Miksi naiset eivät arvosta miehen liikunnallisuutta?
Olen havainnut etteivät naiset juuri arvosta tätä.
Omaan suosiooni on vaikuttanut todella negatiivisesti pituus ja myös se etten ole "geneettisesti" komea. Ei komeitya kasvoja siis, enkä ole raamikas.
Suuri vaikutus on ollut myös ammatilla.
Sillä taas ei ole ollut mitään vaikutusta olenko mahakas pullalla ja oluella elävä laiskuri, vai liikunnallinen (olen siis ollut molempia).
Tunnen vain pari naista jotka sanovat että miehen tulee olla liikunnallinen tai urheilullinen. Mutta tässä onkin catch, nimittäin jos katsoo näiden miesystäviä niin ghuomaa että näilläkin synnynnänen komeus ja tilipussi ovat ekat vaatimukset. Sen PÄÄLLE vaaditaan että se mieskin liikkuu.
Missä naiset joille vaikka lyhyys ja pienituloisuus ovat ok mutta kaljamaha ei?
Miksi näin? Luulisi terveydellä olevan merkitystä???
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
No muijia alkaa ahdistaa jos mies kuntoilee ja pitää itsestään huolta samalla kun itse löhöilevät sohvalla lipittäen viiniä/siideriä.
-mies
Naiselle mikätahansa miehen toiminta on poissa naiseen kohdistuvasta mielenkiinnosta ja siten uhka.
En tunne yhtäkään naista joka ei arvostaisi liikuntaa. Enenmmänkin luulen että vaatimuksena on että mies vähintään pystyy harrastamaan kaverina samoja lajeja.
Saa ne miehet harrastaa liikuntaa, onhan se kivempaa kattoa kunnossa olevaa kroppaa kun kaljamahaista laiskimusta, mutta kun ne liikunnalliset haluaa naisetkin treeneihin mukaan eikä se jaksa mua ainakaan kiinnostaa.
Ei ne rahat ketään mun tuntemaa naista kiinnosta, hyvännäköisyydestä ei moni pääse yhteisymmärrykseen. Laiha usein parempi kuin Hulkki, toiset haluaa pehmosta karhua, toiset vapaata hippietä toiset sliipattua pukumiestä.
Jos tuntee kipinää tai yhteisyyttä muulla ei paljon väliä.
Miehet keksii kaikenlaisia syitä miksi ei kelpaa kellekään ja haluaa helppoa ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Toi on totta mitä yllä kirjoitettiin. Naisilla ei ole mitään käsitystä lihaksista. Mies on suurin piirtein joko iso tai pieni.
Oon nyt treenannut pari vuotta. Lihasvoimat on yli tuplaantuneet lähtötasosta (joka kylläkin oli heikko). Oon nyt ylävartalon osalta vahvempi kuin salilla käyvä tuttu nainen joka on 5cm pidempi, 10kg painavampi ja SM-tason kamppailu-urheilija.
Silti oon naisten mielestä hintelä, pitäis kuulemma syödä enemmän ja sitä rataa.
Ketkä naiset sinua hinteläksi sanovat? Ihan pyytämättäkö vieraat naiset tulevat ulkonäköäsi arvostelemaan? Missä noin huonosti käyttäytyviin naisiin törmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko 174cm nainen vastata millainen nainen ap:lle sitten sopisi? Tai mitä ap voisi tehdä, ottaen huomioon että muutamakin nainen kertoi haluavansa yhteistä aikaa, jota tuskin jäisi uramiehen kanssa?
Sinä vaadit että miehen pitää olla pitkä, geenikomea, menestynyt ja liikunnallinen.
Muut ketjun naiset haluavat että miehellä on 1-3 näistä ominaisuuksista: pitkä, geenikomea, menestynyt mutta liikunnallisuudella ei ole väliä, tai se on miinusta.
174 cm nainen täällä hei, en ehtinyt jatkaa keskustelua aiemmin. Minä siis halusin kaikki ominaisuudet ja ne nykyisellä miehellä onkin. Kun olen töissä teen sitä tosissaan. Kun urheilun haluan senkin olevan vaativaa ja tavoitteellista. Panostan ulkonäkööni. Miksi minun pitäisi vaatia yhtään vähempää kumppaniltani? Tiedän, että joillekin riittää halailu sohvalla yhdessä, mutta minä haluan miehen, jonka mielestä on kiva hiihtää 100 kilometriä ihan huvin vuoksi vapaa-ajalla.
