Miksi naiset eivät arvosta miehen liikunnallisuutta?
Olen havainnut etteivät naiset juuri arvosta tätä.
Omaan suosiooni on vaikuttanut todella negatiivisesti pituus ja myös se etten ole "geneettisesti" komea. Ei komeitya kasvoja siis, enkä ole raamikas.
Suuri vaikutus on ollut myös ammatilla.
Sillä taas ei ole ollut mitään vaikutusta olenko mahakas pullalla ja oluella elävä laiskuri, vai liikunnallinen (olen siis ollut molempia).
Tunnen vain pari naista jotka sanovat että miehen tulee olla liikunnallinen tai urheilullinen. Mutta tässä onkin catch, nimittäin jos katsoo näiden miesystäviä niin ghuomaa että näilläkin synnynnänen komeus ja tilipussi ovat ekat vaatimukset. Sen PÄÄLLE vaaditaan että se mieskin liikkuu.
Missä naiset joille vaikka lyhyys ja pienituloisuus ovat ok mutta kaljamaha ei?
Miksi näin? Luulisi terveydellä olevan merkitystä???
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Naisena itse arvostan enemmän liikunnalista kuin sohvaperunaa, sillä liikun itse paljon. Mutta sen lisäksi ulkonäön pitää muutenkin mielyttää, jotta kiinnostus herää. Tuskin teistä kukaan lähtee esim salilla iskeen muuten omasta mielestä rumaa ihmistä, koska hän on selvästi liikunnallinen?
Eli taas kerran geenikomeutta pitää löytyä ja sen lisäksi on plussaa jos liikunta maittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko 174cm nainen vastata millainen nainen ap:lle sitten sopisi? Tai mitä ap voisi tehdä, ottaen huomioon että muutamakin nainen kertoi haluavansa yhteistä aikaa, jota tuskin jäisi uramiehen kanssa?
Sinä vaadit että miehen pitää olla pitkä, geenikomea, menestynyt ja liikunnallinen.
Muut ketjun naiset haluavat että miehellä on 1-3 näistä ominaisuuksista: pitkä, geenikomea, menestynyt mutta liikunnallisuudella ei ole väliä, tai se on miinusta.
174 cm nainen täällä hei, en ehtinyt jatkaa keskustelua aiemmin. Minä siis halusin kaikki ominaisuudet ja ne nykyisellä miehellä onkin. Kun olen töissä teen sitä tosissaan. Kun urheilun haluan senkin olevan vaativaa ja tavoitteellista. Panostan ulkonäkööni. Miksi minun pitäisi vaatia yhtään vähempää kumppaniltani? Tiedän, että joillekin riittää halailu sohvalla yhdessä, mutta minä haluan miehen, jonka mielestä on kiva hiihtää 100 kilometriä ihan huvin vuoksi vapaa-ajalla.
Ap:n täytyy vain löytää itselleen sopiva kumppani. Aivan varmasti on paljon naisia, jotka tykkäävät lyhyemmistä miehistä. Onhan se ihan biologista, että nainen pitää pitkistä miehistä, kuten miehet tykkää useimmiten pyöreistä lanteista. Ei se silti ole kaikkien makuun.
Mutta onhan se ärsyttävää, jos asenne on se, että ei kelpaa kenellekään. Siinä on jo sellainen asenne suhdesoppaan, että ei ihme, jos ei ota onnistuakseen.
Tämä viesti takes the cake.
"Aivan varmasti on paljon naisia, jotka tykkäävät lyhyemmistä miehistä."
Siis onko? Tämäpä hyvä uutinen meille lyhyille miehille!
"Onhan se ihan biologista, että nainen pitää pitkistä miehistä"
Ai siis...hetkinen, hetkinen. Mutta onhan se nyt biologiaa että nainen pitää pitkistä miehistä. Olisihan se nyt luonnonlakien vastaista jos nainen pitäisi lyhyistä miehistä.
