Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana naisena Tinderissä

Vierailija
27.12.2018 |

Viikko sitten latasin tinderin. 30 v ruma nainen. Ikähaarukka miehille 28-35 v, etäisyys 100 km. Olen antanut noin 30 tykkäystä ja saanut 2 matchia. Toinen match menetti kiinnostuksen kuultuaan painoni ja toinen ei aloittanut keskustelua. Että tässä teille miehille jotka kuvittelevat että naiselle kuin naiselle löytyy seuraa Tinderistä.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita 30-39 ikäluokaksi? Miksi ees haluaisit nuorempaa? Tai no omapahan on asiasi.

Miksi 30-vuotias nainen haluaisi itseään lähes 10 vuotta vanhemman miehen? Tinderissä moni mies toisekseen valehtele ikänsä muutaman vuoden alaspäin (kertoo sekin jotakin valehtelijasta...) ja aloittaja todennäköisesti saisi kiinnostusta 45-vuotiailta nenäkarvankasvattajilta.

Vierailija
22/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tosiaan mitään todista jos jotain hunkseja vain täpännyt siellä. 

Pistäppä randomilla 100 miestä ja tule kertomaan sitten matchien määrä. Veikkaisin perstuntumalla että 60/100 jos olet oikeasti ruman puoleinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää sitten mennä noin ulkonäkökeskeiseen sovellukseen? Eikä 63kg ole lihava, jos et nyt sitten ole 130cm.

Jos on alle 165 cm, niin on.

Vierailija
24/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten latasin tinderin. 30 v ruma nainen. Ikähaarukka miehille 28-35 v, etäisyys 100 km. Olen antanut noin 30 tykkäystä ja saanut 2 matchia. Toinen match menetti kiinnostuksen kuultuaan painoni ja toinen ei aloittanut keskustelua. Että tässä teille miehille jotka kuvittelevat että naiselle kuin naiselle löytyy seuraa Tinderistä.

No miehenä 30 tykkäystä annat niin matchit on 0. Miehenä saa ainakin 100 tykkäystä antaa, että tulis 2 mätsiä eikä riitä edes rumana miehenä.

M36

Elä märise! Tee kuten viisaat ja tykkää kaikista saat mätsiä ja siitä noukit parhaat päältä. Huoh.

Vierailija
25/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, pitääkö Tinderissä kertoa paino! Sitten en saisi mätsejä muilta kuin BBW-lovereilta ja he taas pettyisivät, kun en näytä niin lihavalta kuin paino antaa olettaa (ruumiinrakenne sellainen ja vahvat lihakset).

Vierailija
26/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta rumaa miestä, jotka ovat olleet kuukausia ilman yhtään matchia...

Vierailija
27/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita 30-39 ikäluokaksi? Miksi ees haluaisit nuorempaa? Tai no omapahan on asiasi.

Miksi 30-vuotias nainen haluaisi itseään lähes 10 vuotta vanhemman miehen? Tinderissä moni mies toisekseen valehtele ikänsä muutaman vuoden alaspäin (kertoo sekin jotakin valehtelijasta...) ja aloittaja todennäköisesti saisi kiinnostusta 45-vuotiailta nenäkarvankasvattajilta.

Minusta on ainakin hyvä jos mies on vähän vanhempi.. ei liikaa mutta jonkin verran. Mutta joo ap:n oma asia, kunhan ihmettelin miksi ikäskaala on noin pieni.

Vierailija
28/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin aina miettinyt, että olisi kyllä varmaan ankeaa olla nainen :D

Seksiinkään ei kelpaisi kuin kliiniset, lähes tietokonegrafiikalla tehdyn näköiset ihmishahmot tietystä tiukasta lokerosta. 

Miehenä sentään on fantasiat, vaikka todellisia käytännön mahdollisuuksia onkin vähemmän kuin naisilla. 

Vierailija
29/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta rumaa miestä, jotka ovat olleet kuukausia ilman yhtään matchia...

Minä tiedän monta tavallisen näköistä miestä, jotka ovat olleet vuosia tai vuosikymmeniä ilman seksiä.

Vierailija
30/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen tinderissä ja mietin usein, et jos naiset kaikki laittaisi rehellisen kuvan tinderiin, niin miten muuttuisi tilanne... Täysin meikittömän, filterittömän kuvan, missä ei ole kikkailtu kuvakulmilla ja valaistuksella...moni paljastuisi ihan peruspirjoksi. Itsekään en ole tunnistaa osaa tutuista naisista profiilikuvistaan. Ihot on silkkiset, silmät suuret ja hienon väriset, ylipaino piilotettu. Miesten kuvista 90% näyttää totuuden miehen ulkonäöstä. Naisten kuvissa sama prosentti toisinpäin...ehkä 10% näyttää totuuden.

Vierailija
31/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, pitääkö Tinderissä kertoa paino! Sitten en saisi mätsejä muilta kuin BBW-lovereilta ja he taas pettyisivät, kun en näytä niin lihavalta kuin paino antaa olettaa (ruumiinrakenne sellainen ja vahvat lihakset).

Ei ruumiinrakenne tee ketään lihavaksi. Sama luuranko sulla siellä alla on, kuin laihalla.

Vierailija
32/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka kirjoitti:

Turha ruikuttaa että miehet ei halua lihavia.Olin itse tinderissä muutama vuosi sitten kun olin vielä sinkkuna ja matcheja tuli ihan älyttömästi, myös hyvätasoisista miehistä. Tapasin useita mukavia ja hyvännäköisiä miehiä, hauskaa oli. Olin silloin yli 80kg, 165cm.