Ap:n täytyy vain löytää itselleen sopiva kumppani. Aivan varmasti on paljon naisia, jotka tykkäävät lyhyemmistä miehistä. Onhan se ihan biologista, että nainen pitää pitkistä miehistä, kuten miehet tykkää useimmiten pyöreistä lanteista. Ei se silti ole kaikkien makuun.
Mutta onhan se ärsyttävää, jos asenne on se, että ei kelpaa kenellekään. Siinä on jo sellainen asenne suhdesoppaan, että ei ihme, jos ei ota onnistuakseen.
Tämä viesti takes the cake.
"Aivan varmasti on paljon naisia, jotka tykkäävät lyhyemmistä miehistä."
Siis onko? Tämäpä hyvä uutinen meille lyhyille miehille!
"Onhan se ihan biologista, että nainen pitää pitkistä miehistä"
Ai siis...hetkinen, hetkinen. Mutta onhan se nyt biologiaa että nainen pitää pitkistä miehistä. Olisihan se nyt luonnonlakien vastaista jos nainen pitäisi lyhyistä miehistä.
Voisiko oi 174cm nainen kertoa missä nämä lyhyistä miehistä pitävät naiset ovat? Jossain toisessa ulottuvuudessa jossa biologian lait eivät päde? Ovatko he kenties niitä runsaslukuisia joitain muita naisia jossain vaihtoehtoisessa universumissa?Ne on niitä itsekin lyhyitä naisia. 150 cm naiselle käy 160 cm mies.
EriMinä olen 172cm. Suhteessa saman pituinen nainen olisi n. 160cm.
Palstan kyselyssä 160cm naisten toivepituus miehelle oli, kuinka yllättäen, 185cm.
Tämä taitaa olla nyt toinen viesti jo, jossa vetoat tuohon palstakyselyyn. Linkittäisitkö sen kyselyn, jotta me muutkin näkisimme mitä on vastattu? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "työllä hankitut lihakset" on kyllä huvittavin juttu ikinä. Voittaa jopa aisten luulon että kun hintelä 170cm mies syö vähän pullaa niin se muuttuu ladonoviharteiseksi isoksi nallekarhuksi.
Tältä näyttää työmies joka tekee työtä eikä käy salilla trimmaamassa hauiksia:
http://d3rde5ck80dcsn.cloudfront.net/wp-content/uploads/2016/01/Screen-Shot-2016-01-22-at-2.06.55-PM.png .
En halua yleistää, mutta tuntuu, että monet naiset elävät jossain mielikuvien maailmassa. Näiden mielikuvien perusteella he muodostavat mielipiteitä ja tekevät valintoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samassatilanteessa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kestää 2 vuotta saada kroppa kuntoon, mutta ei hyödy siitä ollenkaan samalla tavalla, korkeintaan yhden pisteen saa lisää. Samanlainen arvon nosto kestää 15 vuotta miehellä, pitää opiskella ja luoda ura, 10 tuntia päivässä vähintään 5krt viikossa.
Hommaappas itses suht rasvattomaan alle 15% rasvat kuntoon ja kävele kesällä ilman paitaa ihmisten ilmoilla.Varsinkin humalassa naiset ei voi pitää näppejään irti. Todellakin nostaa enemmän kuin yhden pisteen. Jopa 5:sesta kasiksi voi nousta .
Heh, no ei varmana. Olen tehnyt tuon vuosikausia sitten, on ollut 15%, ja 6%, ja 25%.
Mutta olisit nyt vielä valehdellut tuohon ikäsi ja pituutesi, ehkä etnisyytesikin, niin olisi voinut olla uskottavampaa.
Olen itse sohvaperuna joten olisi suotavaa, että mieskin on sellainen. Noh, sellaisen miehen löysinkin. Ja toisaalta olen aina tykännyt ylipainoisista miehistä. Urheilullinen kroppa ei sytytä sitten lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kyllästyin aikanaan siihen omaan kroppaan ja syömiseen keskittymiseen niin paljon, että pelkkä Loukosen Matti, joka vitaeprota syömällä pitää "kroppansa kunnossa" jo vetää kulmat kurttuun.