Voisiko oi 174cm nainen kertoa missä nämä lyhyistä miehistä pitävät naiset ovat? Jossain toisessa ulottuvuudessa jossa biologian lait eivät päde? Ovatko he kenties niitä runsaslukuisia joitain muita naisia jossain vaihtoehtoisessa universumissa?Me lyhyistä miehistä pitävät olemme itsekin keskivertoa huomattavasti lyhyempiä. Sinun itsetuntosi vain ei kestäisi, jos joutuisit tyytymään lyhyeen naiseen. Siksi et kiinnostu meistä.
Lyhyt käy. Lyhyt ja pyöreä ei käy.
En ole muuten havainnut että naisen pituudella olisi juuri vaikutusta. Minusta kiinnostuneista kaksi on ollut lyhyitä, yksi suurin piirtein oman pituiseni ja yksi muistaakseni 179cm eli minua selkeästi pidempi.
Yhteistä näille on ollut keskivartalolihavuus.
t. hoikka ja liikunnallinen mies/171cm.Miksi lyhyt ja pyöreä ei käy? Koska se pyöreä ei ole mielestäsi haluttava, puoleensavetävä, kiihottava, silmää miellyttävä, sellainen jota tekisi mieli katsella ja koskea - eikö niin? Mutta miksi on niin vaikea ymmärtää, että joillekin naisille lyhyet miehet ovat tuota samaa? Heitä ei pysty kokemaan puoleensavetäviksi, kiihottaviksi, silmää miellyttäviksi, sellaisiksi joita tekisi mieli katsella ja koskea.
Minkään pituinen pyöreä ei käy, ksoa pyöreys on merkki huonoista elämäntavoista. Pituudella ei ole väliä.
Kun nyt aloit vertailemaan, niin on ihan ok jos naiset vaativat samaa.
Tuo vaatia-sana on niin typerä, niin typerä. Ei kukaan voi kulkea ympäriinsä vaatimassa vierailta ihmisiltä sen paremmin pituutta kuin lihaksia. Mutta jokainen voi ja pitääkin etsiä ihmistä, joka miellyttää häntä. Eikä sitä tarvitse perustella kenellekään. Jos mies haluaa timmin naisen, koska sellainen miellyttää hänen silmäänsä ja on haluttava, se on täysin ok. Ihan yhtä ok on, jos nainen haluaa pitkän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena itse arvostan enemmän liikunnalista kuin sohvaperunaa, sillä liikun itse paljon. Mutta sen lisäksi ulkonäön pitää muutenkin mielyttää, jotta kiinnostus herää. Tuskin teistä kukaan lähtee esim salilla iskeen muuten omasta mielestä rumaa ihmistä, koska hän on selvästi liikunnallinen?
Eli taas kerran geenikomeutta pitää löytyä ja sen lisäksi on plussaa jos liikunta maittaa.
Miten sulle voi tulla yllätyksenä että paremman näköiset ihmiset menee paremmin kaupaksi ja että ihmisillä on henkilökohtaisia ulkonäköpreferenssejä. Olet ainoa jolle tää on hirmuylläri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
t.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko 174cm nainen vastata millainen nainen ap:lle sitten sopisi? Tai mitä ap voisi tehdä, ottaen huomioon että muutamakin nainen kertoi haluavansa yhteistä aikaa, jota tuskin jäisi uramiehen kanssa?
Sinä vaadit että miehen pitää olla pitkä, geenikomea, menestynyt ja liikunnallinen.
Muut ketjun naiset haluavat että miehellä on 1-3 näistä ominaisuuksista: pitkä, geenikomea, menestynyt mutta liikunnallisuudella ei ole väliä, tai se on miinusta.
174 cm nainen täällä hei, en ehtinyt jatkaa keskustelua aiemmin. Minä siis halusin kaikki ominaisuudet ja ne nykyisellä miehellä onkin. Kun olen töissä teen sitä tosissaan. Kun urheilun haluan senkin olevan vaativaa ja tavoitteellista. Panostan ulkonäkööni. Miksi minun pitäisi vaatia yhtään vähempää kumppaniltani? Tiedän, että joillekin riittää halailu sohvalla yhdessä, mutta minä haluan miehen, jonka mielestä on kiva hiihtää 100 kilometriä ihan huvin vuoksi vapaa-ajalla.
Ap:n täytyy vain löytää itselleen sopiva kumppani. Aivan varmasti on paljon naisia, jotka tykkäävät lyhyemmistä miehistä. Onhan se ihan biologista, että nainen pitää pitkistä miehistä, kuten miehet tykkää useimmiten pyöreistä lanteista. Ei se silti ole kaikkien makuun.
Mutta onhan se ärsyttävää, jos asenne on se, että ei kelpaa kenellekään. Siinä on jo sellainen asenne suhdesoppaan, että ei ihme, jos ei ota onnistuakseen.
Ai siis...hetkinen, hetkinen. Mutta onhan se nyt biologiaa että nainen pitää pitkistä miehistä. Olisihan se nyt luonnonlakien vastaista jos nainen pitäisi lyhyistä miehistä.
Voisiko oi 174cm nainen kertoa missä nämä lyhyistä miehistä pitävät naiset ovat? Jossain toisessa ulottuvuudessa jossa biologian lait eivät päde? Ovatko he kenties niitä runsaslukuisia joitain muita naisia jossain vaihtoehtoisessa universumissa?Me lyhyistä miehistä pitävät olemme itsekin keskivertoa huomattavasti lyhyempiä. Sinun itsetuntosi vain ei kestäisi, jos joutuisit tyytymään lyhyeen naiseen. Siksi et kiinnostu meistä.
En ole muuten havainnut että naisen pituudella olisi juuri vaikutusta. Minusta kiinnostuneista kaksi on ollut lyhyitä, yksi suurin piirtein oman pituiseni ja yksi muistaakseni 179cm eli minua selkeästi pidempi.
t. hoikka ja liikunnallinen mies/171cm.Miksi lyhyt ja pyöreä ei käy? Koska se pyöreä ei ole mielestäsi haluttava, puoleensavetävä, kiihottava, silmää miellyttävä, sellainen jota tekisi mieli katsella ja koskea - eikö niin? Mutta miksi on niin vaikea ymmärtää, että joillekin naisille lyhyet miehet ovat tuota samaa? Heitä ei pysty kokemaan puoleensavetäviksi, kiihottaviksi, silmää miellyttäviksi, sellaisiksi joita tekisi mieli katsella ja koskea.
Minkään pituinen pyöreä ei käy, ksoa pyöreys on merkki huonoista elämäntavoista. Pituudella ei ole väliä.
Kun nyt aloit vertailemaan, niin on ihan ok jos naiset vaativat samaa.Tuo vaatia-sana on niin typerä, niin typerä. Ei kukaan voi kulkea ympäriinsä vaatimassa vierailta ihmisiltä sen paremmin pituutta kuin lihaksia. Mutta jokainen voi ja pitääkin etsiä ihmistä, joka miellyttää häntä. Eikä sitä tarvitse perustella kenellekään. Jos mies haluaa timmin naisen, koska sellainen miellyttää hänen silmäänsä ja on haluttava, se on täysin ok. Ihan yhtä ok on, jos nainen haluaa pitkän miehen.
Niinpä. Kukaan ei ole kyseenalaistanut ap:n toivetta löytää itselleen timmi nainen. Sen sijaan kyseenalaistetaan se että naisen on pakko alkaa rahkapetrin kansa vaikka ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt aloit vertailemaan, niin on ihan ok jos naiset vaativat samaa.Eli sinulla on preferenssi, naisen tulee olla hoikka, jotta kiinnostut. Joillakin naisillla on preferenssi, jonka mukaan miehen tulee olla pitkä, jotta he kiinnostuvat.
Se on aika jännä, miten naisilla nuo preferenssit on tuollaisia, joille ei itse voi mitään. Pituus, vehkeen koko, komeat kasvot.
Miehillä hoikkuus, jolle nainen voi tehdä jotain, ja toki myös kasvojen kauneus, mutta nainen voi sentään meikillä ehostaa.
Jaa vai ei mitään. Kaikkein tärkein preferenssi naisilla on hyvät sosiaaliset taidot ja niitä jos mitä pystyy kehittämään mitä moninaisimmilla keinoilla. Ainoa mikä puuttuu on halu.
Hyvät sosiaaliset taidot? Miksei ihan normaali juttelu kelpaa? Ei iskemistä, ei naurattamista, ei ylimääräistä yrittämistä. Ihan tavallista juttelua kaikista asioista. Miksei kelpaa?
Normaali juttelu nimenomaan kelpaa. Jos ei kelpaa, et osaa jutella normaalisti.
Tai sitten on väärä hetki, tai huono tilanne, tai odottaa mun hoitavan koko vuoropuhelun, tai ei muuten vaan just nappaa jutella mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt aloit vertailemaan, niin on ihan ok jos naiset vaativat samaa.Eli sinulla on preferenssi, naisen tulee olla hoikka, jotta kiinnostut. Joillakin naisillla on preferenssi, jonka mukaan miehen tulee olla pitkä, jotta he kiinnostuvat.
Se on aika jännä, miten naisilla nuo preferenssit on tuollaisia, joille ei itse voi mitään. Pituus, vehkeen koko, komeat kasvot.
Miehillä hoikkuus, jolle nainen voi tehdä jotain, ja toki myös kasvojen kauneus, mutta nainen voi sentään meikillä ehostaa.
Jaa vai ei mitään. Kaikkein tärkein preferenssi naisilla on hyvät sosiaaliset taidot ja niitä jos mitä pystyy kehittämään mitä moninaisimmilla keinoilla. Ainoa mikä puuttuu on halu.
Hyvät sosiaaliset taidot? Miksei ihan normaali juttelu kelpaa? Ei iskemistä, ei naurattamista, ei ylimääräistä yrittämistä. Ihan tavallista juttelua kaikista asioista. Miksei kelpaa?
Tai sitten on väärä hetki, tai huono tilanne, tai odottaa mun hoitavan koko vuoropuhelun, tai ei muuten vaan just nappaa jutella mun kanssa.
Niin? Et sinä voi määrätä ihmisiä keskustelemaan kanssasi. Kaikilla meillä on oma tahto. Sinäkin saat itse päättää kenen kanssa keskustelet milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samassatilanteessa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä roskaa.
Jos joku luontaisesti hoikka 170cm mies kulkee ilman paitaa, niin rauhassa saa kulkea. Vaikka hankkisi vähän lihaksiakin, ja ulkonäön vuoksi treenaamisenhan piti olla turn-off (muuttuminen hintelästä edes kohtuu lihaksikkaaksi vaatii todella kovan panostuksen, eli just ne rahkapetrijutut).
Naisen sanovat ulkonäön vuoksi treenaamisen olevan turn-off, mutta ajattelevat toisin. Kuka mistään vähistä lihaksista puhui? Niitä pitää olla ihan kunnolla, joka on lähes jokaiselle miehelle mahdollista.Tottakai se vaatii kovan panostuksen, kuka muuta puhuikaan?. Okei , ei ehkä saa itsensä pituisia/pitempiä naisia, mutta itseänsä lyhyempiin on oikein hyvät mahdollisuudet. Vaikka naama olisi kuin petolinnun perse niin jopa lyhyelle ja rumalle, mutta lihaksikkaalle miehelle löytyy ottajia. Taas, jos ei ole edes niitä lihaksia niin sitten on ottajat harvassa.
Tuossa on ongelmana naisten täysin harhainen käsitys siitä mitä lihasten hankkiminen vaatii, etenkin jos geenisi ovat sitä vastaan.
Naiset kuvittelevat vakavissaan että lihaksikkaat raksamiehet ja palomiehet ovat hankkineet lihaksensa työssä. Eivät todellakaan ole hankkineet. Raskas työ enemmänkin polttaa lihakset; pitkäkestoinen rasitus on myrkkyä lihaksille.
Tästä on syntynyt kuvitelma että ns. jalkapalloilijan vartalon hankkiminen on helppoa ja vasta Bull Mentulan vartalon hankkiminen vaatii salilla elämistä. Todellisuudessa jo se jalkapalloilijan vartalo vaatii kovaa treeniä ja oikeaa genetiikkaa jotta mittasuhteet vaikuttavat tasapainoisilta.
Steroideja käyttävät ja huippuluokan geeneillä varustetut bodarit ovat täysin oma lukunsa.
Moi, mä oon rahkapertti. Jutellaanko, vaikka mä en osaa jutella normaalisti?
Sulla on kuule liian pieni hauis ja olet siksi riittämätön. Suosittelen lisää hauiskääntöä ja maitorahkaa.
Eli ap ja 121212 ovat täysin oikeassa.
Kun nainen harrastaa liikuntaa, hän vaatii pariutumispörssissä vaihtokaupassa mieheltä geenikomeutta ja mahdollisesti rahaa/statusta, vasta toissijaisesti liikunnallisuutta (silloin kun vaaditaan liikunnallisuutta, vaaditaan myös geenikomeutta/rahaa/statusta).
Vierailija kirjoitti:
Oon itse miettinyt ihan samaa ja tullut siihen johtopäätökseen, että liikunnalliset naiset haluavat liikunnallisen miehen, joka on myös kasvoista ok ja pitkä (tai ei ainakaan lyhyt). Ei-liikunnalliset naiset kokevat miehen urheiluharrastuksen joko uhkana (yhyy ku se on nii hyväs kunnos ja mä en) tai typeränä (vain tyhmät harrastavat urheilua). Eli eräänlainen väliinputoajaefekti siis
Höpö höpö. Liikunnalliset miehet etsivät liikunnallista naista. Ja luultavasti myös toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen harrastaa liikuntaa, hän vaatii pariutumispörssissä vaihtokaupassa mieheltä geenikomeutta ja mahdollisesti rahaa/statusta, vasta toissijaisesti liikunnallisuutta (silloin kun vaaditaan liikunnallisuutta, vaaditaan myös geenikomeutta/rahaa/statusta).
Miten tämä johtopäätös nyt vaikuttaa elämääsi? Tai ap:n elämään?
Olette kyllä hauskoja 😁 Vaatii pariutumispörssissä 😄
myös jännyyden vaikutus tulee huomioida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä johtopäätös nyt vaikuttaa elämääsi? Tai ap:n elämään?
Samaa mietin :D.
Toi on totta mitä yllä kirjoitettiin. Naisilla ei ole mitään käsitystä lihaksista. Mies on suurin piirtein joko iso tai pieni.
Oon nyt treenannut pari vuotta. Lihasvoimat on yli tuplaantuneet lähtötasosta (joka kylläkin oli heikko). Oon nyt ylävartalon osalta vahvempi kuin salilla käyvä tuttu nainen joka on 5cm pidempi, 10kg painavampi ja SM-tason kamppailu-urheilija.
Silti oon naisten mielestä hintelä, pitäis kuulemma syödä enemmän ja sitä rataa.
Mä arvostan kyllä. Voidaan vaikka yhdessä ottaa kunnon rääkit, sitten pannaan ja katsellaan Netflixiä loppuilta.
19-v futiskundi
Vierailija kirjoitti:
Toi on totta mitä yllä kirjoitettiin. Naisilla ei ole mitään käsitystä lihaksista. Mies on suurin piirtein joko iso tai pieni.
Oon nyt treenannut pari vuotta. Lihasvoimat on yli tuplaantuneet lähtötasosta (joka kylläkin oli heikko). Oon nyt ylävartalon osalta vahvempi kuin salilla käyvä tuttu nainen joka on 5cm pidempi, 10kg painavampi ja SM-tason kamppailu-urheilija.
Silti oon naisten mielestä hintelä, pitäis kuulemma syödä enemmän ja sitä rataa.
No naiset on nyt kertoneet mikä auttaisi. Joko teet niin tai et. Mutta aikuisena miehenä otat itse vastuun päätöksestäsi ja lopetat ruikutuksen.