Ero, exän uusi nainen ja exän hämmentävä käytös.
Eli erottiin noin kuukausi sitten. Yhdessä 11v ja 2 lasta. Mies ilmoitti vaan että haluu erota, oli yhden yön kotona ja sit muutti pois. Nukkui kaverilla tms. Ei ikinä suostunut keskustelee asiasta, sanoi että ollaan kasvettu erilleen ja haluaa olla yksin. Viikon päästä asui jo uuden naisen luona joka tuttu hänen kavereiden kautta, ei kuitenkaan kauaa tunteneet. Todella paska ja petetty olo. Hämmentävä myös kun halusi olla yksin mutta heti uuden nurkkiin asumaan. Sanoi että on hänen mielestään erottu jo vuosi sitten, ei kuitenkaan mitään puhetta asiasta ja ollaan suunniteltu tulevaa ja vietetty kivoja lomia ja kaikkee. Ollaan oltu nuoresta asti yhdessä, toistemme ensirakkaudet. Sanoo että ei haluu 20 vuoden päästä katua ja haluaa nähdä mitä muuta on tarjolla. Meidän välit tulehtui pahasti ja oon ollu tosi ilkee sitä uutta kohtaan, haukkunut tms. Koska sattuu niin paljon ja rakastan mun miestä älyttömästi. Silti mun mies antaa mulle mahdollisuuden olla ystäviä vaikka oon käyttäytynyt huonosti. Käy moikkaa lapsia ja haluu auttaa mua. Meil on kivaa yhdessä ja on nukkunut tääl sohvalla kun on ollu kipeenä. Toisena hetkenä haukkuu mut lyttyyn, sit kuitenkin sanoo ettei tarkoita vaan on niin vihainen ja pettynyt mun käytökseen eron jälkeen. Sit toisena päivänä kehuu mua ja sanoo että näytän hyvältä ja oon lempein ihminen mitä tietää. Välillä on estänyt mun puhelut ja pitää välimatkaa. Kerran myös suudeltiin.. Ja halaa kyl mua välillä kun pyydän ja sillon silittää mun selkää. Sit kuitenkin sanoo ettei rakasta enää. Eli tosi hämmentävää käytöstä. Viesti on sekava mut niin on tilannekin :D Tekee näin vaan lasten takia vai jotain muuta takana? Auttakaa ymmärtää ja miten te tulkitsette tän?
Kommentit (400)
Mitä mieltä läheisesi ja ystäväsi ovat tästä sopasta?
No eihän tämä ihan suunnitelmien mukaan mennyt.. Exällä ei ollut paikkaa ottaa lapsia eikä se missään nimessä halunnut viedä sen naisen luo, ei halua esitellä lapsille. Päädyttiin sit viettää eilinen päivä yhdessä perheenä, käytin syömässä ja ulkoilemassa ja meillä oli super hauskaa. Ex oli illalla aika sekaisin tunteidensa kanssa, sanoi että asiat ei oo niinkun mä luulen eikä oo aina ollu öitä sen naisen luona mut ei luota tarpeeks et vois kertoo mulle tarkemmin. Myönsi että kaipaa mua ja sanoi ettei enää tiedä rakastaako vai ei. Eikä tiedä mitä haluaa. Mua ärsyttää kun satutin itseäni taas sillä että mul oli kivaa perheenä mut se ei oo todellista. Enkä voi elätellä toivoa et se tulee takas. Se on edelleen ihan pihalla. Nyt on vaan jatkettava niinkun aiemmin, en voi päästää sitä liian lähelle koska poltan näppini pahasti kun se lähtee taas sen naisen luo..
Ap
Nyt vaan pidät pintasi! Jos exäsi ei päätöstä pysty tekemään, tee sinä. Sua vaan tulee muuten sattumaan ihan liikaa :(
Tiedän.. Nyt jo satutin itseäni. Mä vaan jatkan elämää niinkun olin jo tehnyt. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo mutta nyt pakko vaan keskittyy olee kolmestaan lasten kaa ja yrittää unohtaa ex, oli sen tilanne tai ajatukset sit mitä tahansa.
Ap
Minä tulkitsen asian niin, että ap on sekopää, jonka kanssa ei ole kenenkään hyvä olla.
Minä tulkitsen että ap on rikkinäinen satutettu nainen jolla on leikitty ihan liian pitkään. Nyt täytyy vaan rämpiä eteenpäin päivä kerrallaan vaikka välillä tekee pahaa. Tsemppiä sulle ap ❤️ ”Mitä sitä paskalla kun ei ole peltoakaan”. Tulet varmasti löytämään rinnallesi puolison joka arvostaa sinua ja rakastaa!
