Ero, exän uusi nainen ja exän hämmentävä käytös.
Eli erottiin noin kuukausi sitten. Yhdessä 11v ja 2 lasta. Mies ilmoitti vaan että haluu erota, oli yhden yön kotona ja sit muutti pois. Nukkui kaverilla tms. Ei ikinä suostunut keskustelee asiasta, sanoi että ollaan kasvettu erilleen ja haluaa olla yksin. Viikon päästä asui jo uuden naisen luona joka tuttu hänen kavereiden kautta, ei kuitenkaan kauaa tunteneet. Todella paska ja petetty olo. Hämmentävä myös kun halusi olla yksin mutta heti uuden nurkkiin asumaan. Sanoi että on hänen mielestään erottu jo vuosi sitten, ei kuitenkaan mitään puhetta asiasta ja ollaan suunniteltu tulevaa ja vietetty kivoja lomia ja kaikkee. Ollaan oltu nuoresta asti yhdessä, toistemme ensirakkaudet. Sanoo että ei haluu 20 vuoden päästä katua ja haluaa nähdä mitä muuta on tarjolla. Meidän välit tulehtui pahasti ja oon ollu tosi ilkee sitä uutta kohtaan, haukkunut tms. Koska sattuu niin paljon ja rakastan mun miestä älyttömästi. Silti mun mies antaa mulle mahdollisuuden olla ystäviä vaikka oon käyttäytynyt huonosti. Käy moikkaa lapsia ja haluu auttaa mua. Meil on kivaa yhdessä ja on nukkunut tääl sohvalla kun on ollu kipeenä. Toisena hetkenä haukkuu mut lyttyyn, sit kuitenkin sanoo ettei tarkoita vaan on niin vihainen ja pettynyt mun käytökseen eron jälkeen. Sit toisena päivänä kehuu mua ja sanoo että näytän hyvältä ja oon lempein ihminen mitä tietää. Välillä on estänyt mun puhelut ja pitää välimatkaa. Kerran myös suudeltiin.. Ja halaa kyl mua välillä kun pyydän ja sillon silittää mun selkää. Sit kuitenkin sanoo ettei rakasta enää. Eli tosi hämmentävää käytöstä. Viesti on sekava mut niin on tilannekin :D Tekee näin vaan lasten takia vai jotain muuta takana? Auttakaa ymmärtää ja miten te tulkitsette tän?
Kommentit (400)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on eronnut mies ja hän tapaa lapsiaan joko meillä (en tykkää) tai vuokraa vuorokausihotellin viikonlopuksi (tosi kallista). Hän maksaa myös elareita lapsistaan ja menetti erossa puolet omsisuudestaan. Ellei hännolisi ihan poikkeuksellisen komea naistenmies, en viitsisi katselka päivääkään. Kaiken perusteella kuulostaa siltä, että ap:n mies ei ole mikään don juan. Kunnon shokkihoito eron ikävistä seurauksista miehen kannalta on ainoa oikea keino nyt, jos ap jostain syystä haluaa miehen takaisin. Ps. Onkohan se uusi naisystävä myöskään ihan selvillä miehen uudesta taloudellisesta tilanteesta, joka romahtaa eron myötä?... Ja ei varmana halua uusperheelliseksi. Ne ovat ne eronneen lapsiperheellisen kipupisteet, joihin ap:n pitää lyödä, jotta tuntuu kunnolla.
Sää kuullostat aika vattumaiselta nartulta!
Vieläkö sillä on tunteita Tota k u s i päätä kohtaan?
Mun Pappa sano aikoinaan, että kun miehellä nousee karvahattu päähän (tarkoitti naisen sitä), järki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sillä on tunteita Tota k u s i päätä kohtaan?
Mun Pappa sano aikoinaan, että kun miehellä nousee karvahattu päähän (tarkoitti naisen sitä), järki lähtee.
Sulla
Meillä vuosia sitten vähän vastaava, mies unohti lapsensa uuden ihastuksen lumoissa.
Varasin ajan perheneuvolaan, lapset saivat purkaa mieltään ja minä sain neuvoja miten puhua asiasta ilman, että pilasin lasten ja isän suhdetta, jos isä joskus hurmoksestssn havahtuisi ja muistaisi, että Hällä lapsia.
