Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen harrastanut nettideittailua, en kylläkään Tinderiä, mutta ei ketään kine jos ei ole kuvaa se on selvä. Lässyttää voi ummet ja lammet yhdenkään sanan ollessa totta. Kaikki ovat aina reippaita, iloisia, kivoja, olis oikeasti kiva tietää miksi sitten ovat sinkkuja ja miksi usein osoittautuvat mielenterveyspotilaiksi tapaamisten jälkeen...? On alkoholistia, masentunutta, väkivaltaista, sulkeutunutta, vankilakundia jne...
Ja nämä asiatko sitten näkee heti kuvasta?
Ei tietenkään välttämättä näe, mutta pointti olikin, että on ihan turha tehdä pitkää sepustusta siitä kuinka on niin upea, kunnollinen ja urheilullinen ja iloinen ja reipas jos sitä ei todellakaan ole. Rehellisyys kunniaan!
Olen 32 v luokanopettaja
Minulla on 2 lasta
Olen kiva, rento ja sporttinen
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi tänne kuvauksen laittaneista naisista. Vaikea uskoa, että miehet laittavat noin paljon alapeukkuja suht järkevään tekstiin.
Tämä olisi kivempaa, jos kettuuntuneet ja kateelliset vanhatpiiat ja ikisinkut eivät alapeukuttelisi.
Ihan oikeasti, laitat feikki-profiilin tänne, puhtaasti leikkimieliseen ketjuun, jossa ei ole edes ideana hakea seuraa, vaan arvostella muiden profiileja, ja pahoitat mielesi. Ja kyllä, turha sanoa, ettet pahoittanut mieltäsi. Tuo väsynyt kateuskortin pöytään lyöminen kertoo kaiken. Tulevaisuutta ajatellen, kannattaa hankkia itsetunto.
T. toinen paljon alapeukkuja kerännyt nainen
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!!
En lukenut kommentteja, mutta oikeastiko naiset kokee olevansa jossain "markkinoilla", joista joku kusipää-ukko poimii parhaat päältä?
On aikoihin eletty! 😠
Nyt iltapäivälehdet HUOMIO!!!
Tästä "uutisaihe"! Olemme palanneet 1800-luvulle.
Olen 31-vuotias nainen. Ulkonäöltäni olen lyhyt ja siro. Lyhyyttä 154cm. Minulla on vaaleat ja puolipitkät hiukset ja vihreät silmät. Tykkään pukeutua hameisiin ja mekkoihin, sekä käyttää korkokenkiä. Myös tummat farkut ja neuleet ovat mieleeni.
Olen töissä sosiaalialalla. AMK-tutkinto. Tykkään käydä kävelyllä (varsinkin metsässä), kesällä juoksen, talvella laskettelen tai hiihdän. Lisäksi luen, soitan pianoa ja katselen sarjoja.
Luonteeltani hieman ujo ja mietteliäs. Sillä tavalla sosiaalinen, että osaan kyllä keskustella erilaisten ihmisten kanssa. Ujous ilmenee intiimeissä tilanteissa. Vilejelen itseironisia vitsejä ja sarkasmia.
Haluaakohan joku mies naista, joka ei halua jäädä lapsille kakkoseksi? Tulisin mielelläni joukkoon, pidän lapsistakin :) Toivoisin vaan, että arvostat minua niin kuin lapsiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi tänne kuvauksen laittaneista naisista. Vaikea uskoa, että miehet laittavat noin paljon alapeukkuja suht järkevään tekstiin.
Tämä olisi kivempaa, jos kettuuntuneet ja kateelliset vanhatpiiat ja ikisinkut eivät alapeukuttelisi.
Ihan oikeasti, laitat feikki-profiilin tänne, puhtaasti leikkimieliseen ketjuun, jossa ei ole edes ideana hakea seuraa, vaan arvostella muiden profiileja, ja pahoitat mielesi. Ja kyllä, turha sanoa, ettet pahoittanut mieltäsi. Tuo väsynyt kateuskortin pöytään lyöminen kertoo kaiken. Tulevaisuutta ajatellen, kannattaa hankkia itsetunto.
Ai tässä oli ideana laittaa feikkiprofiili. Itse laitoin sellaisen, jonka voisin laittaa oikeastikin johonkin.
T. Tuo "mielensäpahoittanut"
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä kai alapeukuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tässä oli ideana laittaa feikkiprofiili. Itse laitoin sellaisen, jonka voisin laittaa oikeastikin johonkin.
T. Tuo "mielensäpahoittanut"
Jep, pahoitteluni, huono sanavalinta. Feikki-profiililla tarkoitin sitä, että kyseessä kun ei ole oikea seuranhakuilmoitus, vaan puhdas leikki. Toki laitoin itsekin tänne "aidon" profiillin, joka keräsi paljon alapeukkuja, vaikka sillä todellisuudessa sai Tinderissä paljon macheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä kai alapeukuttaa
Minäkin veikkaan, että kateelliset mammat täällä enimmäkseen alapeukuttaa, kun eivät pärjäisi markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tuo "mielensäpahoittanut"Jep, pahoitteluni, huono sanavalinta. Feikki-profiililla tarkoitin sitä, että kyseessä kun ei ole oikea seuranhakuilmoitus, vaan puhdas leikki. Toki laitoin itsekin tänne "aidon" profiillin, joka keräsi paljon alapeukkuja, vaikka sillä todellisuudessa sai Tinderissä paljon macheja.
Sivusta, samaa olen täällä hymähdellyt. Oma kuvaukseni tässä ketjussa poiki paljon alapeukkuja ja useita ivaavia kommentteja, ja todellisuudessa olen Tinderissä erittäin suosittu. Suurin osa tämän ketjun peukuttajista on tietenkin naisia, ja ne muutamat tällä pastalla viihtyvät miehetkään eivät todennäköisesti ole mun matcheissa.
Pituus 180cm
Paino 96kg
Ikä 29
Harrastan: Saunaillat, pokeri-illat, poikien reissu t, viinan haku risteilyt, viskit ja sikarit
Tykkään: naisista, rahasta, isoista autoista
Etsin: naista
PS poltan tupakkaa vaikka aski maksaisi 20€
Ne ketkä ei mua hyväksy tällaisena kun oon niin ei ansaitse mua
Sen verran noista treffi profiileista, kannattaa niissäkin aina miettiä mitä sinne kirjottaa.
Välillä naurattaa ja itkettää noita mitä ihmeellisempiä vaatimuksia löytyy ja sinne pistetään, aina niin "BMW olis kiva" tai että pitää olla korkeakoulutettu ja järkyttävästi hilloa.
Niillähän se todellinen unelma parisuhde löytyykin tai sit vielä ihmetellään kun ei ketään löydy tai suhteet kestää muutaman kk tai jotenkin väkisin yritettyjä virityksiä.
Ja tosiaan edelleen noita samoja naamoja roikkuu noissa treffikuvioissa kuin 4 vuotta sitte kun edellisen kerran olin sinkkuna.
Minulta saa vaikka kerran tunnissa. Älkääs äijät tungeksiko! Kalenterini on netissä.
m44seassa kirjoitti:
Sen verran noista treffi profiileista, kannattaa niissäkin aina miettiä mitä sinne kirjottaa.
Välillä naurattaa ja itkettää noita mitä ihmeellisempiä vaatimuksia löytyy ja sinne pistetään, aina niin "BMW olis kiva" tai että pitää olla korkeakoulutettu ja järkyttävästi hilloa.
Niillähän se todellinen unelma parisuhde löytyykin tai sit vielä ihmetellään kun ei ketään löydy tai suhteet kestää muutaman kk tai jotenkin väkisin yritettyjä virityksiä.
Ja tosiaan edelleen noita samoja naamoja roikkuu noissa treffikuvioissa kuin 4 vuotta sitte kun edellisen kerran olin sinkkuna.
Noi "BMW olis kiva" ja isoa omaisuutta hamuavat ovat todennäköisesti ulkonäkökeskeisiä ja ns. kauniita, jotka kuvittelevat ansaitsevansa kauneutensa vastineeksi rahallisia palkintoja.
Toinen huomattava piirre on ulkomaalaisperäisissä naisissa (usein idästä olevia ja hyvännäköisiä), että mainitseva heti kärkeen: "Turha lähestyä kuvattomana. Kuvattomat lentävä heti roskiin."
Ymmärrettävää, että haluaa kuvallisia yhteydenottoja, mutta jos sen ilmaisee noin, tekee itsestään todella töykeän vaikutelman.
m44seassa kirjoitti:
Ja mistä sinä tiedät, että ne samat naamat ovat olleet siellä koko ajan? Ehkä hekin ovat olleet suhteessa tuossa välissä, kuten sinäkin? Vai onko sellainen sallittua vain sinulle?
Olin Seura-lehden Aurinkotyttö joskus. Kai minä kelpaan jollekin papalle.
Ei vaan! 😂 Ikinä en halua ketään kotiini määräämään, missä kohtaa kaapissa pidän kahvimukiani tjn.
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemusta tinderistä eikä mistään deitti-ilmoituksista. Nyt voi koettaa kun saa tehdä ilman yhteystietoja, niin ei ruuhkaudu viestimet.
Olen 38-vuotias korkeakouluttautunut mies. Yrittäjä ja monitoimipuuhaaja useilla eri toimialoilla. Harrastan juoksua ja pyöräilyä, ajan salliessa (joskus sitten...) metsästystä ja kalastusta sekä eritoten musiikkia: soitan kuusikielistä ja yksikielistä. Viljelen maata ja pidän pikkuisen kotieläimiä. Hoitelen metsiä.
Tienaan lähinnä tietokonetta käyttäen elantoni. Tykkään luonnosta ja kahdesta lapsestani. Harrastan myös politiikkaa ja pidän ihmisistä, keskusteluista ja maailmanparantamisesta. Olen mielikuvitusrikas innostuja ja innostaja. Olen utelias ja kiinnostun herkästi uusista asioista ja vaihtelen mielenkiinnon kohteita tiuhaan. Ihmissuhteissa kuitenkin olen äärimmäisen vakaa ja luotettava. Läheiset ovat kaikkein tärkeintä.
Keskittymiskykyni on huono ja pitkäjänteiset hommat saan maaliin vain ponnistellen ja pinnistellen. Mutta saan. Haaveilen kirjailijan urasta sillä rakastan kirjoittamista, tarinoita ja viihdyttämistä sekä elämyksiä. Olen kai luova. Sekä joskus vaikeaselkoinen. Kuuntelen mieluusti ja seuraan sivusta ihmisten elämää. Ja maailman menoa muutenkin. Olen kokonaisuuksien hahmottaja enkä yksityiskohtien viilailija. Osaan olla siisti mutta sotku ei häiritse ja viihdyn parhaiten funktionaalisessa kaaoksessa enkä anaalisessa järjestyksessä. Kyseenalaistan paljon. Mietin ja käytän loogisia perusteluita. Dogmaatikoille en sovellu.
Tällainen on kiinnostava! Itselle kyllä liian nuori niin siksi jäisi välistä
Minä retkeilen ja menen metsään aina kun mahdollista. Silti olen mielestäni normaali kaupunkilainen, käyn keskustassa töissä, hoidan kodin, hoidan lapset. Mutta lapset voi ottaa mukaan ulkoilemaan, omani ainakin nauttivat luonnosta siinä kuin minäkin.