, että laittaisin nuo ulkonäkökuvailut listan loppupäähän ja sinusta persoonana kertovat alkuun. Etenkin kun Tinderiin tulee se kuva kuitenkin. Tuosta kieltolistalta jättäisin pois ainakin liiallisen alkoholin käytön, huumeet ja väkivaltaisuuden. Haluaisin siirtyä kohti maailmaa, jossa naisten ei tarvitse erikseen mainita, etteivät he halua päihdeongelmaista ja väkivaltaista miestä.

Vierailija
399/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 24 -vuotias. Opiskelen yliopistossa, eräässä suuressa kaupungissa. Pituus 172 cm, paino 62. Urheilullinen, harrastan nyrkkeilyä, kuntosalilla käymistä ja metsästystä. Minulla on kaksi koiraa ja vuokraan hevosta. Unelmani olisi asua maalla, suuren kaupungin kupeessa luonnonrauhassa. En ole aiemmin seurustellut, etsin kumppania tositarkoituksella.

"Always the villain, never the princess"

Vierailija
400/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 v nainen

- 166/60

- pärjään hyvin omillani

- 2 teini-ikäistä lasta

Ehkä mä oon niitä harvoja miehiä ketkä lukee profiilin kunnolla, eli en tykkää listana.

Oletus että kuvat toivottavasti kattaa sit kakkos kohdan kokonaan suunnilleen kokonaan.

Eli näin omasta profiilista mallina, ensin kerron ihan tiivistettynä sanoin millanen oon (ulkoapäin) ja millanen henkilönä oon.

Sit jaottelen vähän osia, 

Mistä tullu ja miten työelämä mennyt (ihan vaan perus asiat)

Harrastukset

Perhesuhteet (lapset ja semmoseen liittyvää)

Minkätyyliisä suhdetta ja kaveria etsimässä

Mitä tulevaisuudelta odotta ja myös vähän mitä haluais toisen kans tehdä/harrastaa.

Mulla extranan maininta et missä ja miten pystyy liikkumaan jos joku kiinnostuu treffata. 

Tarviiko ulkomuotoa edes mainita profiilissa, jos se näkyy kuvista. Tosin en haluaisi esitellä takapuoltani tinderin kuvissa tai saan kaikki pervot kimppuuni. Ehkä parempi jättää niin tarkat kuvaukset kokonaan väliin. n46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme