Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät arvosta miehen liikunnallisuutta?

liikunnallinenmies
26.12.2018 |

Olen havainnut etteivät naiset juuri arvosta tätä.

Omaan suosiooni on vaikuttanut todella negatiivisesti pituus ja myös se etten ole "geneettisesti" komea. Ei komeitya kasvoja siis, enkä ole raamikas.
Suuri vaikutus on ollut myös ammatilla.

Sillä taas ei ole ollut mitään vaikutusta olenko mahakas pullalla ja oluella elävä laiskuri, vai liikunnallinen (olen siis ollut molempia).

Tunnen vain pari naista jotka sanovat että miehen tulee olla liikunnallinen tai urheilullinen. Mutta tässä onkin catch, nimittäin jos katsoo näiden miesystäviä niin ghuomaa että näilläkin synnynnänen komeus ja tilipussi ovat ekat vaatimukset. Sen PÄÄLLE vaaditaan että se mieskin liikkuu.

Missä naiset joille vaikka lyhyys ja pienituloisuus ovat ok mutta kaljamaha ei?

Miksi näin? Luulisi terveydellä olevan merkitystä???

Kommentit (457)

Vierailija
181/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, mä oon rahkapertti. Jutellaanko, vaikka mä en osaa jutella normaalisti?

Moi Rahkapertti, jutellaan vaan. Miten se nyt oli, kuinka kauan pitää odottaa ruokailun jälkeen, että saa ottaa kahvia ettei se pilaa sen ruuan hyvää vaikutusta elimistöön ja nollaa just suoritettua tehotreeniä?

Vierailija
182/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samassatilanteessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on ongelmana naisten täysin harhainen käsitys siitä mitä lihasten hankkiminen vaatii, etenkin jos geenisi ovat sitä vastaan.

Naiset kuvittelevat vakavissaan että lihaksikkaat raksamiehet ja palomiehet ovat hankkineet lihaksensa työssä.

Joo harhaisiahan he ovat, mutta mitä väliä sillä on, kun lihaksilla kuitenkin naisien mielenkiinnon herättää? Sanoo sitten varalta vaikka, että lihakset tuli vahingossa raksatyöstä, jos oikeasti kuvittelet salilla käymisen olevan naisille joku turn off. Sitähän se ei ole, jos se salilla käyminen yhtään vartalossa näkyy. Lämpimikseen saavt puhua mitä haluavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, mä oon rahkapertti. Jutellaanko, vaikka mä en osaa jutella normaalisti?

Moi Rahkapertti, jutellaan vaan. Miten se nyt oli, kuinka kauan pitää odottaa ruokailun jälkeen, että saa ottaa kahvia ettei se pilaa sen ruuan hyvää vaikutusta elimistöön ja nollaa just suoritettua tehotreeniä?

Entä pitääkö muffinssin syömiseen pyytää lupa?

Vierailija
184/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista oksettavimpia ovat rumat miehet jotka luulevat treenaamalla tulevansa hyvännäköisiksi ja halutuiksi. 

Rumuus ja iso ego samassa paketissa on yksi pahimmista turn offeista. Komealla urheilullisella miehellä itserakkauden vielä ymmärtää.

Vierailija
185/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko 174cm nainen vastata millainen nainen ap:lle sitten sopisi? Tai mitä ap voisi tehdä, ottaen huomioon että muutamakin nainen kertoi haluavansa yhteistä aikaa, jota tuskin jäisi uramiehen kanssa?

Sinä vaadit että miehen pitää olla pitkä, geenikomea, menestynyt ja liikunnallinen.

Muut ketjun naiset haluavat että miehellä on 1-3 näistä ominaisuuksista: pitkä, geenikomea, menestynyt mutta liikunnallisuudella ei ole väliä, tai se on miinusta.

