Mieheni ystävä lähenteli minua eilen :(.
Minulla oli tosi inhottava ilta eilen. Vietettiin iltaa kaveriporukalla meillä. Miehet vähän maistissa, mutta ei kuitenkaan sikakunnossa. Mieheni " paras" ystävä puristi minua takapuolesta meidän ollessa kahdestaan keittiössä :(. Vedin kirjaimellisesti oliivin henkeen! En todellakaan ole antanut tälle miehelle mitään aihetta luulla että haluaisin hänen kourivan minun takapuoltani. Säikähdin itse asiaa ja vetäydyin tilanteesta nopeasti ja jätin kaverin kädet ojossa keittiöön seisomaan, josta hän vähän ajan päästä liittyi meidän muiden joukkooon. Tällä kaverilla oli tyttöystävä mukana illanvietossa, ovat olleet yhdessä n. 6kk.
En uskaltanut kertoa miehelleni. En tiedä pitäisikö? Tämä kaveri on mieheni kaveri jo lapsuudesta asti ja tuntuu jotenkin kauhealta että hän tekee jotain tuollaista kaverinsa selän takana.... Hyviä kavereita ovat ja tämä varmaa rikkoisi heidän ystävyytensä. Annanko mennä humalaisen torveilun piikkiin? En kyllä haluaisi käydä asiaa läpi tämän kaverinkaan kanssa! Tosi vaikea tilanne jos hänellä on jostain syystä tunteita minua kohtaan... Olen myös saanut sen käsityksen että kaverilla menee ihan hyvin tämän tyttöystävänsä kanssa.
Tosi kurjaa! Minua inhottaa nähdä tätä miestä kyllä seuraavan kerran, vaikka ei kait minun tässä pitäisi kokea oloani vaikeaksi, en ole tehnyt mitään väärää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisista pikkujutuista kannata kertoa. Aiheuttaa vaan turhaa draamaa. Känniset miehet nyt vaan usein ovat tuollaisia.
Niin, ja ap vuodelta 2006 (lähes 20 vuoden takaa!) on varmaan aika päiviä ratkaissut asian. Todennäköisesti ei edes enää ole yhdessä saman miehen kanssa.
Mikähän oli tarkoituksesi nostaa melkein kaksikymmentä vuotta vanha ketju ja vastailla siihen kuin olisi tuoreestakin tapauksesta kysymys?
Normimeinikiä alkoholistipiireissä. Kannattaisi ottaa vähemmän kuppia
Tanskalaiset panee jopa duunikavereitaan työajalla! Kulttuurieroja!
aloitus vuodelta 2006 ja muijat vastaa innoissaan. Eiköhän ap ole jo käsitellyt asian kuntoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisista pikkujutuista kannata kertoa. Aiheuttaa vaan turhaa draamaa. Känniset miehet nyt vaan usein ovat tuollaisia.
Niin, ja ap vuodelta 2006 (lähes 20 vuoden takaa!) on varmaan aika päiviä ratkaissut asian. Todennäköisesti ei edes enää ole yhdessä saman miehen kanssa.
Mikähän oli tarkoituksesi nostaa melkein kaksikymmentä vuotta vanha ketju ja vastailla siihen kuin olisi tuoreestakin tapauksesta kysymys?
Viha miehiä kohtaan.
Ihanko oikeasti naiset murehtivat tälläisiä pikkujuttuja? Tilanne oli ja meni ei sitä tarvitse enää miettiä.
Olisit vaan ottanut melaa mekkoon siellä keittiössä, ei kukaan olisi huomannut mitään.