Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netta kävi treffeillä 150 miehen kanssa

Vierailija
27.12.2018 |

ja harrasti seksiä 40 miehen kanssa, kunnes kohtasi sen, jonka kanssa perusti perheen.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/4d2f85b0-cd75-4821-…

Muuten ei paljon liikuta, mutta aika hurjaa suostua tuollaisiin sopimuksiin kondomin poisjättämisestä.

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ei se järvi soutamalla kulu” Sanontaa käyttää lu tkat ja aisankannattajat.

Vierailija
22/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitttu kun tuollaista markkinoidaan nykyisin ihan normaalina ja jopa ihailun arvoiseksi. Mitenköhän moni mies päättää hakea sen naisen ulkomailta tuollaisten takia?  Itsekin harkitsen koska en minä kyllä haluaisi naista jonka uskomuksiin kuuluu ei se järvi soutamalla kulu. Olenkin laittanut menemään monta hyvännäköistä muijaa tuollaisen juttujen takia.

Jep. Thaimaasta hakevat itselleen neitseellisen morsiamen.

Vaikkei itselleni thaimaalaiset naiset natsaa niin kyllä siellä kuulemma ihan paljon kunnollisiakin naisiakin on. Samaa ei voi sanoa suomesta. Ja on ne ulkomaat muutakin kuin thaimaa.

Höpskukkuu, etteikö Suomessa muka olisi kunnollisia naisia vaikka kuinka paljon. Heidän ulkonäkönsä vaan ei taida miellyttää silmääsi ja siksi et huomaa heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harrastavat useimmiten seksiä vain 20% alfojen kanssa, kuten tuo Nettakin harrasti 27% tapaamiensa miesten kanssa. Itse olen yli 30v mies ja olen harrastanut vain n. 20 naisen kanssa seksiä, eikä seurustelua ole ollut ollenkaan, eli yksin tulen jäämään. Bachelorette-Jennikin erosi Joonastaan, eli nirsoja naiset ovat. Mutta koska naiset hypergamisesti tavoittelevat vain niitä parhaimpia miehiä ja noille miehille kuitenkin kelpaa seksi, niin moni nainen päätyy yh-mutsiksi. Muutama vuosi sitten oli vain 100k yh-äitiä ja nykyään on jo yli 150k, eli miettikääpä sitä. Eiköhän tuo Nettakin yh:ksi päädy...

Vierailija
24/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoahienoa kirjoitti:

Naiset harrastavat useimmiten seksiä vain 20% alfojen kanssa, kuten tuo Nettakin harrasti 27% tapaamiensa miesten kanssa. Itse olen yli 30v mies ja olen harrastanut vain n. 20 naisen kanssa seksiä, eikä seurustelua ole ollut ollenkaan, eli yksin tulen jäämään. Bachelorette-Jennikin erosi Joonastaan, eli nirsoja naiset ovat. Mutta koska naiset hypergamisesti tavoittelevat vain niitä parhaimpia miehiä ja noille miehille kuitenkin kelpaa seksi, niin moni nainen päätyy yh-mutsiksi. Muutama vuosi sitten oli vain 100k yh-äitiä ja nykyään on jo yli 150k, eli miettikääpä sitä. Eiköhän tuo Nettakin yh:ksi päädy...

Bachelorette-ohjelmien pohjalta kannattaakin muodostaa maailmankuvansa. Ja kun Netta harrasti seksiä 40 miehen kanssa, niin hän on h****, mutta samaan aikaan hän onkin nirso, kun ei harrastanut kaikkien heidän kanssa.

Mutta hauska nähdä taas, kuinka joitakin kirjoittajia otti juttu niin pahasti hermoon, että ei pysty kirjoittamaan asiallisia kommentteja :D

t. vain 80-90 miehen kanssa elämänsä aikana sekstaillut nainen, nykyisin onnellisessa parisuhteessa

Vierailija
25/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kivaa ja ihanaa, ei siinä mitään mutta ei vaan riitä ymmärrys, kun itse nuorena naisena joka kerta niin varovainen ja epäileväinen uuden tuttavuuden suhteen, et joku ihan liukuhihnalta harrastuksekseen nussii eikä käytä aina edes ehkäisyä uusien valloituksien kanssa. Onkohan millaiset kasvustot siellä toosassa vai onko ihan oireettomana pysynyt? 🤢

Jutussa sanottiin, että hän käyttää kondomia, mutta oli joidenkin kumppaneiden kanssa sopinut, ettei kondomia tarvitse käyttää, jos kumppani käyttää muissa suhteissaan kondomia. Lisäksi kävi säännöllisesti sukupuolitautitesteissä.

Käsittääkseni ihan toimiva sopimus, jos molemmilla ennen tätä tieto, että ovat puhtaita ja pitävät kiinni sopimuksesta ja kertovat, jos vahinkoja sattuu (kortsu rikkoutuu tai lipsahtaa pois paikaltaan).

Itselläni ainakin toiminut, vakikumppanin kanssa ollaan ilman ja muiden kanssa kortsun kanssa. Sama kumppanilla ja esimerkiksi viime kesänä pari kertaa sattui kortsun kanssa hänelle vahinko (oli irronnut seksin aikana/ jälkeen emättimen sisälle) ja sitten vain hän ja toinen osapuoli testeihin, ei siinä sen kummallisempaa.

Vierailija
26/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitttu kun tuollaista markkinoidaan nykyisin ihan normaalina ja jopa ihailun arvoiseksi. Mitenköhän moni mies päättää hakea sen naisen ulkomailta tuollaisten takia?  Itsekin harkitsen koska en minä kyllä haluaisi naista jonka uskomuksiin kuuluu ei se järvi soutamalla kulu. Olenkin laittanut menemään monta hyvännäköistä muijaa tuollaisen juttujen takia.

😂🤣😂

Vierailija
27/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä että voisi parisuhteet kestää paremmin kun testattaisiin useampi ennen valintaa. Edes nyt treffitasolla jos ei seksissä. Itsellä elämä mennyt niin että suunnilleen eka tuli otettua ja kun tässä on aikuiseksi kasvettu niin alkanut huomaamaan että ollaan täysin erilaisia. Ei vaan enää innosta vaihtaakkaan, se on nuorempana paljon helpompaa. Hyppikää nuoret niin paljon kuin ehditte.

Vierailija
28/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣😂

Thaimaa on paljon muutakin kuin Pattayan tyttöbaarit.

Mutta ne vaimot haetaan kuitenkin sieltä mistä helpoiten saa.

Vierailija
29/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei itselleni thaimaalaiset naiset natsaa niin kyllä siellä kuulemma ihan paljon kunnollisiakin naisiakin on. Samaa ei voi sanoa suomesta. Ja on ne ulkomaat muutakin kuin thaimaa.

Muslimikulttuurissa on se paras puoli, että ei tarvitse edes miettiä onko tulevalla lasten äidillä tuollaista historiaa, koska olet aviomiehenä aina se ensimmäinen.

Kauniita miestä arvostavia ja perhekeskeisiä naisia löytyy paljon noista maista. 

Kannattaa vaihtaa uskontoa miehen kannalta parempaan vaihtoehtoon. 

Meidän kulttuurin naiset ovat puhtaita ja uskollisia.

Vierailija
30/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän seksipakotus-uutinen. Näiden tarkoituksena on vain löyhentää ihmisten moraalia. Menee samaan sarjaan tositv:n kanssa. Kansalle leipää ja sirkushuveja, niin eivät jaksa kiinnittää huomiota päätöksentekoon.

Vierailija
31/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy sanoa että ei tuollainen 40 miehen kanssa sängyssä oleminen ole mikään ehdoton este vakavalle suhteelle. Mutta samaan hengenvetoon on todettava, että kyllä täytyisi ihmisessä olla jotain todella erityislaatuista ja syvällistä että tuollaisen yli pystyy näkemään. Lähinnä tulee mieleen oman markkina-arvon hakeminen taustalla jäytävän heikon itsetunnon tai väkinäisen miellyttämisen tarpeen oireina. Ja sellaisen ihmisen kanssa taas en haluaisi suhteeseen vaikka olisi neitsyt.

Omasta sosioekonimisesta asemastani (yli keskiarvon) katsottuna edukseen ovat naiset, jotka oppivat elämän realiteeteistä ja omasta itsestään riittävästi jo olennaisesti pienimmillä kokeilumäärillä. Joku voi huudahtaa että kuinka vanhoillista. Itse totean vain että omassa tuttavapiirissäni en tiedä ketään miestä joka ajattelisi eri tavalla, vaikka naistenlehdissä kuinka hehkutettaisiin vallankumousta.

Vierailija
32/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

''suihkussa piti käydä ennen seksiä ja seksin jälkeen.'' Mitä pahaa tuossa on?

Vierailija
33/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Ja yhtä ällöttävää olisi jos kyseessä olisi mies.

N27

Vierailija
34/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtoportaan linjanveto kirjoitti:

Näin miehenä täytyy sanoa että ei tuollainen 40 miehen kanssa sängyssä oleminen ole mikään ehdoton este vakavalle suhteelle. Mutta samaan hengenvetoon on todettava, että kyllä täytyisi ihmisessä olla jotain todella erityislaatuista ja syvällistä että tuollaisen yli pystyy näkemään. Lähinnä tulee mieleen oman markkina-arvon hakeminen taustalla jäytävän heikon itsetunnon tai väkinäisen miellyttämisen tarpeen oireina. Ja sellaisen ihmisen kanssa taas en haluaisi suhteeseen vaikka olisi neitsyt.

Omasta sosioekonimisesta asemastani (yli keskiarvon) katsottuna edukseen ovat naiset, jotka oppivat elämän realiteeteistä ja omasta itsestään riittävästi jo olennaisesti pienimmillä kokeilumäärillä. Joku voi huudahtaa että kuinka vanhoillista. Itse totean vain että omassa tuttavapiirissäni en tiedä ketään miestä joka ajattelisi eri tavalla, vaikka naistenlehdissä kuinka hehkutettaisiin vallankumousta.

Minua edelleen ihmetyttää, että mistä se mies sen panojen määrän tietäisi. En ole itse koskaan tavannut miestä, joka olisi edes kierrellen yrittänyt udella asiaa ja kuitenkin olen ollut aikoinaan avioliitossa ja olen tällä hetkellä avoliitossa ja välissä on ollut yksi useamman vuoden suhdekin.

Vierailija
35/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treffasin parissa vuodessa joku ehkä 120-150 naista. Seksiä oli arviolta jotain ~60-70 kanssa. Itse kieltäydyin huomattavasti enemmän kuin vastapuoli, mutta niitäkin oli.

Seksitaudit aina olleet tasan 0. Ei herpestä, ei kondyloomaa tai mitään muutakaan ja olen kauttaaltaan testattu. Luulen että tuo "saastuneen" leima lyödään meihin aktiiviisiin ihan muista syistä. Olen kyllä tavannut esimerkiksi rajua sukupuoliherpestä poteneen uskovaisen naisen, joka oli saanut sen elämänsä toisesta seksikumppanista. Minä uskon näissä asioissa valintoihin sekä fiksuuteen kondomin käytössä.

Hyvänä puolena tuosta egotripistä tuli kokemusta, eli omat kanssakäymis/seksitaitoni paranivat selvästi ja osasin aika nopeasti saada lähes naisen kuin naisen huutamaan nautinnosta niin kuin ei koskaan ennen. Huonona puolena tuli kokemusta, eli oli aina vaan vaikeampi innostua, kun oli melkein aina joka asian kokenut jossain paremmin.

Sit lopetin tuon, kun alkoi asiat tuntua liikaa automaatiolta ja tyhjää täynnä olevalta. Ehkä myös petyin siihen, miten ihmiset ruotivat entisiä suhteitaan raa'alla tavalla ollen itse aina tarinan enkeleitä. Sitten kun muutamassa tapauksessa kuulin sit asioiden toisen puolen, niin meinasi jo karista vähän usko naisihmisiin. Itse olin aina rehellinen, mutta toisaalta en kyllä paljoa jutellut avioliitostani.

Sen jälkeen ollut vuosia vain yksi oma kumppani ja seksikin hyvin perinteistä, mutta nautinnollista läsnäolemista.

M38

Vierailija
36/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se järvi kulu soutamalla, mutta kyllähän tuo kertoo hyvin alhaisesta kynnyksestä seksikumppanin suhteen eli kaikki vähänkään miellyttävät käy.  Nyt ollaan ehkä hyvässä parisuhteessa, mutta ei tuollaisesta uskollista kumppania saa - jos sellaista hakee. Muutaman vuoden jälkeen arki rupeaa kyllästyttämään ja sitten taas vanha suola janottaa. Kun kerran on tempun ja tavat oppinut, kynnys aloittaa uudelleen on matala.

Tämäkin "netta" on nykypäivän tapaan hakenut täydellistä kumppania ja jo (!) 60. on tärpännyt.  Täydellisyys tuppaa vähenemään vuosien saatossa ja sitten sitä ns. oikeaa rakkautta vasta kyselläänkin. Jaa, että "ilman kondomia vain minun kanssani", älkää nyt naurattako vai oliko tämä fakenews?

Vierailija
37/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kuvitella, ettei lukumäärällä ole mitään väliä, mutta harva sitä päin naamaa sanoisikaan.

En minä ainakaan tuollaista naista huolisi.

Vierailija
38/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä kuvitella, ettei lukumäärällä ole mitään väliä, mutta harva sitä päin naamaa sanoisikaan.

En minä ainakaan tuollaista naista huolisi.

Kertoo lähinnä sinun epävarmuudestasi. Onhan se epävarmalle ikävää jos on vertailupohjaa.

Vierailija
39/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

You go gurl!

Vierailija
40/147 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää. Ja yhtä ällöttävää olisi jos kyseessä olisi mies.

N27

Miltä tuntuu olla noin ahdasmielinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi