Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli paskin joululahja 2018 perheessänne?

Vierailija
25.12.2018 |

Täällä tuli taas kilo kynttilöitä joita en astman vuoksi voi polttaa

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patalaput anopilta :D

Meni kaappiin viime vuonna saadun esiliinan viereen.

Vierailija
62/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa sanomaan samaa kuin monet jo. 

Mitään "paskinta" lahjaa ei ole olemassa. Joku on kuitenkin ostanut/tehnyt jotain ja vaikka se kuinka standardi olisi (suklaata, kynttilä, villasukat), niin on se kuitenkin lahja. 

Olen eri mieltä. Olen sanonut jo vuosia että en tarvitse enkä halua mitään tavaraa. Kulutettavat asiat käyvät jos jotain haluaa antaa. Eikö vain taas tullut keinokuituaamutakkia, kynttiläkippoa, astioita ja metrinen huumoritonttu. Eikö saa sanoa että paskaa kun olen yrittänyt tämän kieltää ja koska se kuuluisa ajatus loistaa poissaolollaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tullut paskoja lahjoja. Mekin ap:n tapaan saatiin muumi-kynttilä ja paketti tuikkuja miehen veljeltä. Tuli oikein tarpeeseen, kun tykkään tuikkuja paljon polttaa. Ja kaikki muukin mitä tuli, oli kyllä aivan ihanaa plussaa.

Vierailija
64/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti ravintolaan, jonka ruoka on oikeasti aivan kelvotonta. Vähän samantyylinen paikka kuin korttelikuppila, joka mainostaa olevansa ravintola koska tiskiltä saa toasteja ja pähkinöitä, isommassa mittakaavassa vain.

Vierailija
65/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa sanomaan samaa kuin monet jo. 

Mitään "paskinta" lahjaa ei ole olemassa. Joku on kuitenkin ostanut/tehnyt jotain ja vaikka se kuinka standardi olisi (suklaata, kynttilä, villasukat), niin on se kuitenkin lahja. 

Olen eri mieltä. Olen sanonut jo vuosia että en tarvitse enkä halua mitään tavaraa. Kulutettavat asiat käyvät jos jotain haluaa antaa. Eikö vain taas tullut keinokuituaamutakkia, kynttiläkippoa, astioita ja metrinen huumoritonttu. Eikö saa sanoa että paskaa kun olen yrittänyt tämän kieltää ja koska se kuuluisa ajatus loistaa poissaolollaan?

Muistan, kun sain isältäni ja äitipuoleltani yhtenä jouluna sähköhammasharjan. Ei siinä mitään, mutta minulla oli jo sellainen. Se oli aina vessassani näkyvillä latautumassa, ja heidän oli pakko olla nähnyt sen kun kylässä kävivät. Lahjaksi saamani ei edes ollut mitenkään parempi kuin se, mikä minulla oli, vaan itse asiassa sen olemassa olevan karvalakkimalli. 

En tajua tällaista. Ja sitten vielä koriste-esineitä, jotka menevät saman tien rikki. Ja halvinta suklaata, mitä kaupasta löytyy ihmiselle, joka ei voi syödä suklaata. Samalla rahalla olisi saanut vaikka leffaliput, tai lahjakortin kirjakauppaan (olin vielä opiskelija, olisi tullut tarpeeseen). Mutta ei. 

Vierailija
66/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suvussa ihminen, joka innostunut tilaamaan Wishiltä ja Aliexpressistä tms. kiinakaupoista euron tai parin arvoista krääsää ihan jatkuvasti. Nytkin tuli kasa kaikkea aivan turhaa muoviroinaa jolla kukaan ei tee mitään. Maailma hukkuu turhaan paskaan, ja olen tälle henkilölle sanonut suoraan, että mieluummin on ostamatta mitään, kuin lennättää turhaa krääsää maapallon toiselta puolelta, mutta kun ”saa niin halvalla että ei voi olla ostamatta”.

Vierailija
67/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle serkkunsa vanhoja leluja paketoituna joulupakettiin. Joo, kierrätys on jees, mutta kun ne ovat aina ainoat lahjat näiltä antajilta, ja usein vielä niitä samoja, mitä olemme vuosien aikana hyvin spesifien lahjatoiveiden mukaan (tulee viestillä lista esim. Legojen tuotenumeroittain) tälle serkulle ostaneet ja antaneet. Jotenkin ei tunnu ihan tasapuoliselta.

Vierailija
68/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromipesä!

Vierailija
69/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavan suomalainen ketju. Aina pitää keskustella jostain negatiivisesta ja valittaa. Valivali ilmiannettu

Vierailija
70/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva.😂 Miehen äiti tiesi, että aiotaan nyt alennusmyynneistä ostaa uusi sohva ja oli käynyt meille sohvan ostamassa. Mies ilmoitti, että sitä ei meille tuoda. Ensinnäkin se on aivan liian iso ja tukkii oviaukon ja toisekseen mies haluaa just yhden tietyn joka ostetaan vaikka se ei alessa olisikaan. Saivat ihan riidan tästä sohvasta aikaseksi äitinsä kanssa. Mulle olis muuten kelvannut, ihan nätti sohva, mutta se on tosiaan liian iso, koska ainoa paikka sille on seinän vieressä mistä se sitten tukkii kulkuväylän.

Vierailija
71/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi meilläkin tykkää mutta vanhemmat ei. Rummut 2 vuotiaalle. Eikä tykkää naapuritkaan kun herää kuudelta aamulla ja rummuttaa. Tämä tuli lapsettomilta kummeilta.

Uhkailin siskoani tuolla lahjalla aikoinaan, mutta en sitten toteuttanut. Joku on uskaltanut!  Vuosien päästä ehkä vielä nauratte tuollekin. T: Lapseton kummitäti

Vierailija
72/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi sai kakka emoji avaimenperän. Oli kyllä mieleinen mutta kirjaimellisesti muovinen paska 😀

Se on jäätelö! :D 

Vierailija
73/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mies osti ihanan alusasun. Pyysi että kokeilisin. Muuten hyvä mutta kuppikoko reilusti liian suuri ja nuo housutkin tarvii henkselit kun ei pysy ylhäällä. Osti vielä jostain työmatkalta Euroopasta Joten vaihto ei onnistu. No. Ehkä oppii[/quote

Ei kun pullaa naamaan! Jospa tässä oli toive miehen alitajunnasta...

Vierailija
74/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikilla on jo kaikkea ja puhun nyt tavallisista ihmisistä. Jos ei usko tätä niin viimeistään siinä vaiheessa kun vaihtaa vaikka asuntoa huomaa sen kaiken "roinan"määrän mitä vaan on tullut kerättyä. Tuollainen paskin joululahja,,,en ymmärrä.

Vierailija
75/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin miehelleni pyjaman. "Mä en ole näin lapsellinen" totesi hän. Batman-kuvalla varustettu pyjama ja saaja 54-vuotias.

No höh :( Tästä tuli vähän surullinen olo

No rouva (vaikkapa 50...55 v) olisi ollut varmaan tyytyväinen HelloKitty-kuvioiduista puuvilla-alushousuista ja Frozen-paitulista (sen lumiukon kuvalla)?

Mä olisin halunnut. Ikinä ei saa mitään kivaa...

Vierailija
76/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo aikaisemmin juhlapöydän konvehdeista, mutta sitten muistin Lähetys lehden joka tuli ihmiseltä jonka pitää tietää meidän uskonnon vastaisuus.

Meni lehtikeräykseen eli turhaa roskaa

Vierailija
77/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä "yritys järjestää yhteistä aikaa". Itse toki ostin hänelle lahjan. En ole koskaan kiristänyt seksillä, mutta nyt alkaa näyttää siltä että loppuu kaikki miehen ilahduttaminen tähän paikkaan. Ei paljon kiinnosta, jos ei häntäkään kiinnosta ilahduttaa minua.

Olisin ollut oikein tyytyväinen mihin vaan pieneen muistamiseen, mutta on näköjään todella vaikeaa ostaa edes suklaarasiaa. Ja järjestäisi sitten sitä yhteistä aikaa myös, mutta epäilen ettei sellaista koskaan tule.

Vierailija
78/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunta tuli syömään, oltiin sovittua että tehdään yhdessä hyvä jouluateria. Sovimme, että he tuo vihersalaatin ja jälkiruoan. Arvatkaa mitä toivat? 3 dl porkkanaraastetta ja Pandan konvehtirasian. Oli kyllä suu auki kun katsoin tuomisia. Eivät kyllä ikinä enää tule meille syömään kutsuttuna, se on varmaa. Pahoitin mieleni tuosta ihan kunnolla.

Vierailija
79/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein edes viitsisi edes luetella minkälaisia lahjoja olen saanut. Yleensä ne ovat aina huonoja ja sellaisia mitä en itse koskaan ostaisi. Mitään kallista en kaipaa, mutta haluaisin niin että ne lahjat olisivat ajatuksella annettuja. Tosin sukulaiset ovat niin pihejä muutenkin, että ostavat varmasti sen kaikkein halvimman kuitenkin jos edes ostavat mitään. Tämä jouluna sain vain "lasten" kalenterin, halvan kirjavan pussilakanasetin, joita kaapit täynnä, vanhentunutta sulanutta suklaata ( suurkiitos), yöpaidan mallia laatikko, taskulampun sekä yhden kirjan jota tuskin tulen lukemaan. Tässä kaikki lahjani.Vanhemmilla on rahat aika lopussa ( niinkuin usein minullakin) ja sen takia ymmärrän vähän heitä miksi ostavat huonoja lahjoja, mutta toisaalta hekään eivät osta sellaista halpaa lahjaa, mistä pitäisin. Ja jos nyt haluan rehellinen olla niin en saanut isältäni mitään lahjaa, kun ei hän nyt ollut "ehtinyt" sellaista hankkia. Ja ihan tavallinen perhe meillä kuitenkin jos joku sitä epäilee.

Olen nuori nainen ja mielelläni kyllä ottaisin vastaan momenlaisia lahjoja, mutta nämä edelle mainitut ovat rimanalitus. Se  mitä toivoisin lahjaksi on erilaiset tee- ja "ruokapakkaukset" kuten juustot,  leivonnaiset, itsetehdyt karkit, vanhat esineet esim kirppikselta ( keräilen kuparivuokia), villasukat, lapaset, jonkun ulkomaalaisen bändin levy ( kuuntelen kaikenlaista musiikkia), tositapahtumiin perustuva kirja,  lähes mikä tahansa dvd, lahjakortti minne vaan ( vaikka vain 20 euroa) , kaikenlaiset kosmetiikkatuotteet. Tässä vähän esimerkkejä. En siis kaipaa mitään kallista vaan jopa käytetyt ja vanhat tavarat kävisivät. En koskaan silti saa mitään haluamaani. Pahinta kaikessa on kuitenkin se, että monesti olen itse yrittänyt ostaa muille ihan hyviä lahjoja. Jos tiedän, että joku keräilee esim iittalaa tai muumimukeja niin olen monesti ostanut sellaisen. Välillä melko kalliitakin lahjoja. Nyt tähän kyllä tulee muutos. Onneksi ostin sitten itselleni lahjat jo etukäteen. Eli kolmet villasukat ( kiitos sille, joka oli kutonut kirppikselle ja myi halvalla), yhden erilaisen kuparivuoan, hyvää suklaata ja teetä sekä talvitakin. Paras lahja mitä koskaan olen saanut on ollut kaksi ajatuksella ostettua cd-levyä sekä 100 euron lahjakortti kenkäkauppaan. Pahoittelut kun innostuin vähän ja ohitin aiheenkin.

Vierailija
80/92 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patalaput anopilta :D

Meni kaappiin viime vuonna saadun esiliinan viereen.

Lähetä mulle! En omista esiliinaa ja koira söi toisen patalapun 😂 Harrastan leivontaa joten todellakin tulis tarpeeseen molemmat. T.nim. paita aina jauhoissa