Muutenkin kovin kroppakeskeisten ihmisten kumppaniksi päätymistä kannattaa harkita pitkään, nimittäin jo ikä yksinään runtelee kaikkia. Lisäksi raskaudet, sairaudet, onnettomuudet, raskaat elämäntilanteet...kukaan ei säily kauniina, komeana tai kiinteänä ikuisesti ja vaihtoehto väistämättömälle on ainoastaan kuolema nuorena. Mutta niinhän sitä luulee nuorena olevansakin kuolematon.
https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2017/03/1…
Tuossa 80-vuotias rahka-Liisa. Siinä on tavoittelemista. Toivottavasti olen edes puoliksi noin hyvässä kunnossa silloin, niin, jos nyt edes elän noin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu kun rahkapetrin vaimo tulee raskaaksi, eikä sillä ainakaan hetkeen ole sitä entistä vyötäröä? No rahkapetrin katkarapu kutistuu entisestään, inhottaa naisen "läskit" eli se vauvavatsa.
.
Tuohon olisi kiva saada pikkukakkosen tai rahkapetrin vastaus. Vai eikö lapsia voi hankkia lainkaan, koska ulkonäkö?
Eihän semmoinen tietenkään haittaa, kun on oma rakas ja elämänkumppani. Ne kilothan jäi sinne synnytyshuoneeseen, ainakin meillä.
Täysin eri asia kuin laiskuus ja ylensyönti, jota pitääkin halveksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko 174cm nainen vastata millainen nainen ap:lle sitten sopisi? Tai mitä ap voisi tehdä, ottaen huomioon että muutamakin nainen kertoi haluavansa yhteistä aikaa, jota tuskin jäisi uramiehen kanssa?
Sinä vaadit että miehen pitää olla pitkä, geenikomea, menestynyt ja liikunnallinen.
Muut ketjun naiset haluavat että miehellä on 1-3 näistä ominaisuuksista: pitkä, geenikomea, menestynyt mutta liikunnallisuudella ei ole väliä, tai se on miinusta.
174 cm nainen täällä hei, en ehtinyt jatkaa keskustelua aiemmin. Minä siis halusin kaikki ominaisuudet ja ne nykyisellä miehellä onkin. Kun olen töissä teen sitä tosissaan. Kun urheilun haluan senkin olevan vaativaa ja tavoitteellista. Panostan ulkonäkööni. Miksi minun pitäisi vaatia yhtään vähempää kumppaniltani? Tiedän, että joillekin riittää halailu sohvalla yhdessä, mutta minä haluan miehen, jonka mielestä on kiva hiihtää 100 kilometriä ihan huvin vuoksi vapaa-ajalla.
Ap:n täytyy vain löytää itselleen sopiva kumppani. Aivan varmasti on paljon naisia, jotka tykkäävät lyhyemmistä miehistä. Onhan se ihan biologista, että nainen pitää pitkistä miehistä, kuten miehet tykkää useimmiten pyöreistä lanteista. Ei se silti ole kaikkien makuun.
Mutta onhan se ärsyttävää, jos asenne on se, että ei kelpaa kenellekään. Siinä on jo sellainen asenne suhdesoppaan, että ei ihme, jos ei ota onnistuakseen.
Haluaisitko kertoa siitä panostuksesta, jolla sait itsesi 174 cm pituiseksi? Tai siis en itse ainakaan ymmärrä miten pituus tai lyhyys on ihmisen itsensä ansio
ohis
Tästä sanoinkin jo aiemmin, että jos sattumalta on kasvanut 174cm pituiseksi. Kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samassatilanteessa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kestää 2 vuotta saada kroppa kuntoon, mutta ei hyödy siitä ollenkaan samalla tavalla, korkeintaan yhden pisteen saa lisää. Samanlainen arvon nosto kestää 15 vuotta miehellä, pitää opiskella ja luoda ura, 10 tuntia päivässä vähintään 5krt viikossa.
Hommaappas itses suht rasvattomaan alle 15% rasvat kuntoon ja kävele kesällä ilman paitaa ihmisten ilmoilla.Varsinkin humalassa naiset ei voi pitää näppejään irti. Todellakin nostaa enemmän kuin yhden pisteen. Jopa 5:sesta kasiksi voi nousta .
Heh, no ei varmana. Olen tehnyt tuon vuosikausia sitten, on ollut 15%, ja 6%, ja 25%.
