Netta kävi treffeillä 150 miehen kanssa
ja harrasti seksiä 40 miehen kanssa, kunnes kohtasi sen, jonka kanssa perusti perheen.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/4d2f85b0-cd75-4821-…
Muuten ei paljon liikuta, mutta aika hurjaa suostua tuollaisiin sopimuksiin kondomin poisjättämisestä.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei ole syytä kertoa määriään muille. Olen ollut nyt suhteessa 3 vuotta ja kuitannut määräkysymyksen vastauksella ”vähän”. Ei kuulu hänelle eikä muillekaan. En jaksa sitä että määrä ohjaa ihmisen ajatuksia minusta. Se kuinka monen kanssa olen ollut, ei kerro mitään minusta puolisona.
Mieheni tykkää kyllä siitä että olen kovin aktiivinen ja liki aina halukas. Niin kai miehet usein sellaisesta tykkää. Eivät kuitenkaan tykkää siitä jos nainen on ollut monen kanssa missä haistan pienen ristiriidan. Mutta miehet on vähän hassuja.
Kaikkea ei totisesti pidä kertoa. Ei se ole epärehellisyyttä suhteessa jos jotain pitää omana tietonaan.
Seksiä voi harrastaa myös saman kumppanin kanssa useasti, ei tarvitse joka kerralle etsiä uutta kumppania.
Jos löytää sellaisen kumppanin, kyllä. Mutta joskus sinkkuna olo pitkittyy ja silloin vaihtoehtoina on vain joko olla ilman tai harrastaa seksiä sellaisten kumppaneiden kanssa, jotka kelpaavat siihen.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että ihmiset suhtautuvat näihin uutisiin niin tosissaan.
Seksin harrastaminen on kahden ihmisen välinen asia eikä useampi seksikumppani tee ihmisestä huonoa.
Jokaisella on oikeus muodostaa oma käsityksensä asioiden merkityksellisyydestä. Minulle yhden naisen kanssa seksiä 20 vuotta harrastanut mies olisi kummajainen (eikö lainkaan uteliaisuutta jne.) mutta kukin tavallaan. Itselläni on ollut useampikin kumppani mutta tarkan määrän utelemisen tulkitsen moukkamaisena. Kerron suuntaa-antavan määrän ihmiselle, jota kunnioitan ja arvostan. Tähän ketjuun vastanneisiin miehiin päin tuskin edes katselisin.
Ei tarviikan katsella. Puheistasi päätellen olet juuri tällainen kyläpyörä.
balanssi kirjoitti:
Muutama kohta nousi esiin.
1) " Huono seksikumppani ei uskalla kokeilla mitään, on epävarma ja kysyy koko ajan, onko jokin asia ok."
Olen taas monesta oppaasta lukenut, että kysy kumppaniltasi rohkeasti mikä tuntuu hyvältä. Tämä siis taas vahvistaa palstatotuutta, että naiset haluavat kokeneita ja itsevarmoja miehiä.
Itse en ole koskaan muuta väittänytkään.
2)"Suuri enemmistö Netan tapaamista miehistä oli innoissaan siitä, että parikymppinen nainen on kokenut seksissä."
Kaipa ne panot ovatkin innoissaan, mutta jos samoilta miehiltä kysyttäisiin, otatko mielummin parisuhteeseen Tuhannen kullin Tuijan vai Annan, jolla on ollut 0-3 petikumppania, veikkaan, että suurin osa ottaisi sen Annan, varsinkin jos on odotettavissa, että noista kuudesta kymmenestä petikumppanista vaikka 5 on tuttuja.
Tämä on minusta hupaisaa, koska yhdessä pitkässä suhteessa olleella naisella on paljon enemmän kokemusta seksistä, ja todennäköisesti seksistä paljaalla ja monenlaisista leikeistä ja kokeiluista, kuin naisella jonka seksi on koostunut yhden yön jutuista. Se Anna on saattanut saada isoa joka asennosta ja joka reikään tuhansia kertoja parisuhteensa aikana sillä aikaa kun Tuija on pannut yhteensä alle 100 kertaa, aina kondomin kera.
Vierailija kirjoitti:
balanssi kirjoitti:
1) " Huono seksikumppani ei uskalla kokeilla mitään, on epävarma ja kysyy koko ajan, onko jokin asia ok."
Olen taas monesta oppaasta lukenut, että kysy kumppaniltasi rohkeasti mikä tuntuu hyvältä. Tämä siis taas vahvistaa palstatotuutta, että naiset haluavat kokeneita ja itsevarmoja miehiä.
2)"Suuri enemmistö Netan tapaamista miehistä oli innoissaan siitä, että parikymppinen nainen on kokenut seksissä."
Kaipa ne panot ovatkin innoissaan, mutta jos samoilta miehiltä kysyttäisiin, otatko mielummin parisuhteeseen Tuhannen kullin Tuijan vai Annan, jolla on ollut 0-3 petikumppania, veikkaan, että suurin osa ottaisi sen Annan, varsinkin jos on odotettavissa, että noista kuudesta kymmenestä petikumppanista vaikka 5 on tuttuja.
Tämä on minusta hupaisaa, koska yhdessä pitkässä suhteessa olleella naisella on paljon enemmän kokemusta seksistä, ja todennäköisesti seksistä paljaalla ja monenlaisista leikeistä ja kokeiluista, kuin naisella jonka seksi on koostunut yhden yön jutuista. Se Anna on saattanut saada isoa joka asennosta ja joka reikään tuhansia kertoja parisuhteensa aikana sillä aikaa kun Tuija on pannut yhteensä alle 100 kertaa, aina kondomin kera.
Mitä hupaisaa siinä on? Kyse on aina, aina, ollut vain ja ainoastaan kumppanimäärästä.
Suhteeseen, halutaan suhde-nainen, joka harrastaa paljon seksiä suhteessa, ja vain suhteessa. Yhden illan naiset ovat sitten eri kastia, eikä heihin voi luottaa suhteessa.
Siis miten yksinkertainen voi ihminen olla? Ilman kondomia vain minun kanssani, mutta ei muiden, uskokoon ken haluaa. Muutenkaan en ymmärrä näitä määrillä leveilijöitä, mitä ihmeen hienoa on siinä, että on luuhannut pitkin maailmaa ties kenen kanssa? Entä ne tunteet? Niitä eivät nämä netat ilmeisesti koe, kun voi pyörittää useaa miestä yhtä aikaa. Minusta tämä tyttönen on jonkun asteinen tunnevammainen. Ja näistä sitten kirjoitetaan ihailevaan sävyyn.
Surullista on, että nyt jo muutaman parisuhdevuoden jälkeen kaipaa entistä menoa.
Itse olen sitä mieltä, että monessa asiassa laatu korvaa määrän. Niin tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Harrastihan se yksikin tähtönen 600 miehen kans peräkkäin yhtä soittoa. Siinä voi jo järvikin kulua.
Kuka Tähtönen? Nimi? Joku aikuisviihdetähti luultavasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
balanssi kirjoitti:
Mitä hupaisaa siinä on? Kyse on aina, aina, ollut vain ja ainoastaan kumppanimäärästä.
Suhteeseen, halutaan suhde-nainen, joka harrastaa paljon seksiä suhteessa, ja vain suhteessa. Yhden illan naiset ovat sitten eri kastia, eikä heihin voi luottaa suhteessa.
Sitä hupaisuutta tuossa yritin selittää. Jos itseäni vaivaisi kumppanini menneisyys, niin kyllä minä enemmän miettisin sitä, että hän on tosiaan tuhansia kertoja rakastellut samaa ihmistä, ollut tähän rakastunut, he ovat nauttineet toisistaan, olleet avoimesti ja vapautuneesti ja ilman ehkäisyä. Tuhansia kertoja.
En usko että Netta on hyvää ns vaimomatskua kenellekään, joka arvostaa yksiavioisuutta, nainen vaikuttaa selvästi enemmän avoin suhde tyyppiä ikuisesti.
Naisilla tämä on niin helppoa, senkuin valitsee parhaat päältä. Meillä rumilla miehillä sen sijaan elämä on yhtä tuskaa, kurjuutta ja kärsimystä.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei ole syytä kertoa määriään muille. Olen ollut nyt suhteessa 3 vuotta ja kuitannut määräkysymyksen vastauksella ”vähän”. Ei kuulu hänelle eikä muillekaan. En jaksa sitä että määrä ohjaa ihmisen ajatuksia minusta. Se kuinka monen kanssa olen ollut, ei kerro mitään minusta puolisona.
Mieheni tykkää kyllä siitä että olen kovin aktiivinen ja liki aina halukas. Niin kai miehet usein sellaisesta tykkää. Eivät kuitenkaan tykkää siitä jos nainen on ollut monen kanssa missä haistan pienen ristiriidan. Mutta miehet on vähän hassuja.
Kaikkea ei totisesti pidä kertoa. Ei se ole epärehellisyyttä suhteessa jos jotain pitää omana tietonaan.
Seksiä voi harrastaa myös saman kumppanin kanssa useasti, ei tarvitse joka kerralle etsiä uutta kumppania.
Tietenkin seksiä voi harrastaa useasti saman ihmisen kanssa. Vaan entäpä, jos tämän yhden kumppanin kanssa seksi ei ole kummoistakaan? Eipä sitä silloin harrasteta ja ainoa vaihtoehto on jatkaa paremman seksikumppanin etsimistä. Kyllä vakka kantensa löytää ja mieluummin ilman epäsopivaa kumppania kuin sellaisen kanssa.
Seksiä voi kuule opetella siinä missä pyörällä ajamista tai maalaamista. Kertoo enemmän sinusta ihmisenä, että vaadit toista olemaan mestari jo syntyessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin seksiä voi harrastaa useasti saman ihmisen kanssa. Vaan entäpä, jos tämän yhden kumppanin kanssa seksi ei ole kummoistakaan? Eipä sitä silloin harrasteta ja ainoa vaihtoehto on jatkaa paremman seksikumppanin etsimistä. Kyllä vakka kantensa löytää ja mieluummin ilman epäsopivaa kumppania kuin sellaisen kanssa.
Seksiä voi kuule opetella siinä missä pyörällä ajamista tai maalaamista. Kertoo enemmän sinusta ihmisenä, että vaadit toista olemaan mestari jo syntyessään.
Huonoimmat seksikokemukset minulla on miehistä, jotka ovat olleet vain harvan naisen kanssa sängyssä. Ovat olleet estoisia, eivät ole oikein tajunneet mitään koko homman pointin (eli nautinnollisuuden) päälle jne. Enkä minäkään ole heidän kanssaan ollut missään yhden illan suhteessa vaan koittanut selvittää, olisiko heistä vakavaan parisuhteeseen. Vakavassa parisuhteessa seksin pitää olla hyvää heti ensimmäisistä kerroista saakkaa koska hyvästä saa erinomaista mutta huonosta harvemmin tulee opettamallakaan tyydyttävää parempaa.
Tämä oli vain minun mielipiteeni, en väitä sitä oikeaksi. Minulla on kumppanina mies, joka hänkin on ehtinyt koeajaa ison liudan erilaisia naisia useamman vuosikymmenen aikana. Olemme todenneet olevamme toisillemme 100-prosenttinen match myös fyysisesti. Lähes kymmeneen vuoteen kummankaan ei ole tehnyt mieli kurkistaa aidan taakse koska kokemuksemme kautta tiedäme molemmat, että samanlaista täysosumaa ei välttämättä enää koskaan tule vastaan.
Minä arvostan kokeilunhalua ja uteliaisuutta. Seksimme ei ole kuitenkaan pitään erityistä pervoilua vaan enimmäkseen vain puhdasta halua tuottaa mielihyvää toiselle. Kun sopiva kumppani tulee vastaan, antaessaan kokee saavansa vastineeksi vieläkin enemmän. Hyvä seksi on ihanaa huolimatta Netan tarinan todenperäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoimmat seksikokemukset minulla on miehistä, jotka ovat olleet vain harvan naisen kanssa sängyssä. Ovat olleet estoisia, eivät ole oikein tajunneet mitään koko homman pointin (eli nautinnollisuuden) päälle jne. Enkä minäkään ole heidän kanssaan ollut missään yhden illan suhteessa vaan koittanut selvittää, olisiko heistä vakavaan parisuhteeseen. Vakavassa parisuhteessa seksin pitää olla hyvää heti ensimmäisistä kerroista saakkaa koska hyvästä saa erinomaista mutta huonosta harvemmin tulee opettamallakaan tyydyttävää parempaa.
Tämä oli vain minun mielipiteeni, en väitä sitä oikeaksi. Minulla on kumppanina mies, joka hänkin on ehtinyt koeajaa ison liudan erilaisia naisia useamman vuosikymmenen aikana. Olemme todenneet olevamme toisillemme 100-prosenttinen match myös fyysisesti. Lähes kymmeneen vuoteen kummankaan ei ole tehnyt mieli kurkistaa aidan taakse koska kokemuksemme kautta tiedäme molemmat, että samanlaista täysosumaa ei välttämättä enää koskaan tule vastaan.
Minä arvostan kokeilunhalua ja uteliaisuutta. Seksimme ei ole kuitenkaan pitään erityistä pervoilua vaan enimmäkseen vain puhdasta halua tuottaa mielihyvää toiselle. Kun sopiva kumppani tulee vastaan, antaessaan kokee saavansa vastineeksi vieläkin enemmän. Hyvä seksi on ihanaa huolimatta Netan tarinan todenperäisyydestä.
Et sitä voi tietää, vaikka et valehtelisi omasta puolestasi.
Muuten ottamatta kantaa ko. juttuun, niin olen samaa mieltä, että vain tapailemalla ihmisiä ja harrastamalla seksiä oppii, mitä suhteesta ja seksistä haluaa. Ei se eka välttämättä ole se paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitttu kun tuollaista markkinoidaan nykyisin ihan normaalina ja jopa ihailun arvoiseksi. Mitenköhän moni mies päättää hakea sen naisen ulkomailta tuollaisten takia? Itsekin harkitsen koska en minä kyllä haluaisi naista jonka uskomuksiin kuuluu ei se järvi soutamalla kulu. Olenkin laittanut menemään monta hyvännäköistä muijaa tuollaisen juttujen takia.
Jep. Thaimaasta hakevat itselleen neitseellisen morsiamen.
...Jolla on pari lasta mummolla hoidossa. Nainen on erittäin kunniallinen ja tietenkin kaunis, ammatiltaan tanssija. Siitä se sitten lähtee ihana elämä uuden ja eksoottisen vaimon kanssa soljumaan, kun alkaa samalla elättää Thaimaahan jäänyttä isoa sukua. Rakkaus voittaa kaiken :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei varmaankaan ole minkään mestarin etsimisestä, vaan itselle mieleisen ja sopivan. Me kun ollaan kaikki erilaisia. On ihan valtavia eroja itse kunkin seksuaalisessa käyttäytymisessä ja mieltymyksissä. Jopa ominaistuoksulla on iso merkitys.
Yksi todella tärkeä tekijä on kuinka usein hommaillaan. Jollekin riittää kerran kuukaudessa, toiselle ei. Aika vaikeaa se silloin on toisen olla ilman ja puutteessa koko ajan. Jotkut haluavat leluja mukaan ja kirkkaan päivänvalon, toiset tykkäävät hommailla pimeässä. Joillain on estoja, kun taas toiset nauttivat riskillä ulkona luonnossa. Parinvaihtajatkin tarvitsevat toisen täysin samanlaisen pariskunnan.
Mä aloin muinoin seurustelemaan, ja ihan mahdottomaksi homma meni, kun kaveri ilmoitti haluavansa useita kertoja päivässä. Ei siitä mitään tullut. Olisi kai pitänyt kesken työpäivän käydä pikaisilla jossain miehen kanssa...
Ei toisen mieleiseksi voi opetella. Kyllä sen "oman" tunnistaa heti. Onneksi nykyään ei ole pakkoavioliittoja, joten miksi olisi pakko olla saman seksipartnerinkaan kanssa? Ei seksi ole mitään antamista ja ottamista, vaan keskinäisesti sovittua nautintoa, mistä molempien pitäisi saada.
Miksi ei kaksi samanlaista saisi päätyä yhteen? ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitttu kun tuollaista markkinoidaan nykyisin ihan normaalina ja jopa ihailun arvoiseksi. Mitenköhän moni mies päättää hakea sen naisen ulkomailta tuollaisten takia? Itsekin harkitsen koska en minä kyllä haluaisi naista jonka uskomuksiin kuuluu ei se järvi soutamalla kulu. Olenkin laittanut menemään monta hyvännäköistä muijaa tuollaisen juttujen takia.
Jep. Thaimaasta hakevat itselleen neitseellisen morsiamen.
...Jolla on pari lasta mummolla hoidossa. Nainen on erittäin kunniallinen ja tietenkin kaunis, ammatiltaan tanssija. Siitä se sitten lähtee ihana elämä uuden ja eksoottisen vaimon kanssa soljumaan, kun alkaa samalla elättää Thaimaahan jäänyttä isoa sukua. Rakkaus voittaa kaiken :)
Jaahas. No, jos tarjolla ei kuitenkaan ole kuin kyläpyöriä, sama kai se jos hakee 10v nuoremman sieltä sitten.
Kuinka yllättävää että peukutitte miehen sovinistista kommenttia. Naisen vapaa valinta. Miehet eivät itsekään mitään siveitä ole, joten teillä ei ole sanottavaa. On tasan naisen oma valinta tehdä mitä hän haluaa.
Järvi ei todellakaan soutamalla kulu. Ihan järkkyä kaksinaismoralismia taas ilkkua naiselle ja päästää miehet pälkähästä. Aasiassa tytöt abortoidaan vaikka ovat kuinka neitsyitä. Ette te miehet koskaan naisia kunnioita.
Naisen oma valinta. Oma. Valinta. Olette suvaitevaisia tyttöjen abortteja ja prostituutiota kohtaan.
Ja ei seksi liikaa naista jättäen miestä puhtaaksi. Hankkikaa apua taikauskoonne.
Vierailija kirjoitti:
Meille betoille tämä on myrkkyä. Onkin viisaampi kohdella naisia siten kuin he ansaitsevat eli...
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannattaa aina lähteä oletuksesta , että niitä on paljon ollut ja voi sitten kohdella naista sen arvoisesti.
Heidänlaisten vastuuttomien ihmisten takia sp-taudit ovat taas nousussa.
Vähän tulee mieleen, että pitäisikö asialle jotain tehdä? Ja mitä se olisi?
Toimisiko pakolliset seulonnat tietyissä ikäryhmissä, ja tuhdit rangaistukset jos ei kerro taudeistaan uudelle petikumppanille? Ja mitäköhän tämmöinen maksaisi?