😂😂

Veikkaanpa et kuvissa oli lihavuus piilossa. En ole nähnyt yhtään lihavaa naista, joka kuvissa antaa painonsa kokonaisuudessaan näkyä. Vasta treffeillä valitettavasti paljastuu.

Vierailija
33/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et jäänyt täysin ilman matcheja. Viikko oli myös lyhyt aika.

Kerroit, että olet ennen ollut hoikempi ja tavoitellumpi. Oletkohan nyt ihan täysin sisäistänyt sen, että tasosi on laskenut? Selittäisi matchien puutteen. Luulit saavasi samoja miehiä, kuin hoikkana...

Vierailija
34/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehenä 30 tykkäystä annat niin matchit on 0. Miehenä saa ainakin 100 tykkäystä antaa, että tulis 2 mätsiä eikä riitä edes rumana miehenä.

M36

Elä märise! Tee kuten viisaat ja tykkää kaikista saat mätsiä ja siitä noukit parhaat päältä. Huoh.

Viisaat tietävät, että tinder rankaisee 1) kaikkien pyyhkimisestä oikealle ja 2) siitä ettet puhu matcheille. Käytännössä saat "shadowbannin" jolloin näyt hyvin harvoin kenellekään.

Vierailija
35/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit, että olet ennen ollut hoikempi ja tavoitellumpi. Oletkohan nyt ihan täysin sisäistänyt sen, että tasosi on laskenut? Selittäisi matchien puutteen. Luulit saavasi samoja miehiä, kuin hoikkana...

Eli kaikki aikaisemmat matchini aikanaan matchasivat mut vain sen takia että olin hoikka. Olin silti ruma, mutta hoikka. Nykyään sitten läski ja ruma. Harmi etten arvostanut silloista hoikkaa kroppaani :( nyt on liian myöhäistä enää. Ap

Vierailija
36/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht hyvännäköinen mies ja saan paljon matcheja Tinderissä.

Alkuaikoina kun en vielä ymmärtänyt pelin henkeä, menin vahingossa painamaan sydäntä naisille, joiden kuvat olivat epäselviä. Ensitreffeillä se totuus aina paljastui. Silmäryppyjä, ruskeita hampaita, vatsamakkaroita... juu kiitos ei jatkoon.

Maailma olisi paljon reilumpi paikka jos ihmiset pelaisivat avoimin kortein.

Vierailija
37/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut poisti heti matchäyksen jälkeen 65v mies. Olen 45 ja ihan nätti ja hoikka nainen.

Osa meistä miehistä (tuskin olen ainoa) toivoo löytävänsä suunnilleen ikäisensä kumppanin.  Vaikka olen kyllä huomannut, että mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä enemmän  on alkanut merkitsemään muut asiat kuin kumppanin ikä.

Kumppaniehdokkaan ikä on vain oletus tai viite siitä, että minulla ja kumppaniehdokkaalla saattaisi olla jotain yhteistä. 20 vuoden ikäero on kuitenkin jo verraten paljon, joka saisi mietteliääksi; mitä tuo toinen näkee minussa(?) Vaikka toki se saattaisi aluksi tuntua imartelevalta. Jos olisin ilkeä saattaisin kutsua 45, joka lähestyy 65 kumppaniehdokasta joko epätoivoiseksi tai lompakkoloiseksi.

Mutta kuten sanottu: ikä on vain viitearvo, jonka pohjalta voi lähteä aprikoimaan löytyisikö yhteistä jaettavaa; jollei parisuhdekumppani mielessä, niin vaikka sitten ystävinä, joka toisinaan saattaa ainakin itselleni olla parempi vaihtoehto kuin ajatella asiaa mustavlkoisesti niin, että joko parisuhde tai ei mitään.

Toki on ollut turhauttavaa joitain kertoja, silloin kun on itse jo ennättänyt toiseen jo ihastuakin hieman. Hyvä ettei rakastuakin, kun toinen haluaa tehdä asian selväksi ja siiraappisten ja kauniiden sanojen jälkeen pyytää tai paremmin toteaa, että voitaisiinko me kaikesta edellä kerrotusta huolimatta jatkaa vainja ainoastaan ystävinä tai ainakin hyvinä kavereina.

Parhaimmillaan nämä sanat ovat muodostaneet pohjan monin tavoin tyydyttävälle ja rikkaalle molemmin puoliselle ystävyydelle sekä/ tai hyvälle kaveruudelle. On myös käynyt niin, että nämä ovat olleet viimeiset santa, mitä toinen on halunnut minulle sanoa tai keroa. Yhtä hyvin olisi voinut sanoa, että näkemiin ja hyvästi; ethän ryhdy vihamihekseni tai tai edes suutu nyt näin haluan siivota sinut pois elämästäni.  

Vierailija
38/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki aikaisemmat matchini aikanaan matchasivat mut vain sen takia että olin hoikka. Olin silti ruma, mutta hoikka. Nykyään sitten läski ja ruma. Harmi etten arvostanut silloista hoikkaa kroppaani :( nyt on liian myöhäistä enää. Ap

Onko jokin fataalimpi syy, mikä estää sinua laihtumasta, tai edes yrittämästä laihtua?

Vierailija
39/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän naputtelin reilu 300 tykkäystä, 0 matchia ja poistin sovelluksen. Livenä löytyy silti kummasti sitä naisseuraa.

Vierailija
40/69 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut melkein ä juoksi minua aikoinaan karkuun nettitreffeiltä kun olin 25 v ja 50- kiloinen, nyt en viitsisi edes yrittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi