Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netta kävi treffeillä 150 miehen kanssa

Vierailija
27.12.2018 |

ja harrasti seksiä 40 miehen kanssa, kunnes kohtasi sen, jonka kanssa perusti perheen.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/4d2f85b0-cd75-4821-…

Muuten ei paljon liikuta, mutta aika hurjaa suostua tuollaisiin sopimuksiin kondomin poisjättämisestä.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitttu kun tuollaista markkinoidaan nykyisin ihan normaalina ja jopa ihailun arvoiseksi. Mitenköhän moni mies päättää hakea sen naisen ulkomailta tuollaisten takia?  Itsekin harkitsen koska en minä kyllä haluaisi naista jonka uskomuksiin kuuluu ei se järvi soutamalla kulu. Olenkin laittanut menemään monta hyvännäköistä muijaa tuollaisen juttujen takia.

Jep. Thaimaasta hakevat itselleen neitseellisen morsiamen.

Vaikkei itselleni thaimaalaiset naiset natsaa niin kyllä siellä kuulemma ihan paljon kunnollisiakin naisiakin on. Samaa ei voi sanoa suomesta. Ja on ne ulkomaat muutakin kuin thaimaa.

Höpskukkuu, etteikö Suomessa muka olisi kunnollisia naisia vaikka kuinka paljon. Heidän ulkonäkönsä vaan ei taida miellyttää silmääsi ja siksi et huomaa heitä.

Ai niinkö se menee, että kunnolliset naiset on kaikki rumia ja vastenmielisiä, ja vapaamieliset naiset ovat automaattisesti kaunottaria? Ei kyllä tuo pidä paikkaansa. Itse olen kokematon, ja kauniiksi kehuttu nainen. Tiedän monia rumia naisia, jotka harrastavat runsaasti irtosuhteita kaiken aikaa. Voisiko tuosta ruma/kokematon-stereotypiasta jo pikkuhiljaa luopua? Ulkonäkö kun ei kerro ihmisen persoonasta ja moraalista yhtään mitään.

Vierailija
142/147 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaisia veljiä ja siskojakin täällä. Itseä ihmetyttää, miten voi noin rajusti osa reagoida parikymppisestä tytöntylleröstä, että pitää huoritella ja haukkua pahasti. Eihän se kenenkään teidän elämään vaikuta mitenkään, mitä Netta on tehnyt? 

Voi toki olla että tuo toimittaja on derspiegelmäisesti sepittänyt hahmon ihan omasta päästään. Olen kyseisen toimittelijan teksteistä ennenkin havainnut, että ne "haastateltavat" ovat aika karikatyyrisiä hahmoja, joilla on tietyltä kannalta hyvin ööö.. ennalta-arvattavat mielipiteet.

Ei yhden ihmisen tekemiset vaikuta, mutta vuosikausia jatkuva media & some propaganda joka kehottaa tuollaiseen elämään, voi jo vaikuttaa yhteiskuntaan, ja siten myös yksilöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaisia veljiä ja siskojakin täällä. Itseä ihmetyttää, miten voi noin rajusti osa reagoida parikymppisestä tytöntylleröstä, että pitää huoritella ja haukkua pahasti. Eihän se kenenkään teidän elämään vaikuta mitenkään, mitä Netta on tehnyt? 

Voi toki olla että tuo toimittaja on derspiegelmäisesti sepittänyt hahmon ihan omasta päästään. Olen kyseisen toimittelijan teksteistä ennenkin havainnut, että ne "haastateltavat" ovat aika karikatyyrisiä hahmoja, joilla on tietyltä kannalta hyvin ööö.. ennalta-arvattavat mielipiteet.

Ei yhden ihmisen tekemiset vaikuta, mutta vuosikausia jatkuva media & some propaganda joka kehottaa tuollaiseen elämään, voi jo vaikuttaa yhteiskuntaan, ja siten myös yksilöön.

Toisaalta, tommoistahan se meno oli joillain ainakin muutama vuosi sitten Tinderissä. Että ei nyt kauheasti voi ihmetellä, jos klikkien varassa elävä roskalehti semmoisesta uutisoi.

Sivusta katsottuna joillakin kanssapelaajilla ongelma oli naisten pitäminen jotenkin etäisenä ja saavuttamattomina prinsessoina. Varsinkin vähän kauniimpi mätsi oli aika nopeasti tunkin heittelyä ikkunasta. Ja joillain jo se profiili oli näin miehenkin silmin niin negatiivinen, että olisi pitänyt olla melkoinen Mr. Finland että sillä olisi jotain naarannut.

Itse olen ihan tavallinen pulliainen monine vikoineni, mutta ihan sillä, että piti naisia (niitä nättejäkin) ihan vertaisena keskustelukumppanina omine elämän ongelmineen, pääsi jo pitkälle. 

Vierailija
144/147 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa

Vierailija
145/147 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HPV-virusta ei voida testata oireettomana...

Vierailija
146/147 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Onko heillä sitten ollut näyttää tuoreet sp-testitulokset toisilleen tai jtn vakuudeksi?

Vierailija
147/147 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa touhua "Netalta".