Naiset! Millainen mies on seksikäs?
Kommentit (70)
Yli 5000€/kk eli siis yli 60000€/vuosi tienaava mies. :)
Kyllä miehen tulee kyetä tarjoamaan riittävät taloudelliset resurssit naiselleen! Sellainen on miehessä todella todella seksikästä! En ikinä seurustelisi köyhän tai pihin miehen kanssa!
Onko täällä liikeellä joku huonoitsetuntoinen kalju, lihaksikas partamies, joka kaipaa kehuja joka ketjussa?
Tummaihoinen ja hyvin varusteltu, vaaleaki käy siinä tapauksessa jos on poikkeuksellisen varakas
Mies joka katsoo ja koskettaa aidosti, olen ihan sulaa vahaa jos mua kosketetaan oikein. Intohimoinen. Arvostava ja rakastava.
Ulkonäöllä ei niinkään merkitystä mutta arvostan puhtautta, siistiä pukeutumista ja suht normaalia painoa.
Rahoista riittää se että tulee omalla työllään toimeen
Sellainen miehekäs mutta kiltti.
Sit kans lihaksikas, muttei mikään salipelle. Ruumillisesta työstä pitää lihakset olla, mutta miehen pitää olla akateeminen ja tienata hyvin. Ainakin 190cm pitkä. Sit sen pitää olla sosiaalinen mutta kuitenkin mä olen aina kaikessa etusijalla, eikä juokse kavereidensa kanssa missään. Sit kans pitää olla kätevä käsistään, mut ei saa kuitenkaan harrastaa mitään autonrassausta tai muuta mikä vie aikaa multa.
Mä oon opiskelija, niin se saa sit tienata hyvin! Herkkä, mutta ei mikään itkun tuhertaja.
Tykkää kattella mun kans temppareita ja romanttisii komedioita. Täytyy kans hieroo ja hemmotella mua ja tuoda kukkia joka viikko.
Ihan ensimmäiseksi:
Tapasi aloittaa keskustelu kirjoittamalla otsikoon kysymys ja sen jälkeen laittamalla tekstikenttään vain yksi sana, paljastaa sinut. Päivystät täällä 7-23. Kokeilisit joskus aloittaa keskustelut kirjoittamallaa jotain, mikä edes läheltä liippaa keskustelemista. En usko paljon erehtyväni, jos veikkaan, että olet yksi niistä jo 10+ vuotta netissä päivystäneistä miehistä, joiden profiilissa lukee "kysy lisää jos kiinnostaa".
Toiseksi:
Seksikäs mies on sellainen, joka näyttää hyvältä ja jolla on pilke silmäkulmassa. Niin yksinkertaista se on.
Mutta sinä et tänäkään viikonloppuna edes yritä olla seksikäs kenenkään silmissä vaan mieluummin keskustelet seksikkyydestä meidän mammojen kanssa. Suotakoon se sinulle.
(Sinuna tämän poikkeusajanjakson jälkeen tekisin kyllä ihan muuta kuin notkuisin täällä ;-) )
tummat tuuheat hiukset
paksu parta
hyvä luusto
vihreät silmät
leveät hartiat
vähän masua
...karhu mies :3
Vierailija kirjoitti:
Mies joka katsoo ja koskettaa aidosti, olen ihan sulaa vahaa jos mua kosketetaan oikein. Intohimoinen. Arvostava ja rakastava.
Ulkonäöllä ei niinkään merkitystä mutta arvostan puhtautta, siistiä pukeutumista ja suht normaalia painoa.
vieläkö joku jaksaa näitä " ulkonäöllä ei merkitystä" juttua, :DD??
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Sellainen joka hymyilee mulle leveästi siistillä hammasrivistöllään. Sanavalmis ja osaava. Ei mikään peukalo keskellä kämmentä -tyyppi. Älykäs mutta tarpeeksi itsevarma jottei tarvitse päteä sillä kokoaikaa. Noin niinkuin aluksi tällaisia.
"Pilke silmäkulmassa" ja "tykkää katsoa temppareita ja romanttisia komedioita" :DD
Vierailija kirjoitti:
Tobias Forge.
Arvasin.
Sopivan lyhyt, semilihaksikas ja jäntevä. Luonteelta sopuisa eikä mikään näsäviisas tms. besserwisser.
Mies jolla on sopivasti lihaksia ja parta.