Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana naisena Tinderissä

Vierailija
27.12.2018 |

Viikko sitten latasin tinderin. 30 v ruma nainen. Ikähaarukka miehille 28-35 v, etäisyys 100 km. Olen antanut noin 30 tykkäystä ja saanut 2 matchia. Toinen match menetti kiinnostuksen kuultuaan painoni ja toinen ei aloittanut keskustelua. Että tässä teille miehille jotka kuvittelevat että naiselle kuin naiselle löytyy seuraa Tinderistä.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäkin voisi vielä kysyä, kuinka monen miehelle heitit raksia ennen kuin sait tuon 30 sydäntä täyteen?

Vierailija
42/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viikossa tuli 2 mätsiä? Se on 2 enemmän kuin useimmat miehet saa kuukaudessa. On naisilla tosiaan vaikeaa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et jäänyt täysin ilman matcheja. Viikko oli myös lyhyt aika.

Kerroit, että olet ennen ollut hoikempi ja tavoitellumpi. Oletkohan nyt ihan täysin sisäistänyt sen, että tasosi on laskenut? Selittäisi matchien puutteen. Luulit saavasi samoja miehiä, kuin hoikkana...

Eli kaikki aikaisemmat matchini aikanaan matchasivat mut vain sen takia että olin hoikka. Olin silti ruma, mutta hoikka. Nykyään sitten läski ja ruma. Harmi etten arvostanut silloista hoikkaa kroppaani :( nyt on liian myöhäistä enää. Ap

Onko jokin fataalimpi syy, mikä estää sinua laihtumasta, tai edes yrittämästä laihtua?

Rakastan herkkuja ja vihaan liikuntaa. Siinä aikalailla syyt. Pari kiloa saan pois, mutta tulevat heti takaisin. Ap

Vierailija
44/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tyyppi on aloittajahenkilö. Jos 63-kiloinen nainen luulee olevansa lihava, jossain on vikaa. Pahasti.

Vierailija
45/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suht hyvännäköinen mies ja saan paljon matcheja Tinderissä.

Alkuaikoina kun en vielä ymmärtänyt pelin henkeä, menin vahingossa painamaan sydäntä naisille, joiden kuvat olivat epäselviä. Ensitreffeillä se totuus aina paljastui. Silmäryppyjä, ruskeita hampaita, vatsamakkaroita... juu kiitos ei jatkoon.

Maailma olisi paljon reilumpi paikka jos ihmiset pelaisivat avoimin kortein.

Naiset osaavat ammattimaisesti dokumentoida itseään niin ettei kilot näy ihan helposti. Pitää olla silmää ja osata katsoa kuvia kriittisesti että löytää naisten metkut. Itse kävin treffeillä naisen kanssa joka näytti kuvissa ihan normaalivartaloiselta mutta totuus olikin +20kg ylimääräistä ja pienet tihrusilmät. Kokemus opettaa.

Vierailija
46/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 tykkäystä? Eikö profiileja tule enempää näkyviin vai miksi noin vähän? Ja hakusäde pidemmäksi.

Koska Ap:lle kelpaa vain komeimmat miehet, sitten itkee kun saa vaan 2 mätsiä. On se rankkaa.

Vierailija
47/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko koskaan voivani mennä tinderiin, pahin pelko olisi että menisin treffeille ja mies pettyisi ulkonäkööni vaikka en muokkaakaan ikinä kuviani, niin on ruvennut ahdistamaan että näytän silti jotenkin erilaiselta. Kerran töissä toinen työntekijä sanoi että näytän erilaiselta yhdessä kuvallisessa kortissa vaikka en ollut muokannut sitä mitenkään ja ihan peruskuva suoraan edestäpäin kotona otettu. Tuon jälkeen alkanut ahdistaa että näytänkö kaikissa kuvissa erilaiselta vaikkei olisi tarkoitus.

Vierailija
48/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis viikossa tuli 2 mätsiä? Se on 2 enemmän kuin useimmat miehet saa kuukaudessa. On naisilla tosiaan vaikeaa :/

Eli mun pitäisi tässä tilanteessa olla onnellinen kahdesta mätsistä joista kummastakaan en saanut edes treffejä? En hyödy noista kahdesta mätsistäni yhtään mitään, aivan sama kuin en olisi edes saanut niitä. En liittynyt Tinderiin kerätäkseni mätsejä vaan haluaisin tavata ihmisiä. Ap

Vierailija
49/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 tykkäystä? Eikö profiileja tule enempää näkyviin vai miksi noin vähän? Ja hakusäde pidemmäksi.

Koska Ap:lle kelpaa vain komeimmat miehet, sitten itkee kun saa vaan 2 mätsiä. On se rankkaa.

Kaksi mätsiä 30:sta on mielestäni todella huono tulos varsinkin kun niistä kahdestakaan ei kehkeytynyt mitään. Ap

Vierailija
50/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi mätsiä 30:sta on mielestäni todella huono tulos varsinkin kun niistä kahdestakaan ei kehkeytynyt mitään. Ap

Sellasta se on, kun ihminen vieraantuu todellisuudesta ja omasta viehättävyydestään. Pettymyksiähän siitä jää vain käteen.