Mutta olisit nyt vielä valehdellut tuohon ikäsi ja pituutesi, ehkä etnisyytesikin, niin olisi voinut olla uskottavampaa.
Jep tämän huomaa hyvin, jos katsoo futista naisten kanssa. Kentällä on alle kympin rasvoissa olevia ammattiurheilijoita ja heistäkin naisten mielestä hyvännäköisiä on vain muutama. Ei siinä paljon lyhyenä ja rumalla naamalla juhlita, vaikka olisi timmin lihaksikas
eri
Olen jokseenkin aktiivinen nainen ja jos nyt jäisin sinkuksi, niin kyllä liikunnallisuus olisi yksi niistä kriteereistä. Aviomiehen kanssa on toisinaan aika tylsää, kun se ei jaksa juuri koskaan tehdä mitään ja kaikesta tekemisestä tulee heti kremppaa. Housut hankaa, kengät tuntuu pahalta, on liian kylmä, ei oo kiva keli, ei halua hikoilla jne. Ihana mies muuten, mutta aika vähiin jää yhteinen tekeminen, kun minä taas haluan mennä ja harrastaa ja liikkua. En veren maku suussa, mutta silleen kivasti. Tykkään myös ihan vain köllöttelystä, mutta en jaksa olla paikallaan useita päiviä putkeen. Matkatkin menee nykyään niin, että reissaan joko yksin tai ystävän kanssa, koska miehen kanssa loma on yhtä pötköttelyä ja köpöttelyä.
Mutta parisuhteessa urheilullisuuttakin enemmän arvostan mukavaa luonnetta, tunneälyä, huumoria, herkkyyttä ja älykkyyttä. Ja nämä kaikki muut paitsi urheilullisuus löytyy miehestäni (ei ole btw. rikas, ei kuuluisa eikä mitään muutakaan vastaavaa, ihan perus normi mies ihanalla luonteella).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kyllästyin aikanaan siihen omaan kroppaan ja syömiseen keskittymiseen niin paljon, että pelkkä Loukosen Matti, joka vitaeprota syömällä pitää "kroppansa kunnossa" jo vetää kulmat kurttuun.
Muutenkin kovin kroppakeskeisten ihmisten kumppaniksi päätymistä kannattaa harkita pitkään, nimittäin jo ikä yksinään runtelee kaikkia. Lisäksi raskaudet, sairaudet, onnettomuudet, raskaat elämäntilanteet...kukaan ei säily kauniina, komeana tai kiinteänä ikuisesti ja vaihtoehto väistämättömälle on ainoastaan kuolema nuorena. Mutta niinhän sitä luulee nuorena olevansakin kuolematon.
https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2017/03/1…
Tuossa 80-vuotias rahka-Liisa. Siinä on tavoittelemista. Toivottavasti olen edes puoliksi noin hyvässä kunnossa silloin, niin, jos nyt edes elän noin pitkään.
Toivotaan, että elämä kohtelee sinua hellästi, ja pääset tavoitteesesi, jos se on tuo. Matkalla tapahtuu kaikenlaista, 80 vuotta on pitkä aika. Minusta tuo kyllä vastaa aloittajan kysymykseen muiden kiinnostuksesta; jokaisen alakulttuurin (joksi rahkatkin voidaan mieltää) edustajat käsittävät ennemmin tai myöhemmin, että parhaat kaverit löytyvät samoista piireistä. Lika barn leka best, samoilla mielenkiinnonkohteilla, etenkin kun on kyse elämäntavasta.
17 sivua ulkonäkökeskeisten ja pinnallisten miesten ruikutusta... Onneksi ei tarvitse olla oikeassa elämässä tekemisissä teidänkaltaistenne kanssa kovin paljoa.
Jokaisella on oma mielipide siitä mikä on kaunista ja komeaa.
Pitää ymmärtää että itseään ei voi verrata toiseen: jos miehellä on hyvä työ, hänellä on hyvä koulutus. Ja toki myös on poikkeuksia, mutta valtaosa on näin.
Mitä taas 4-kymppinen mies tekee? Jos hän on työssä kiinni, varmasti syö ravintoloissa ja herkuttelee kokouksissa? Onko hänellä aikaa mennä kuntoilemaan?
Naiselle taas joka päätyy liittoon varakkaan miehen kanssa tarjoutuu mahdollisuus jäädä kotiin hoitamaan kekkereitä, olla pois työelämästä ja käydä salilla.
Pelkästään avioliitto tuolloin lisää mahdollisuuksia hoitaa omaa kehoaan erilailla kuin tavallisella duunarinaisella. Ja jälleen on yksiköissä eroja, mutta näin erot muodostuu täysin kun miettii ihmisten arkea.
Tämän lisäksi voi pohtia miten ihmiset hoitaa parisuhteitaan, miten jaksaa eron jälkeen hoitaa itseään, kun saa lapsia niin jääkö mieluummin kotiin kuin lähtee lenkille?
Jos itse on kotona, välttelee liikuntaa, hemmottelee herkuilla kuin endorfiineistä liikunnan jälkeen niin kyllä se kumppani on mieluummin samankaltainen ja pari nauttii samoista asioista. Tämän takia naiselle "riittää" myös reppana mies.
Monella tapaamallani miehellä on heikko seksuaalinen habitus, siinä mies myös aidosti kaipaa naista, jolle Hän on The Man, eikä hän pelkää että nainen ottaisi parempaa.
Ps. Alle 35- vuotiailla miehillä monesti on hukassa se mitä oma keho oikeasti on, hoikka rimpula mies ei tarkoita että mies jaksaa juosta tai jaksaa nostaa. Häneen verrattuna todella urheilullinen, nykyään pullea mies saattaa yhä olla venyvä jos sitä on ollut ja voimaa riittää kun nuoremmat eivät jaksa.
Vierailija kirjoitti:
17 sivua ulkonäkökeskeisten ja pinnallisten miesten ruikutusta... Onneksi ei tarvitse olla oikeassa elämässä tekemisissä teidänkaltaistenne kanssa kovin paljoa.
Ei sinun olisi pakko lukea tätä ketjuakaan.
Takas pullan ääreen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni on n. 172cm pitkä eikä hänellä ole ollut nuorena hyvännäköisistä naisista pulaa, salillakin ahkerasti käynyt, että ei se pituuskaan kaikkea estä.
Maailma on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
17 sivua miehet toivovat, jos naiset voisivat hieman joustaa pinnallisuudestaan geenikomeutta koskien, mutta kompromisseihin ei suostuta
Siis sinun tekee mieli kehua kumppanisi normaaleista asioista, mutta se olisi jo itsepetosta, jos kiittäisit häntä siitä, että hän yrittää pitää kunnostaan huolta, kun hän käy kolmesti viikossa hölkkäämässä ja pari kertaa viikossa salilla? Kyllähän tuo selvästi kertoo, ettet pidä tuollaista panostusta kunnostaan huolehtimiseen edes sen verran tärkeänä, että se olisi mielestäsi mainitsemisen arvoista. Kuitenkin tuokin määrä voi olla vaikea järjestää kokopäivätyön ja pikkulapsiarjen tohinassa. Varsinkin jos toinen puoliso viettää omien liikuntaharrastustensa parissa enemmän aikaa.
Ehkä tämän takia naiset eivät pidä liikunnallisuutta miehessä niin kovin tärkeänä? Jos heillä on tällaisia kokemuksia liikunnallisista miehistä? Sinä ainakin vaikutat mieheltä, joka vaatii naiseltaankin hyvin paljon eikä arvosta muuta kuin ns. huippusuorituksia. Sinulle ilmeisesti liikunnallisuus on hyvin tavoitteellista urheilua, ei omaksi ilokseen ja kehonsa hyvinvoinnin edistämiseksi tapahtuvaa liikuntaa. Ei ns. tavallinen liikkuva nainen, varsinkaan kun perhe on perustettu, tule koskaan vastaamaan vaatimuksiasi. Ehkä tästä syystä naiset eivät vaadi miehiltä mitään huippuliikunnallisuutta, koska he haluavat mieluummin miehen, joka hyväksyy heidät omana itsenään eikä vaadi jatkuvia urheilusuoritteita.
Minusta sinulle sopisi urheilija nainen, ihminen, joka harrastaa urheilua tavoitteellisesti ja haluaa kehittyä siinä mahdollisimman hyväksi. Useimmat ihmiset mieltävät varmaan liikunnallisuuden eri asiaksi.