174 cm nainen täällä hei, en ehtinyt jatkaa keskustelua aiemmin. Minä siis halusin kaikki ominaisuudet ja ne nykyisellä miehellä onkin. Kun olen töissä teen sitä tosissaan. Kun urheilun haluan senkin olevan vaativaa ja tavoitteellista. Panostan ulkonäkööni. Miksi minun pitäisi vaatia yhtään vähempää kumppaniltani? Tiedän, että joillekin riittää halailu sohvalla yhdessä, mutta minä haluan miehen, jonka mielestä on kiva hiihtää 100 kilometriä ihan huvin vuoksi vapaa-ajalla.

Ap:n täytyy vain löytää itselleen sopiva kumppani. Aivan varmasti on paljon naisia, jotka tykkäävät lyhyemmistä miehistä. Onhan se ihan biologista, että nainen pitää pitkistä miehistä, kuten miehet tykkää useimmiten pyöreistä lanteista. Ei se silti ole kaikkien makuun.

Mutta onhan se ärsyttävää, jos asenne on se, että ei kelpaa kenellekään. Siinä on jo sellainen asenne suhdesoppaan, että ei ihme, jos ei ota onnistuakseen.

Tämä viesti takes the cake.
"Aivan varmasti on paljon naisia, jotka tykkäävät lyhyemmistä miehistä."

Siis onko? Tämäpä hyvä uutinen meille lyhyille miehille!
"Onhan se ihan biologista, että nainen pitää pitkistä miehistä"

Ai siis...hetkinen, hetkinen. Mutta onhan se nyt biologiaa että nainen pitää pitkistä miehistä. Olisihan se nyt luonnonlakien vastaista jos nainen pitäisi lyhyistä miehistä.

Voisiko oi 174cm nainen kertoa missä nämä lyhyistä miehistä pitävät naiset ovat? Jossain toisessa ulottuvuudessa jossa biologian lait eivät päde? Ovatko he kenties niitä runsaslukuisia joitain muita naisia jossain vaihtoehtoisessa universumissa?

Me lyhyistä miehistä pitävät olemme itsekin keskivertoa huomattavasti lyhyempiä. Sinun itsetuntosi vain ei kestäisi, jos joutuisit tyytymään lyhyeen naiseen. Siksi et kiinnostu meistä.

Lyhyt käy. Lyhyt ja pyöreä ei käy.

En ole muuten havainnut että naisen pituudella olisi juuri vaikutusta. Minusta kiinnostuneista kaksi on ollut lyhyitä, yksi suurin piirtein oman pituiseni ja yksi muistaakseni 179cm eli minua selkeästi pidempi.

Yhteistä näille on ollut keskivartalolihavuus.

t. hoikka ja liikunnallinen mies/171cm.

Miksi lyhyt ja pyöreä ei käy? Koska se pyöreä ei ole mielestäsi haluttava, puoleensavetävä, kiihottava, silmää miellyttävä, sellainen jota tekisi mieli katsella ja koskea - eikö niin? Mutta miksi on niin vaikea ymmärtää, että joillekin naisille lyhyet miehet ovat tuota samaa? Heitä ei pysty kokemaan puoleensavetäviksi, kiihottaviksi, silmää miellyttäviksi, sellaisiksi joita tekisi mieli katsella ja koskea.

Minkään pituinen pyöreä ei käy, ksoa pyöreys on merkki huonoista elämäntavoista. Pituudella ei ole väliä.

Kun nyt aloit vertailemaan, niin on ihan ok jos naiset vaativat samaa.

Eli sinulla on preferenssi, naisen tulee olla hoikka, jotta kiinnostut. Joillakin naisillla on preferenssi, jonka mukaan miehen tulee olla pitkä, jotta he kiinnostuvat.

Se on aika jännä, miten naisilla nuo preferenssit on tuollaisia, joille ei itse voi mitään. Pituus, vehkeen koko, komeat kasvot.

Miehillä hoikkuus, jolle nainen voi tehdä jotain, ja toki myös kasvojen kauneus, mutta nainen voi sentään meikillä ehostaa.

Jaa vai ei mitään. Kaikkein tärkein preferenssi naisilla on hyvät sosiaaliset taidot ja niitä jos mitä pystyy kehittämään mitä moninaisimmilla keinoilla. Ainoa mikä puuttuu on halu.

Hyvät sosiaaliset taidot? Miksei ihan normaali juttelu kelpaa? Ei iskemistä, ei naurattamista, ei ylimääräistä yrittämistä. Ihan tavallista juttelua kaikista asioista. Miksei kelpaa?

Hyvät sosiaaliset taidot on kovin laaja käsite. Se pitää sisällään jopa sen, ettei mene tupakoitsijalle kertomaan, miten epäterveellistä se on

Vierailija
186/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap ja 121212 ovat täysin oikeassa.

Kun nainen harrastaa liikuntaa, hän vaatii pariutumispörssissä vaihtokaupassa mieheltä geenikomeutta ja mahdollisesti rahaa/statusta, vasta toissijaisesti liikunnallisuutta (silloin kun vaaditaan liikunnallisuutta, vaaditaan myös geenikomeutta/rahaa/statusta).

Miten tämä johtopäätös nyt vaikuttaa elämääsi? Tai ap:n elämään?

Minäkin haluaisin tietää.

Vierailija
187/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen harrastaa liikuntaa, hän vaatii pariutumispörssissä vaihtokaupassa mieheltä geenikomeutta ja mahdollisesti rahaa/statusta, vasta toissijaisesti liikunnallisuutta (silloin kun vaaditaan liikunnallisuutta, vaaditaan myös geenikomeutta/rahaa/statusta).

Sehän on fundamentaali konkluusio. Atleettinen, mutta geeneiltään inkoherentti ja kompetenssiltaan vajaa koirasyksilö ei saa mahdollisuutta naaraaseen.

Vierailija
188/457 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, peli on selvä.

Kaikki naiset haluavat miehen joka on pitkä, geenikomea ja menestynyt.

Timmit/hotit naiset haluavat lisäksi että mies on liikunnallinen, mutta sen jälkeen kun mies on pitkä, geenikomea ja menestynyt.

Muut naiset joustavat osasta näistä, riippuen miesmausta ja millaisia ovat itse (pituus/menestys -> miehen oltava naista pidempi "korkkarivaralla" ja vähintään yhtä menestynyt).

Jotkut naiset ei vaadi näistä yhtään, koska ei ole varaa. Se tarkoittaa yleensä merkittävää ylipainoa, ja melko harva reilusti ylipainoinen tykkää liikunnasta. Ja usein sitä että lapsikuume on iskenyt, kiire saada mies ASAP.

Sori ap, mutta se on game over sulle.

Länsimaat 2018. Tuo lapsikuume ja kiire, on kyllä viimeinen naula arkkuun. Kai se on pakko alkaa katsomaan muualtakin.

Sinänsä tuo pituus-fetissin raju voimistuminen on vaikea ymmärtää. Ei minun nuoruudessa, 90-, ja 2000 luvun alkupuolella, ollut mitenkään noin vahva. Itse sain seuraa aika helposti, ja tietty iän takia, ehkä aikakaudenkin takia, useimmat ympärilläni olivat fyysisesti kunnossa, ja hoikkia. Ei ollut aavistustakaan, että pituus tulisi olemaan, no, ilmeisesti miehen tärkein yksittäinen kriteeri naiselle. Tuntuu vähän kuin eläisi jossain bizarro maailmassa. Voiko tämä oikeasti olla totta?

Ei, se ei ole totta. Ja elät tosiaan bizarro-maailmassa, mikä johtuu horjuvasta mielenterveydestäsi ja häiriöstä realiteettien testauksessa, jolle voi miettiä eri syitä. Veikkaan sosiaalista eristyneisyyttä.

Tämäkin ketju näyttää että se on totta. Tässä jopane, jotka sanovat ettei pituudella ole merkitystä, valitsivat silti pitkän. Kyllä se vaan menee juuri niin. 

Vierailija
189/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, peli on selvä.

Kaikki naiset haluavat miehen joka on pitkä, geenikomea ja menestynyt.

Timmit/hotit naiset haluavat lisäksi että mies on liikunnallinen, mutta sen jälkeen kun mies on pitkä, geenikomea ja menestynyt.

Muut naiset joustavat osasta näistä, riippuen miesmausta ja millaisia ovat itse (pituus/menestys -> miehen oltava naista pidempi "korkkarivaralla" ja vähintään yhtä menestynyt).

Jotkut naiset ei vaadi näistä yhtään, koska ei ole varaa. Se tarkoittaa yleensä merkittävää ylipainoa, ja melko harva reilusti ylipainoinen tykkää liikunnasta. Ja usein sitä että lapsikuume on iskenyt, kiire saada mies ASAP.

Sori ap, mutta se on game over sulle.

Länsimaat 2018. Tuo lapsikuume ja kiire, on kyllä viimeinen naula arkkuun. Kai se on pakko alkaa katsomaan muualtakin.

Sinänsä tuo pituus-fetissin raju voimistuminen on vaikea ymmärtää. Ei minun nuoruudessa, 90-, ja 2000 luvun alkupuolella, ollut mitenkään noin vahva. Itse sain seuraa aika helposti, ja tietty iän takia, ehkä aikakaudenkin takia, useimmat ympärilläni olivat fyysisesti kunnossa, ja hoikkia. Ei ollut aavistustakaan, että pituus tulisi olemaan, no, ilmeisesti miehen tärkein yksittäinen kriteeri naiselle. Tuntuu vähän kuin eläisi jossain bizarro maailmassa. Voiko tämä oikeasti olla totta?

Ei, se ei ole totta. Ja elät tosiaan bizarro-maailmassa, mikä johtuu horjuvasta mielenterveydestäsi ja häiriöstä realiteettien testauksessa, jolle voi miettiä eri syitä. Veikkaan sosiaalista eristyneisyyttä.

Tämäkin ketju näyttää että se on totta. Tässä jopane, jotka sanovat ettei pituudella ole merkitystä, valitsivat silti pitkän. Kyllä se vaan menee juuri niin. 

Joka ikisessä aihetta käsittelevässä ketjussa on naisia jotka joko seurustelevat tai ovat seurustelleet lyhyen miehen kanssa. Tuossa yllä mm yksi joka on parhaillaan parisuhteessa itseään lyhyemmän kanssa. Itsekin tapasin tällaisen parin viimeksi eilen. Mutta sinä vaan yrität puhua maailmaa toisenlaiseksi kuin se oikeasti on. Alkaa jo tulla mieleen ettet edes halua pariutua naisen kanssa, niin päättäväisesti torjut todellisuuden. On ihan ok olla aseksuaali tai gay.

Vierailija
190/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on totta mitä yllä kirjoitettiin. Naisilla ei ole mitään käsitystä lihaksista. Mies on suurin piirtein joko iso tai pieni.

Oon nyt treenannut pari vuotta. Lihasvoimat on yli tuplaantuneet lähtötasosta (joka kylläkin oli heikko). Oon nyt ylävartalon osalta vahvempi kuin salilla käyvä tuttu nainen joka on 5cm pidempi, 10kg painavampi ja SM-tason kamppailu-urheilija.

Silti oon naisten mielestä hintelä, pitäis kuulemma syödä enemmän ja sitä rataa.

No sitten varmaankin teet välittömästi niin, eikös. Itsekin olet luultavasti vaatimassa naisia laihduttamaan. Laihduttaminen on raskasta ja kurjaa, ihan toista luokkaa kuin lihottaminen. Mutta massan lisääminen ei käy sulle koska...?

Vierailija
191/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on fundamentaali konkluusio. Atleettinen, mutta geeneiltään inkoherentti ja kompetenssiltaan vajaa koirasyksilö ei saa mahdollisuutta naaraaseen.

Uskaltaisimmeko siis toivoa, että asia on loppuunkäsitelty ja kyseiset koiraat siirtyisivät elämässään eteenpäin?

Vierailija
192/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista oksettavimpia ovat rumat miehet jotka luulevat treenaamalla tulevansa hyvännäköisiksi ja halutuiksi. 

Rumuus ja iso ego samassa paketissa on yksi pahimmista turn offeista. Komealla urheilullisella miehellä itserakkauden vielä ymmärtää.

Ehkä naisten ei pitäisi iskeä komeita miehiä kehumalla heidän lihaksiaan, jos kerran on naamasta eikä lihaksista kiinni?

Vierailija
193/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse miettinyt ihan samaa ja tullut siihen johtopäätökseen, että liikunnalliset naiset haluavat liikunnallisen miehen, joka on myös kasvoista ok ja pitkä (tai ei ainakaan lyhyt). Ei-liikunnalliset naiset kokevat miehen urheiluharrastuksen joko uhkana (yhyy ku se on nii hyväs kunnos ja mä en) tai typeränä (vain tyhmät harrastavat urheilua). Eli eräänlainen väliinputoajaefekti siis

Höpö höpö. Liikunnalliset miehet etsivät liikunnallista naista. Ja luultavasti myös toisinpäin.

Tässähän se ongelma onkin. Ruma, lyhyt ja liikunnallinen mies ei kelpaa liikunnalliselle naiselle, koska kyseinen nainen haluaa miehen, jolla on liikunnallisuuden lisäksi geenikomeutta. Vastaavasti ei-liikunnallinen tavisnainen näkee urheilullisen miehen "rahkapetrinä" kuten kommenteista olemme saaneet lukea

Vierailija
194/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse miettinyt ihan samaa ja tullut siihen johtopäätökseen, että liikunnalliset naiset haluavat liikunnallisen miehen, joka on myös kasvoista ok ja pitkä (tai ei ainakaan lyhyt). Ei-liikunnalliset naiset kokevat miehen urheiluharrastuksen joko uhkana (yhyy ku se on nii hyväs kunnos ja mä en) tai typeränä (vain tyhmät harrastavat urheilua). Eli eräänlainen väliinputoajaefekti siis

Höpö höpö. Liikunnalliset miehet etsivät liikunnallista naista. Ja luultavasti myös toisinpäin.

Tässähän se ongelma onkin. Ruma, lyhyt ja liikunnallinen mies ei kelpaa liikunnalliselle naiselle, koska kyseinen nainen haluaa miehen, jolla on liikunnallisuuden lisäksi geenikomeutta. Vastaavasti ei-liikunnallinen tavisnainen näkee urheilullisen miehen "rahkapetrinä" kuten kommenteista olemme saaneet lukea

Tilannetta ei auta yhtään se että ketjun loppupäässä kirjoitteleva liikunnallinen mies kirjoittaa kuin rahkapetri. Eli näkemys perustuu todellisuuteen.

Vierailija
195/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilannetta ei auta yhtään se että ketjun loppupäässä kirjoitteleva liikunnallinen mies kirjoittaa kuin rahkapetri. Eli näkemys perustuu todellisuuteen.

Toisin sanoen lopettakaa rahkapetreily ja naiset kiinnostuu teistä.

Vierailija
196/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan kovastikin liikunnallisuutta, mutta se on vain yksi asia muiden joukossa. Haluan siis liikunnallisen miehen, mutta samalla moni muu juttu pitää matchata.

Ja mitähän ne monet muut jutut mahtavat olla?

Elämän perusasiat kunnossa (vastuuölinen, itsestään ja muista huolehtiva, luotettava), seksuaalinen vetovoima, älykkyys, huumorintaju, hyvä isä lapsilleen (jos on lapsia), raha-asiat kunnossa (vastuullinen ja viisas rahankäyttäjä), silmää miellyttävä, sopivasti maskuliinisen ja lempeän yhdistelmä , seksuaalisesti avoin ja kokeilunhaluinen... onhan noita

"seksuaalinen vetovoima"
= pituus ja geenikomeus

"raha-asiat kunnossa"
= raha, status

Siinähän ne tulivat.

Grr..raha-asiat kunnossa tarkoittaa, ettei kuppaa naisen rahoja. Minun exä maksatti minulla aivan kaiken. En halua enää samaan ansaan.

Vierailija
197/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo vaan inhottaa ne itsekurilla pätijät, joilla on itsekuria mutta ei aivoja käyttää sitä itsekuria muuhun kun puntin nostoon ja omien lihasten ihailuun kaikilta kiiltäviltä pinnoilta. Ovat silikoninaisten miespuolisia vastineita, niitä jonka päähän ei mahdu muu kun ulkonäkö. Ovat ihan yhtä kiinnostavia kun naiset, jotka pystyvät keskustelemaan tasan feikkirusketuksesta, hiustenpidennyksistä ja rakennekynsistä. Kun normaalilla ihmisellä koko maailma ei pyöri sen oman rasvaprosentin ympärillä, vaikka harrastaakin liikuntaa.

Mitä tapahtuu kun rahkapetrin vaimo tulee raskaaksi, eikä sillä ainakaan hetkeen ole sitä entistä vyötäröä? No rahkapetrin katkarapu kutistuu entisestään, inhottaa naisen "läskit" eli se vauvavatsa. 

Naiset tekevät fiksusti, kun välttävät niitä joiden päähän ei mahdu muu kun se paino ja lihakset. 

Vierailija
198/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kyllästyin aikanaan siihen omaan kroppaan ja syömiseen keskittymiseen niin paljon, että pelkkä Loukosen Matti, joka vitaeprota syömällä pitää "kroppansa kunnossa" jo vetää kulmat kurttuun.

Vierailija
199/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu kun rahkapetrin vaimo tulee raskaaksi, eikä sillä ainakaan hetkeen ole sitä entistä vyötäröä? No rahkapetrin katkarapu kutistuu entisestään, inhottaa naisen "läskit" eli se vauvavatsa. 

Tuohon olisi kiva saada pikkukakkosen tai rahkapetrin vastaus. Vai eikö lapsia voi hankkia lainkaan, koska ulkonäkö?

Vierailija
200/457 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, itsehän olen tällainen ketjun "timmi" nainen. Pidän itsestäni huolta, olen arvostetussa ammatissa, kilpaurheilutaustaa, nykyisin vain aktiivista harrastamista.

Arvostan miehessä liikunnallisuutta, en missään nimessä ottaisi liikuntaa vieroksuvaa miestä. Mutta on tuossa omassa miehessä muutakin, on pitkä, komea, sekä tekee loistavaa uraa omalla alallaan.

Kai joku sitten tykkäisi lyhyemmästä. Itse vain en. Olen 174 cm pitkä itse, joten en missään nimessä haluaisi rinnalleni lyhyttä miestä. Luulen siis, että sinun tapauksessasi liikunnallisuus on vain hyve, se oikea nainen ei vain ole kävellyt eteesi.

Ihan kuin naiset olisivat klooneja toisistaaan. Tietyt ominaisuudet edellyttävät mieheltä aina samoja ominaisuuksia.

Ja miehetkö ei ole? Naisen pitää olla hoikka ja kaunis, millään muulla ei ole väliä. No mutta tiedättekö kun kaikki naiset ei sitä ole. Kaikki ei pidä noita asioita prioriteetteina elämässään. 

Sitten miehet itkee sitäkin, että naiset on perseestä, kun eivät säälistä huoli "tasoistaan" miestä. No, kuka haluaisi olla ihmisen kanssa, joka koko ajan haikailee jotain muuta?

Tuollakin yksi kirjoitti että "kaikki naiset" haluaa sitä ja tätä. Sen jälkeen puhui "muista naisista" jotka sitten on näitä kakkos- tai kolmoslaadun naisia, joita kukaan ei halua. Tämä taas paljasti hienosti sen ajatuksen, että on niitä naisia, ja sitten sitä roskaa.

Oikeastihan elämä ei suinkaan ole näin yksinkertaista että kaunis/komea ulkonäkö tai pituus takaisi oikeasti yhtään minkäänlaista yhteensopivuutta tai onnellisuutta parisuhteessa. Mutta eihän se tunnu menevän jakeluun enää kenellekään. Joten itkekää ja katkeroitukaa kun nätit ja komeat ei kiinnostu. Oma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan