Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo sanoi jouluna, että haluaa erota. Mitä ihmettä teen?

Vierailija
27.12.2018 |

Olin luullut, että meillä on asiat ihan ok, kuitenkin arki sujuu ja on kiva pieni lapsi ja teen paljon kotitöitä ja panostan perheeseen. Nyt hän kuitenkin sanoi, että haluaa erota, koska kuulemma kohtelen häntä huonosti. Sitten vain on itkenyt sen jälkeen. Asiasta ei ole voitu enempää puhua, kun hän vain itkee eikä pysty itkultaan puhumaan. Mitä ihmettä teen? Luulen, että hän on tosissaan kun itkee niin paljon. En halua, että perheemme menee rikki.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen lapseton sinkku.

Vierailija
22/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tämä paljastuu joksikin kuivana kakkoseen -provoksi tai muuksi yhtä pöljäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen kiittämätön nykynainen. Koko ajan ollaan eroamassa.

Näin on. Jos olisin tiennyt sen, että 35+ naiset ovat koko ajan miettimssä optimaalista erohetkeä en olisi koskaan mennyt naimisiin. 

Kun katsoo kavereita ja vaimon ystävättäriä niin kaikki ovat eronneet. Tämä on aivan naurettavaa touhua. 

Sitten kun analysoi näiden naisten kanssa niin eivät osaa edes kunnolla selittää miksi he haluavat eron?

Näin käy kun asioita tehdään fiilispohjalta ilman rationaalisuutta. Osa näistä eronneista ovat sitten kokeneet rajun elintason laskun, mutta fiilis on varmaan hyvä siellä omassa yksiössä.  Sehän lienee tärkeintä.

Vierailija
24/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pienen lapsen äiti uupuu, kun mies ei hoida omaa osuuttaan kotitöistä tai lapsenhoidosta. Onko tästä kyse?

Vierailija
25/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerros nyt mikä se "pieni asia" on, niin me kerrotaan, onko se oikeasti iso asia vai kertoiko vaimo sulle vain jäävuoren huipun tai sen ns. viimeisen korren, joka sai kamelin selän katkeamaan.

Vaimon mukaan huudan hänelle tyhjästä ja pienistä asioista. Minun mielestä taas en huuda melkein koskaan ja jos olen joskus huutanut niin en ole tarkoittanut sillä pahaa. 

Aloittaja

Vierailija
26/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen syy mitä miehet ei yleensä tajua! Eli vaimo ei enää rakasta sinua ja piste. Liitto on vaimon mielestä loppuun eletty ja koska tunteet kuolleet, hän haluaa lähteä siitä. Hyvä ratkaisu!

Vierailija
27/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinankuljetus haiskahtaa vahvasti provolta. Huoh.

Vierailija
28/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros nyt mikä se "pieni asia" on, niin me kerrotaan, onko se oikeasti iso asia vai kertoiko vaimo sulle vain jäävuoren huipun tai sen ns. viimeisen korren, joka sai kamelin selän katkeamaan.

Vaimon mukaan huudan hänelle tyhjästä ja pienistä asioista. Minun mielestä taas en huuda melkein koskaan ja jos olen joskus huutanut niin en ole tarkoittanut sillä pahaa. 

Aloittaja

Niinpä niin.....

Vierailija
29/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita kysyä mitä tämä huono kohtelu on? Ilmeisesti mokasit jouluna jotain mikä on toistunut liian usein. Vaimosi on siitä varmaankin myös maininnut, mutta et jostain syystä ota asiaa tosissasi. Tuleeko mitään mieleen?

No noin se suunnilleen meni, mutta en ole tajunnut, että kyse on ollut hänestä oikeasti isosta asiasta, vaikka on pari kertaa aiemmin asiasta sanonut. Mutta millä ihmeellä saan tämän eron peruttua vielä? Enkä ymmärrä miksi kukaan haluaa rikkoa perhettä jonkun niin pienen asian takia.

Aloittaja

Vaimollesi asia ei ole pieni vaan iso. Mikset ole aiemmin keskustellut asiasta jos siitä on huomautettu jo useamman kerran?

Tämä on taas mies, jolle ero tulee ns puskista.

Epäilen provoksi, joku nainen havainnollistaa tätä yleistä ilmiötä.

Mikähän se asia nyt edes on, mistä vaimo on toistuvasti miehelle sanonut, mutta mies on sivuuttanut täysin? On varmasti vakava asia, jos vaimo on päättänyt ottaa eron.

Viikko viikko on hyvä, mies saa jakaa vanhemmuuden konkreettisesti ja nähdä, millaista on lapsiperheen pyörittäminen. Vaimokin saa lepoa omalla vapaaviikollaan.

Aika jännä, että ap miettii, että vaimo ei voi jäädä asumaan yhteiseen kotiin, jonka yhdessä omistavat, ikäänkuin hän luulisi sitä vaimon elämän isoimmaksi päämääräksi. Onko avioehtoa? Oletko jo laskenut tulevien elariesi suuruuden ap?

Vierailija
30/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten olet tehnyt? 

Vierailija
31/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Okei. Joko et itse huomaa huutavasi/äänen nousevan, tai sitten lapsesi äiti on masentunut/hormonihuuruinen ja stressinsietokyky alentunut.

Itse olen sellainen, että äänentaso nousee helposti liian korkeaksi (en siis edes huuda vaan normaalissa keskustelussa) enkä huomaa ellei joku huomauta. En tiedä miksi näin on.

Edelleen: pariterapia.

Vierailija
32/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Huutaminen on henkistä väkivaltaa. Vakavasti fyysisesti väkivaltainenkaan ei ole omasta mielestään yhtään väkivaltainen. Vankilatkin ovat täynnä omasta mielestään syyttömiä ihmisiä. Väkivalta on erittäin painava syy erota.

Vierailija
33/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huudetaan niin, ettei "tarkoiteta sillä mitään pahaa"? Kysyn vaan.

Vierailija
34/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Huutaminen on henkistä väkivaltaa. Vakavasti fyysisesti väkivaltainenkaan ei ole omasta mielestään yhtään väkivaltainen. Vankilatkin ovat täynnä omasta mielestään syyttömiä ihmisiä. Väkivalta on erittäin painava syy erota.

No ei kai se huutaminen nyt mitään väkivaltaa ole. Koskaan en ole häntä lyönyt tai mitään sellaista. Mutta tärkein kysymys on se, että miten saan tämän eron peruttua! En halua, että perheeni menee rikki!

Aloittaja

Vierailija
35/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun keittää yli niin ääni nousee, kyllä minä sen myönnän.

Aloittaja

Vierailija
36/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät vaimoasi ja lastasi! Kohtaan henkistä väkivaltaa. Hyvä että älyävät lähteä. Onnea tulevaisuudellesi viikonloppu (jos sitäkään) iskänä elareita maksellen. Se on väkivaltaiselle ihan oikein, lapsella pitää olla turvallinen kasvuympäristö ja väkivaltainen isä ei sitä ole.

Vierailija
37/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tuollaista itkupilliä katselisi.

Et varmaan niin, kun et sellaista peliä saa vaikka kuinka haluaisit.

Vierailija
38/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt voitteko käydä jollain ulkopuolisella juttelemassa tilanteesta (terapeutti).

Vierailija
39/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt voitteko käydä jollain ulkopuolisella juttelemassa tilanteesta (terapeutti).

Ainoa joka tarvitsee terapiaa on ap. Hän on itse rikkonut perheensä ja vaimonsa mielenterveyden huutamalla, eli käyttämällä henkistä väkivaltaa.

Vierailija
40/107 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun keittää yli niin ääni nousee, kyllä minä sen myönnän.

Aloittaja

Sivusta totean, että aika moni muukin huutaa. Minäkin.