Joo kyl tässä aika pihalla on ja satutettu olo.. Varsinkin nyt kun toi ex on alkanut käyttäytyy ihan eri lailla. Kiva ettei riidellä mut en mä tiedä onko tämäkään vaihtoehto hyvä. Nyt se sanoo et haluais vaan lähtee yksin johonkin missä kukaan ei saa sitä kiinni ja miettiä asioita. Sit se jopa vastaa mun puheluihin tai soittelee iltaisin, ei mitään lapsiin liittyvää. Saatetaan vaan olla hiljaa puhelimessa ja välillä sanoo jotain koska en mä tiedä mitä sille sanoisin ja se kertoo välillä jostain ihan normi jutuista. En tiedä pitäiskö olla kylmä ja ottaa etäisyyttä vai yrittää olla ystävä. Ja kyllä, edelleen rakastan sitä älyttömän paljon ja on niin hyvä olla sen seurassa vaikka kaikki täällä sanoo et mun pitäis kunnioittaa itseäni.
Ap
Sekavasti.. :D oon ollu töissä vkl ja ex täällä katsomassa lapsia kun ei edelleenkään paikkaa mihin viedä.
Ollaan juteltu ja sanoi ettei oo päässy minusta yli, ajattelee mua edelleen mut ei tiedä pystyykö enää olee mun kaa. Se on edelleen sen toisen kanssa. Meil on ollu taas tosi mukavaa mutta mä oon ollu kaveripohjalla silti. Kävin eilen kahvilla yhden kaverin kaa, mut mies luulee et oli treffit ja yritti udella niistä mut en kertonut mitään. Mut eilen kun se lähti niin meil oli "hetki" pidettiin toisiamme kädestä ja se silitteli mun kättä ja oltiin vaan hiljaa, sit halattiin ja se nuuhkimaan mun kaulaa.. Tiedän ettei pitäis antaa tehdä noin mut sydän sanoo toisin, minuun tulee vielä sattuu..
Ap
Ei helv... ”tyhmästä päästä kärsii koko ruumis”, mutta surullista on että lapset tässä kärsii varmasti eniten. Hienon mallin annat lapsillesi!
Et ole tosissasi.
Jos olet niin suurta tyhmyyttä ja olet vain varap***u.
Suhde heillä on ollut jo pitkään.
Mies käyttää hyväkseen,hän laastaroi eroa niin ettei se tuntuisi hänestä niin pahalta. Kun hän on pehmennetysti saanut itsensä irti, voit vain ihmetellä itseksesi, mihin hän katosi.
Luepas kaikki aiemmat viestisi tästä ketjusta. Mieti sitten kannattaako sun yhtään yrittää lähentyä miehen kanssa joka on kohdellut sua noin. Jos olet niin tunteidesi vietävissä että ne sumentaa järjen niin sääli lapsiasikin..
Voi luoja. Nyt tämä lima on taas saanut luikerreltua itsensä siihen tilanteeseen että leikki pulkkamäkiperhettä silloin kun huvittaa ja käy panemassa toista naista silloin kun huvittaa ilman mitään aikuisen velvollisuuksia. On kaksi naista jotka kustantaa asumisen ja toinen vielä lapsetkin, ja sitten sitten vaan noukkimaan rusinoita pullasta. Ap on niin daiju ja nenästävedettävä etten jaksa edes välittää. Lapsia käy hirveästi sääliksi kun nämä kivat perhepäivät saa niiden toiveet herään ja sitten iskä taas häipyy muita paneskelemaan.
Ja sinä edelleen maksat kaiken yksin etkä saa elareita, tai osaa yhteisestä vuokrasopimuksesta? Unohdat sen kaiken kun toinen vähän hellii ja on tosi kivaa?
Koko ajan juttelette puhelimessa, ei kai lastenkaan asioista joka päivä tarvi soitella?
Ja siis muuten uteliaisuudesta, mitä ne lasten asiat edes on, mistä yhdessä puhutaan? Onko ne vaan tekosyitä, tehdäänkö tikusta asiaa että saadaan toisen kanssa juteltua?
Nyt hei ihan oikeasti, tekee ihan pahaa lukea tätä. Ymmärrän sua kyllä, mutta nyt valoja päälle nainen. Sillä on toinen. Toinen nainen.
Se ei nyt tiedä haluuko olla sun kaa. No ei v***u näköjään. Ottakoon yhteyttä vasta sitten kun tietää. Siihen asti: sinun kotiin ei tulla. Lasten kanssa ollaan keskenään vanhempi+lapset, ei nelihenkisenä perheenä, joka te nyt ette ole. Te puhutte vaan ne lasten asiat - ja nyt sitten sitä mietintää, että onko ne todella tähdellisiä. Se jätti teidät, perheensä. Jos Milleri-Maarian piirustus oli tänään tosi hyvä, niin siitä ei sille soiteta. Se tietäisi sen, jos olisi perheensä luona. Se tietää sen jos itse soittaa lapselleen ja lapsi kertoo sen. Ja muuten oma mielipiteeni: tosi kusipää äijä, jos ei itse soita lapsilleen vaan odottaa että lapset soittaa ja vielä vinkuu siitä ettei ne soita. Ei pienet tajua tuollaista, kyllä se on iskä jonka kuuluu soittaa.
Mutta joo, ei voi saada kaikkea, ei voi saada uutta kivaa p***ua ja lastensa äidiltä raportit lasten päivän kulusta ilman että ite tekee mitään.
Ja joo, ymmärrän että on varmaan ihan tärkeitäkin lasten asioita mitä soitella, mutta ehkä se sähköposti olisi niissä se parempi ratkaisu varsinkin tällaisessä tilanteessa.
Ja joo, kyllähän lapsille on ihanaa että äiti ja iskä on yhdessä koko päivän niiden kanssa ja tehdään jotain yhdessä. Mut se myös hämmentää lapsia, kun ne ei tiedä ootteko ihan kokonaan eronneet vaiko ette. Eli sitä kannattaa nyt miettiä, että onko se lapsille hyvä kuitenkaan.
Toivottavasti saatte uuden oman asunnon lasten kanssa nyt mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Nyt tämä lima on taas saanut luikerreltua itsensä siihen tilanteeseen että leikki pulkkamäkiperhettä silloin kun huvittaa ja käy panemassa toista naista silloin kun huvittaa ilman mitään aikuisen velvollisuuksia. On kaksi naista jotka kustantaa asumisen ja toinen vielä lapsetkin, ja sitten sitten vaan noukkimaan rusinoita pullasta. Ap on niin daiju ja nenästävedettävä etten jaksa edes välittää. Lapsia käy hirveästi sääliksi kun nämä kivat perhepäivät saa niiden toiveet herään ja sitten iskä taas häipyy muita paneskelemaan.
Just näin. Ja eiköhän kohta panna ap:takin ja saada uus mukula kuvioon kärsimään. Voi luoja mitä naisia. Mutta jos ei itseään hiukkaakaan kunnioita niin minkäs sille voi.
Ja asia joka ihmetyttää: Ap:lta on pari kertaa kysytty mitä mieltä hänen ystävänsä ja läheisensä asiasta ovat, ja yllättäen ei vastaa tähän kysymykseen yhtään mitään. Taitaa läheiset ja ystävät olla jo umpi kyllästyneitä tähän.
Meillä on lasten kanssa uusi oma asunto. Ex on puhunut ettei tiedä onko sen uuden kanssa yhdessä, sanoi että asiat ei oo niinkun mä luulen. Mutta sain eilen varmuuden että yhdessä ovat. Tuli tänään moikkaa lapsia nopeesti niin toivotin sit onnee ja sanoin että toivottavasti ovat onnellisia yhdessä. Suuttui sit siitäkin kun nyt yritän hyväksyä asiat. Mikä hemmetti sitä vaivaa kun mikään reaktio ei kelpaa?! On myös sanonut mulle että on vakavasti sairas, en tiedä hakeeko tällä jotain sääliä vai mikä on idea, kun on kuitenkin sen naisen kaa niin miks puhuu mulle tollasia, en edes usko onko totta, niin paljon paskaa tullu exän suusta.. Sanoo että vihaa mua eikä haluu edes nähdä, sit kohta sanoo että ei oo päässy minusta yli. Selittäkää joku miks käyttäytyy noin?! Mä kyl aion olla kyllä, mutta asiallinen lasten nähden, en ala säälii sitä tms jos niin yrittää.
Ap
Nyt alkaa kyl loppuu mun kärsivällisyys... Ex on luvannut lapsille jo kolmena päivänä että tulee moikkaa niitä, kaks kertaa siirsi sitä kun ei ehtinyt tullakaan. Tänään piti sit vihdoin tulla ja mitään ei ilmoittanut ettei olis tulossa, ei vastaa kun lapset yrittää soittaa..ei näy joten ilmeisesti ei tänäänkään tule. Ei olis pakko tulla mutta miks se lupaa lapsille että tulee ja sit noin vaan peruu sen, eikö se yhtään ajattele lapsia tai eikö sillä oo syyllinen olo että tekee näin. Mä joudun sit katsoo kun lapset itkee kun ikävä isiä.. En voi edes puhuu sille asiasta tai mitään kun en saa kiinni.
Ap
Up