Mikä oli paskin joululahja 2018 perheessänne?
Täällä tuli taas kilo kynttilöitä joita en astman vuoksi voi polttaa
Kommentit (92)
Hähähää hähäähä anoppi antoi sitä naapuri antoi tätä hähähää hähäähää työkaverilta näin paska lahja häh häh hää.
Miksette uskalla sanoa näille YSTÄVILLENNE että ette pitäneet, vaan riekutte täällä selän takana?
Samalla kun pilkkaatte toisten antamia lahjoja, epäsuorasti väitätte että te itse annatte vain erinomaisen osuvia lahjoja.
Lakanat parisänkyyn. Ihan nätit joo, mutta meillä oli niitä jo tarpeeksi ennestään. Eikä ne mihinkään kaappinkaan mahdu.
Enkä tarkoita olla kiittämätön, mutta en vaan ymmärrä miksi täytyy ostaa lahjoja vähän niinkuin väkisin. Olisi lahjan antajakin voinut niin paljon fiksumminkin käyttää nuokin rahat.
Itseasiassa mikään lahja ei ollut huono. Lapset tykkäsivät kaikista saamistaan lahjoista ja meille tuli miehen kanssa arpoja ja suklaata ja tykätään molemmista. :)
Vierailija kirjoitti:
Samalla kun pilkkaatte toisten antamia lahjoja, epäsuorasti väitätte että te itse annatte vain erinomaisen osuvia lahjoja.
Uskallan olla antamatta lahjaa, jos tilanne ei niin vaadi. Ja jos vaatii, uskallan väittää olevani aika hyvä lahjoittaja.
Lapsi sai kakka emoji avaimenperän. Oli kyllä mieleinen mutta kirjaimellisesti muovinen paska 😀
No, mies osti ihanan alusasun. Pyysi että kokeilisin. Muuten hyvä mutta kuppikoko reilusti liian suuri ja nuo housutkin tarvii henkselit kun ei pysy ylhäällä. Osti vielä jostain työmatkalta Euroopasta Joten vaihto ei onnistu. No. Ehkä oppii
Slimeä 4 vuotiaalle joka klähmii kaikki ovenpielet slimekäsillään. Yäk! Sanoo äiti, ite vielä tyhmyyksissäni ostin
Vierailija kirjoitti:
Lapsi sai kakka emoji avaimenperän. Oli kyllä mieleinen mutta kirjaimellisesti muovinen paska 😀
Meillä toivottiin yksisarvisen paskaa ja sen tyttö sai 😂
Lapset sai lahjaksi kissanruokaa eikä meillä edes ole kissaa....
Tosin minä itse hankin nuo lahjat ja lapsilla oli hauskaa kun hemmottelivat meillä usein kylässä käyvää naapurin kissaa noilla. Kissa oli seota kun sai tuollaista herkkua kylässä. Ja lapsilla riitti huumorintaju.
Paska on arvossaan jouluna, meillä kakkasquish.
Vierailija kirjoitti:
Lapset sai lahjaksi kissanruokaa eikä meillä edes ole kissaa....
Tosin minä itse hankin nuo lahjat ja lapsilla oli hauskaa kun hemmottelivat meillä usein kylässä käyvää naapurin kissaa noilla. Kissa oli seota kun sai tuollaista herkkua kylässä. Ja lapsilla riitti huumorintaju.
Nyt se katti ei suostu syömään kotona vaan norkoilee teillä ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Lapsi meilläkin tykkää mutta vanhemmat ei. Rummut 2 vuotiaalle. Eikä tykkää naapuritkaan kun herää kuudelta aamulla ja rummuttaa. Tämä tuli lapsettomilta kummeilta.
Neljän lapsen kummina voin sanoa, että tahallinen teko. Ei johdu lapsettomuudesta eikä ajattelemattomuudesta. Ovat hähätelleet keskenään ja ilmeisesti harmittaa, kun pitää velvollisuudesta laittaa rahaa kummilapsen lahjaan. Itse olen lapseton ja hyvin toimeentuleva. Olen säästänyt paljon rahaa, kun ei ole omia lapsia eikä tule. Minua ei kirpaise, jos lahja jotain maksaa. Tykkään kovasti kaikista kummilapsistani. Näistä kummilapsiasioista vuosikymmeniä keskustelleena olen huomannut että kummiksi on ryhtyneet ja pyydetty aivan väärät henkilöt. Etenkin niillä, joilla on omia, tuntuu kirvelevän kummilapsikustannus. Senkin rahan voisi käyttää omiin lapsiin tai itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin miehelleni pyjaman. "Mä en ole näin lapsellinen" totesi hän. Batman-kuvalla varustettu pyjama ja saaja 54-vuotias.
No höh :( Tästä tuli vähän surullinen olo
No rouva (vaikkapa 50...55 v) olisi ollut varmaan tyytyväinen HelloKitty-kuvioiduista puuvilla-alushousuista ja Frozen-paitulista (sen lumiukon kuvalla)?
Miksi ihmeessä ostetaan&annetaan lahjoja aikusten kesken? Ihan hukkaan heitettyä rahaa, metsään menee kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit lahjoittaa ne eteenpäin, ap.
Joo arvaa vaan saako kaikki tuliaisiksi kynttilöitä joita mun ja miehen suku mulle kantaa
Sähkökatkon aikana niille on tarvetta. Kuuluvat olennaisena osana kotivaraan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ostetaan&annetaan lahjoja aikusten kesken? Ihan hukkaan heitettyä rahaa, metsään menee kuitenkin.
Esim siksi että lahojejän antaminen on kivaa? Sain kauratyynyn, villasukat, teetä ja kauniin rasian. Olen tosi iloinen niistä ja annoin itsekin samantyylisiä. Kyllä on hetken kestävä elämä sekin synkkä ja ikävä jos ei edes joululahjaa voi antaa vain siksi että on aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim siksi että lahojejän antaminen on kivaa? Sain kauratyynyn, villasukat, teetä ja kauniin rasian. Olen tosi iloinen niistä ja annoin itsekin samantyylisiä. Kyllä on hetken kestävä elämä sekin synkkä ja ikävä jos ei edes joululahjaa voi antaa vain siksi että on aikuinen?
*lahjojen 😄
Pojalle omaan kotiin muuttoa varten kaksi Lexingtonin käsipyyhettä ja kaksi Teeman kahvikuppia. Eipä paljoa moiset tuotteet kiinnostanut, avaamisen jälkeen jätti tavarat lattialle lojumaan ja minä sitten kävellessäni onnistuin potkaisemaan mukit tietysti rikki. :(
Anopilta Kanaria-pyyhkeet ( kerran käytetyt ja pestyt), olivat siellä lasten serkkujen kanssa. Meidän perhe ei ollut mukana, kiva kuitenkin että saatiin pyyhkeet jotka muistuttaa tästä reissusta, minne meitä ei kelpuutettu.. Sanomattakin selvää että reissu oli serkkujen perheelle ilmainen.