Vierailija
51/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko koskaan voivani mennä tinderiin, pahin pelko olisi että menisin treffeille ja mies pettyisi ulkonäkööni vaikka en muokkaakaan ikinä kuviani, niin on ruvennut ahdistamaan että näytän silti jotenkin erilaiselta. Kerran töissä toinen työntekijä sanoi että näytän erilaiselta yhdessä kuvallisessa kortissa vaikka en ollut muokannut sitä mitenkään ja ihan peruskuva suoraan edestäpäin kotona otettu. Tuon jälkeen alkanut ahdistaa että näytänkö kaikissa kuvissa erilaiselta vaikkei olisi tarkoitus.

Itse en ole, enkä ole ollut ja tuskin tulen menemäänkään koskaan Tinderiin. Kyse ei ole siitä, että pelkäisin tai yleisemmin aattelsin, että joku (nainen) pettyisi ulkonäkööni. (Hän saaattaisi kyllä pettyä jo ennen sitä minuun tekemieni suomenkielen kirjoitusvirheiden vuoksi). Syy miksi en halua hakea seuraa tai asettaa itseäni "ehdolle" johtuu vain siitä, että minua ällötttää ajatus siitä, että olisin yksi lukuisista muista, johon käytettäsiin aikaa tuhannesosasekunnista - muutamaan sekunttiin,  jonka  kuluessa suunnilleen tehtäsiin se päätös, jossa ratkaistaisiin se onko minusta potenttiaalia "matchiksi" vai ei. Tai kuten sanotaan yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta ainakin yhtä monta se voi myös valehdella.

Sinänsä tietysti erikoista selitellä, miksei halua kuulua Tinderiin tai liittyä mihinkään muuhun treffipalveluun. Ei se, että olen sinkku tarkoita, että olisin herkeämättä tai edes merkittävän osan valveilla oloajastani käyttäisin sen ajattelemiseen, että mistähän löytäisin ja kohtaisin itselleni mieluisan naisen, jolla olisi suunnilleen samantapaisia ajatuksia ja tuntemuksia minusta. Saati, että näkisin erityistä vaivaa tai työtä päästäkseni sinkkuudesta eroon; ikäänkuin sinkkuuteni olisi jokin sairaus tai muu taakka, josta pitäsi päästä mahdollisimman pian eroon, keinolla millä hyvänsä. Ei siis liene yllätys, että olen ja olen ollut jo vuosia sinkku, mutta mitä sitten        

Vierailija
52/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on ihan turha laittaa, miehet ei naisten painosta ymmärrä hevonkukkua. Mitä väliä vaikka painaisi 50 kiloa jos näyttää jätesäkiltä.

Vierailija
53/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on liikaa vaadittu, ettei keksittäisi päästä asioita, mitä ei aloituksessa ole väitetty?

Helvetistäkö sinä tiedät millaisia miehiä ap on "kelpuuttanut", jos sanoo itseään rumaksi niin tuskin ainakaan komeimpia.

Vierailija
54/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ei olis mitään toivoakaan saada vain 30 tykkäyksellä mätsiä.

Vierailija
55/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on liikaa vaadittu, ettei keksittäisi päästä asioita, mitä ei aloituksessa ole väitetty?

Helvetistäkö sinä tiedät millaisia miehiä ap on "kelpuuttanut", jos sanoo itseään rumaksi niin tuskin ainakaan komeimpia.

Jos viikossa antaa 30 tykkäystä niin rukseja on varmaan satoja.

Vierailija
56/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paljonko painat? Miehille kelpaa rumakin nainen, kunhan on hoikka

63 kg ja tiedän että kelpaa, sillä viimeksi kun olin tinderissä, olin lähes 20 kg kevyempi ja kyllä tuli matcheja. Ap

No laihduta sitten?!?

Vierailija
57/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nainen tinderissä ja mietin usein, et jos naiset kaikki laittaisi rehellisen kuvan tinderiin, niin miten muuttuisi tilanne... Täysin meikittömän, filterittömän kuvan, missä ei ole kikkailtu kuvakulmilla ja valaistuksella...moni paljastuisi ihan peruspirjoksi.

Pitkän suhteen jälkeen sinkkuuntuneena, mietin että en halua Tinderiin "arvosteltavaksi". Ja, että jos sinne kuitenkin menisin, niin kannattaisiko minun laittaa se kaksoisleuka-maha pullottaa-valjut meikit-kotivaatteet -kuva, että en sitten aiheuttaisi pettymystä livenä... toisaalta, kynnys epäedullisen kuvan julkaisuun on kova. Tinder ei taida olla minua varten ollenkaan. 

Vierailija
58/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paljonko painat? Miehille kelpaa rumakin nainen, kunhan on hoikka

63 kg ja tiedän että kelpaa, sillä viimeksi kun olin tinderissä, olin lähes 20 kg kevyempi ja kyllä tuli matcheja. Ap

Hohhoijaa. Exä painoi yli 90kg ja sitä edellinen muija 80kg. Tykkäile fiksummin

ohis

Vierailija
59/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rumalla naisella ole sen vertaa itsesuojeluvaistoa että älyäis olla lataamatta sovellusta jossa kaikki rippuu ulkonäöstä?

Vierailija
60/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tajua mitä teen tinderissä väärin. Baarissa sentään naiset lähestyvät mutta matchejä ei tule. On monta eri kuvaa, muiden ottamia, on kokovartalo kuvaa, hymykuvaa yms. Esittelyteksti ammatista ja harrastuksista.

Niin ja kun joku sanoo kumminkin, että tykkään vain bikinityrkyistä niin ne skippaan samantien.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä