Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana naisena Tinderissä

Vierailija
27.12.2018 |

Viikko sitten latasin tinderin. 30 v ruma nainen. Ikähaarukka miehille 28-35 v, etäisyys 100 km. Olen antanut noin 30 tykkäystä ja saanut 2 matchia. Toinen match menetti kiinnostuksen kuultuaan painoni ja toinen ei aloittanut keskustelua. Että tässä teille miehille jotka kuvittelevat että naiselle kuin naiselle löytyy seuraa Tinderistä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö rumalla naisella ole sen vertaa itsesuojeluvaistoa että älyäis olla lataamatta sovellusta jossa kaikki rippuu ulkonäöstä?

Jostain sitä seuraa olis joskus kiva saada enkä ole siinä onnistunut muualla kuin tinderissä. Ap

Vierailija
62/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö rumalla naisella ole sen vertaa itsesuojeluvaistoa että älyäis olla lataamatta sovellusta jossa kaikki rippuu ulkonäöstä?

Jostain sitä seuraa olis joskus kiva saada enkä ole siinä onnistunut muualla kuin tinderissä. Ap

Lupaan tykätä jos kerrot mistä tunnistan profiilisi? Ainiin, millä alueella olet?

M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kertoo jo tarpeeksi ap:sta, kun vastaa kaikkiin muihin kysymyksiin paitsi tuohon että monelleko on laittanut raksia saman ajan sisällä kun on nuo 30 sydäntä pistänyt. Tietää itsekin missä vika mutta ei halua sanoa ääneen, koska ei saisi täältä tukea kurjuuteensa muuten. Viikossa ehtii käydä monta sataa ihmistä läpi. Eri asia jos ap olisi heittänyt ekalle 30 sydämet ja jäänyt odottelemaan.

Vierailija
64/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tajua mitä teen tinderissä väärin. Baarissa sentään naiset lähestyvät mutta matchejä ei tule. On monta eri kuvaa, muiden ottamia, on kokovartalo kuvaa, hymykuvaa yms. Esittelyteksti ammatista ja harrastuksista.

Niin ja kun joku sanoo kumminkin, että tykkään vain bikinityrkyistä niin ne skippaan samantien.

M30

Ongelma on ainakin omalla kohdalla siinä, että en viehäty kuvan perusteella ihmisestä. Kun oikeassa elämässä tapaa sattumalta, tulee samantien tunne että vau mikä tyyppi, oli minkä näköinen tahansa. Sen takia en tinderiä käytäkkään kun en jaksanut panostaa siihen tai keskustella miesten kanssa samoja juttuja toisensa perään. Pari mielenkiintoista tyyppiä löysin sattumalta, mutta nekin tapahtui vahingossa. Varmaan jäi monet hyvät tyypit tapaamatta kun ei jaksanut sitä.

Lisäksi olin hyvin kriittinen kenet mätsäsin, koska mulle tuli ekan päivän aikana 3000 sydäntä ja satoja parin päivän välein lisää. Enkä halunnut satoja mätsejä joista useampi kymmenen ainakin olisi varmaan alkanut keskustelemaan.

Lisäyksenä, että itsekin laitoin vasuriin kaikki kropan ja varakkuutensa esittelijät. Kyllä sieltä parhaiten paistoi esiin ne joilla oli erilainen esittelyteksti, eikä samoja kuivia vitsejä tai "matkustus, urheilu ja ruoka".

Vierailija
65/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tajua mitä teen tinderissä väärin. Baarissa sentään naiset lähestyvät mutta matchejä ei tule. On monta eri kuvaa, muiden ottamia, on kokovartalo kuvaa, hymykuvaa yms. Esittelyteksti ammatista ja harrastuksista.

Niin ja kun joku sanoo kumminkin, että tykkään vain bikinityrkyistä niin ne skippaan samantien.

M30

Ongelma on ainakin omalla kohdalla siinä, että en viehäty kuvan perusteella ihmisestä. Kun oikeassa elämässä tapaa sattumalta, tulee samantien tunne että vau mikä tyyppi, oli minkä näköinen tahansa. Sen takia en tinderiä käytäkkään kun en jaksanut panostaa siihen tai keskustella miesten kanssa samoja juttuja toisensa perään. Pari mielenkiintoista tyyppiä löysin sattumalta, mutta nekin tapahtui vahingossa. Varmaan jäi monet hyvät tyypit tapaamatta kun ei jaksanut sitä.

Lisäksi olin hyvin kriittinen kenet mätsäsin, koska mulle tuli ekan päivän aikana 3000 sydäntä ja satoja parin päivän välein lisää. Enkä halunnut satoja mätsejä joista useampi kymmenen ainakin olisi varmaan alkanut keskustelemaan.

Lisäyksenä, että itsekin laitoin vasuriin kaikki kropan ja varakkuutensa esittelijät. Kyllä sieltä parhaiten paistoi esiin ne joilla oli erilainen esittelyteksti, eikä samoja kuivia vitsejä tai "matkustus, urheilu ja ruoka".

Siis oliko sulla joku maksullinen versio vai miten näit saamasi sydämet?

Vierailija
66/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on miehelle paskaa jos et ole pitkä ja komea... nyt tarkotan oikeesti komeaa miestä.

Niitä on hyvin harvassa.

Lyhyet alle 175cm ei pääse edes treffeille.

Rumat miehet laittaa peukkua ja sydäntä kaikille. Osa tosta porukasta on sitä epätoivosta ihmissaastaa jotka laittaa sitten epätoivosia sex viestejä.

Tinder on komeiden ja pitkien miesten leikkikenttä.

Vierailija
67/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites rumana naisena elämä noin muuten? Mieletöntä tykitystä?

Vierailija
68/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää

Vierailija
69/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paljonko painat? Miehille kelpaa rumakin nainen, kunhan on hoikka

63 kg ja tiedän että kelpaa, sillä viimeksi kun olin tinderissä, olin lähes 20 kg kevyempi ja kyllä tuli matcheja. Ap

Minä olen 70 kg, lääkärissäkin hoikaksi kuvailtu 165 cm pitkä nainen. Omaan tiimalasivartalon, mutta myös paksut reidet ja ison pepun (joista olen ylpeä). Yksikään mies ei ole minua isoksi kutsunut, päinvastoin. Melko kummallista.

Kiloja ei kannata katsoa numeroina, vaan peilistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi