Mikä oli paskin joululahja 2018 perheessänne?
Täällä tuli taas kilo kynttilöitä joita en astman vuoksi voi polttaa
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Lapset sai lahjaksi kissanruokaa eikä meillä edes ole kissaa....
Tosin minä itse hankin nuo lahjat ja lapsilla oli hauskaa kun hemmottelivat meillä usein kylässä käyvää naapurin kissaa noilla. Kissa oli seota kun sai tuollaista herkkua kylässä. Ja lapsilla riitti huumorintaju.
Toivottavasti naapurinne tietää että ruokitte kissaa kotonanne. Ja että millä ruoalla. Parempi olisi kun ei ruokittaisi kuin omassa kodissa, ellei omistajat itse pyydä ruokkimaan.
Sain yleisen ja ylevän raadin paskimmat lahjat, mutta aivan vilpittömästi otin ne vastaan rakkaudella ja huumorilla. Ai mitä, no tiskiharjan ja kynttilöitä. Lisäksi sain käsirasvaa, tossut, huonetuoksua ja konvehteja. Ihan täydelliset lahjat! Kiitos rakkaat.
5 rasiaa Budabest-suklaata (eri ihmisilttä) joka on niin pahaa, etten edes minä suklaahiirenä saa sitä alas. Ja 14v tyttö sai kummitädiltään petsejä, onneksi 9v pikkusiskolle kelpasivat, liekö kummitäti ei hahmota että toinen tyttämme on jo teini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin miehelleni pyjaman. "Mä en ole näin lapsellinen" totesi hän. Batman-kuvalla varustettu pyjama ja saaja 54-vuotias.
No höh :( Tästä tuli vähän surullinen olo
No rouva (vaikkapa 50...55 v) olisi ollut varmaan tyytyväinen HelloKitty-kuvioiduista puuvilla-alushousuista ja Frozen-paitulista (sen lumiukon kuvalla)?
Minä sain 36-vuotiaana anopilta Nalle Puh-aiheisen yöpaidan.
Olin tulossa sanomaan samaa kuin monet jo.
Mitään "paskinta" lahjaa ei ole olemassa. Joku on kuitenkin ostanut/tehnyt jotain ja vaikka se kuinka standardi olisi (suklaata, kynttilä, villasukat), niin on se kuitenkin lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ostetaan&annetaan lahjoja aikusten kesken? Ihan hukkaan heitettyä rahaa, metsään menee kuitenkin.
Esim siksi että lahojejän antaminen on kivaa? Sain kauratyynyn, villasukat, teetä ja kauniin rasian. Olen tosi iloinen niistä ja annoin itsekin samantyylisiä. Kyllä on hetken kestävä elämä sekin synkkä ja ikävä jos ei edes joululahjaa voi antaa vain siksi että on aikuinen?
Noi kauratyynyt on silkkaa pas5kaa. Ei niitä kukaan käyty. Kuten myös ne jouluaiheset kalliit jalkahemmotteluyrtit jotka jää lopulta pölyyntymään pukuhuoneeseen.
Teini saa joka vuosi isovanhemmiltaan kirjan, vaikkei valitettavasti lue yhtään mitään kuin pakotettuna. Itse rakastan kirjoja ja toivoisin, että olisi teiniinkin into tarttunut, mutta ei. Harmittaa myös, että isovanhemmat niitä kirjoja hänelle aina ostavat, vaikka tietävät tämän. No, itse luen kyllä kaikki teininkin kirjat, että ei ne ihan hukkaan mene..
Olen allergikko ja sain 3 kukka-asetelmaa. Meni eilen roskalaatikkoon.
Paketti ravinnepuikkoja ja pullo Substralia Alkon lahjalaatikossa! Harrastan toki viherkasveja, mutta silti...
Pannulaput ja kirja, minkä olen jo lukenut.
Ja joojoo, pannulappuja tarvitsee aina ja kirjan voi antaa eteenpäin. Nämä vain oli ainoat saamani joululahjat. Olen yrittänyt olla kiitollinen, mutta tänään ynnäsin yhteen mitä kaikkea joulun eteen tein, ja lapsellista kyllä, alkoi kyyneleet tippua poskille. Tuntuu, että kukaan ei tunne minua eikä tajua, mitä kaikkea teen päivittäin täällä.
Kauhein joululahja oli se kun mieheni jätti minut aivan yllättäen, vajaa viikko ennen joulua...
Mä purskahdin ekaa kertaa itkuun paketin avattuani. Äiti oli teettänyt alkutalvesta lopetetun koiramme karvoista korun ja hihnasta rannekorun. Niissä ei kyllä ollut mitään paskaa, kunhan ikävä purkautui (taas)
Sen lisäksi sain äidin neuloman tilkkupeiton ja mummoilta 300 e.
En muuta, ja näin on hyvä. Tuo raha menee peruselämiseen (olen opiskelija). Ehkä tosin käyn ostamassa uudet rintsikat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ostetaan&annetaan lahjoja aikusten kesken? Ihan hukkaan heitettyä rahaa, metsään menee kuitenkin.
Esim siksi että lahojejän antaminen on kivaa? Sain kauratyynyn, villasukat, teetä ja kauniin rasian. Olen tosi iloinen niistä ja annoin itsekin samantyylisiä. Kyllä on hetken kestävä elämä sekin synkkä ja ikävä jos ei edes joululahjaa voi antaa vain siksi että on aikuinen?
Noi kauratyynyt on silkkaa pas5kaa. Ei niitä kukaan käyty. Kuten myös ne jouluaiheset kalliit jalkahemmotteluyrtit jotka jää lopulta pölyyntymään pukuhuoneeseen.
Kauratyynyt on parhaita. Käytän omaani talvisaikaan melkein joka yö lämmittämässä varpaita, on mukavampi kuin kuumavesipullo.
Paskin lahja tänä vuonna oli varmaan hirveä kasa karkkia, puhutaan siis reilusta parista kilosta. Kahden hengen talous. Ollaan useasti jo sanottu, että ei karkkia meille joululahjaksi, kun ei meillä sitä niin syödä, mutta ei kukaan näemmä kuuntele. Suurin osa annettiin eteenpäin ja pari suklaarasiaa hyviä jäi vierasvaraksi.
Tapahtumaliput, jotka katosivat jäljettömiin. Ei tullut kuin paha mieli niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä purskahdin ekaa kertaa itkuun paketin avattuani. Äiti oli teettänyt alkutalvesta lopetetun koiramme karvoista korun ja hihnasta rannekorun. Niissä ei kyllä ollut mitään paskaa, kunhan ikävä purkautui (taas)
En muuta, ja näin on hyvä. Tuo raha menee peruselämiseen (olen opiskelija). Ehkä tosin käyn ostamassa uudet rintsikat..
Ja äidille mä teetin ja lähetin palapelin, jossa oli kuva edesmenneestä koirastamme. Oli siis selvä teema tällä joululla
Sun kommentti on täyttä paskaa: sä et ole kaikki ihmiset
T. Kauratyyny kuumana mahan päällä nytkin
Hyasinttiä asetelma ja kasa juhlapöydän konvehtia ihmisiltä jotka olen tuntenut läheisesti yli 30v ja he tietävät minun migreenistä.
Olen usein kertonut etten syö suklaata ja hajut ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja äidille mä teetin ja lähetin palapelin, jossa oli kuva edesmenneestä koirastamme. Oli siis selvä teema tällä joululla <3
Niin miten nämä oli paskoja lahjoja?
Vierailija kirjoitti:
Sain teetä ja pahaa sellaista. Vien töihin
Ei kai ollut sitä keltaista pussi-Liptonia, siinä on niin juomakelvotonta saastaa että mielummin juon vaikka kuravettä.
Oo, olisipa tullut kauratyyny. Tuli pari pentik loppis ja eillä ei mahdu minnekään enää noita ja yyn varmaan pois.