No ei se rakkaus mihinkään katoa mutta aika taitavasti pilaa kyllä kaiken meidän väliltä tällä menolla. En ymmärrä miten pystyy tekee noin lapsille. Kuitenkin välillä on todella kiinnostunut lasten asioista ja meillä hyvät välit ja sit yhtäkkiä tekee näin. Onks muiden miehet tehnyt näin lapsille eron jälkeen? Osaako joku sanoa mistä johtuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä vuosia sitten vähän vastaava, mies unohti lapsensa uuden ihastuksen lumoissa.
Varasin ajan perheneuvolaan, lapset saivat purkaa mieltään ja minä sain neuvoja miten puhua asiasta ilman, että pilasin lasten ja isän suhdetta, jos isä joskus hurmoksestssn havahtuisi ja muistaisi, että Hällä lapsia.
Miten kauan sitä sit kesti? Ihmettelen vaan kun välillä on paikalla yms mut sit taas välillä tekee näin. Miten voi tehdä omille lapsille noin ja kaikki muu menee lasten edelle. Luulis että jossain vaiheessa syyllisyys painais.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei se rakkaus mihinkään katoa mutta aika taitavasti pilaa kyllä kaiken meidän väliltä tällä menolla. En ymmärrä miten pystyy tekee noin lapsille. Kuitenkin välillä on todella kiinnostunut lasten asioista ja meillä hyvät välit ja sit yhtäkkiä tekee näin. Onks muiden miehet tehnyt näin lapsille eron jälkeen? Osaako joku sanoa mistä johtuu.
Ap
Johtuu varmaankin siitä, että on nykyisen naisen kanssa muuta menoa tai on luvannut nykyiselle naiselleen laatuaikaa johon lapset eivät kuulu. Exäsi on niin raukka, ettei pysty sitä pää pystyssä tunnustamaan lapsilleen.
Ihan oikeasti ap, unohda tuo mätämuna ja jatka omaa elämääsi.
Joo mutta kun oli luvanjut jolapsille niin eikai sillon lupaa myös naiselle. En ymmärrä. Ja sit ettei edes ilmoittanut mitäön eikä vastannut lasten puheluihin. Pilaa kyllä välit lapsiin koska eihän ne voi isiin luottaa kun tekee näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan sitä sit kesti? Ihmettelen vaan kun välillä on paikalla yms mut sit taas välillä tekee näin. Miten voi tehdä omille lapsille noin ja kaikki muu menee lasten edelle. Luulis että jossain vaiheessa syyllisyys painais.
Ap
Kesti kauan eikä ainakaan näyttänyt, että syyllisyys painaa. Ilman apua en olisi pystynyt toiminaan lasten eduksi. Teki mieli saada mies tuntemaan sama tuska mitä lapset tunsivat.
Kun alkuhuuma uuden kanssa hiipui, muisti lapset. Välinsä nykyään ok.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kun oli luvanjut jolapsille niin eikai sillon lupaa myös naiselle. En ymmärrä. Ja sit ettei edes ilmoittanut mitäön eikä vastannut lasten puheluihin. Pilaa kyllä välit lapsiin koska eihän ne voi isiin luottaa kun tekee näin.
Ap
No voi hellanlettas.. mitkä vaaleanpunaiset lasit sulla on päässäsi!?
Ymmärrätkö ap, että täällä ei kaikki ihmiset elä ja pelaa sun säännöillä. Se on ihan sama mitä exäsi on luvannut lapsille, jos uusi nainen sattuu olemaan sellainen joka on tottunut saaman tahtonsa läpi. Exäsi on sen verran epäluotettava lapanen, että voi toimia ihan miten vaan. Tässäkin maassa on sellaisia sekopäisiä naisia jotka oikeasti kieltävät yhteydenpidon jopa entisen liiton lapsiin. Kuten myös sellaisia sekopäisiä miehiä jotka suostuvat siihen.
En mä exää aio pakottaa tapaa lapsia,itse valitsee. Toivon vaan että herää ajoissa ja tajuaa että ei voi toimia niinkun nyt. Se että jos uusi nainen ei lapsista välitä yms niin on mukke ihan sama, ei sen tarvii, mutta sillon jos estöä isää näkemästä lapsia niin exällä pitäis olla järki päässä. Ei oo virlä kertaakaan ottanut lapsia vkl itselleen, syy se ettei oo paikkaa mihin mennä tai rahaa vuokraa mitään. Jostain syystä ei halua sinne naisen luo ottaa ja suuttuu jos edes ehdotan. Oon sanonut että ottaa lapset sinne kun siellä asuu ja kai se nyt sit niin vakavaa on kun asuu yhdessä ja sen takia jätti kaiken joten esitelkööt lapsille. Ei suostu. Onko syynä sit se että haluu viettää aikansa sen kaa kahdestaan vai että naiselle ei oo ok et on lasten kaa.
Ap
Voisitko lohduttaa niitä lapsia etkä jahdata sitä eksää, kun ei sitä nyt nappaa.
Leikitään ajatusleikki, että isä olisikin kuollut niin te surisitte sitä yhdessä ja erikseen ettekä yrittäisi saada sitä toimimaan toivomallanne tavalla.
Isukki on siis teille nyt kuollut, ottakoot itse yhteyttä ja korjatkoot itse välinsä lapsiin, jos siltä joskus tuntuu. Ihan kauheaa lapsillekin, että annat heidän velloa päivästä toiseen toivossa ja pettymyksessä.
Karmea ketju. Suojele lapsiasi, äläkä jahtaa kerjäämässä sen paskahousun huomiota.
No tänään mä puhuin lapsille asiasta, enkä ole exää vaatinut tapaamaan se itse lupaa lapsille. Sehän tässä ärsyttåä kun se lupaa vaikka en oo sanonut että pitää tulla. Sanoin myös ettei lupaa jos ei voi pitää lupausta. Minä eikä lapset soita sen peräön, soittaa itsr kun haluaa lapsia nähdä ja mahdollisesti selittää tai pyytää anteeksi miksi ei tullut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No tänään mä puhuin lapsille asiasta, enkä ole exää vaatinut tapaamaan se itse lupaa lapsille. Sehän tässä ärsyttåä kun se lupaa vaikka en oo sanonut että pitää tulla. Sanoin myös ettei lupaa jos ei voi pitää lupausta. Minä eikä lapset soita sen peräön, soittaa itsr kun haluaa lapsia nähdä ja mahdollisesti selittää tai pyytää anteeksi miksi ei tullut.
Ap
Tämä on nyt ehdottomasti paras. Ja lapsille kerro isän tulosta vasta kun on pihassa tms.
Pitkä tauko viime kirjoituksesta. En jaksa nyt kaikkea kirjoittaa, kaikki on ihan hyvin, meillä on paremmat välit ja asiat hoituu paremmin nyt. Ex asuu edelleen naisen luona, etsii ilmeisesti omaa kotia, tai niin sanoo. Ei halua viedä omaan kotiin kun ei halua esitellä vielä lapsia naiselle. Ei siis ole niitä isi vkl vielä, että ottaisi yöksi, käy kuitenkin täällä meillä moikkaa lapsia useamman kerran viikossa ja omilla vkl on aamusta iltaan yleensä. Meil on hauskaa yhdessä, leikitään, pelataan, nauretaan.. Mut en haikaile takas yhteen vaikka tunteita edelleen on. En sit tiedä mitä mieltä se uusi nainen tästä järjestelystä on, enkä tiedä onko ex sanonut aina kun käy täällä tai sanooko että oon myös paikalla. Mitä itse ajattelisitte jos olisitte se exän uusi nainen?
Sit on myös outoa, että ex ei vastaa lasten puheluihin kun on kotonaan, eli se nainen paikalla. Yleensä lopettaa puhelun ja laittaa viestin ettå soitan kohta, soittaa siis kun lähtee kotoaan. Esim jos on tulossa tänne niin sanoo että soittaa kun on tulossa. Eilen illalla soitti lapsille takas niin oli mennyt parvekkeelle soittaa ja kun mä sit juttelin sen kaa hetken niin kuulosti tosi varovaiselta ja hiljaiselta ja kysyin eikö voi puhuu sen läsnäollessa niin meni vaikeaksi ja lopetti puhelun nopeesti ja sanoi että soittaa huomenna. Välillä soittelee ja juttelee mun kaa kun pääsee duunista tai on duunissa eli kun se ei oo paikalla. Mikä tässä homman nimi? Miksei voi edes lasten kaa jutella kun se nainen paikalla?
Tänään tulee käymään niin aion jutella asiasta, ei oo lapsille hyvä kun ei saa isiä kiinni oikein koskaan. Jos vaikka olis joku hätä, kun ilmeisesti puhelin kotona äänettömällä.
Auttakaa, neuvokaa! :D
Ap
Mies on säälittävä luuseri joka pitäisi kuohita.