Mitkä tavalliset asiat ei kuulu sun elämään?
Oma lista:
- työnteko
- parisuhde
- deittailu
- maksulliset harrastukset
- ystävyyssuhteet
- matkustelu
- shoppailu
Kommentit (33)
Mulla on muuten sama kuin sulla ap, mutta parisuhteessa olen.
Samat kuin kakkosella paitsi perhe löytyy.
Haarukka veitsi lautaset, syön lusikala ja suoraan kattilasta. En käytä myöskään mukeja tai laseja. Juon suoraan hanasta enkä pese käsiä koskaan saippualla.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde, lapset, auto.
Auto puuttuu myös multa. Käytännössä siis kaikki mihin tarvitaan rahaa.
Ap
Auto, vesijohto ja viemäri, elokuva- ja kahvilakäynnit, viina
Parisuhde, työ, seksi, lapset, matkustelu myös mullakin, sekä ystävät, paitsi puhelimen välityksellä.
-Lapset
-TV: n katselu
-asionti Prismassa tai muissa isoissa marketeissa
- viihteen kulutus
- monet yleiset koneet, kuten astianpesukone, mikro, kahvinkeitin tai vedenkeitin
Vierailija kirjoitti:
Omasta tahdostako ap?
Ei omasta tahdosta.
Ap
Ulkomaan matkustelu, makkarat, olut, auton korjailu, äijäily, metsästys, lätkämatsit.
Mies 60+
Lapset, baareissa/yökerhoissa/terasseilla käynti, ulkomaille matkustelu melkein kokonaan, leffoissa käyminen, kirppiksillä käyminen, fine dining, festareilla/keikoilla käyminen, shoppailu. Nämä tuli ensimmäisenä mieleen, kaikki puuttuvat elämästäni omasta halustani.
- Juhlakutsut
Monet tuskailee, kun tulee liikaa hääkutsuja ja pikkujoulukekkereitä.
Ap
Seksuaalisuus on tappolistalla. Se on aivan turhaksi taakaksi minulle tullut. Johtaa pelkästään tunkkailuun, joka taas on syntiä josta saan rankkua joka turhaan hankaloittaa elämääni
Työnteko, perhe, harrastukset. Kahvilla tai ulkona syömässä käyminen. Baarit, leffateatterit, mikään missä pitäisi nähdä ihmisiä. Sukulaisten tapaaminen.